Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Clio III, 1,1L 101 CP
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
eminescu0
QUOTE
La versión con motor de gasolina de 101 CV es nueva en la gama, tiene un motor turboalimentado de 1,1 l de cilindrada (Renault lo denomina 1,2 l) con el consumo medio homologado del 1,1 de 75 CV (también denominado 1,1 l) y unas prestaciones ligeramente mejores que las del 1,4 de 98 CV. Este motor también lo llevará el nuevo Twingo y el Modus.


Articol complet
Cypher4laguna
Ca sa inteleaga si altii, motorul are cilindreea de 1149 cmc, ceea ce il face tehnic un 1,1 (nu 1,2 cum ii spune Renault).

Si ma indoiesc sincer ca o sa-l aduca in Romania.
diesel_power
Cred ca este vorba despre mult laudatul motor 1.2TCE care are consum de 1.2, putere de 1.4 si cuplu de 1.6.

Articolul tradus in English.
cata87
daca are un consum pe masura unui motor de 1.1 atunci e super bun....imi imaginez ca pretul ala de 11000 si ceva de euro nu e pt varianta cu motor 1.1 si 101 cai,nu ?
catalin06
Mi-ar place sa am un asa motor , dar cand te gandesti ca la Colibasi nu au montat pe Dacii motorul 1.4 16v 98 CP ...
diesel_power
Nu l-au montat fiindca ar fi fost prea segmentata plaja de puteri ale motoarelor. Macar pe hartie au motoare din 15 in 15cp (75-90-105).
SUPERCAR
super motorizarea ...de 1.1 sa aiba puterea unui 1.4 si consumul sa ramana inca mic smile.gif
argon
Daca puterea aia de 101 cai o sa fie la 6-7-8000 rpm, si cuplul ciuciu, ma lipsesc de motorul acesta.
St
Renault New Clio 3p 1,2 100 TCE CV Rip Curl

Price: 13.796€

Asta a fi pretul, cred ca in Franta.
DannyC
Daca ar fi dupa mine as scoate din vanzare motorul de 1.6 8 valve, l-as baga pe cel 1.4 16 valve si sunt convins ca s-ar vinde excelent.
Cel putin mie mi se pare prea mica diferenta intre 1.4 si 1.6 (8 valve), de fapt am citit si in revistele de specialitate ca motorul 1.6 e un compromis nefericit...
diesel_power
QUOTE(argon @ 23 Apr 2007, 12:17)
Daca puterea aia de 101 cai o sa fie la 6-7-8000 rpm, si cuplul ciuciu, ma lipsesc de motorul acesta.
*



1.2 TCE 100 CP (74 kW) @ 5500 rpm, 145 Nm @ 3000 rpm (google it).
Te rog nu subestima motoarele japoneze care au puterea maxima pe la 8000-9000rpm. Alea sunt motoare pe benzina adevarate.
Dsign
da, dar consumul de la motorul de 1,2 n u este chiar mic... eu unul ma simt bine cu consumul de la 1,6 de la ligheanul asta al meu... cunosc destule cazuri cu clio III in service datorita consumului de la motorul de 1,2 - aveti in vedere faptul ca nu vorbesc prostii, sunt receptioner intr-un service Dacaia Renault si cunosc problemele a cel putin 75% din masinile care trec prin service

ma indoiesc ca un motor turbo de aceasta capacitate va avea un consum mai mic... la fel da, dar mai mic nu va fi
diesel_power
5.9 litri / 100 in ciclu mixt, adica exact cat 1.2 16v 75cp. Mi se pare corect, din moment ce au zis ca are consum de 1.2 smile.gif In anumite situatii e posibil sa consume si ceva mai putin datorita faptului ca are putere mai mare si se chinuie mai putin decat motorul de 75cp (nu e nevoie sa fie turat asa mult), in plus in mod sigur cred ca are si rapoarte mai lungi la cutia de viteze.
Sursa aici
Io_mi_s
Am citit in Quattroroute, ca motorul asta, va dota doar versiunea Gt (la Twingo): "... pt. motorul TCE treptele au fost scurtate pt a favoriza un condus dinamic,...". La Clio, am impresia ca acest minunat TCE se va regasi doar pe caroseria in 3 usi (corectati-ma, de-i cazu', nu lasati ignoranta sa ma acopere).
eminescu0
fii sigur ca vei fi corectat de fiecare data cand vei gresi, poate chiar apostrofat smile.gif
padual
din moment ce matizul cu tehnologie din anii 90(de pe la inceput), scoate 53 de cai din 0.8litri, fara turbo...ma bucur ca se va putea cumpara un motor de 1.2 cu putere de peste 100 de cai, mai ales ca dieselul la 1.5litri a depasit cu ceva 100de caluti . Cred ca cel putin pentru urmatorii 10 ani asta e cea mai fericita alegere:motoare mici, cu turbina, care sa aiba relativ doua 'regimuri de functionare' - economic, si sportiv, dupa preferintele soferului.Ma gandesc si la tehnologia TSI de la VAG.., ma gandesc si la motoarele producatorilor japonezi(fara turbina si ating 100 de cai din 1.4l)
diesel_power
QUOTE(Io_mi_s @ 24 Apr 2007, 17:16)
Am citit in Quattroroute, ca motorul asta, va dota doar versiunea Gt (la Twingo): "... pt. motorul TCE treptele au fost scurtate pt a favoriza un condus dinamic,...".
*



