Mutu2006
8 Apr 2007, 00:50
Imi place mult cum arata volanele de la Solenza,respectiv Logan...cele cu airbag!Se poate monta unul asemanator si pe SuperNova?Nu ma intereseaza airbagul sa fie activ,imi place doar designul volanului,mai plin,nu arata doar ca un simplu covrig cum sunt cele de serie de SuperNova!Se potrivesc prinderile?Sper sa gasesc pe cineva care sa ma ajute cu sfaturi..multumesc anticipat
caphonne
8 May 2007, 18:05
da buna idee cat o costa unul de solentza nou se gaseste si fara airbag :-?
Din cate stiu eu nu se potrivesc.
doctorasul
8 May 2007, 19:10
Se pot monta si pe DSN fara probleme(am montat eu).
Am avut montat si pe berlina si a fost ok.
Amedeus
8 May 2007, 21:31
Nu stiu cum ramane cu acea tija de plastic care readuce semnalizatorul la 0. La fosta mea SN am montat un volan de Honda la care i-am sudat pe mijloc alta bucsa canelata dar la sistemul de readucere a trebuit sa renunt.
P.S. Volanul de SN e identic la caneluri (diametru si nr. caneluri) cu cel de pe 1300. L-am montat de pe SN pe Dacie 1310 (cu dispozitivul de readucere la 0 demontat)
doctorasul
9 May 2007, 03:46
La DSN nu mai revine semnalizarea,am uitat sa precizez.
ca sa poti conecta un airbag la o masina fara e ceva mai complicat.trebuie pusa in primul rand capsa detonatoare care vine undeva sub parasocul barei din fata tras la capsula de are comprimat care umfla airbag-ul unde nu mai pui pretul unui sistem airbag care cred ca este destul de piperat.asa ca........
pastrama
9 May 2007, 22:57
QUOTE(Mutu2006 @ 8 Apr 2007, 01:50)
Nu ma intereseaza airbagul sa fie activ,imi place doar designul volanului
Amedeus
10 May 2007, 22:12
QUOTE(catavl @ 9 May 2007, 23:54)
ca sa poti conecta un airbag la o masina fara e ceva mai complicat.trebuie pusa in primul rand capsa detonatoare care vine undeva sub parasocul barei din fata tras la capsula de are comprimat care umfla airbag-ul unde nu mai pui pretul unui sistem airbag care cred ca este destul de piperat.asa ca........
Airbag-ul este declansat de un computer in functie de deceleratie, nu de capse detonatoare montate pe sau sub bara. Filmele alea in care unu' da un picior in bara si soferul se trezeste cu airbag-ul in nas, sunt ...."americane"
[attachmentid=53365]
catavl
13 May 2007, 22:47
QUOTE(Amedeus @ 10 May 2007, 23:12)
Airbag-ul este declansat de un computer in functie de deceleratie, nu de capse detonatoare montate pe sau sub bara. Filmele alea in care unu' da un picior in bara si soferul se trezeste cu airbag-ul in nas, sunt ...."americane"
[attachmentid=53365]
atunci cum imi explici ca la o masina botita intr-un accident dar la care nu s-a declansat airbagul, dupa ce scot bateria se poate declansa?are cumva calc ala vreo baterie proprie ? pt ca s-a intamplat si nu o data.
Pai poate o avea un condensator de capacitate...
catavl, Amedeus are dreptate, cel putin referitor la masinile mai moderne, de vreo 10 ani incoace.
Nu stiu unde ai mai vazut tu airbaguri cu "capsa detonatoare" in bara.
Plus ca nu nu stiu unde ai vazut tu airbaguri cu aer comprimat.
Iti recomand cu caldura sa cauti pe aici pe forum discutiile despre airbag, arsurile pe care le provoaca, pozitionarea senzorilor de airbag, tipul lor etc, etc.
catavl
15 May 2007, 23:01
am intrebat din curiozitate pt ca sa intamplat de cateva ori sa tai un fel de rezervor cu aer comprimat aflat in apropierea airbag-ului.poate n-a fost de la el .
alinushy
3 Jun 2007, 07:53
pt srn. ca sa "sara" semnalizarea trebe si "comanda sub volan" adica blocu de lumini care e cu tot cu maneta pt stergatoare
QUOTE(alinushy @ 3 Jun 2007, 08:53)
pt srn. [...] adica blocu de lumini care e cu tot cu maneta pt stergatoare
alinushy
3 Jun 2007, 15:27
@klaus ce e, gresesc cumva?
Amedeus
3 Jun 2007, 21:35
Sa lamurim o treaba:
[attachmentid=56103]
Small solid-propellant inflators came to the rescue in the 1970s.
Deci , nu are capsule cu aer comprimat. ("The inflation system uses a solid propellant and an igniter") Si asta din 1970 deja.
________________________________________________________________________________
Si despre senzori:
Another common crash sensor is the "Rolamite" design by TRW. Inside is a small metal roller that rolls forward under sudden deceleration and trips a switch.
Some vehicles have "spring and mass" crash sensors in which a spring loaded weight is deflected by the impact to close a switch. Most newer vehicles now have solid state crash sensors that contain either a piezoelectric crystal or a "micromachined accelerometer" chip that produces an electronic signal when jolted.
alinushy, tu ai instalat comanda sub-volan de SLZ pe DSN? A mers instalata asa, din prima, fara sa tai nimic si s-a mai si potrivit?
mihai0070
4 Jun 2007, 10:30
Pana la urma merge pus volanul de Solentza pe DSN ... ca asta de solnita chiar arata bine ...
alinushy
4 Jun 2007, 11:31
-nu am instalat eu (am vazut la cineva )
-nu am zis ca merge
asa, din prima, fara sa tai nimic -daca mai vad masina, anunt
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.