Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Bare portbagaj
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Piese auto - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3
Lucian123
Stie cineva cat ar costa portbagajul pentru Logan :?:
SYL
100 euro
Lucian123
Multumesc pentru informatie.
SYL
Pretul de 100 euro e cel pt portbagajul (de fapt sunt 2 bari transversale) oferit de Dacia. Probabil ca cu timpul o sa apara si altceva mai ieftin oferit de alte firme.
DjurdjaK
iti recomand sa nu iti iei asa ceva...am vazut un logan cu bare pe plafoniera si arata foarte urat...dupa ce ca e inalta mai pui si alea sus...urat urat urat tongue.gif
hyperyon
mie la dealer mi-a scris pe catalogul cu accesorii preturile in lei...iar la acele bare....scria 1.190.000 de unde ati scos 100 de euro?
asarban
Vor si astia sa faca u ban cinstit! smile.gif
nexus
pe lista de optionale este trecut:

6001998054 BARE DE PORTBAGAJ PAVILION 43.20

La magazinul de la dealer este in jur de 1.8 mil.
catalin1paul
Salut pe toata lumea!!!

Am intrat in posesia unui box de la un prieten care la avut pentru un Cielo, dar sistemul de prindere pe capota masinii este diferit. Intrebarea mea la cei care au asa ceva este, daca cumpar barele, se potriveste sistemul de prindere intre box si bare, distanta intre bare este aceiasi la toate tipurile de box-uri?
Am vazut prin magazine mai multe tipuri de bare pt portbagaj (box), dar nu se preciza nimic in sensul ca s-ar potrivi si pe Logan. Sistemul de prindere al barelor pe capota la logan este diferit (mai special)? Distanta intre bare se poate modifica?
M-ar ajuta foarte mult daca are cineva niste poze cu sistemul de prindere.

Multumesc anticipat.
Stefan.A
QUOTE(catalin1paul @ 22 Jul 2005, 09:19)
Salut pe toata lumea!!!

Am intrat in posesia unui box de la un prieten care la avut pentru un Cielo, dar sistemul de prindere pe capota masinii este diferit. Intrebarea mea la cei care au asa ceva este, daca cumpar barele, se potriveste sistemul de prindere intre box si bare, distanta intre bare este aceiasi la toate tipurile de box-uri?
Am vazut prin magazine mai multe tipuri de bare pt portbagaj (box), dar nu se preciza nimic in sensul ca s-ar potrivi si pe Logan. Sistemul de prindere al barelor pe capota la logan este diferit (mai special)? Distanta intre bare se poate modifica?
M-ar ajuta foarte mult daca are cineva niste poze cu sistemul de prindere.

Multumesc anticipat.
*



In general cutiile de care vorbesti au punctele de prindere mobile (i.e. se pot muta fata-spate pentru a se potrivi cu distanta dintre barele transversale).
Am pus o cutie de volvo pe berlina, deci nu vad de ce nu poti sa pui orice cutie pe lgn.
La lgn berlina nu poti modifica distanta intre bare. Sunt fixe si iti sugerez sa le iei pe cele oferite de Dacia. E mai sigur. Dar uita-te la cutie ca ar trebui sa se poata prinde oricum. Ia in calcul si grosimea barelor care cred ca e putin mai mare la lgn.
Da' asta-i bine, ca nu se curbeaza.
radui
Barele respective se gasesc in Vitan Barzesti (la dealer n-am gasit), le-am luat in iulie cam cu 2,3 mil (3 mil era predul la dealer). Cauta in targ in mai multe locuri , pretul variaza destul de mult. Boxul se prinde cu niste bride metalice, la partea de jos are mai multe gauri ca sa ai posibilitatea sa-l montezi pe bare asezate la diferite distante. Conditia impusa este ca barele sa aiba min. 15 mm grosime (cel putin asa e la box-ul meu marca Thule)
radian
QUOTE(DjurdjaK @ 8 Oct 2004, 02:27)
iti recomand sa nu iti iei asa ceva...am vazut un logan cu bare pe plafoniera si arata  foarte urat...dupa ce ca e inalta mai pui si alea sus...urat urat urat tongue.gif
*




de gustibus non disputandum...

Eu am bare transversale si chiar imi place cum arata (pe langa faptul ca le si folosesc).

Am vazut la magazin Dacia la un pret in jur de 190 RON.