No pai existentul motor de 1.4 100cp de pe clio impinge masina pana la 183km/h, atunci TCE-ul asta daca are rapoarte mai scurte nu realizeaza nicio branza, o sa aiba viteza maxima mai mica de atata.

LE: Am gasit, viteza maxima 184km/h, 0-100km/h in 11.1 secunde
Dsign
QUOTE(diesel_power @ 24 Apr 2007, 10:32)
5.9 litri / 100 in ciclu mixt, adica exact cat 1.2 16v 75cp. Mi se pare corect, din moment ce au zis ca are consum de 1.2 smile.gif In anumite situatii e posibil sa consume si ceva mai putin datorita faptului ca are putere mai mare si se chinuie mai putin decat motorul de 75cp (nu e nevoie sa fie turat asa mult), in plus in mod sigur cred ca are si rapoarte mai lungi la cutia de viteze.
Sursa aici
*



s-o crezi tu ca ala e consumul mixt. Ia sa mergi vreo 2 luni cu Clio III 1.2 16v, ca dai faliment... N-am nimic cu masinuta, mie imi place, insa motoarele sunt penibile. Poate cu un turbo ii mai ceste randamentul, dar si asa e rau...
Zetu
Si eu am mers azi cu un Colt Cz3 cu motorul de 1.1 si avea un consum de 10.6%, bine era nou avea decat 260 de km dar oricum mi se pare mult pentru asa un motoras.
IsNa
Da' ai incercat sa mergi economic/normal sau ai mers in mod "test-drive"? Avand in vedere ca ai condus pt. prima data masina aia, tind sa cred ca ai vrut sa vezi "ce poate".
Morala e ca motoarele mici nu sunt economice daca ai de gand sa conduci 'sportiv', mai ales prin oras. Motoarele mici, si consumul mic, sunt pentru cei care nu simt nevoia sa depaseasca toata colana oprita la semafor.
DFA
Chiar și fără un condus "sportiv", motoarele de clindree mică au prostul obicei de a nu face treabă decât dacă le turezi ceva mai bine decât pe unul cu o cilindree mai "normală", de aici și un consum relativ apropiat de al unuia cu o cilindree mai mare dar care este mai elastic.
Motoarele foarte mici, nesusținute de o supraalimentare care să le mărească responsivitatea și elasticitatea nu sunt o soluție, nici economică, nici comodă.
xcristina
Neata!

Sunt posesoare de Clio III 1,2 doar de 3700 km, dar sunt foarte multumita de consum. 5,7 mediu, nu l-am resetat niciodata, merg cam 70 % pe DN 1 si DN 2 (cu 100-110 km/h, 55-60 km/h prin sate), iar restul prin Bucuresti si Ploiesti.

Nu accelerez brusc, franez din timp, nu am pasageri , nu am bagaje in exces, deocamdata nu merg cu aerul conditionat, ci doar pe ventilatie (nu e chiar atat de cald afara inca)...

No, acuma, voi ce ziceti? Cred ca e decent, avand in vedere si imprejurarile in care am scos acest consum... Nu cred ca o sa dau faliment curand!

Concluzia on topic fiind ca nu e chiar scos din burta consumul dat de producator...
Dsign
am avut citeva cazuri in service, draga mea coforumista smile.gif printre care si o veche cunostinta de-a mea. Am condus masinuta aia in toate felurile (normal, subturat, supraturat) si in oras este dezastru consumul.

In drum spre Lehliu, spre bunicii mei, am reusit sa scad la 9 mediu, cu 8,8 mediu dupa intoarcere...

