Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: VREAU SOLENZA INAPOI
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia - Diverse > Diverse
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
cuishor
De ce sa scos fratilor Solenza , nu inteleg . Ce a avut masina asta si are noul Logan??
Eu zic sa se faca in continuare si Solenza si Logan si atunci as vrea sa vad care din cele doua va fi mai cumparata.
Voi ce parere aveti?
C a t a l i n
Ți-ai răspuns singur. Dacă se comercializa în continuare Solenza, nu avea așa mare vânzare Loganul.
driverx
N-are design de 2005..dapoi 2007
N-are siguranta macar cat loganu
N-are posibilitati de upgrade cum are loganul.
E un reno 9 din 198x , piese echivalente Reno 11 cand altfel se faceau masinile. So.....e scump de produs o masina veche in conditiile in care acum exista tehnologii mai noi, mai eficiente
etc


Probabil SLZ s-ar cumpara mai mult, dar atunci s-ar vedea cat de prost este totusi romanul. Noroc ca nu o sa aflam asta, pentru ca SLZ nu se va mai fabrica.

Ce nu pot eu pricepe este ce gargauni au in cap unii de is asa impotriva loganului si plang dupa o masina depasita rau de tot. Depasit e si loganul ca mainly e tehnologie 1997-1999 in el, ce sa mai zic de SLZ.

Deci pe bune, unii chiar aveti probleme. Habar nu aveti de masini, dar plangeti dupa o masina veche ca si conceptie si chinuita rau fiind masina de tranzitie.
cristi.r
Iar incepe discutia SLZ vs. LGN ?
Kunt
Driverx, sunt unii care si acum plang dupa berlina... wacko.gif


kaspersky
totusi as fi curios ce salt tehnologic s-a facut prin trecerea de la SLZ la LGN? biggrin.gif
Zippy
si eu smile.gif
Danny_bb
QUOTE(Kunt @ 20 Feb 2007, 19:18)
Driverx, sunt unii care si acum plang dupa berlina... wacko.gif
*



pasionatii de perioada preistorica smile.gif sper sa nu supar pe nimeni
cristyyy2003
N-as vrea sa fiu la fel de ....... ca dl. driverX care vede in masina din dotare un adevarat salt tehnologic.

Cat despre nostalgici slz (fac parte si eu din gasca) este posibil sa o vedeti iar pe strazi in versiunea de logan pe care reno vrea sa o scoata la 5000E. Probabil ca o sa fie un hatchback, deci ceva asemanator.
Rabdare ori......faceti o petitie...fara nici un succes zic eu.

SPOR!
hash
As mentiona numarul de stele 'N-CAP - ABS-ul si airbagurile. Daca intru cu SLZ in zid si ramane intreaga, nu-i a buna.

Cel mai stupid lucru cand au lansat SLZ Diesel a fost acela ca .. n-a mai ramas loc langa motor si pentru aerul conditionat ! (se cerea clar un redesign)
mihai0070
Traiasca Nova ... radmasa.gif
XMihai
Unde e Supernova? blush.gif
argon
La muzeu' de antichitati..
RainHawk
Mi-as dori un model care sa fie la fel de ieftin ca solenza, la fel de fasneata ca ea (fara suparare pentru loganisti dar pana acum doar 1.6 16V m-a rapus), sa aiba tot atat spatiu ca lgn si confortul aferent, sa aiba motor de 1.5 dci ca lgn, cu abs, AC & comfort stuff ca lgn.... ehhhh...... merge?! smile.gif Presupun ca nu. plange.gif
klaus
QUOTE(cuishor @ 20 Feb 2007, 17:03)
De ce sa scos fratilor Solenza , nu inteleg . Ce a avut masina asta si are noul Logan??
*
Dupa parere mea, loganul raspunde mult mai bine nevoilor romanilor. Si cine ne zice asta?
Pai vanzarile.
Solenza se vindea 26.000 bucati pe an, in timp ce loganul s-a vandut in 2005 in 100.000 si ceva de bucati. Si doar in alea 2,5 luni din 2004 care au trecut de la lansare pana la incheierea anului (15 sept - 31 dec.) s-au vandut aproape cat intr-un an solenze.
Asta avea solenza. era o masina de subzistenta pentru Dacia. Loganul este o masina de profit.
cristi.r
QUOTE(klaus @ 20 Feb 2007, 21:36)
Loganul este o masina de profit.
*


Da, da, de-asta le-au scazut vanzarile la jumatate. Vanzarile de Logan au fost un mare "bum", care, intre timp, s-a mai atenuat.