Pe ale mele am dat cam 100 EURO, dar le-am luat din Ungaria de la magazin Dacia. Ai nostrii nu a veau pe stoc in aceea perioada...
Flores
Stie cineva daca sistemul de prindere a barelor transversale la Logan este identic cu cel de la modelele Renault?(Megane,Clio)
Merci!
vead
In timisoara am vazut la unii taximetristi ca au folosit pentru cupola niste bare ordinare din tirg < am avut si eu pe un tico modelul acela universal> si la prindere in loc sa foloseasca sistemul lor de prindere, au renuntat la ghidajul de stringere care se prindea pe sina de pe acoperis < la masinile care au sina> si au dat doua gauri in lateralul suportului, la dimensiune celor doua gauri de sub cheder.
Aproape ca as face si eu acelasi lucru , mai ales ca pretul lor este de 160-170 de mii bucata si pentru doua ture la schi pe an nu se preteaza sa dai 2 milioane pe cele originale.
Stefan.A
QUOTE(Flores @ 5 Nov 2005, 23:37)
Stie cineva daca sistemul de prindere a barelor transversale la Logan este identic cu cel de la modelele Renault?(Megane,Clio)
Merci!
*



E posibil sa fie asemanator cu cel de clio, sigur nu identic
Daca ne uitam la Megane vedem ca are cu totul alt sist de prindere / design, deci nici barele n-au nimic in comun.
ga!nusha
QUOTE(vead @ 7 Nov 2005, 13:00)
In timisoara am vazut la unii taximetristi ca au folosit pentru cupola niste bare ordinare din tirg < am avut si eu pe un tico modelul acela universal> si la prindere in loc sa foloseasca sistemul lor de prindere, au renuntat la ghidajul de stringere care se prindea pe sina de pe acoperis < la masinile care au sina> si au dat doua gauri in lateralul suportului, la dimensiune celor doua gauri de sub cheder.
Aproape ca as face si eu acelasi lucru , mai ales ca pretul lor este de 160-170 de mii bucata si pentru doua ture la schi pe an nu se preteaza sa dai 2 milioane pe cele originale.
*



Iesi mai ieftin daca inchiriezi schiurile de pe partie...
Flores
QUOTE(Stefan.A @ 7 Nov 2005, 17:39)
E posibil sa fie asemanator cu cel de clio, sigur nu identic
Daca ne uitam la Megane vedem ca are cu totul alt sist de prindere / design, deci nici barele n-au nimic in comun.
*



Imi trebuie ceva sigur, un cod de la cele originale sau sa stiu sigur ca merg cele de Clio, pe aici nu prea s-a auzit de Logan!
vead
QUOTE(Flores @ 8 Nov 2005, 19:06)
Imi trebuie ceva sigur, un cod de la cele originale sau sa stiu sigur ca merg cele de Clio, pe aici nu prea s-a auzit de Logan!
*


Cod gasesti in pliante la magazine sau la vocea clientului
alx
ar trebui sa se potriveasca cele pt modus ca au acelasi sistem de prindere (am vazut eu). distanta intre piulitele sudate trebuie verificata si latimea barilor...
Flores
Da, numai de Modus pot sa mai fie, de la celelalte modele le-am incercat pe toate! O sa incerc la un dealer Renault! Merci mult!
bendix
Eu mi-am cumparat bare portbagaj in luna octombrie de la dealer, pret 161RON (1610000ROL)
Flores
Pana la urma tot de la dealer mi-am luat si eu, nu se potriveste nimic de la modelele Renault, cele de la Modus care la prima vedere par identice au o diferenta de cativa milimetri intre gauri!
sinaxis
Eu am barele transversale de vreo cateva luni. Initial le-am pus pe masina, si am mers cu ele asa. Imi placeau cum arata. Nu le-am dat jos si din comoditate. Dar atunci cand am avut de facut mai multe drumuri lungi, la viteze ridicate, factorul de zgomot a devenit stresant. Chiar ff stresant, obositor. Le-am dat jos si linistea s-a reinstalat... Acum le port in portbagaj si le voi folosi doar la nevoie...

Cele bune!
Carack
QUOTE(alx @ 12 Nov 2005, 13:41)
ar trebui sa se potriveasca cele pt modus ca au acelasi sistem de prindere (am vazut eu). distanta intre piulitele sudate trebuie verificata si latimea barilor...
*




Nu merg barele pentru Modus la Logan si nici de la alt Renault. Au solutii de prindere total diferite.

