QUOTE(alx @ 12 Nov 2005, 13:41)
ar trebui sa se potriveasca cele pt modus ca au acelasi sistem de prindere (am vazut eu). distanta intre piulitele sudate trebuie verificata si latimea barilor...
Nu merg barele pentru Modus la Logan si nici de la alt Renault. Au solutii de prindere total diferite.
QUOTE(Flores @ 5 Nov 2005, 21:37)
Stie cineva daca sistemul de prindere a barelor transversale la Logan este identic cu cel de la modelele Renault?(Megane,Clio)
Merci!
NU! Nu este identic. Dacia are pe fiecare parte, sub cheder, cate doua randuri de orificii pentru fiecare picior de bara.
Renault Megane II de exemplu are prevazut pe acoperis cate o piulita mascata sub un capacel. Fiecare pricior de portbagaj are cate un surub care intra in acea piulita.
QUOTE(catalin1paul @ 22 Jul 2005, 07:19)
Salut pe toata lumea!!!
Am intrat in posesia unui box de la un prieten care la avut pentru un Cielo, dar sistemul de prindere pe capota masinii este diferit. Intrebarea mea la cei care au asa ceva este, daca cumpar barele, se potriveste sistemul de prindere intre box si bare, distanta intre bare este aceiasi la toate tipurile de box-uri?
Am vazut prin magazine mai multe tipuri de bare pt portbagaj (box), dar nu se preciza nimic in sensul ca s-ar potrivi si pe Logan. Sistemul de prindere al barelor pe capota la logan este diferit (mai special)? Distanta intre bare se poate modifica?
M-ar ajuta foarte mult daca are cineva niste poze cu sistemul de prindere.
Multumesc anticipat.
In general se potriveste orice cutie pe orice bara...dar sant niste limite. 1. Cutia care are prinderi pentru bare din aluminiu se pot pune doar pe bare din aluminiu.2.Cele care au prinderi pt. bare din otel, nu merg pe cele din aluminiu ci doar pe cele din otel cu sectiune dreptunghiulara.
Cutiile de la: HAPRO, ATERA , NORAUTO si MONTBLANC, pentru ca au prinderile in forma de U mai mare, pot ingloba si bara de aluminiu care e mai lata decat cea din otel.
Asadar, in mod normal ar trebui sa o poti folosi.
Mai e un aspect. Barele se monteaza in general, la cca 70-80 cm una de alta. La logan sant puncte fixe de prindere asa incat nu cred sa ai problema asta.
QUOTE(Flores @ 5 Nov 2005, 21:37)
Stie cineva daca sistemul de prindere a barelor transversale la Logan este identic cu cel de la modelele Renault?(Megane,Clio)
Merci!
NU! Nu este identic. Dacia are pe fiecare parte, sub cheder, cate doua randuri de orificii pentru fiecare picior de bara.
Renault Megane II de exemplu are prevazut pe acoperis cate o piulita mascata sub un capacel. Fiecare pricior de portbagaj are cate un surub care intra in acea piulita.
QUOTE(vead @ 7 Nov 2005, 13:00)
In timisoara am vazut la unii taximetristi ca au folosit pentru cupola niste bare ordinare din tirg < am avut si eu pe un tico modelul acela universal> si la prindere in loc sa foloseasca sistemul lor de prindere, au renuntat la ghidajul de stringere care se prindea pe sina de pe acoperis < la masinile care au sina> si au dat doua gauri in lateralul suportului, la dimensiune celor doua gauri de sub cheder.
Aproape ca as face si eu acelasi lucru , mai ales ca pretul lor este de 160-170 de mii bucata si pentru doua ture la schi pe an nu se preteaza sa dai 2 milioane pe cele originale.
Nu e bine sa gandesti asa, Barele transversale sant un produs cu risc mare de accident.Taximetristi merg doar prin targ si cu viteze relativ mici.
Tu vrei sa le folosesti incarcate cu schiuri si poate cu viteze ceva mai mari.
Fereasca dumnezeu sa iti cada de pe masina in mers o mizerie din acea de bara de 300.000 de lei.
Dar tu alegi. E bine insa sa te documentezi inainte sa poti judeca in cunostinta de cauza.
Klaus edit: Am unit mesajele concomitent postate si a disparut mesajul de reclama atat de prezent in fiecare mesaj postat...