eduardponovescu
4 Aug 2004, 19:39
Am vazut multe dacii cu apa in faruri. Ce sa fie, condens sau proasta izolatie?
viulian
4 Aug 2004, 20:53
Pai este proasta izolatia la siliconul care lipeste geamul de far de corpul farului SAU geamul e fisurat.
Altceva nu stiu
eduardponovescu
4 Aug 2004, 21:05
Mai trebuie studiata problema :roll:
EvilOne
4 Aug 2004, 23:55
A mea ma bagase in boala cu aburitul farurilor. Bagam feonul in garaj sa le usuc ca nu mai bateau de nici o culoare. Am scos si am pus silicon, degeaba.
la mine era de la condens dar se face si de la izolatia ff proasta :vmad:
inconturnabil
5 Aug 2004, 13:48
100% condens, asa face toate
da dar cum se pote scapa de el este urmatoarea intrebare care trebuie pusa :roll:
viulian
5 Aug 2004, 14:06
Eu am facut asa:
Se da jos geamul fisurat, se curata bine santurile acelea din carcasa farului unde mai raman cioburi (atentie sa nu va taiati) se pune silicon de jur imprejur (incat sa umple santurile si se apasa bine geamul.
Apoi l-am intors cu fata in jos si am pus o greutate pe el, incat sa stea bine apasat.
L-am montat, si azi o sa va arat ca dupa nu stiu cate ploi de zilele trecute, e super curat inauntru.
si la mine unu e curat dar de celalalt nu mai zic nimic pt ca nu are rost
QUOTE |
100% condens, asa face toate |
Raspuns tipic de la Service Dacia
QUOTE |
da dar cum se pote scapa de el
|
Mr. Inconturnabil, lumineaza-ne, ca asa face toate daciile.
viulian
5 Aug 2004, 16:43
Spawn, pe ce parte ai farul cel stricat ?
Io am un far de CN3 (sau 2) de stanga (de pe partea soferului). Are geamul spart, dar lupa e super. Un geam cred ca te costa vreo 130.000 in Vitan (sau 150K pe la magazin).
Il dau ieftin
inconturnabil
6 Aug 2004, 07:08
Se poate face o diagnosticare petru stabilirea defectului in felul urmator:
se verifica partea spate a farului, daca este montat corect protectorul de cauciuc al becului;
se verifica daca este montat corect protectorul de cauciuc al corectorului de reglaj far;
se verifica daca becul farului este montat corect;
Se verifica gaurile de aerisire ale farului, una in stanga jos iar cealalta dreapta sus, ele sunt in diagonala pe far, este foarte important ca aceste gauri sa nu fie obturate;
Daca toate acestea sunt in regula, singura cauza este etansarea proasta dintre geamul farului si carcasa.
Condensul din far nu prezinta un risc foarte mare de coroziune, deoarece farul se va usca in timpul functionarii
ala din dreapta are apa dar am geam ca sa il schimb si scap de problema
nmai ca mi-a cam fost lene
am o problema similara ,cu ce fel de silicon se lipeste ?
viulian
7 Aug 2004, 14:27
Vezi ca la orice magazin de piese auto, exista tuburi mici de silicon (cat un tup de pasta de dinti).
Nu ar trebui sa coste mai mult de 80.000.. Sa nu uiti sa ceri si 'ciocu' acela care se infileteaza, si te lasa sa aplici siliconul finut.
bogdan_o
7 Aug 2004, 16:38
QUOTE |
Condensul din far nu prezinta un risc foarte mare de coroziune, deoarece farul se va usca in timpul functionarii |
Aici te-as contrazice. Mie asa mi-a ruginit un far. Am avut probleme inca e cand era masina noua. Am fost in garatie si mi l-au lipit cu silicon de vreo 2 ori dar degeaba. Pe langa tigania facuta, farul tot lua apa, fara sa fie fisurat. Asta la break, La SLZ am vazut ca mi se aburesc semnalizatoarele. Iarna trecuta nu se intampla nimic. Nu am schimbat nici un bec sa zici ca am umblat la ele, pur si simplu asa le-a apucat. Abia astept sa vina putin frigul sa ma duc in service. Si acum nu mai tine cu siliconul, ca m-am invatat minte.
viulian
7 Aug 2004, 17:15
E ciudat totusi - ca daca e sa se abureasca, apa _sigur_ intra pe undeva. Daca nu intra pe dinautru, sa zici ca ai garniturile aiurea (si oricum nu prea e de unde sa intre apa pe dinauntru), atunci sigur e o problema de izolatie la geam.
Eu nu am incredere in gigeii de la service Bogdane.. Mi-e mi-a luat 20 de minute sa-mi fac farul cu silicon, si ma dureau mainile de innebuneam de storsit la tubu' ala (era tare rau); dar am pus silicon suficient de mult incat sa nu mai intre apa. Si uite ca dupa ploile astea, e OK. E drept ca l-am tinut 2 zile rasturnat si cu greutati deasupra sa se usuce si sa se apese bine. Daca aia au reparat in 15 minute si imediat ti-au montat faru la loc.. e clar :evil:
Alex2k4
7 Aug 2004, 19:15
viulian -vezi ca se gaseste un fel de "pistol" in care intra perfect tubul ala mare de silicon si apoi e o placere sa bagi silicon peste tot :wink:
viulian
7 Aug 2004, 19:45
Nu de d'ala ziceam
au fost cateva topicuri mai sus, in care spuneam ca am cumparat silicon in tub gen pasta de dinti (mic).
eduardponovescu
7 Aug 2004, 21:32
Eu as lipi cu silicon care se foloseste la confectionarea acvariilor. Exista un silicon la tub mare care are desenat pe el un acvariu dar nu e bun (am incercat eu). Trebuie sa fie altfel ambalat. Ma gandeam sa incerc cu poxipol. :roll:
viulian
7 Aug 2004, 22:08
Facui o poza cu siliconul folosit de mine.
Pe spate scrie asa:
Super Clear RTV Silicone
Gasket Maker #B3
Designed to bond, seal, caulk & isulate. Seals windshields, glass, lights, rubber hose and isulates wiring.
- resists high presure
- make instant leakproof gaskets
- resists oil, antifreeze
.......
Exact tubul asta de silicon il am si eu. L-am folosit pt a izola chederele de la parbriz, respectiv luneta. Este excelent !!
PS. Iuliane, chiar asa, faci reclama pro-fumat ... :fumator:
viulian
8 Aug 2004, 10:42
Gata SYL, s-a rezolvat :fumator:
Eu scot protectia de cauciuc (capacul) din spatele farului, si se evapora destul de rapid, apoi il pun la loc, insa de o vreme, de cand am dat cu silicon deasupra farului nu mai am probleme.
daca asa face toate condens , de ce farurile de renault clio nu mai face asa ?
QUOTE |
daca asa face toate condens , de ce farurile de renault clio nu mai face asa ? |
La ce te referi tu ca "asa face toate" ? Vrei sa zici ca toate Dacile fac asa? Ei aici te inseli, si nu e vorba Nova mea ca nu face condesn la faruri si nici la proiectoare, dar majoritatea nu au aceasta pb. Sti cum e traba, daca vezi la 5% facind ai impresia ca toate fac.
Si ca tot intrebai de Clio, sa iti zic ca am vazut destule Jeep Grand Cherokee (ultima generatie) cu condens in faruri, si sunt masini de aproape 10 ori mai scumpe decat Clio.
si la mine e exact ca la Daemon (by the way - am folosit si eu avatarul ala...)
nu se stie se pare ca aia foloseste alte tehnologii mancatasii
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.