Sa recunoastem, Loganul este urmatoarea generatie de "berlina". Cine are bani de altceva mai scump, nu-si ia Logan, chiar daca este o masina cu garantie extinsa, este facuta "la noi" si "uite ce ieftina este chiar de noua !!!". Cei care au bani sunt "gușe fine" biggrin.gif ...

Iar referitor la nevoile romanilor, acestea au ramas aceleasi, adica au nevoie de un portbagaj in care sa incapa porcul intreg proaspat injunghiat (si asta vrea sa ne-o ia UE biggrin.gif ), iar Renault n-a facut decat sa vina in intampinarea dorintelor noastre. N-au nici o treaba nevoile cu vanzarile.
GoGu
klaus, perfect de acord cu tine. Defectul Solenzei e ca nu era prea profitabila. Nu se putea fabrica cu cadenta Loganului, si cred ca avea si o marja de profit mai mica.

Cat despre nevoile romanilor, well, aici cred ca e altfel. Nevoia de Logan a fost atent cultivata. Au scos SLZ, au bagat Loganul la preturi mai mari (in valoare absoluta, nu stiu cat din pret are acoperire in masina propriu-zisa) dar totusi sensibil sub cele ale concurentei, ceva publicitate bine chitita (tineti minte cati au dat avansul fara sa vada masina, plus misterul ce plutea, imi amintesc discutiile pe forum din acea perioada...) si iaca...
Plus cei ca mine care, desi masina nu le place in mod deosebit au luat-o din lipsa unei alternative imediate (discutie veche...).
zanga
Cum spunea mao discutia e SLZ vs. LGN. Cu toate datele si argumentele pro/contra de la fiecare mie imi place solenza nu conteaza motivele pentru ca apar alte discutii...imi place si atat...
gabi1
Adica o solenza la 6500 euro vi se pare ieftina?Ca atat au fost unele serii(diesel).
La banii astia puteau sa o mai fabrice cativa ani.Cel putin la solenza(2004-58000km) pe care o mai conduc din cand in cand,inca nu troncane nimic,tabla e adevarata,nu cutie de conserva cum am eu la nova.
licrimon2002
QUOTE
Dupa parere mea, loganul raspunde mult mai bine nevoilor romanilor. Si cine ne zice asta?
Pai vanzarile.


sa fim totusi obiectivi:
1.Nu e vorba de necesitatile romanilor in alea 100 000 de bucati vandute, ci de "spaga" prin care s-a dotat fiecare comuna cu cate un logan, plus alte cateva bucati la nivel de politie rutiera, plus alte cateva servicii de stat obligate sa cumpere loganuri!
2.Mentinerea cotei vanzarilor se face nu prin calitatea loganului ci prin taxa auto aberanta care ne face de rusine in Europa.
3.Comparativ cu Dacia 1310, loganul e un progres cert. Comparativ cu Solenta sau SN, ma abtin in a face comentarii. Cred totusi ca Loganul este puitin mai lenesa si consuma ceva mai mult ca celelalte doua. Din pacate, calitatea finisajelor este submediocra la orice dacie, dar mie personal cel mai urat bord mi s-a parut a-l avea loganul. De asemeni loganul diesel este mult mai scump decat fosta solenta D. Implementarea diesel pe solenta mi s a parut o idee la fel de proasta ca pe 1310.
4.Loganul raspunde se pare CEL MAI BINE nevolilor de finantare a romanilor si cat de curand se va da si pe credit prin card. Aici este marea smecherie Renault, reusind una din cele mai bune finantari auto. Nu stiu cum au reusit, dar cel care isi doreste o masina noua si ieftina, daca refuza Matizul, atunci unica varianta deocamdata e doar Loganul.

