Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: ITP-ul
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia - Diverse > Diverse
bloodem
scuzati intrebarea, sunt incepator in ale autoturismelor si de aceea vreau sa ma lamuresc in privinta acestui lucru. Ce semnifica aceasta "Inspectie tehnica periodica"? Presupun ca nu este tot una cu revizia, prin urmare, trebuie si aceasta efectuata? Am inteles ca daca expira ITP-ul se suspenda dreptul de circulatie al autovehiculului. Masina este din Noiembrie 2006 deci sper ca nu e nevoie sa fac prea curand ITP-ul acesta blink.gif

*Mentionez ca am cautat pe forum subiecte cu aceasta tema si nu am gasit unsure.gif
l@u
Pai vad ca ti-ai raspuns singur ce completari mai vrei.....ca ai sa faci ITP-ul in Noiembrie 2008 sau ce???????
C a t a l i n
Inspecția Tehnică Periodică este termenul "oficial" pentru celebra revizie RAR... Se face obligatoriu din 2 în 2 ani...Te uiți în talon și ai acolo trecută data urmatoarei revizii.

L.E.: Nu știam la care revizii te referi, cele recomandate de producator sunt altceva decât ITPul.
ovidiusoft
ITP = verificarea aia rea la fiecare 2 ani prin care statul constata daca masina mai e buna de mers cu ea pe drum sau nu. Nu treci ITP-ul - nu circuri. Este obligatorie.

revizia = recomandarea prieteneasca a producatorului, pentru a-ti mentine masina in parametrii optimi de functionare. Nu e obligatorie, dar poti pierde garantia daca nu o faci cum trebuie si la timp. Dupa ce-ti expira garantia, e treaba ta daca si ce anume ii faci.
bloodem
QUOTE(ovidiusoft @ 9 Mar 2007, 19:11)
ITP = verificarea aia rea la fiecare 2 ani prin care statul constata daca masina mai e buna de mers cu ea pe drum sau nu. Nu treci ITP-ul - nu circuri. Este obligatorie.

revizia = recomandarea prieteneasca a producatorului, pentru a-ti mentine masina in parametrii optimi de functionare. Nu e obligatorie, dar poti pierde garantia daca nu o faci cum trebuie si la timp. Dupa ce-ti expira garantia, e treaba ta daca si ce anume ii faci.
*