mirceas
21 Feb 2007, 07:14
vreau sa schimb garniturile de la galerie si saxofon, ca am impresia ca sufla pe undeva si nu m-as duce la service numai pentru asta. macar la saxofon.
am cautat pe forum dar nu am gasit nimic edificator la cum se face. ce trebuie sa iau (in afara de garnituri), e complicat, exista riscuri?
pai te inarmezi cu urmatoarele:
1 Cheie tubulara de 13
2 Cheie inelara de 13
Altele: patent, surubelnita, solutie pentru suruburi ruginite (spray)
Deci:
a) scoti sau nu carburatorul de pe saxofon (de preferat sa il scoti);
desfaci suruburile ce tin galeria pe chiulasa;
c) desfaci colierul ce tine toba intermediara pe saxofonul;
d) tragi galeria in afara de pe suruburile de pe chiulasa
de aici incep nervii deoarece cel mai probabil nu vei putea separa saxofonul de galerie in pozitia asta;
asa ca:
- dai scutul jos si desfaci traversa si foarte probabil bara stabilizatoare;
- scoti tot ansamblul afara, dai cu spray pe suruburile dintre sax si galerie si te rogi sa se desfaca;
-daca s-au desfacut schimbi garnitura si remontezi totul la loc
Succes
AAlpine1
21 Feb 2007, 14:14
cel mai bun sfat care pot sa ti-l dau e sa lucrezi cand e motorul rece altfel prajesti carnaciorii
mirceas
21 Feb 2007, 14:28
pai nu am de gand sa fac asta cu motorul incins, stai linistit...
suna nici usor nici complicat, dar cred ca ma incapatanez sa rezolv problema. macar invat cum se face, nu ar fi prima oara. nu am rampa sau groapa si poate asta o sa ma incurce putin.
cate garnituri vin in total schimbate? e una sigur dintre saxofon si chiuloasa. mai e cumva si una mai jos la acea imbinare cu teava ce se duce in toba mica?
multumesc de sfaturi!
Pai sunt doua garnituri:
- una mai "lunguiata" si cu multe gauri intre chiulasa si galerie (aia pe care vine carburatorul)
- a doua mai mica si cu doua gauri un pic mai jos intre saxofon si galerie
S-ar pute sa trebuiasca sa schimbi cele trei prezoane la garnitura de pe saxofon, asa ca sa le ai sa nu pleci plin de mizerie la magazin si nici sa nu le gasesti
PS eu numesc galerie proma parte , aia care se pune pe chiulasa si saxofon teava urmatoare (aia indoita) ; poate nu le-am denumit tocmai exact dar cred ca m-am facut inteles;
gogoasa
21 Feb 2007, 17:30
pentru a lucre mai lejer scoti si filtru de aer , dai jos electromotorul si cind dai jos carburatorul scoti si tabla (tavita) daca o ai sub carburator, este bine sa ai la tubulara de 13 si un prelungitor pt. suruburile situate in partea de jos a galeriei spor la treaba
QUOTE(gogoasa @ 21 Feb 2007, 18:30)
pentru a lucre mai lejer scoti si filtru de aer , dai jos electromotorul si cind dai jos carburatorul scoti si tabla (tavita) daca o ai sub carburator, este bine sa ai la tubulara de 13 si un prelungitor pt. suruburile situate in partea de jos a galeriei spor la treaba
Ai dreptate...si se mai deconecteaza si bornele bateriei, se trage frana de mana si se asigura cu cale la roti. Totodata este indicata purtarea unei salopete si a unor ochelari de protectie in special cand te bagi sub masina...Cred ca unele lucruri se mai si deduc...daca nu mai bine cu masina la service.
PS : NU dai jos electromotorul
Danny_bb
21 Feb 2007, 17:49
si daca vrei sa nu te mai doara capul la o interventie viitoare cauta niste suruburi de cupru. (piulite sigur se gasesc) ca sa pui in locul alora de fier. (ruginesc si nu mai poti sa le desfaci daca nu ai o cheie ca lumea).
mirceas
21 Feb 2007, 18:19
electromotorul chiar nu cred ca trebuie dat jos. garnituri am luat, dar nu am gasit prezoane, mai caut...
