FISICHELU
8 Mar 2007, 12:15

Albert Park din Melbourne a fost folosit pentru Australian GP inca din 1953, in afara Campionatului Mondial de F1. Asa cum sugereaza si numele, situarea lui este intr-un parc , in jurul unui lac. Melbourne este capitala "sportiva" a Australiei, gazduind Jocurile Olimpice, iar din 1996 a devenit si "statie" in Campionatul Mondial de F1.
Un circuit de viteza medie spre mare, cu multe curbe lungi pe toata intinderea, Albert Park a devenit imediat la fel de popular ca si circuitul mai putin "vitezoman" Adelaide.
Australienii s-au bucurat de doua curse una dupa alta, in 1995 ultimul circuit fiind cel de la Adelaide, iar prima cursa din 1996 a fost gazduita de Albert Park.
Anul trecut, podiumul a fost:
1 Alonso Renault M 57 1h 34:27.870
2 Raikkonen McLaren M 57 + 0:01.829
3 R Schumacher Toyota B 57 + 0:24.824
Ne aruncam la pariuri?
ma tot gandesc la ce o sa faca alonso cu noul mclaren mai exact daca o sa reziste pana la sfarsit. de data asta chiar nu o sa pariez pe nimeni.
ssilviu
8 Mar 2007, 16:40
Eu o sa pun un bilet la pariuri.
Alonso in primii trei
Heikki in primii trei
Fisico in primii sase
DigitalScribe
8 Mar 2007, 19:19
Sustin ce zice
ssilviu
FISICHELU
8 Mar 2007, 21:12
Am citit un interviu cu Fisichella...Nu era foarte sigur pe masina. Sau ca sa o zic pe limba lor, nu sunt foarte "competitivi", in comparatie cu Macii si Ferii. Si totusi, se misca bine in primele curse. Mi-ar place sa il vad pe podium...Asa cum spunea si Sandman in alt topic, astept surpriza Heiki. Pe Alonso il vad pe 1 sau pe 2, in lupta directa cu Massa. Am sentimentul ca Kimi va fi la plimbare.
Si eu cred ca marii favoriti sunt Alonso si Massa, Kimi va fi in spatele lor. Fisico varza, iar Heikki ... poate. Daca mai invata si tine masina in cursa. Ma astept si de la surprize din partea lui Kubica.
sorin_f39
9 Mar 2007, 10:16
Forza FERRARI
Pun o bere la bataie ca va fi o dubla Ferrari.
Oricum Kimi o sa fie primul...care abandoneaza.
ssilviu
9 Mar 2007, 11:20
Avand in vedere rezultatele testelor din iarna, teoretic o dubla Ferrari chiar are mari sanse. Asta daca presupunem ca masinile raman fiabile iar pilotii nu gresesc.
1 Kimmi
2 Massa
3 Alonso
FISICHELU
16 Mar 2007, 09:17
Australian GP: Friday Free 1 - Times
16/03/2007
Pos Driver Team T Time Gap
1 Alonso McLaren B 1:29.214 132.970 mph
2 Massa Ferrari B 1:30.707 1.493
3 Vettel BMW B 1:30.857 1.643
4 Hamilton McLaren B 1:30.878 1.664
5 Button Honda B 1:31.162 1.948
6 Nakajima WilliamsF1 B 1:31.401 2.187
7 Coulthard Red Bull B 1:31.528 2.314
8 Kovalainen Renault B 1:31.571 2.357
9 Webber Red Bull B 1:31.661 2.447
10 Barrichello Honda B 1:31.737 2.523
11 Sato Super Aguri B 1:31.782 2.568
12 Fisichella Renault B 1:32.011 2.797
13 Wurz WilliamsF1 B 1:32.194 2.980
14 Sutil Spyker B 1:34.043 4.829
15 Liuzzi Toro Rosso B 1:34.627 5.413
16 Albers Spyker B 1:35.055 5.841
17 Heidfeld BMW B 1:37.249 8.035
18 Davidson Super Aguri B 1:39.221 10.007
19 Raikkonen Ferrari B 1:39.242 10.028
20 R Schumacher Toyota B 1:39.550 10.336
21 Speed Toro Rosso B 1:41.763 12.549
22 Trulli Toyota B 1:44.130 14.916
A inceput Circul!