QUOTE(Flores @ 5 Nov 2005, 21:37)
Stie cineva daca sistemul de prindere a barelor transversale la Logan este identic cu cel de la modelele Renault?(Megane,Clio)
Merci!
*



NU! Nu este identic. Dacia are pe fiecare parte, sub cheder, cate doua randuri de orificii pentru fiecare picior de bara.
Renault Megane II de exemplu are prevazut pe acoperis cate o piulita mascata sub un capacel. Fiecare pricior de portbagaj are cate un surub care intra in acea piulita.

QUOTE(catalin1paul @ 22 Jul 2005, 07:19)
Salut pe toata lumea!!!

Am intrat in posesia unui box de la un prieten care la avut pentru un Cielo, dar sistemul de prindere pe capota masinii este diferit. Intrebarea mea la cei care au asa ceva este, daca cumpar barele, se potriveste sistemul de prindere intre box si bare, distanta intre bare este aceiasi la toate tipurile de box-uri?
Am vazut prin magazine mai multe tipuri de bare pt portbagaj (box), dar nu se preciza nimic in sensul ca s-ar potrivi si pe Logan. Sistemul de prindere al barelor pe capota la logan este diferit (mai special)? Distanta intre bare se poate modifica?
M-ar ajuta foarte mult daca are cineva niste poze cu sistemul de prindere.

Multumesc anticipat.
*



In general se potriveste orice cutie pe orice bara...dar sant niste limite. 1. Cutia care are prinderi pentru bare din aluminiu se pot pune doar pe bare din aluminiu.2.Cele care au prinderi pt. bare din otel, nu merg pe cele din aluminiu ci doar pe cele din otel cu sectiune dreptunghiulara.
Cutiile de la: HAPRO, ATERA , NORAUTO si MONTBLANC, pentru ca au prinderile in forma de U mai mare, pot ingloba si bara de aluminiu care e mai lata decat cea din otel.
Asadar, in mod normal ar trebui sa o poti folosi.
Mai e un aspect. Barele se monteaza in general, la cca 70-80 cm una de alta. La logan sant puncte fixe de prindere asa incat nu cred sa ai problema asta.

QUOTE(Flores @ 5 Nov 2005, 21:37)
Stie cineva daca sistemul de prindere a barelor transversale la Logan este identic cu cel de la modelele Renault?(Megane,Clio)
Merci!
*



NU! Nu este identic. Dacia are pe fiecare parte, sub cheder, cate doua randuri de orificii pentru fiecare picior de bara.
Renault Megane II de exemplu are prevazut pe acoperis cate o piulita mascata sub un capacel. Fiecare pricior de portbagaj are cate un surub care intra in acea piulita.

QUOTE(vead @ 7 Nov 2005, 13:00)
In timisoara am vazut la unii taximetristi ca au folosit pentru cupola niste bare ordinare din tirg < am avut si eu pe un tico modelul acela universal> si la prindere in loc sa foloseasca sistemul lor de prindere, au renuntat la ghidajul de stringere care se prindea pe sina de pe acoperis < la masinile care au sina> si au dat doua gauri in lateralul suportului, la dimensiune celor doua gauri de sub cheder.
Aproape ca as face si eu acelasi lucru , mai ales ca pretul lor este de 160-170 de mii bucata si pentru doua ture la schi pe an nu se preteaza sa dai 2 milioane pe cele originale.
*




Nu e bine sa gandesti asa, Barele transversale sant un produs cu risc mare de accident.Taximetristi merg doar prin targ si cu viteze relativ mici.
Tu vrei sa le folosesti incarcate cu schiuri si poate cu viteze ceva mai mari.
Fereasca dumnezeu sa iti cada de pe masina in mers o mizerie din acea de bara de 300.000 de lei.
Dar tu alegi. E bine insa sa te documentezi inainte sa poti judeca in cunostinta de cauza.

Klaus edit: Am unit mesajele concomitent postate si a disparut mesajul de reclama atat de prezent in fiecare mesaj postat...
radian
QUOTE(Carack @ 3 Feb 2006, 18:11)

... Barele transversale sant un produs cu risc mare de accident...