5.Respectele mele pentru posesorii de dacii, indiferent de model. Am inteles acest topic pur si simplu ca pe o confruntare de idei. Raman la parerea mea ca daca in 90 nu se striga atat de tare "NU NE VINDEM TARA" si firma Dacia era cumparata de VW, probabil alta era soarta autoturismelor romanesti. Pacat ca Vw nu a stiut sa dea spaga cui trebuie...
mihai0070
Dacia nu isi permite sa aiba 5 linii de productie si sa fabrice 5 masini odata ... nu stiu daca s-au mai modernizat dar stiu ca la o perioada de 2 sau 3 ani nu fac alt ceva decat sa schimbe fata masinii ... si imbunatatiri minore ... deasemenea cred ca la anu pe vremea asta daca mai continua sa produca Loganul asta tanc nu o sa mai produca loganul asta clasic ... cat despre vanzare ...
daca va aduceti aminte ... cand a aparut nova ... parlamentarii la acea vreme au cumparat un lot intreg doar pentru ei ..nu stiu exact cate ... si la 3 ani parca cand a aparut super nova ... s-a intimplat la fel ... deci vanzarile sunt influentare de anumire institutii ale staului ... acum ca au aparut masinile de import s-a umplut lumea de ele ... parca acum vre-o 6 ani politia romana s-a dotat cu W Vento acum s-a dat spaga si hop toti cretinii din intersectii au Logan ... asa ca nu mai discutati de vanzari ... ca loganul se vinde si datorita RATELOR ...
ROK
QUOTE
Dupa parere mea, loganul raspunde mult mai bine nevoilor romanilor. Si cine ne zice asta?
Pai vanzarile.

Am vazut un reportaj la TV cand unii sa chinuiau sa-i schimbe parerea unui vanzator (taran ) din piata ca loganul van este super de incapator si usor de incarcat butoiul cu muraturi , bla bla bla ... Taranul avea un papuc cu caroseria dubei de 2 metrii inaltime , usa de incarcare ca de apartament, basaca greutatea pusa pe papuc a fost si de 2000kg fata de 800kg cat are van-ul.
Asa ca sa fim seriosi cu nevoile romanilor ca nu-i intereseaza pe francezi parerea noastra.

Pai vanzarile ???????
In programul rabla ce procent au cei de la dacia si ce procent au celelalte marci ?
Basca ca loganul este cumparat de Politie si de mai toti bugetarii .

Cei care cumpara masini romanesti (dacii) ii intereseaza in primul rand pretul ca altfel ar cumpara toti SUV.

La aceea mica diferenta de bani "2500 euro" intre o solenza diesel (6500) si logan diesel (9000) se adauga dobanda, taxele bancii si se ajunge la vreo 4500 euro .

Nu zic ca solenza este super masina dar daca se mai fabrica, procentul loganului sigur scadea deoarece fiecare cumpara dupa buzunar si dupa nevoie de spatiu , unii vor masini mai micute altii masini mai mari, toate marcile de masini au o gama variata de produse tocmai din acesta cauza sa multumeasca cat mai multe gusturi.

Nu toti vor sa se plimbe cu porcul in portbagaj tot timpul anului sau sa umple masina cu persoane zi de zi .

Rar vezi o solenza taxi pe gpl pe cand loganurile apar ca ciupercile dupa ploaie cu gpl.

Ar trebui sa nu ne '' batem " intre noi ca amandoua sunt DACII facute de aceeiasi meseriasi de la pitesti. Poate loganul se fabrica cu o tehnologie mai noua (ciocolata cu bule de aer) eram precisa......


Sony
QUOTE(ROK @ 21 Feb 2007, 09:10)
Rar vezi o solenza taxi pe gpl pe cand loganurile apar ca ciupercile dupa ploaie cu gpl.
*


Oare volumele portbagajelor celor doua masini nu au nici-o relevanta in problema asta? wink.gif

In ceea ce priveste papucarii, ce crezi ca s-ar intampla daca politia le-ar retine certificatele de inmatriculare celoc care depasesc dimensiunile omologate? E valabil si pentru depasirea masei maxime. Aminteste-ti cazul Laura Stoica!
IsNa
QUOTE(ROK @ 21 Feb 2007, 11:10)
QUOTE
, basaca greutatea pusa pe papuc a fost si de 2000kg fata de 800kg cat are van-ul.
     
*



Asa cum ala a pus 2000kg pe papuc, asa poti sa pui si in "van" 2500. Problema e ca in ambele cazuri e ilegal si iresponsabil sa supraincarci in asa masura masina.

Votez si eu ca poporul asta e bolnav la cap!
Cand vad pe cate un papucar cum mesteca in mamaliga de 10 ori pana nimereste o treapta de viteze, s-apoi il aud ca bombane de van ca-i mai prost ca papucul, se confirma.
2dor
Da o avea Logan volumul la portbagaj mai mare dar daca vrei sa bagi un televizor sau o masina de spalat in Logan sa te vad pe unde faci asta. Prefer sa am portbagajul de Solenza dar cu deschiderea haionului.
ROK
Oare volumele portbagajelor celor doua masini nu au nici-o relevanta in problema asta?