TMihai
16 Mar 2007, 10:05
Sesiunea a 2-a de antrenamente. Massa si Kimi pe primele 2 locuri, Alonso 7, Renault cu probleme.
dantes
16 Mar 2007, 10:09
Interesant cum merge Hamilton... sa-l vedem in cursa!
Se pare ca bautele lui KR isi fac simtita prezenta...iar Massa isi face treaba cu brio...
ssilviu
16 Mar 2007, 10:48
Mai mira pe cineva ca pneurile B-stone s-au potrivit perfect pe Ferrari iar Mclaren si Renault au avut probleme cu incalzirea lor si cu grainingul?
QUOTE(dantes @ 16 Mar 2007, 11:09)
Se pare ca bautele lui KR isi fac simtita prezenta...iar Massa isi face treaba cu brio...
Relax man,..., e doar prima zi,.., sambata isi arata fiecare coltii
dantes
16 Mar 2007, 11:33
Aham...dupa ce mai trage Kimi o dusca

o sa vada mai multe linii de start/sosire...
Hehehe..ce-mi place...deja prevad ca anul asta fanii echipelor care erau incaltati cu Michelin or sa urle din gaura de sarpe...CAUCIUCURILE SUNT DE VINA.... Da da...imediat...
Din cate citisem regulamentul FIA de anul asta, cauciucurile sunt identice pentru toti... asa ca acum s-a ajuns la alte elemente de comparatie nicidecum pneuri. Motor, cutie, aerodinamica, echilibrul masinii, suspensii, etc, insa cel mai important incepe sa devina PILOTUL!
Inca putin si.......START YOUR ENGINES!!!!
ssilviu
16 Mar 2007, 11:51
QUOTE(dantes @ 16 Mar 2007, 11:33)
Din cate citisem regulamentul FIA de anul asta, cauciucurile sunt identice pentru toti... asa ca acum s-a ajuns la alte elemente de comparatie nicidecum pneuri.
Dar ia in calcul urmatorul aspect. Desi pneurile sunt identice pentru toata lumea, dintr-o coincidenta, ele merg mai bine pentru o anumita masina. Constructia pneurilor este foarte importanta si poate fi facuta conform anumitor specificatii. Gen suspensie si apasarea aerodinamica. Orice alta configuratie nu se mai pupa la fel de bine. Nu ti se pare posibila aceasta varianta? Este foarte probabila, imorala dar legala.
dantes
16 Mar 2007, 12:11
Si tu ai dreptate, insa stii cum e..de la idee la practica e cale lunga... In principiu se dorea un unic furnizor pentru a egaliza cauciucurile la toti...Insa acel cauciuc UNIC din orice punct de vedere, poate influenta pozitiv sau negativ o masina sau alta, de la caz la caz.
In cazul asta, cei incaltati cu B-stone anul trecut, s-au adaptat mai repede, insa cei cu M mai greu, dar au avut ceva timp...
Oricum trebuie sa recunosti ca diferentele de care vorbim aici sunt aproape nesemnificative... Greutatea pe fiecare cauciuc e aproape identica la toti, apasare aerodinamica, o calculezi in functie de multi alti parametri plus cauciucuri, care e doar un alt parametru din sutele sau miile de parametri...etc
Ideea e ca momentan, la primele semne, lucrurile stau mai bine pentru F. D-abia incepe campionatul....
ssilviu
16 Mar 2007, 12:26
Plus ca mai exista o problema. Exista 3 tipuri de cauciucuri. Soft, medium si hard. La o cursa B-stone trebuie sa aduca doua tipuri asemanatoare. Deci 1-2 sau 2-3. Problema este ca in functie de tipul masinii, fiecare echipa merge mai bine pe un singur tip de pneuri. Sa dam urmatoarea situatie: Ferrari merge bine cu pneurile medium iar Mclaren cu cele soft. Iar la cursa B-stone vine cu pneurile medium si hard. Cine e dezavantajat? Vreau sa adaug ca acest lucru s-a si intamplat in 2001 in Japonia daca nu ma insel. Iar Ferrari a castigat in dauna lui Mclaren. Plus ca in anii trecuti au existat declaratii ale pilotilor de la restul echipelor dotate cu B-stone care au spus ca japonezii fac pneuri special pentru Ferrari si ei tot pe alea le primesc si trebuie sa se descurce cu ele.
Pluc ca existenta contractelor diferentiate, unele confidentiale, altele cu clauze diferite, altele cu obligatie de plata pentru pneuri, nu face decat sa ridice si mai multe semne de intrebare. Cand normal era ca toata lumea sa aiba acelasi tip de contract, public evident.
