Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme frana
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Probleme tehnice - Dacia Solenza
sad_paw89
Salut!

Am fost astazi cu solenza mea la service ptr schimb de garnituri la etrieri si schimb placute de frana,dupa ce toata treaba a fost gata ,franele merg beton totul in regula am bagat de seama ca becul rosu de la bord sta aprins permanent ,lichid de frana era suficient frana de mana era jos ...m-am dus inapoi sa vad ce se intampla ,se uita "meseriasu" in stanga in dreapta dupa care scoate papucul de pe sonda ce se afla pe corpul pompei de frana si becul se stinge .Explicatia lui sta in felul urmator;din cauza presinii formate in instalatie in urma aerisirii a ramas sonda blocata ,acum ce va intreb este posibil asa ceva sau a gresit el cu ceva si a stricat-o?




Multumesc anticipat!!!


guliver
Eu zic sa stai linistit mai ales daca iti merg franele perfect
C a t a l i n
Pompa de frana a intrat in avarie in urma aerisirii, iar ala numai meserias nu e daca asa rezolva el problema...
Cauta pe forum despre cum se scoate din avarie pompa de frana dublu circuit, sau de sonda ICP
david79
intr-adevar explicatia domului mecanic are ceva umbre de adevar.
Tot ceea ce trebuie sa faci e sa desurubezi senzorul respectiv, cu o cheie de 22 parca, se afla sub pompa de frana si apui il pui la loc cu papucul respectiv.
Daca in continuare se aprinde senzorul in bord inseamna ca ai o problema cu presiunea in circuitul de franare.
i96nds
Mesterul ala e un dobitoc. Sa nu te mai duci la el.

Reseteaza martorul asa cum s-a scris aici.
sad_paw89
Sincer sa fiu imi este cam frica sa-mi bag nasul desi nu pare a fi un procedeu tehnologic complicat .SIGUR NU CURGE NIMIC dupa ce dau sonda jos???? wacko.gif
Operatiunea se efectueaza cu motorul oprit banuiesc nu?
i96nds
Nu curge nimic, nu iti face grija....

Curaj ca e simplu ! In maxim 10 minute ai rezolvat.
sad_paw89
i96nds acum ma duc Doamne ajuta!!!. smile.gif
sad_paw89
Tot respectul pentru voi baieti cool.gif treaba a decurs exact cum ati prezis.Maine am sa trec pe la service sa-i trag una in cap "meseriasului"!




Multa bafta!!!
moustache
Am si eu o problema cu franele. Si fiind ca tot se vorbeste aici despre asta, poate imi da si mie cineva o sugestie. Pe scurt: pedala are cursa cam lunga si nu sunt multumit de eficienta franei. Uneori e OK, uneori pedala se duce destul de jos si de usor, dar nu ajunge in nici un caz in podea, si oricat as apasa nu reusesc sa blochez rotile nici la viteza mica. Alteori e super OK. Aer sigur nu am in instalatie, pe spate autoreglarea cred ca e ok, nu am desfacut sa verific. Pareri?
C a t a l i n
Inteleg ca ai aerisit instalatia daca esti sigur ca nu ai aer pe conducte...DAR, dupa aerisire, ai scos pompa din starea de avarie?
moustache
Da, pompa nu e in avarie. Ma gandesc ca am o problema cu mecanismul de autoreglare, dar nu am timp sa umblu la ea, mai ales pe vreme a asta. Ma gandesc daca nu as putea sa am o problema si cu repartitorul
dannyy82
o intrebare fratilor........dupa ce se reseteaza sonda aia pt martorul de bord ,in momentul cand se pune contactul martorul de bord se aprinde sau nu?ca la mine se aprinde doar cand e frana de mana trasa si pun contactul.....bafta
C a t a l i n
Pai frana de mana are martor separat in bord, adica (P)
Problemele la sistemul de franare sunt indicate prin (!)
dannyy82
eu zic ca si la frana de mana se aprinde tot (!),asa e la mine ,daca la tine se aprinde (P) eu zic ca nu ai solenza.
C a t a l i n
Mă scuzi că când am scris n-am văzut semnatura... Apropo, la mine, când semnalizez sa merg către hăis, se aprinde in bord semnal cea... Ai idee ce are? radmasa.gif

Dupa ce resetezi sonda ICP, nu e normal sa nu se mai aprinda martorul din bord (care o fi el)??? Ca doar de aceea ai scos pompa din avarie, pentru ca se aprindea...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.