La papuc unde crezi ca se monteaza butelia de GPL ?
Raspuns : sub papuc (butelie plata )

Asa cum ala a pus 2000kg pe papuc, asa poti sa pui si in "van" 2500.

Ce amortizoare are papucul pe spate (foi de arc) si ce amortizoare are van (telescopice), niciodata nu o sa pui 2500 pe van pe pariu. Chiar crezi ca merita sa omori o masina de 9000 euro cu greutate mare pusa pe ea .In primul rand pierzi garantia . Papucii au demonstrat ca sunt rentabili la carat greutate. Cand cumpar o masina utilitara nu ma interseaza sa aiba design super, asemenea masini merg pe santiere , la cules recolta , depozite de marfa, nu la picnic sau la nunta.


Sa ne uitam atent pe forumul asta la problemele tehnice : SN, SLZ, CLT, LGN - nu mi se pare ca la LGN este plictiseala . Cand se va fabrica o masina in Romania care sa aiba pe forum doar topic -curi gen "Din plictiseala, ce a-ti mai facut la masina voastra ?" atunci cei care au asemenea masini pot sa se considere mai tari , pana atunci .... Pentru multi romani a fost o deceptie pretul nejustificat de mare(privind calitatea) a loganului fata de ce au promis cei de la renault . A fost multa publicitate cu X90 de numai 5000 euro atata timp cand solenza se vindea full options cu 6000-7000 euro, ce erau fabricate din carton.

Intrebare : De ce nu s-a mai vandut bine loganul in perioada 2006-2007 ?
Cauze posibile - masinile second de afara!
Ce face statul roman pt. amarati -taxe pt. prima imat. totodata programul rabla pt. a creste nr. de vanzari la renault implicit la alte marci dar in procent mult mai mic .

Am masina romaneasca ca asta imi permit ca altfel aveam una de peste 20.000 euro din zona asiei etc .(fabricata musai in tara de origine) ca sunt de ani buni in fruntea topului privind fiabilitatea masinii si nu este manareala topul respectiv , nu cred ca marci ca bmw, ford, ww,audi etc. nu ar fi facut scandal daca era minciuna.

Sony
Poate uita unii ca atunci cand supraincarci o masina, indiferent care e aceasta, apare o uzura mult mai rapida. La berlina/papuc se schimba frecvent piese chiar si atunci cand le folosesti in conditii normal. Atunci cand le supraincarci apare o uzura si mai accentuata, dar papucarii prefera sa nu isi arunce banii pe nimicuri cum ar fi repararea masinii. Mai bine o carpacesc si o scot in trafic periculoasa cu spume. Daca vom corela starea precara a acestor vehicule cu supraincarcarea iese un coctail Molotov, care nu are ce cauta pe sosele. Dar vom avea parte de multe vieti pierdute din cauza acestor imbecili pana ce politia va catadicsi sa intreprinda ceva in directia asta.
argon
QUOTE(IsNa @ 21 Feb 2007, 09:56)
Asa cum ala a pus 2000kg pe papuc, asa poti sa pui si in "van" 2500.
*




vezi ca papucul avea arcuri lamelare pe spate, si d'aia putea incarca peste masura, pe cand la Logan Van daca bagi prea mult se indoaie ca mamaliga wink.gif
IsNa
"Ce amortizoare are papucul pe spate (foi de arc) si ce amortizoare are van (telescopice), "

Foile de arc de la papuc nu sunt amortizoare, ci ... arcuri, desigur. Si papucul tot amortizoare telescopice avea in spate. De altele nu prea exista pe nicio masina. Iar amortizoarele papucilor de obicei se distrug repede (majoritatea papucilor zdrangane pe spate intr-o veselie neincarcati), dar nimeni nu le inlocuieste, "merge si asa", cum spune romanul, merge si supra-incarcata, apoi, daca pierzi controlul intr-o curba si omori niste oameni, "asa a fost sa fie", sau "asa a dat Domnul".
ROK
Sunt multi, nu numai papucarii care nu dau bani pe reparatii, prefera da dea spaga la ITP decat sa-l ia pe bune . E o meteahna tipic romaneasca sa repari masina cu piese second sau in spatele blocului si asta poate din cauza "meseriasilor" din service-uri care te jupoaie de bani dar calitatea lucrarii lasa de dorit . Nu am auzit niciodata ca in cazul unui accident sa fie cauza starea precara a masinii si un anumit service sa fie tras la raspundere pt. asta . Cand o fi si la noi ca afara cu carte service poate o sa fie bine ceea ce nu cred. La noi multi merg cu masina in service doar in perioada garantiei.
argon
@ISNA: Nici papucul nu zdranganea cand era nou, crezi ca o van-ul nu o sa zdrangane? sau crezi ca pe asta il vor intretine mai bine? tot D-zeu cu mila ca la papucuri va fi, stai sa se invecheasca putin.
ROK
Foile de arc de la papuc nu sunt amortizoare, ci ... arcuri, desigur