Acum nu zic ca B-stone face pneuri in mod voit special pentru Ferrari, pentru ca nimeni nu poate sti asta cu adevarat. Doar ridic anumite semne de intrebare.
PS. Este pacat ca soarta campionatului poate fi decisa de un singur furnizor.
dantes
16 Mar 2007, 12:40
Ma autocitez...
QUOTE(dantes @ 16 Mar 2007, 12:11)
... insa stii cum e..de la idee la practica e cale lunga...
Multe sunt lucruri anormale si intotdeauna fiecare echipa va cauta portite descrise de tine sau modalitati de a obtine un avantaj oricat de mic... fie ca din cauciucuri, fie din aerodinamica, fie din orice piesa cat de mica..etc...
Ce ma bucura e faptul ca din aceasta cautare a portitelor, piesa aia cat de mica (o supapa, un injector, un amortizor, etc), e dusa la extrem, si la un moment dat, o sa avem si noi pe masinile noastre o astfel de piesa.
sandman_
16 Mar 2007, 12:41
usurel, nu va agitati prea tare...
Sper sa nu ajungeti la o discutie in care fanii ferrari spun ca anvelopele sunt identice, deci nu fac diferenta, iar fanii reno/mac spun ca doar din cauza anvelopelor sunt diferentele care sunt... (sau , cel putin, sa n-o amplificati mai mult decat este acum)
As prefera sa discutam despre weekendul de la melbourne, nu despre regulamentul FIA/F1.
Ferrari sunt la varf, asa cum se astepta aproape toata lumea, insa nu chiar atat de detasati cum s-ar fi asteptat ei. Important este ce tipuri de anvelope a flosit fiecare pilot.
In prima sesiune HK il bate pe GF, dar in a doua este departe in spatele lui.
Anvelopele sunt pentru toti la fel, insa nimeni nu stie pentru ce specificatii au fost facute.
ssilviu
16 Mar 2007, 12:41
Dar din pacate pneurile or sa ramana la stadiul de performanta de acum
sorin_f39
16 Mar 2007, 12:42
Nu trebuia pastrat un singur furnizor de pneuri. Parerea mea e ca trebuiau minim doi, ba chiar ar fi trebuit ca FIA sa atraga si un al treilea furnizor. Cand este concurenta nu poate fi decat un lucru benefic.
Dar asta e, vom vedea cum vor evolua lucrurile anul asta si apoi vom trage concluziile.
Insa, chiar si asa, fiind un singur furnizor de pneuri, nici McLaren si nici Renault nu sunt dezavantajate. Si nici nu se vor mai cauta scuze ca diferenta dintre o masina si alta e data de superioritatea unui producator de pneuri in fata celuilalt.
sandman_
16 Mar 2007, 13:00
daca era neaparata nevoie de un singur furnizor, atunci ar fi trebuit sa fie adus un al treilea (nici BS, nici Mich): GY, de exemplu, care a avut traditie in F1. Trecerea de la contextul 2006 la contextul 2007 este, la fel ca orice regim tranzitoriu, problematica. Unii au de castigat, altii au de pierdut. Pe noi ne intereseaza competitia in sine, nu modul in care BS isi aleg cele doua tipuri de anvelope pentru fiecare cursa(desi suntem toti curiosi pe ce criterii sunt alese).
dantes
16 Mar 2007, 13:17
@sandman_ ... Nici pe departe o discutie inflacarata intre fani ai unei echipe sau alta...Chiar nu am nimic de impartit cu ssilviu sau cu fanii Renault sau Maci sau marca sau etc...
Aici era vorba de Melbourne, care e prima cursa din an, un an in care politica pneurilor a fost schimbata, iar in primele practice-uri din Melbourne, au aparut si diferentele...iar discutia era asupra lor cu argumente de la fiecare, unde in final tot la aceeasi concluzie ajungem... sunt identice dar nu prea...
Asupra cauciucurilor in cazul acesta al uniformizarii, conduce echipa sa faca alte chitibusuri pentru a imbunatati restul pieselor care ne intereseaza pana la urma si pe noi... Astep cu real interes noile sisteme de franare care incep sa se laude unii sau altii, precum si dezvoltarea de motoare bazate pe energie alternativa, fara scaderea performantelor...