Dupa alte 2 zile de mers la serviciu cu masina asta, aveam 10 si ceva... Am facut toate dignozele posibile si imposibile si motorul functioneaza in parametrii. S-a mers aprox 1000 km


Avind in vedere faptul ca al meu lighean are un consum mediu de 9,0 l dupa 1600 km rulati, eu consider ca motorasul asta de 1,2 e mic degeaba. Poate ca montarea unui turbo este de bun augur...
xcristina
Eu nu am negat spusele tale, ceea ce am vrut sa precizez este ca mai sunt si masini care se incadreaza cat de cat in consumul dat de producator.
De altfel, cred ca mai sunt persoane pe-aici care sa nu aiba 10 in oras. Acuma, na, depinde si de oras... si de zona din oras in care mergi: Magheru-Unirii zilnic nu are cum sa-ti dea mai putin. Consumul depinde de atatia factori, incat discutia e aproape inutila.
Eu zic ca daca nu te astepti la performante deosebite, masinuta asta nu te surprinde neplacut, ba dimpotriva. Sau poate nu sunt eu pretentioasa... sau poate am avut noroc de una care nu papa mult...
DFA
La 70% în regim extra-urban cu viteze legale nici nu ai cum să nu scoți un consum foarte bun.

Ideea era că în regim urban motorașele astea micuțe papă benzină cu mai multă poftă decât un motor obișnuit (1.4/1.6) sau cât ele de multă.
Adică avantajele ca mașină de oraș sunt foarte mici, doar prețul și ceva taxe care țin seama de cilindree te pot face să cumperi asemenea motoare (aspirate), în rest nu sunt chiar așa de avantajoase.
vasile82
QUOTE(xcristina @ 26 Apr 2007, 10:38)
Neata!

Sunt posesoare de Clio III 1,2 doar de 3700 km, dar sunt foarte multumita de consum. 5,7 mediu, nu l-am resetat niciodata, merg cam 70 % pe DN 1 si DN 2 (cu 100-110 km/h, 55-60 km/h prin sate), iar restul prin Bucuresti si Ploiesti.

Nu accelerez brusc, franez din timp, nu am pasageri , nu am bagaje in exces, deocamdata nu merg cu aerul conditionat, ci doar pe ventilatie (nu e chiar atat de cald afara inca)...

No, acuma, voi ce ziceti? Cred ca e decent, avand in vedere si imprejurarile in care am scos acest consum... Nu cred ca o sa dau faliment curand!

Concluzia on topic fiind ca nu e chiar scos din burta consumul dat de producator...
*



post-336-1110552475.gif vezi ca pe DN1 viteza in localitati este 70 km/h.
St
Te-ai gandit ca adapteaza viteza la conditiile de trafic?
xcristina
Mda, e posibil sa ai dreptate, nu zic nu.
Uite, cand o sa merg mai mult prin oras, o sa fac si eu un consum, sa vedem cum sta treaba.


vasile82: tot off topic - o fi 70 pe dn1, dar pe dn2a e tot 50km/h... si multe radare intre bucuresti si slobozia...
blazzaj
Eu am motorul asta si in 6 saptamani 4800 km, consum mediu pe CB neresetat vreodata este 6,7l, cu 4200km extraurban, si la munte urcat la greu, cateva Bucuresti-Sibiu. In concluzie sunt multumit. Nu exceleaza dar nici nu ma deranjeaza foarte. Altele sunt problemele masinilor astora nu motorul.
Zetu
Pai nu am condus eu. Conducea proprietara masinii si nu o tura chiar deloc. Ma rog ea spera sa mai scada dupa rodaj dar nu cred ca o sa fie o diferenta prea mare.
IsNa
In experienta mea (nu vasta, da' vreo 150KKm tot sunt), consumul urban nu depinde atat de mult de cat turezi motorul, ci mai mult, de CAND accelerezi. Benzina multa se pierde accelerand atunci cand nu e util.
In plus, consumul urban depinde atat de mult de traseul cel mai frecvent parcurs, de ora la care il parcurgi, de oras etc.. incat nu prea poti compara intre aplicatii diferite.
Testeaza doua masini cu acelasi sofer, pe aceleasi trasee la aceleasi ore, cu acelasi stil de mers, si vei putea obtine o comparatie valabila. Altfel, nu...
padual
la mine la matiz motorul a mai scazut in consum dupa 9000km. Stiu ca pot fi considerat offtopic, dar este tot un motor mic(in 3 cilindri chiar smile.gif ) aspirat. Si intradevar, in oras multi posesori de matiz spun ca sare binisor de specificatiile producatorului. De asemenea am remarcat ca la o viteza de peste 100km la ora creste consumul cam cu 1L cu fiecare 10km/h mai mult. Ideea e ca sunt mai ieftine motoarele mici, si oricum ai luao tot cunsuma mai putin decat unul mai mare la aceeasi cai (ma refer la exploatare normala). Ca nu sunt la fel de placute la condus, asta depinde de sofer si preferinte. Mai e un aspect: nu toate motoarele au avut aceleasi reglaje din fabrica, de aici rezultand diferente intre doua masini identice. Oricum, nu cred ca mai are cineva motor sub 1.6 turbo, mai nou de 98 sa zic, ca sa ne dam cu parerea cum va fi acest 1.2T
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.