Scuze eram grabit si nu am fost atent ....


Nu trebuie sa facem comparatie intre soferii de papuc , soferii de tiruri sau soferii de berline ca toate in toate categoriile exista tampiti care nu le pasa de masina sau de viata lor personala sa nu mai zic de a altora.
Sony
Daca nu ma insel, tu ai zis ca papucarul baga 2 tone pe masina! Noi ti-am demonstrat ca e inconstient.
marksman
QUOTE(argon @ 21 Feb 2007, 14:17)
@ISNA: Nici papucul nu zdranganea cand era nou[...]
*



Asta crezi tu, am mers cu papuc diesel nou (proprietatea unui var de-al meu) - sarea de cur neincarcat si trancanea intr-o veselie. Varu-meu zice ca incarcat nu mai zdrangane.

Acum papucul ala are 78.000 km si tot asa se comporta. De schimbat arcuri nu s-a pus problema (sunt lamelare), nici de telescoape inca, insa a avut probleme cu EGR-ul.
ROK
nu am spus ca papucaru avea dreptate cu greutatea , am descris discutia in contradictoriu dintre reprezentatii dacia si un posesor de papuc care nu era de acord cu incarcatura maxima admisa pe van . O masina utilitara cu sarcina maxima de 800kg e o prostie tinand cont ca si solenza mea poate cara 470 kg .
Sony
Oare papucul cat are sarcina maxima? Stii cumva?
IsNa
De ce sa fie prostie, ROK? Ca o utilitara din clasa asta nu e pt. carat balast la santier.
E pt. distribuit tigari, farmaceutice, cosmetice, pt. catering, curierat etc, iar din astea intra f. multe in 800Kg. In majoritatea aplicatiilor nu incape volumetric marfa, nu greutatea e factorul limitator. Uita-te pe strada dupa dubite mici si vezi ce firme le folosesc: e ori distributie de marfa usoara, ori dube cu unelte pt meseriasi. Nici unii nu au nevoie de greutate mai mare.
ROK
Oare papucul cat are sarcina maxima? Stii cumva?

Cred ca tot 800kg dar de la o masina model din 2007 am pretentii , tipii de la renault au spus ca van -ul duce lejer 1500kg dar ca din cauza fiabilitati au pus in talon 800kg. Pai puneau in talon 1000kg si lu-au ochii la fraieri dar le-au fost frica de urmari stiind ca masina este varza din punct de vedere a pieselor. Crezi ca se justifica pretul mult mai mare pt. o masina pentru a cara aceeasi greutate ? ca in privinta fiabilitatiii mai vorbim mai prin vara.
ROK

E pt. distribuit tigari, farmaceutice, cosmetice, pt. catering, curierat etc,

Daca vreau faianta , gresie si ciment ce fac car cu tiru' ca degeaba am loc daca nu suporta greutatea .
Am vazut masini cu un consum super mic gen matiz, polo etc. ca altfel nu renteaza din punct de vedere financiar pt. firma respectiva. Crezi ca daca crestea pretul cu 2000-3000 dar carai peste 1000cu ea si era mai inalta nu se vindea ? Ca doar o utilitara o cumperi pt. afaceri nu pentru familie.
IsNa
Daca vrei faianta pt un apartament, probail intra in 800Kg, daca nu, faci doua drumuri, cum am facut eu 5 drumuri cu DSN.
Daca vrei sa-ti aprovizionezi depozitul de materiale de constructii, ai nevoie de camion, nu de utilitara usoara.

Nu e in clasa cu Matiz sau Polo, ci cu Caddy, Candy, Kangoo, etc, din care sunt f. multe prin orase, folosite la chestii de genul exemplelor pe care ti le-am dat, si nici alea nu consuma cat Matizul.