Daca ar fi fost mai multi producatori, incercau dezvoltare de pneuri, care in afara de alta compozitie sau constructie, nu prea au ce sa dezvolte, insa la motor de exemplu sunt mii de piese care pot fi imbunatatite...
Concret, ptr. acest WE, mai sunt cateva ore pana la calificari...
sandman_
16 Mar 2007, 13:26
De acord cu tine: ele sunt identice. toate echipele primesc aceleasi produse. Problema e ca difera (considerabil, as putea spune) felul in care acestea raspund la diferitele sasiuri si suspensii (si chiar stiluri de mers). Ca pana acum BS au facut anvelopele dupa cerintele Ferrari nu e un secret pentru nimeni. Interesant de aflat va fi daca aceasta practica se pastreaza.
dantes
16 Mar 2007, 13:43
QUOTE(sandman_ @ 16 Mar 2007, 13:26)
...Interesant de aflat va fi daca aceasta practica se pastreaza.
Sper sa NU! Ar fi un mare pacat, ptr. ca s-ar pierde din farmecul competitiei, si ar arata fata hidoasa si comerciala a F1...
TMihai
16 Mar 2007, 14:00
Pana la urma BS ce-ar trebui sa faca? Sa vina cu pneuri din plastic pt Ferrari ca sa fie multumiti ceilalti? Pneurile BS sunt adaptate pt Ferrari sau masinile Ferrari se adapteaza mai bine penurilor BS? Ce trebuiau sa faca japonezii? Sa reinventeze pneul? Cei de la Ferrari au pierdut atatea curse pe mana celor de la BS si n-a plans nimeni. De unde stim ca cei de la Ferrari n-au o aerodinamica mai buna care uzeaza mai putin pneurile? Astea sunt pneurile puse la dispozitie. Cine se adapteaza bine, cine nu iarasi bine.
Si n-am zis "Ferrari" decat de 5 ori
cri123
16 Mar 2007, 17:01
He he, cine zice ca Ferrari nu au un avantaj cauzat de pneuri? Ba tocmai ca au, sa fim realisti, se cunosc prea bine cu Brodgestone si stiu foarte bine cum raspunde masina la pneuri si pneurile la masina

Din fericire, McLaren si Renault nu sunt asa de departe de Ferrari, au recuperat destul de bine acest handicap. Sunt insa in spate, clar. Mai au de munca mult pana o sa faca masinile perfecte pentru pneurile astea, pe cand Ferrari pot sa se ocupe de altceva.
Mentionez ca nu vreau sa incalzesc pe aici o disputa Ferrari vs.., insa totusi, sa pastram un pic de realism si macar sa recunoastem ce se intampla.
Sper sa avem un an cel putin la fel de spectaculos ca si 2006 in F1 (si cu cat mai putine balbe TVR si Miki ...).
ssilviu
16 Mar 2007, 17:42
B-stone a spus ca a conceput un pneu total nou, astfel incat experienta din anii trecuti sa nu conteze. Si toate echipele sa plece de la zero.
cri123
16 Mar 2007, 22:29
rotuning
16 Mar 2007, 23:01
care va treziti dum la 5.00 am ne vedem pe chat pt comentarii . K?
Fisicooo
16 Mar 2007, 23:15
Fortza Fisicoooo asta e anul tau .Dupa 9 ani petrecuti in masini mediocre si 2 ani in care ai fost sabotat de Briatore in favoarea lui Alonso asta e sezonul tau.Desi tare ma tem ca si anul asta o sa patesti la fel pt. ca Koval. il are manager tot pe Briatore omul care trage toate sforile la Renault.Oricum pentru mine Fisico ramane THE BEST .
cri123
17 Mar 2007, 04:51
De unde ai scos aceasta teorie a conspiratiei? Sabotat de Briatore? Ha ha, asta e tare. Fisico a fost sabotat de el insusi, a fost clar inferior lui Alonso. Anul asta cred ca Heikki o sa il cam "faca" dupa primele curse.
Astept si eu minunea de la Fisi, insa nu am mari sperante. Cred ca anul asta Renii vor arbitra meciul Ferrari - McLaren.
mirceateodorescu683
17 Mar 2007, 05:00
Bă, formuliștii se trezesc.
AU ÎNCEPUT CALIFICĂRILE!
LE: aceiași comentatori penibili...

!
ssilviu
17 Mar 2007, 05:26
Nici nu am reusit sa-mi revin dupa doua ore de somn si i-am auzit pe incompetentii astia de comentatori...vaaaaaaiiii!!!! Cu ce am gresit?
mirceateodorescu683
17 Mar 2007, 06:06
Impresia cea mai plăcută: RAIKKONEN!!!
