Mamaaa voi va faceti de cap fara mine
. Ma bucur ca m-ai vazut de curand pentru ca tocmai azi am scos colantul ... sper ca urmatorul sa fie si mai original
.
1. Eu am Scala si am fost pus de doua ori in situatii limita din cauza sistemului de inchidere/deschidere a usilor . Repet : NU va doresc sa fiti nevoiti vreodata sa scoateti fata de usa cu usa blocata inchisa ! Acum eu am pus insonorizant lichid pe spatele fetei de usa , cea de plastic ! Alubandtul are rolul lui , celalalt are rolul lui .
Ca materiale optime si de specialitate exista Dynamat-ul , Stinger-ul si ca pasta absorbanta exista Brax . Costa de zeci de ori mai mult ca cele autohtone dar isi fac treaba cu brio si odata ce le-ai incercat probabil ca nu vei mai incerca "carpituri " si " romanisme" , dar pana cand vooi avea bani de ceva profesional ... eu ma descurc cu ce pot si cum pot . Intr-adevar nu se compara calitativ Dynamat-ul cu Alubandul desi in principiu ar arata la fel , dar e ca bancul cu "nu tot ce zboara se mananca " .
2. Ce actuator cu 5 fire ca noi avem cu 2 fire ?!? Nu e complicat , dar sa ma apuc acum de exemplu sa schimb un actuator ... mai bine lipesc usa cu super-glue . Odata ce va apucati de treaba trebuie sa va ganditi si la consecinte , altfel multi ar fi sudat acea usa si gata , rezolva problema cu incinta .
3. Toobzz nu te apuca sa dai cu antifon pe podea ca nu mai e "frantuzoiaca lu' bunicu" . Masina face parte din alta generatie si trebuie sa te gandesti ce vrei de la ea cu adevarat si cu ce scop incepi sa faci un lucru inainte sa te apuci de el . NU bagati antifon cauciucat in usi , nici la motor si nici in podea . Nu mai spun ca vre-o 2 sapt miroase ca la lacatuserie in .
masina voastra , dar acolo chiar nu se baga ! Pe podea masina are deja un strat de izolator , din pacate prea gros si care daca ia apa nu se mai ususca in veci . Exista un material care il poate inlocui cu brio pe cel din fabrica , este pe jumatate ca grosime , dar costa vre-o 4,5 mil pt intreaga podea . Este de la Stinger , un fel de expandat cu priprietati magice , dar care isi face f bine treaba , nu este permeabil , adica nu tine apa , nu se condenseaza si e mult mai usor decat izolatorul din fabrica . Sunt cativa care au pus Aluband pe toata podeaua ... cu chinul de rigoare ... are efect , poate intr-un anumit spectru de frecvente de rezonanta a caroseriei e mai bun decat originalul , dar e multa munca si in nici un caz sincer nu cred ca se merita atata munca . Nu uitati ca se si ingreuneaza masina cu toate aceste "imbunatatiri" . Ideea folosirii anumitor materiale profesionale este ca se pune exact cat trebuie unde trebuie si are efect maxim garantat . Acum trebuie sa incercati pe proria piele ca eu nu va trag de maneca , eu fiind unul dintre cei care se descurca cu ce poate deocamdata .
4. Bolidule : ce are de-a face manivela de la geam ? Pai maneta de deschidere a usii cum am scos-o ??? Pur si simplu se izoleaza imprejur si acolo se decupeaza ...
5. Mai astepta si tu putin sa vina caldurica si vedem ce vom face la motor . NU recomand sa pui pur si simplu Aluband pe capota ... si DA este foarte posibil ... si crede-ma ca ce ramane in urma Alubandului este COSMAR !!! Eu am murdarit din greseala putin fata de usa cu negreala de la el si chiar cu putina smoala de la insonorizant ... Arata ca la tarani pana a venit un prieten cu ideea sa incerc cu diluant ... a mers super , s-a albit putin fetele de usa in acele regiuni untre trebuia frecant , dar apoi am spalat repede cu detergent de geam si apoi silicon de plastic si totul e ca nou . Eu am ales alte variante pt capota ...
6.Fiber : nu se scoate nimic , de ce scoateti ceva ??? Se lasa geamul inchis complet si incet se pun fasii in interiorul usii , dar cu grija . Mare grija sa nu va taiati in tabla usii sau in ne-finisajele de acolo !!!! Sa va luati si niste braduti de rezerva !!!
E mai simplu la electrice decat la macara ca sunt mai putine piese oricat de ciudat ar parea .
Pentru alte intrebari si raspunsuri , curiozitati si aplicatii va astept pe PM !
P.S. Rog sa dati topicurilor nume sugestive !!!