Tu pornesti de la ideea ca daca gasesti o misiune posibila careia nu face fata, e proasta. Dar vei vedea ca va raspunde cerintelor multora, la fel de bine ca un Kangoo sau Caddy, si la pret mult mai mic.
ROK
Papucul dinainte era altfel construit fata de berlina brek , pe cand acum loganul brek MCV este acelasi cu loganul van. Vreau sa spun ca francezii nu sunt seriosi, vand o masina care are acelasi dotari tehnice sub diverse versiuni .Daca cumperi un logan brek platesti impozitul ca pentru o masina normala daca cumperi logan van platesti impozit ca pentru utilitara fiind de fapt aceeasi masina , doar ca nu are geamuri si sacune, este normal?
klaus
QUOTE(ROK @ 21 Feb 2007, 12:25)
Intrebare : De ce nu s-a  mai vandut bine loganul in perioada 2006-2007 ?
*

D-asta-mi place cand se aprinde lumea si vine cu tot felul de argumente, care mai de care...
1. In 2005 Dacia a vandut la intern fix 88.275 Loganuri
2. In 2006 Dacia a vandut la intern fix 96.044 Loganuri
Deci zice lumea ca vanzarile la intern au scazut in 2006? Oare? nedumerire.gif
ROK
Chiar cei de la dacia au recunoscut ca fata de ianuarie 2006, in ianuarie 2007 au vandut mai putine.Toate marcile au suferit la vanzari din cauza intrarii in UE deoarece majoritatea asteptau sa de-a fuga in germany sa vina cu masina.

Apropo un coleg si-a cumparat opel astra nou din tara in ianuarie si a platit 1700lei taxa de imatriculare avand euro 4 , daca avea euro 3 platea 2700 lei ce parere aveti?
klaus
Asa, asa, asta cu ianuarie 2007 am inteles-o, si de asemenea am inteles si ca "Toate marcile au suferit la vanzari din cauza intrarii in euro" (de fapt e intrarea in UE, ca pana intram si in zona monetara mai e vreo 7-10 ani).
Aia cu scaderea vanzarilor in 2006 nu am inteles-o.
IsNa
Iar aia cu Ian 2007 e legata de taxa lu' peste, ca toata lumea astepata sa se scoata...

Situatia e asa: nimeni nu si-a propus sa acopere cu VAN tot domeniul de transport marfa, de la curierat si distributie usoara la materiale de constructii. Dar segmentul pe care il poate acoperi cu succes VAN-ul e f. mare. Si crede-ma ca 2000-3000 E in plus la pret, cum spui tu ar fi contat f. mult. Banui ca acum o luna ai sarit in sus ca Dacia scumpea dieselul cu 200E pt ca introducea E4...
ROK
ai dreptate euro/ue

Aia cu scaderea vanzarilor in 2006 nu am inteles-o.

Cate loganuri au fost cumparate de persoane fizice si cate de stat?
ROK
Banui ca acum o luna ai sarit in sus ca Dacia scumpea dieselul cu 200E pt ca introducea E4...

Mai bine scumpeau cu 1000 euro si nu bagau taxa lu peste'
Crezi ca un MCV -ul nu putea cara ce cara van -ul daca scoti scaunele (nu vorbim de greutate)
klaus
Eu nu am sarit in sus, ca nu ma intereseaza sa-mi iau Dacia acum. Cand mi-am luat eu era la pretul oportun.
Eu observam ca unele argumentele aduse in discutie sunt false.
Si de asemnea as putea observa ca multe vanzari de anumite masini au fost falsificate prin achizitiile de stat, dar nimeni nu le plange de mila ca din cauza statului au vandut mai mult. Cum ar fi cele de touareguri.
Dar bine ca lumea plange de mila ca se iau de stat masini din productia interna.
alinakes
Eu chiar ma bucur cand o gramada mare de institutii de stat cumpara produse facute in Romania !

De ce sa isi plimbe c u r urile in touareguri si mertane si alte limuzine cand se pot multumi si cu Logan , care e problema ?!

Si de ce banii aia investiti sa nu se intoarca tot in economia nationala , ca nu se intorc toti ceasul rau , dar oricum se intorc mult mai multi decat daca ar pleca peste mari si tari !
vijelie
@alinakes: nu te amagi prea tare, valoarea Loganelor care sunt prezente in fiecare post de militie din judetele tarii nu reprezinta nici cat negru sub unghie fata de valoarea autoturismelor de import cu care se doteaza semestrial ministerele si regiile autonome.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.