QUOTE(mirceas @ 21 Feb 2007, 19:19)
electromotorul chiar nu cred ca trebuie dat jos. garnituri am luat, dar nu am gasit prezoane, mai caut...
Pai nu trebuie sa il dai jos. In schimb asigura-te ca poti ridica masina cumva de fata sau sa incaleci un sant pentru ca in momentul in care vei incerca sa scoti ansamblul galerie saxofon nu vei avea prea mult spatiu din cauza tamponului de la motor si ca atare va trebui sa il inclini foarte mult iar daca masina este lasata nu vei putea din cauza solului
mirceas
21 Feb 2007, 18:29
urc o bordura si gata...
e o idee buna
,
succes
pishoiasul
26 Apr 2009, 22:15
salut,as-i avea si eu o intrebare.
Am schimbat saxofonul si garnitura dar se pare ca rasufla
pe la garnitura ,ceva rezolvari plss astept replay.multumesc
pcostica
26 Apr 2009, 22:55
in primul rand verifici suprafetele care se imbina sa fie plane, dupa aceea se strange saxofonul pe galerie iar la urma se pune restul de esapare.
Bafta!
paul-tm
18 Sep 2010, 07:16
Am comiso si eu. Zillele astea m-am apucat sa dau galeria jos pentru ca era sparta. O dau jos, totu e bine. Am facut rost de una buna completa galerie + saxafon pana la cutia de viteze.
Cand o sa strang sus pe masina. Constat ca un surub de jos nu il mai pot strange.
Chiar ala unde nu aveam prezon in chiulasa, direct infiletam surubu in chiulasa.
Am facut cu un tarod alt filet in chiulasa de 10, am marit gaura la galerie.
Dar mai ramane o problema, garnitura are gaura pentru surub de 8. Cu ce sa tai garnitura aia( sa largesc putin gaura) sa imi incapa surubu de 10? Si nici sa distrug garnitura aia.
Multumesc.
pai mai bine incerci sa dai gaura cu un burghiu de 10 ca in felul asta nu deformezi foarte tare garnitura.
PS. Mai bine cauti sa nu mai infiletezi direct in chiulasa, ca aluminiul e sensibil si la insurubari/desurubari repetate se va strica din nou. Mai bine iei un surub de 10 mai lung, il tai si il bagi acolo, apoi folosesti tot sistemul cu piulita.
paul-tm
19 Sep 2010, 08:31
Problema rezolvata, am gasit garnitura noua care avea gaura pentru surub de 10 chiar acolo unde aveam nevoie
Mersi
paul-tm
29 Sep 2010, 08:23
Salutare. Se pare ca imi atinge galeria in traversa dintre semilongeroane.
Probabil ca imi atinge deoarece am masina stamba, a avut schimbate longeroane si semilongeroane.
Daca te uiti din fata la ea se vede ca nu prea e dreapta. Va rog nu imi dati idei sa duc masina la remat, masina nu e cazan la tabla.
Tabla nu e mancata pe ea.
Eu ma gandeam sa dau traversa jos si sa pun niste saibe sa las putin mai in jos traversa.
Voi ce pareri aveti?
Mersi
29 Sep 2010, 15:47:Vreo idee ceva
bashtalu
13 Apr 2011, 22:15
ca sa nu mai deschid un topic nou, ma bate gandul sa dau jos galeria si s-o duc la sablat, este vreun risc?
Adrian_Boy
17 Apr 2011, 09:19
La ce grosime are galeria nu vad nici un risc, numai sa nu mergi cu alte piese gen carburator... dar costa ceva chestia cu sablatul, si cel mai bine sa folosesti pe urma un spray special de vopsea cu rezistenta la grade multe... sau si mai bine... una de inox pe comanda
bashtalu
17 Apr 2011, 23:14
asta era buba ca si sablata, vopsita, etc tot se va arde in 2 luni, nu fac nimic asa.
