Bidoanele sunt, cum am mai spus, de 1 Quart (946 ml), unele au eticheta RAR, unele nu (de altfel am vazut pe site-ul RAR omologarile pe care le are firma respectiva). Lipsa etichetei RAR tine de un pic de "contrabanda" (fiscala), au loturi oficiale si loturi neoficiale (cred ca de aici este pretul foarte bun).
Cei de la Dacia nu au avut nici o parere pentru ca am iesit din garantie si nu ma mai prind pe la ei
.
Uleiul, la o analiza vizuala empirica, este OK, are culoare deschisa, textura si miros specific (am comparat cu Mobil 1 5w50 pe care l-am avut inainte si pare la fel). Acest tip de ulei miroase mai intepator (spre acetona), nu a petrol.
Motorul merge la fel (am avut si pana acum 5W50 dar Mobil), poate mai fin datorita bujiilor noi cu 4 electrozi si a filtrului de aer nou.
Partea proasta este ca am avut masina la reparat (tinichigerie) si am mers cu el destul de putin ca sa-mi fac o parere mai obiectiva.
Singurul lucru de care ma temeam era sa nu fie "botezat", daca uleiul este original este un ulei fenomenal, oricum are specificatie API SM si in magazinele romanesti eu nu am gasit astfel de specificatie.
La Castrol "Syntec-ul" american ar avea ca echivalent "Edge" in Europa care are un pret fantastic pe la distribuitori.
Oricum pe piata SUA parerea mea este ca produsele sunt mai bune la preturi muult mai mici.
Sper ca te-am lamurit, o sa mai revin dupa ce merg mai mult cu el.