Ce legatura are vesta cu accidentul respectiv? probabil le este mai usor sa te adune...te tine intr-o bucata...
Sau la ei trebuie sa iei pe tine vesta in masina cand treci bariera? chiar nu inteleg.
C a t a l i n
1 Mar 2007, 15:09
Treaba cu vesta e spusă la mișto, dealtfel tot reportajul are tenta asta... Din emisiunea integrală se întelege mai bine.
argon
1 Mar 2007, 15:10
aha...asa se explica vesta..nu am vazut emisiunea.
Nu am putut sa nu remarc planeitatea trecerii la nivel cu calea ferata...la ei cum se poate?
R19/16v
1 Mar 2007, 15:34
ORICE se poate. Eu am fost invatat ca nu exista nu pot, dar exista nu vreau din belsug...
Si da, vesta e la misto si se intelegea totul perfect din inceputul emisiunii. Ideea era ca Clarkson a facut tot reportajul ala dar nu a vrut sa sublinieze verbal ca nu e bine sa treci printre bariere
Oricum... pe mine m-a socat ce s-a intampalt cu espaceul ala, d-aia am postat...
driverx
1 Mar 2007, 15:39
QUOTE(R19/16v @ 1 Mar 2007, 15:34)
... Oricum... pe mine m-a socat ce s-a intampalt cu espaceul ala, d-aia am postat...
Oricum, arata mult mai bine ca asta chiar daca viteza era mult mai mare
R19/16v
1 Mar 2007, 15:50
Clarkson zicea 60-70mph...
cmandrei
1 Mar 2007, 16:04
Damn ... zob se fac ... [daca nu au bariere calumea ]
VladG
1 Mar 2007, 16:10
Pai viteza diferita a fost de vina. In primul caz a fost atat de mare incat Espace-ul s-a lipit de locomotiva ca musca de parbiz. Doar pare ca e mai intreg, partea anterioara e mai putin zdrobita. Priviti reluarea, masina aia ajunge la doar 30-40cm latime, la nivelul habitaclului.
In al doilea caz, masina scapa incet, incet sub tren si e zdrobita.
ady85btz
1 Mar 2007, 23:05
foarte educativ!
pastrama
2 Mar 2007, 00:35
Nu mai merge...
Kunt
2 Mar 2007, 18:59
Primul clip nu mai merge, dar ce greu franeaza trenul ala. Pe mine ma sperie mai tare trecerile peste calea ferata fara bariere, alea cred ca sunt mai periculoase.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.