Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: intrebare tremurat
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Probleme tehnice - Dacia Solenza
Bashtardo
Dragi forumisti am hotarat sa deschid acest topic deoarece am nevoie de expertiza dvs. ptr. a ma ajuta sa rezolv o problema legata de masina mea. Am o Solenza Rapsodie model 2003. Problemele au inceput cand a cazut la datorie ambreiajul. M-am dus sa-l schimb cu tot cu placa presiune si rulment la service Dacia, au mai schimbat si o semibieleta ca au zis ca e varza. La 3 zile distanta injectoare infundate, ma duc sa remediez problema si mi se spune ca un injector e blocat si se schimba + bujii. Plec acasa fericit ca sa constat a doua zi ca masina la sub 2000 rpm tremura din toate incheieturile si mai rau imi tremura volanul foarte nasol. Ma duc la ei sa le zic, se verifica injectoare, bujii, fisele de la bujii, bobina, presiunea de la pompa de benzina + diagnoza PC, concluzia e ca totul e in regula la motor. Intrebarea mea e, de ce mai inca trepidatiile alea in caroserie si volan? Eu m-am gandit ca poate nu e fixata bine bieleta aia sau vre-un surub pe sub motor. Oricum daca ma puteti ajuta ma bazez pe voi ptr. ca sambata dimineata ma duc iara peste ei si as vrea sa am macar o idee cam unde sa le zic sa caute ca astia daca nu imi dezmembreaza toata masina si nu am chef sa mai strice inca zece chestii. Va multumesc.
pastrama
Vreun suport de la motor, ceva. Masina tremura si in mers sau numai pe loc?
i96nds
Am impresia ca cei de la service ti-au cam inlocuit din piesele masinii... Nu acuz dar mereu e ciudat cand intri la service cu o problema si iesi brusc cu altele.
klaus
Se verifica suportii motor, toti 3 (de la motor, de la cutie, bieleta antirotire/rasturnare).
Daca nue de la ei, e de la alimentare sau de la aprindere (ciclurile de aprindere sunt neuniforme).
Adica se reverifica, dar cu simt de raspundere ceea ce s-a mai verificat:
- presiunea la iesirea de la pompa
- injectoarele
- bujiile (care atrag atentia ca au fost schimbate si dupa aceea a aparut problema, deci pot fi neconforme)
- fisele
- bobina
- poate si o compresie la cilindrii.

Insa eu cred ca e de la injectoare (ca nu e prima oara cand ai probleme cu ele) sau de la bujii (care au fost schimbate si apoi s-a manifestat problema - e bine sa se verifice si corectitudinea reglajului distantei intre electrozi la bujii)
Bashtardo
Urmatoarele au fost verificate: bujii, fisele, bobina, injectoare si presiunea de la pompa de benzina, sau cel putin asa sustin ei. Eu cred ca totusi s-ar putea sa fie bieleta aia schimbata care probabil nu a fost bine legata p-acolo. Nu stiu, voi afla sambata ca nu ma las pana nu o repara ptr. ca s-au cheltuit vre-o 17 milioane cu toate reparatiile in ultimele 2 saptamani si se pare ca tot degeaba asa ca voi face tot posibilul sa se rezolve eventual ii amenint ca daca nu rezolva ma adresez la dacia, protectia consumatorului etc. ptr. ca altceva nu stiu ce as putea face pentru ca magarii aia nu ma lasa in service sa vad ce mesteresc. Apropo de piese, le am pe toate cele schimbate deci nu se pune problema sa ma fi mintit ca au fost schimbate. Injectoarele au fost cu probleme dar nu mai scoate pe teava de esapament mirosul ala de benzina cum facea inainte cand era infundata plus ca injectorul cu problema l-am schimbat odata cu bujia. In alta ordine de idei, nu imi explic de ce ar tremura volanul ptr. ca oricat de infundata ar fi fost niciodata nu s-au simtit vibratiile in volan.


Ps. : Trepideaza doar in mers cand e subturata, sub 2000 - 2200 rpm. Pe loc nu tremura volanul, ci doar schimbatorul dar in limite normale, sau cel putin asa facea din totdeauna.

va multumesc ptr. raspunsuri, in caz ca mai aveti idei sunt nerabdator sa le aflu.
pastrama
Verifica si traseul de evacuare, sa nu atinga pe undeva. Si scutul de sub motor.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.