*



Poti, te rog, sa detaliezi?
semit
cred ca se referea la "cele ordinare" din targ..care, daca nu sunt prinse bine si la o viteza destul de mare sar direct in parbrizul celor din spate....provoaca o catastrofa , parerea mea
logan1.5dci
Am cumparat si eu un set de bare , originale Logan , au costat aproape 220 lei , de la reprezentanta Dacia , nu arata rau pe masina , mi-ar fi placut totusi negre (masina verde cameleon ) .
Citeva pareri personale :
- datorita faptului ca sint (totusi) obiecte de folosinta indelungata le prefer pe cele originale , pe de alta parte au fost concepute special pentru Logan (dovada sistemul de prindere existent pe masina ) si nu cred ca se potrivesc pe alta masina din timp ce au fost facute dupa forma capotei (suportii din spate nu se potrivesc in fata , respecta geometria , iar fata nu-i ca spatele ...... si ........ " iarna nu-i ca vara " biggrin.gif
- si eu preferam sa-i cumpar cu 17 lei , nu am vazut acei suporti , dar pe astia la 220 lei chiar i-am gaurit(barele) si pot spune ca a durat ceva (par caliti) , de asemenea sint galvanizati .

Am vazut deja Loganisti care au pierdut dopurile din capetele barilor , va recomand popnituri !

P.S. Cit despre zgomot , incap fara probleme in portbagaj .
yO_
Oare cu cat papa in plus loganul cu barile alea puse? Dat fiind zgomotul nu e de mirare sa bage 0.5 la suta in plus..
bassfreak
poate cineva sa imi spuna ce distanta este intre gaurile de prindere ale uneia din aceste bari originale ?
multumesc
gonty
Am si eu o intrebare (de fapt doua biggrin.gif ). Cam cat ajunge un suport de bicicleta pentru barele de Logan? Incap 3 biciclete pe barele respective?
FLEX
Un no-name din supermarketuri 30-40RON (nu-s rele, dar trebuie un pic bibilite ca sa n-ai probleme); unul de firma de la 80E in sus, dar n-ai probleme la viteze mari sau in curbe. Incap 3.
bobo77
Suport portbicicleta pt pavilion( cod reper 8104) la reprezentanta Constanta costa 176 ron.
fbatran
Cum se monteaza/demontaza barele?
Surub prins in bare si direct in plafoniera (/marginea acesteia)? e greu de demontat/montat? poate pati ceva tabla/filetu la motari/demontari repetate?
klaus
Uita-te sub chederul ala de pe plafon, si ai sa vezi clar cum se prinde...
Miky 48
Inainte de a monta suruburile in caroserie slabeste-l pe cel care prinde bara transversala de suport. O sa reusesti mult mai usor sa le fixezi la gauri.
gibonu
La magazinul de piese Dacia de pe Mihai Bravu (Bucuresti) au cele doua bare transversale la pretul de 180 RON.
Cata_C
Eram hotarat sa imi iau si eu sa imi pun suporti de bicicleta pe el si am vazut la o gramada de Loganuri plafonul infundat de la el sunt curios daca tabla mai revine la loc?
gibonu
[quote=Cata_C,20 Jun 2006, 21:45]
Eram hotarat sa imi iau si eu sa imi pun suporti de bicicleta pe el si am vazut la o gramada de Loganuri plafonul infundat de la el sunt curios daca tabla mai revine la loc?

Gresala: plafonul era infundata de la altceva, respectiv de la neatentia soferului, care nu este obisnuit sa aiba "gabarit" pe inaltime si cine stie in ce a dat, din neatentie, cu bicicleta care statea pe masina.
Spre rusinea mea am patit-o si eu dar am avut noroc: pe vremea aia aveam SuperNova iar barele transversale se prindeau pe sub cheder, nu in suruburi ca la Logan si au putut sa sara, fara sa afecteze masina.
Cand le-am povestit alora de la magazinul de biciclete de unde luasem portbagajul ce am patit, oamenii mi-au zis sa stau linistit, ca majoritatea patesc asa. Oricum, nu am nici o scuza.
Revenind la plafonul infundat: barele transversale suporta o greutate de 80 kg (manual Logan 6.06) iar o bicicleta+suport nu are in nici un caz 80 kg.
Daca intr-adevar e asa cum spui tu, te adresezi OPC-ului si Dacia e obligata sa-ti faca masina pe gratis. (asta in cazul in care ai barele de Logan, nu alte improvizatii).
catalin1paul
Sal pe toata lumea...
o intrebare la cei care au box-uri, cum se echilibeaza doxul pe bare pentru montare? nu am instructiunile de montaj si in interiorul boxului sunt doar instructiuni pentru asezarea(echilibrarea) bagajelor.
A... si inca ceva, care este viteza cu care se poate rula "in siguranta" cu boxul mantat si incarcat cu bagaje?
gibonu
Cum se echilibreaza box-ul (eu prefer sa-i zic cosciug, suna cam macabru dar e mai romaneste) nu stiu sa-ti spun, pentru ca nu am avut asa ceva.
Referitor la viteza cu care poti rula cu cosciugul montat: daca este de firma, da-i sa cauta pe google firma respectiva si da-le un e-mail in care sa-i intrebi.
Eu asa am facu cu portbagajul de bicicleta, marca Thule si mi-au raspuns a doua zi.
Bafta.
Flores
QUOTE(gibonu @ 26 Jun 2006, 12:52)


