Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: corp clapeta fluture logan
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia - Diverse > Tutoriale, Tips & Tricks
Giurisici Fabian
am desfacut la un coleg clapeta fluture ca sa il curatam de mizeria care sa depus in timp la motorasul pas cu pas.
sa desfacut filtru de aer,am desfacut mufele electrice de la motorasul pas cu pas si cea de la clapeta fluture, un furtunel de vacuum si parghia de la acceleratie.
dupa ce am curatat am uns cu putina vaselina siliconica axul care intra in motoras
dupa ce am montat la loc tot am pus contactul de mai multe ori contactul pentru a se regla pozitia putzei motorasului.
AWY
Era necesar?
Giurisici Fabian
masina face regim de taxi,merge pe GPL si are vreo 45000de KM.
colegul se plangea ca ii consuma mult si ca nu merge bine la ralanti.
dupa vreo sapt de la operatiune mi-a zis ca ia scazut consumul si ralantiul e mai stabil.
spiridon
Cum ati desfacut axul de la motoras ? ca eu nu am avut curaj... si am vreo 6 ani...
klaus
prin desfiletare
spiridon
thanks ....
dadu221
si la infiletare ?? pana la capat ?? nu exita un reper pentru calculator ? in ideea in care el stie ca ultima data a ramas cu motorasula cota 30 sa zicem si ca daca ii mai da doua impulsuri ajunge la 32??
livium
In principiu, dupa o astfel de operatie, se face un reset la ECU si o initializare a pasilor motorasului respectiv. De ce spun in principiu, pentru ca la Daewoo, in general, daca faci o astfel de curatire, este necesar ceea ce am scris mai sus, si cum principiul de functionare este acelasi, banuiesc ca e valabil si la Logan. Acum, nici eu nu am avut curajul sa scot axul din motoras, doar am curatat conul acela din varf.
Giurisici Fabian
QUOTE(dadu221 @ 18 May 2007, 13:57)
si la infiletare ?? pana la capat ?? nu exita un reper pentru calculator ? in ideea in care el stie ca ultima data a ramas cu motorasula cota 30 sa zicem si ca daca ii mai da doua impulsuri ajunge la 32??
*


in poza 3 se vede ca exista niste ghidaje care nu lasa axul sa se invarta cu totul,iar la montare se infileteaza cativa fileti pana se apropie ghidajele de pe ax cu cele din gaura aia dupa care se impinge putza(conul) ala pana la maxim.
eu am conectat mufele de la potentiometrul clapetei si de la motoras si am pus contactul si l-am luat pana acel con a ajuns sa inchida complet.operatia asta o faceti cu corpul clapetei intors invers sa vedeti cum se deplaseaza conul.
cand ajunge la capat el se autoregleaza inchide aerul complet dupa care deschide pentru a lasa sa intre aer pt pornirea motorului si mentinerea ralantiului.
LucianCRB
salut.. am si eu probleme cu relantiul cand motorul e rece... porneste si moare.. se tureaza greu.. motorul se balbaie... si plus ca daca pornesc aeroterma la viteza maxima, proiectoarele de ceata, farurile si degivrarea luneta, si nu e turata scade intesintatea... la fel si cand trag de volan, motorului ii scade turatia..... ie posibil sa fie motorasul pas cu pas de vina? masina are 2500km.. e noua...
Kruger
Am facut si eu aceleasi operatii la Ford, dar nu stiam ca se recomanda resetarea calculatorului.
luclapin
QUOTE(LucianCRB @ 24 Nov 2008, 18:33)
salut.. am si eu probleme cu relantiul cand motorul e rece... porneste si moare.. se tureaza greu.. motorul se balbaie... si plus ca daca pornesc aeroterma la viteza maxima, proiectoarele de ceata, farurile si degivrarea luneta, si nu e turata scade intesintatea... la fel si cand trag de volan, motorului ii scade turatia..... ie posibil sa fie motorasul pas cu pas de vina? masina are 2500km.. e noua...
*

Iti recomand sa faci de urgenta o vizita la un service Dacia,pentru a vedea care este natura defectiunii,si sa nu te lasi prostit de chestii gen "asa trebuie sa faca"etc,intrucit mersul asta al motorului poate avea repercursiuni asupra altor organe si subansamble ale masinii pe care o sa ajungi sa le repari, dupa iesirea din garantie ,pe banii tai.Posibil sa ai o nesincronizare intre gaz si benzina.
LucianCRB
maine ma duc la service... o sa va anunt ce miau zis...
klaus
Problema e ca defectul trebuie reprodus in service. Ori pana acolo motorul se incalzeste...
Trebuie sa-l lasi sa se raceasca inainte de a le arata manifestarea.
Parera mea e ca-i din motorasul pas cu pas.
dacialoganmcv
QUOTE(livium @ 18 May 2007, 18:58)
In principiu, dupa o astfel de operatie, se face un reset la ECU si o initializare a pasilor motorasului respectiv
*