Sa fac una custom pe inox plus saxofon eventual...o sa ma interesez sa vad cine face si cat ar fi
Adrian_Boy
18 Apr 2011, 08:11
Ei da.... nu chiar doua luni... dar 6 luni... cam de atunci incepe sa se exfolieze.
bashtalu
18 Apr 2011, 14:35
am sunat la pilot la pitesti, costa cam 200 de lei un saxofon de inox cu tot cu manopera si o galerie se invarte cam la 1000 lei, custom bineinteles
salut,am încercat sa shimb garnitura saxofon și cand sa desfac suruburile s-au rupt in corpul galeriei.se poate sa dau gaura prin prezon si sa ies pe partea cealalta ca sa-i bag surub normal? si daca nu se mai aliniaza perfect la gauri va scapa gaze?a mai întâmpinat cineva problema asta?
ORIJINAL21
30 Jan 2015, 12:22
Ai Pm.
bashtalu
30 Jan 2015, 12:51
schimba galeria, este destul de ieftina
cum se verifica daca scapa gaze pe la garnitura saxofon? iese fum sau se aude aiurea motoru? se pune si silicon rosu pe langa garnitura?
nikuniku
5 Feb 2015, 21:35
se aude in fasait/fluierat incet,dar poti verifica cu mana,atentie sa nu te frigi,cand merge motoru
pentru etansare se foloseste una din solutiile astea
http://motorai.ro/pasta-adeziva-speciala-e...oduct--10004311sau intreaba la piese auto<solutie etansare pentru evacuare>
pais_valenciano
26 Sep 2017, 17:00
QUOTE(OAP @ 21 Feb 2007, 13:15)
pai te inarmezi cu urmatoarele:
1 Cheie tubulara de 13
2 Cheie inelara de 13
Altele: patent, surubelnita, solutie pentru suruburi ruginite (spray)
Deci:
a) scoti sau nu carburatorul de pe saxofon (de preferat sa il scoti);
desfaci suruburile ce tin galeria pe chiulasa;
c) desfaci colierul ce tine toba intermediara pe saxofonul;
d) tragi galeria in afara de pe suruburile de pe chiulasa
de aici incep nervii deoarece cel mai probabil nu vei putea separa saxofonul de galerie in pozitia asta;
asa ca:
- dai scutul jos si desfaci traversa si foarte probabil bara stabilizatoare;
- scoti tot ansamblul afara, dai cu spray pe suruburile dintre sax si galerie si te rogi sa se desfaca;
-daca s-au desfacut schimbi garnitura si remontezi totul la loc
Succes
Va salut mi s-a spart si mie saxofonul si vreau sa-l schimb, chiar trebuie demontata jumatate de masina pentru aceasta operatiune? galerii de pe chiuloasa , carburator bara stabilizatoare, traversa, scut etc?
L-am cumparat cu 43 de lei si de doua sapatmani ma uit la el
BN64FLO
26 Sep 2017, 20:16
Dai jos scutul si desfaci cele 3 surube de la imbinarea cu galeria si colierul din spate...ataat...de ce drac sa desfaci juma de masina?!
pais_valenciano
27 Sep 2017, 17:03
QUOTE(BN64FLO @ 26 Sep 2017, 21:16)
Dai jos scutul si desfaci cele 3 surube de la imbinarea cu galeria si colierul din spate...ataat...de ce drac sa desfaci juma de masina?!
Nu am citit eu bine topicul sus unde omul spune ca vrea sa schimbe garniturile de la saxofon si galerie, aici sa produs confuzia probabil el vroia sa schimbe si dintre galerie si chiuloasa iar eu cu gandul la saxofonul meu m am gandit doar la garnitura dintre saxofon si galerie
unde dai si unde crapa.
pais_valenciano
11 Nov 2017, 18:22
am incercat azi sa schimb saxofonul si nu am reusit, nu pot sa demontez scutul motor mai exact suruburile din fata se invart in gol si par prinse in semilonjeroane (sau cum sor chema) si nu am acces la piulite, ce pot sa fac in cazul asta?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.