Gresala: plafonul era infundata de la altceva, respectiv de la neatentia soferului, care nu este obisnuit sa aiba "gabarit" pe inaltime
*



Cred ca se refera la faptul ca atunci cand montezi barele, se poate observa o anumita tensionare a plafonului chiar daca pe masina nu e nici o greutate.
Dupa montari-demontari repetate, barele se mai lasa si nu se mai vede nimic, cel putin asa am eu impresia.
pfisztertiberiuc
Salutare

Am si eu un LGN, si am nevoie de aceste bare sa car diverse lucruri. Eu sunt din Timisoara. Am sunat la toti dealerii Dacia din Timis si Arad (care sunt doar 3) si nu au asa ceva. Ma poate ajuta cineva sa-mi spuna unde altundeva mai gasesc asa ceva in Timisoara (e bine si in judet, sau chiar in Arad)?

mii de multumiri
florinel_lva
pai de ce nu faci comanda si o sa iti aduca.
pgpdesign
Bare: 2 mil de lei la Dacia Service Feleac (Cluj). Cand mi le-a montat (in service) tabla s-a infundat. I-am atras atentia si le-a mai destrans/strans la loc si acuma si-a revenit.

Box (Cutie/Coparsau/Costiug/Ladoi): am dat pe ea 9,5 mil (fappa). Am mers cu 120-130 km/h fara probleme. Consumul a crescut nesemnificativ (0,1 - 0,2 la suta). Singura chestie deranjanta este ca nu intotdeauna imi amintesc ca am cocoasa si mai dau de crengile copacilor (parchez sub niste tei). Si mai am o problema: as da-o jos dar nu am unde sa o pun (mi-ar ocupa tot balconul). In rest.... Incape un dulap de haine in ea - nu stiu cum as fi putut sa merg la mare fara asa ceva.
Flores
QUOTE(pgpdesign @ 30 Jun 2006, 16:31)
Singura chestie deranjanta este ca nu intotdeauna imi amintesc ca am cocoasa si mai dau de crengile copacilor
*



Zgomot la viteza mare nu face? La mine numai cu barile montate, daca trec de 80km/h se aude un vajait destul de deranjant.
pgpdesign
Nu am remarcat vajaitul - pana acuma am mers tot timpul cu boxul montat. In schimb se mai aude antena care se loveste de cutie.
udarp
Salve,

M-ar interesa si pe mine niste bare portbagaj avand in vedere ca am in intentie sa car niste placi de PAL (vreau sa-mi fac mobila singur).

Aproximativ, stiti cumva care este greutatea maxima suportata de plafon? .... avand in vedere ca am vazut deja un Logan "amprentat" (ca sa nu zic "infundat"!) in zona suporturilor de pe plafon.
bunicu
QUOTE(pgpdesign @ 30 Jun 2006, 16:31)
Incape un dulap de haine in ea - nu stiu cum as fi putut sa merg la mare fara asa ceva.
*



daca la mare ai atat de multe bagaje...cand pleci la munte la iarna la schi sa-mi zici, ca-ti imprumut loganul meu, il tractezi si-l umplii doar cu haine.

scuze, dar nu m-am putut abtine biggrin.gif
pgpdesign
Daca nu ma insel 50kg.
pgpdesign
QUOTE(bunicu @ 3 Jul 2006, 13:01)
daca la mare ai atat de multe bagaje...cand pleci la munte la iarna la schi sa-mi zici, ca-ti imprumut loganul meu, il tractezi si-l umplii doar cu haine.

scuze, dar nu m-am putut abtine biggrin.gif
*




smile.gif De fapt a fost mare urmata de 3 zile de munte.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.