QUOTE(Kruger @ 24 Nov 2008, 20:38)
se recomanda resetarea calculatorului.
*



si asta cum se face? nedumerire.gif
LucianCRB
problema e nu numai ca e motorul cald si no sa le pot arata... sa intamplat ca seara, dupa 24 de ore de la ultima pornire, la -3 grade sa porneasca perfect, iar a doa zi, dupa o pauza de 3 ore, la 5 grade afara, sa porneasca si sa moara, sa dau a doa oara la cheie si abia sa stea pornita, accelerando eu... va fi greu sa le demonstrez ca porneste greu, ma bazez ca vor umbla ceva la ea pt faza ca scade turatia motorului cand trag de volan si daca pornesc mai multi consumatori, nu face fata.. am mai cerut parerea pe forum, si mi sa zis ca sar putea sa fie si din sonda de temperatura, sau sar putea rezolva doar printr-o resoftare a UCE...
Kruger
QUOTE(Loganel_AG @ 24 Nov 2008, 23:02)
si asta cum se face?  nedumerire.gif
*



Se scoate borna bateriei, si se lasa masina nealimentata. Teoretic ECU are o baterie care tine minte setarile, si acea baterie noua tine in jur la 30 de minute.

Ca sa fii sigur, o lasi scoasa o ora. Apoi, calculatorul revine la setarile default, si remasoara toti parametrii motorului, ajustand totul din nou. E posibil ca masina sa mearga prost catova kilometri, pana se prinde el ce si cum vrei de la el.
klaus
Si se pune contactul, se lasa cca. 15 secunde, apoi se ia contactul, se las cca. 15 secunde.
Astfel isi face cursa completa motorasul pas cu pas.
Kruger
Hm...gasesc informatii contradictorii. Cica pana la urma degeaba scoti bateria, ca nu se reseteaza nimic.
klaus
Ba se mai reseteaza niste chestii, insa depinde de cat o scoti.
LucianCRB
am fost la service.. leam spus despre ce este vorba, au pus testerul p ea si nu au gasit nimic... au sunat la dacia, si iau zis mecanicului daca pot sa demonstrez efectu... asa ca am lasat masina vro 3-4 ore si am avut norocu sa porneasca destul de urat... ingineru de la dacia ia zis sa o mai puna o data p tester.. ia dat niste parametri din calculator, dupa care a sters ,sau a resetat, nu mai stiu exact termenu, memoria calculatorului.. a ramas sa vad cum face maine dimineata si daca pornesete la fel sal sun sai spun... deci nu prea am rezolvat mare lucru...
Kruger
Pai ai zis ca i-a dat nu stiu ce parametri...poate s-a rezolvat, mai stii.
LucianCRB
baiatu d la service ia dat inginerului niste parametri care erau acolo prin telefon.. ingineru a zis ca sunt ok, si ca nar trebui sa aiba probleme.. totusi ea are.. cel putin avea... astept sa vad maine daca si cum mai face.. sper sa se fi rezolvat...


am pornit masina azi si spre dezamagirea mea. nu e nici o schimbare in bine.. probabil ar trebui sa ma bucur ca nu e in rau... am sunat si mau chemat la ei.. probabil o sa ma plictisesc plimbanduma la service
virgilvwu
Salut,exact problemele astea le-am si eu.La mine a inceput de cand cu vremea asta rece!inainte nu aveam probleme si am masina de 5 ani,treaba este k iarna asta fata de alti ani, dimineata lasam motorul sa se incalzeasca,si nu imi dadeam seama ce si cum!pana intr-o zi knd din graba nu l-am mai lasat sa se incalzeasca si cand am plecat a inceput sa se tureze prost la relanti,nu tragea bine! pana acum nu am rezolvat problema ! astept si eu solutii,la fel ca tine
striktorul
sal si a mea face la fel
cand o pornesc si motorul e rece...moare cand o scot pe liber
la relanti nu are nici o problema...doar faptul ca nu toarce...fluctueaza un pic turatia
am schimbat motorasul pas cu pas ,am curatat corp clapeta,am pus la loc ,,,,,,si degeaba
nush ce sa/i mai fac
imi vine sa/i dau foc
ma ajuta cineva?
....nu sa/i dau foc,ci....s/o repar?
un sfat,o parere?
e un clio de 1,4 ,75 cai
merci
mad.gif

21 Oct 2009, 19:43:
aaaaa......si inca ceva
claus, am vazut ca ai avut aceeasi problema?
cand se incalzeste nu mai moare motorul?
au pus/o astia(mecanicii) pe calculator si degeaba
din punct de vedere al lor e ok
m/au pus sa schimb senzorul admisie temperatura aer si degeaba
...noroc ca ala nu costa decat 50 ron
hai cu bafta
royal258
Salut.Si eu am acceasi problema porneste prost dimineata parca nu se tureaza cind se incalzeste isi revine.Am curatat corpul clapete si motorasul pas cu pas si degeaba am schimbat bobina si pompa de benzina si degeaba,fisele la bujii la fel.Am puso pe tester degeaba.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.