In sfarsit am reusit sa montez discurile de frana spate care stateau in garaj de mai mult de doua luni...
Masina: Dacia Nova GT
Donator discuri spate: Renault 19 16V
Timp modificari: 1 week-end
Timp montare: 1 week-end
cristidb
13 Sep 2004, 10:24
Cum se comporta mashina? Ai schimbat repartitorul /limitatorul sau ai reusit sa il reglezi? Cu frana de mana ce ai facut?
in afara de a schimba tamburii cu discurile si cablurile de frana de mana, nu am mai schimbat nimic;
cea mai mare bataie de cap a fost suportul de etrier, insa s-a rezolvat;
de pe Renault am luat si cablurile de frana de mana si si piesa in care se prind acestea;
Ciumonk
27 Sep 2004, 17:16
O singura intrebare:ce faci daca te "prinde" cioclii?sau RAR-ul?
deoarece tu ai modificat sistemul de franare.banuiesc ca nu ai modificat si actele?
MMihai
27 Sep 2004, 17:38
Super meserias, jos palaria :shock:
poi nu tin minte unde e in acte rubrica cu specificatiile sistemului de franare...
daca-ti functioneaza franele cum trebuie si chiar ti-e teama sa nu vada lumea de la RAR ce ai tu pe spate, pui niste jante de tabla atat cat faci revizia si cam asta;
la verificarea tehnica nimeni nu s-a uitat la roti... am urcat masina pe bancul ala rotativ, apas frana, ok, la revedere...
mi-am pus roti pe 15 => m-am dus la RAR, le-a trecut in acte, la revedere...
Baga si tu detalii despre prinderea etrierului, te rog.
suportul de etrier este singura piesa care nu potriveste si asupra careia trebuie facute modificari:
- diametrul interior al suportului trebuie rectificat de la 35mm la 38mm pentru a intra pe axa puntii de nova;
- cele patru gauri de prindere pe punte din suportul de etrier nu corespund cu gaurile din punte, asa ca trebuie date alte patru gauri in suport pentru a realiza prinderea;
- suportul de etrier trebuie montat astfel incat etrierul sa vina in partea de sus a discului pentru a nu trebui prelungita conducta de frana;
- de pe partea interioara a discurilor de frana trebuie date jos rotile dintate care erau pentru ABS pe Renault;
- pentru frana de mana trebuie luate de pe Renault atat cablurile cat si piesa de prindere pe axul filetat al franei de mana;
cristidb
1 Oct 2004, 10:22
Sa inteleg ca ai infiletat conducta de frana direct in etrier? Nu ai pus furtun? Shi de fiecare data cand schimbi placutele ce faci desfaci conducta? Asta nu e chiar in regula.
poi si care ar fi problema cu desfacutul conductei din etrier?
oricum e un sistem foarte ingenios incat din partea superioara se desfac doua prezoane si dup-aia poti scoate etrierul de pe disc fara a mai desface conducta si alte alea...
cristidb
1 Oct 2004, 12:35
Problema este ca trebuie sa aerisesti cand schimbi placutele. Acum adevarul e ca pe spate o sa se toceasca mai greu si nu e nevoie sa umblii asha des la ele. Eu i-as fi pus un furtun totusi intre etrier si coducta. In felul asta se putea umbla mai simplu la placute. Probabil se potrivea perfect un furtun de pe fatza daca s-a potrivit conducta in etrier.
da, se potriveste furtun de fata... din pacate nu am gasit furtun scurt doar asa lung cum e pe fata; am renuntat la ideea de a pune furtun cand am vazut se poate infileta conducta chiar in etrier;
etrierul are aerisitor separat asa ca tot nu vad care ar fi problema...
DACIA-Wrc
12 Jan 2005, 19:20
hm...la 1300 s`ar putea face asa ceva?
MMihai
12 Jan 2005, 20:21
din cate stiu eu la 1300 megre sa pui puntea cu totul de la renault fuego turbo...
DACIA-Wrc
12 Jan 2005, 20:35
oka ms...dar un bord de gordini nu stii?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.