Alte impresii plăcute: BMW și Sato!
cri123
17 Mar 2007, 06:18
Deci Kimi e in pole (cum multi se asteptau), insa McLaren sunt cam tot pe acolo, Alonso dupa mine e mare favorit maine (s-a vazut si azi cine a fost cel mai rapid in Q2). Supriza placuta si BMW, ambele masini bine clasate. Sato (si Super Aguri in general) - mare surpriza.
Massa a luat o prima lectie despre cat e de rau sa fii ingamfat (ieri declara ca ar paria pe el pentru pole). Renault mediocrii la ce masina au (a se observa diferenta intre Hamilton si Kovalainen), iar marile dezamagiri sunt Toyota, Honda, Red Bull.
In rest, imi vine sa urlu de prostiile pe care le-au scos iar comentatorii TVR, oare cu ce suntem de vina ca sa trebuiasca sa ii ascultam pe cretinii aia doi? Kimi in masina McLaren (cand de fapt era Alonso pe acolo), Davidson il bate pe Sato (cand de fapt era in fata), comentariu anost si complet lipsit de ce se intampla
Interesante calificari.Din pacate se pare ca (cel putin deocamdata) Renault nu are ce arata si prin urmare anul asta titlul la constructori se va duce la altcineva.
Eu sint placut surprins de Alonso si Hamilton.Piloti noi pe masini pe care nu sint obisnuiti.Rezultate din prima.Felicitari pentru amindoi.
Cit despre Raikkonen ..... mare bou.In tura in care a stabilit cel mai rapid tur era cit pe ce sa plesneasca masina de parapet.Si e si mai usoara (la combustibil ma refer) decit AL si Ham.
Sper sa vedem o cursa frumoasa maine dimineata ..... eventual un comentariu din partea TVR mai aproape de realitate si cu mai putine tampenii
sorin_f39
17 Mar 2007, 10:57
Din ceea ce am citit aici, inteleg ca cei doi comentatori iar au comis-o. Era de asteptat. Oricum, doua lucruri sunt sigure: astia doi nu or sa se schimbe, vor scoate ineptii pana se vor lasa de meserie si nu vom scapa de ei ani buni de acum incolo.
Dimineata, ca sa n-o trezesc pe nevasta-mea, am vazut calificarile cu sunetul pe "mute", asa ca ma bucur ca nu mi-am facut nervi.
cmandrei
17 Mar 2007, 11:04
cri123
17 Mar 2007, 11:17
Am incercat si eu pe mute, insa e cam naspa sa nu auzi motoare, nimic. O alternativa mult mai buna este RTL
sandman_
17 Mar 2007, 11:32
QUOTE(TMihai @ 16 Mar 2007, 13:00)
Pneurile BS sunt adaptate pt Ferrari sau masinile Ferrari se adapteaza mai bine penurilor BS?
Fiecare producator furnizeaza niste date catre BS, iar bs, in functie de datele luate de la toti poducatorii dezvolta un pneu. Probabil ca vor lua datele de la Spyker si de la Super Aguri si vor dezvolta un pneu pe care il vor livra tuturor...
Trecand la lucruri mai realiste, rezultatele calificarilor au fost realiste; am incercat sa ma trezesc la 4, sa vad calificarile, dar ma culcasem la 1 si nu am prea percutat

.
Figura buna facuta de KR si FA. Hamilton e una din surprizele zilei, Sato e a doua, insa se pare ca Super Aguri au masina Honda de anul trecut, lucru care e interzis. Renii s-au comportat de la prost(GF), la foarte prost (HK), iar FM se apre ca a avut o problema tehnica si n-a putut misca prea multe, desi in Q1 era la .1s de KR.
Am vazut cine are masini rapide pe un tur de pista. La noapte vom vedea cine are pachetul cel mai rapid pentru o cursa intreaga. Aparent, se va continua duelul de acum 2 ani intre FA si KR, dar anul acesta titlul nu va mai fi disputat "heads-up" intre cei doi.
