relu_GTT
Pentru un aspect inchegat, simetrie. Te rog sa fi sincer si sa recunosti ca bara cu o lampa arata ca un pirat fara un ochi. Totodata nu strica sa ai doua lampi de ceata pe o vreme cu vizibilitate extrema. Becurile se mai ard cateodata ? Sau poti sa o scoti si pe aia de o ai, precum ai spus, ar arata foarte bine dar este posibil ca RAR-ul sa nu aprecieze stradaniile tele intr-ale designului, chiar daca inainte masinile nu mai aveau(cele mai multe) nici lampi de ceata nici de marsarier, iar pozitiile si semnalizarile erau in general mai mici.
Intradevar producatorii au generalizat echiparea cu o lampa de ceata si una de marsarier dar o fac din economie si/sau simplitate.
Faptul ca la o Supernova ii pui bara de Nova, nu schimba masina, dar categoric va arata mai bine. Doar pastrezi inscriptia cu SN.
De ce te temi ca va crede lumea ca ai Nova(intradevar de la distanta si in viteza este cea mai distinctiva caracteristica....tocmai pt ca se vede !) ? Oricum majoritatea oamenilor le numesc pe toate Supernove din cauza ca astea sunt mai multe si mai noi si Renault si marketing si bla-bla(cu exceptia Novei 95-96 care arata ca un 309)
Iti dau exemplu de un element care a migrat cu predilectie de la N la SN : proiectoarele. Nu ca ar fi cu mult mai ieftine dar sunt mai practice pentru ca avand rama aia de plastic se sparg mai greu si se integreaza si mai bine in aspectul barei, totodata ilumineaza destul de bine.
Un adevarat cunoscator al diferentelor va deosebi intotdeauna cele doua modele chiar daca au putine deosebiri estetice exterioare si e dificil sa le regasesti in formula originala pe o masina, mai ales pe Nova:
---bara fata(SN are doua spatii pt inelul de remorcare-N unul in stanga la inel...logic)
---proiectoare diferite
---semnalizari aripa diferite
---bandouri laterale usor diferite cu inscriptii diferite pe ele...la SN de baza chiar lipseste(Europa poate si Comfort, nu stiu sigur)
---SN cu echipare superioara bari vopsite partial, N cred ca nu original
---SN geamuri mai clare si cu tenta la versiunile superioare
---SN jante aluminiu specifice la variantele superioare
---in spate lampile de ceata si inscriptiile de care am vorbit
---eleron hayon la SN cu echipare de varf sau optional
Dincolo de aspect exista sunetul motoarelor complet diferite, chiar daca in functie de starea tehnica si de esapament se pot intalni cazuri mai greu de descifrat
Daca ne gandim la faptul ca interiorul ''tip Supernova'' cu tablou bord si capitonajele diferite a aparut in 99, precum si bara cu o lampa ceata si semnalizarile ovale din aripi, atunci pot concluziona ca NU A EXISTAT un design specific pentru SuperNova (exceptand .....inscriptiile, proiectoarele, jantele Al, eleronul)
PS
SN este o masina mult mai fiabila si mai economica decat Nova
Totusi ...atentie la pompa de ulei