TMihai
17 Mar 2007, 11:33
Ar fi bine sa-l inchida pe Kimi in camera sa nu se duca in vreun bar sa sarbatoreasca

Cat despre saracu' Massa...se pare ca nu scapa de ghinion la Melbourne. Poate maine, cu o tactica buna si cu cauciucurile alea special facute pt Ferrari, o sa urce in primii 5. In concluzie imi recomandati sa urmaresc cursa de maine fara sonor?
ssilviu
17 Mar 2007, 12:01
Depinde. Anul trecut imi placea sa-i ascult pe mascaricii aia doi ca ma distram la ce bombe spuneau. Dar de dimineata parca au fost prea de tot. Incearca sa te uiti la cursa si la live timing in paralel cu sonor, ca nu o sa mai ai timp sa fii atent si la ce zic boii aia.
rotuning
17 Mar 2007, 20:13
Am mare incredere in motorul Mercedes

si in Raikkonen

In concluzie...forza Fisico!
Fisicooo
17 Mar 2007, 23:17
ca bine zici esti de-al meu sa speram ca prinde macar locul 3 maine cel mai important e sa depaseasca la start ambele BMW-uri ca dupa o sa-l blocheze.
Incredibil este cum unii de pe aici cred ca Kova o sa fie mai rapid ca Fisi sezonul asta

cum sa compari un pilot care e in F1 de 12 ani cu un copil care e la primul sezon in F1.
Eu vad pt. maine un podium Raikonen,Alonso,Fisi dar nu m-as supara ca motorele lui Alonso si a lui Raikonen sa faca booom!!!!!!!
ssilviu
17 Mar 2007, 23:58
Fisicooo, e suficient sa te intreb doar ceva : In Japonia 2005 tot Briatore l-a sabotat pe Fisico de a cedat in ultimul tur? Nu cred.
Heikki a declarat ca nu a scos un timp mai bun pentru ca nu a stiut unde sa franeze, nu a avut cand sa invete circuitul.
Fisicooo
18 Mar 2007, 01:24
acolo nu dar nu vi s-au parut suspecte zecile de probleme numai la masina lui Fisi in schimb a lui alonso mergea de rupea ca sa nu amintim de Montreal 2005 (problema hidraulica pe cand conducea lejer cursa si Alonso plangea ca un copil ca de ce nu ii cedeaza locul),Franta,Anglia 2005 cand subit i s-a oprit motorul la plecarea de la boxe sau Turcia 2005 cand pe fata in direct la tv i s-a spus sa se dea din fata marelui Alonso,Monaco cand e nevoit sa stea la coada ca la benzinarie ca era domnul Alonso la pituri ,Europa 2005 cand binenteles i se opreste motorul la startul turului de incalzire si au mai fost cateva numai in anul 2005.
In sezonul 2006, Bahrein prima cursa Fisi le zice din calificari ca are o problema mecanica echipa nu il asculta de injura asta in direct la tv sigur va aduceti minte si binenteles a doua zi face boom motorul,Australia 2006 loc 2 pe grila de start dar in turul de formare i se opreste motorul si pleaca din coada plutonului,Germania cand i se porunceste de la standuri sa faca doua tururi lente de zigzaga Fisi pe circuit ca sa vada toata lumea la tv asta pt. a nu iesi in fata lui Alonso de la standuri si cireasa de pe tort faza de cascadorii rasului China 2006 cand saracu Fisi l-a ajuns si la aparat eroic pe Alonso de Schumi mai tineti minte cum pe linie dreapta cele 2 masini Renault mergeau una langa alta ca Shumi sa nu treaca pentru ca Alonso se tara efectiv pe traseu pana cand intr-un final dupa ce toata lumea era pe jos de ras i se da unda verde lu Fisi sa il depaseaca pe marele Alonso(de neimaginat nu,) acesta ii da lu Alonso 1 min in 15 ture ca in finalul cursei totul sa revina la normal si sa i se ceara lu Fisi sa se opreasca efectiv si sa ii cedeze locul 2 marelui Alonso.
Astea sunt doar cateva faze din cei 2 ani minunati in care Fisi a fost sluga lui Briatore si Alonso.
A avut mare dreptate Trulli cand l-a atentionat pe Fisi in 2004 la finalul sezonului ca face o mare greseala ca se duce la Renault ca acolo o sa fie nr.2 din start ca acolo Alonso e Dumnezeu.Stiti doar ca Trullli la fel a patit in 2004 dupa ce l-a dominat clar pe Alonso in prima parte a sezonului brusc in a doua parte a inceput sa aiba probleme cu masina si a fost dat afara inainte de terminarea sezonului numai pt. ca a deschis gura si a spus adevarul .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.