dkrysty
6 May 2007, 14:44
In maxim 10 minute de la pornire bobina se incinge te arde la mana. Am cumparat alta noua ... la fel deci nu e de la bobina dar ce o incinge?
Masina merge neregulat si cam pe bass! da rateuri in teava de esapament indiferent daca dau avans mare sau mic..., in carburator nu da rateu.
Reglat distanta la platina! 0.4-0.5mm!
Motorul facut acum 2700 Km! schimbat setmotor inclusiv axul cu came.
Schimbat delco!
...si cu aprindere electronica cu platina si fara...
Multumesc anticipat!!!
andutzu
6 May 2007, 17:16
Ce bobina ai cumparat, de cine e fabricata? (cat a costat?) E forte posibil ca si bobina noua sa fie defecta. Cumpara bobina originala (de Sacele). Eu am schimbat 6-7 bobine.Pana nu am pus originala nu mergea mai mult de 2-3 zile si incepea sa se incalzeasca si sa mearga masina ca...
omegabear
6 May 2007, 18:07
La mine bobina se incingea pe vremea cand aveam aprindere tranzistorizata (Malvina). Atunci chiar credeam ca asa lucreaza. Cu avans mai marit, dupa 10 minute nu puteai pune mana pe ea. Cu avans reglat corect si pe vreme rece (iarna) era mai calduta. Dupa ce-am renuntat la acea aprindere nu s-a mai incins niciodata. Aceeasi bobina.
dkrysty
7 May 2007, 08:59
Cica de fabrica 600 sau 800 mii parca!
dar... din ce alt motiv ar putea incinge Bobina? am scos aprinderea electronica... si tot o incalzeste in 10 minute ... iar dupa mai mult timp se incinge!!!
De altfel, de ce si cu aprinderea electronica se impusca platina... nu atat incat sa nu mearga masina dar... .
Ca pune in manual ca prin aprinderea electronica tensiunea intre contactele platinei este de 10 ori mai mica, deci 1,2 V in loc de 12 V. Deci viata platinei ar trebui sa fie macar teoretic de 10 ori mai mare!
Iar bujiile cred ca le strica... pt ca in cateva luni daca le schimb merge motorul mai bine! nu inteleg...
Ce ar putea face asta? ( am bateria de 62 Ah )
bushido
7 May 2007, 09:30
am o bobina ducellier si daca te intereseaza se rezolva ,
ionut.tanase
7 May 2007, 10:46
condensatorul de la delcou este bun?
driverx
7 May 2007, 10:57
Baaai, da' fara suparare. Cat vorbiti pe langaaa. Daca schimbi mai multe bobine si rezultatul e acelasi, oare unde e problema? Nu la masina? Sau poate chiar la aprinderea electronica? Chiar nu stiu cum reusiti unii sa montati aprinderile astea de aveti probleme si probleme. Unii le pot monta in 5-10 minute si le merge excelent masina, altii schimba bobine.
1) Scoti aprinderea electronica sa vezi daca nu cumva aprinderea e prost montata sau..de ce nu...defecta
2) Daca 1) nu merge, atunci purici toata aprinderea, scoti delco si vezi sa nu ai un scurt.
Bobina ta pentru un motiv sau altul este alimentata prea mult timp. ASTA trebuie sa afli. ASTA trebuia sa iti zica expertii de mai sus.
Uncle-Sam
7 May 2007, 11:41
A zis ca si fara aprindere ii incinge bobina
driverx
7 May 2007, 11:46
Stiu, dar am scris la modul general. Sa se evidentieze cum trebuie atacata broblema.
dkrysty
7 May 2007, 12:34
Merci!
am sa verific... dar ce ar insemna scurt? (delcoul e de maxim un an e nou) !
Ca si cum ar fi contact continuu sau temporar, dar cand nu trebuie, intre contactele platinei ???
idei:
Daca masor tensiunea la bornele bobinei in timpul mersului se intampla ceva ?
Ce tensiuni ar trebui sa gasesc?
Dar daca as pune un bec intre bornele bobinei sa vad daca tensiunea este continua sau nu?!? sa nu influienteze testul prin faptul ca filamentul becului inchide circuitul...?
Poti sa masori tensiunea i timpul mersului nu se-ntampla nimic. Doar ca, nu cred ca e relevant in cazul tau aceasta informatie.
Parerea mea, regleaza bine avansul, si vezi sa nu fie scurt intre firul de la platina si masa.
driverx
7 May 2007, 14:05
Nu masura tensiuni. Cauta altfel problema. Idea este ca platina sa faca contact doar cat este nevoie. Asta 1 la mana. Doi la mana, sa verifici cu ohmetrul sa nu cumva sa ai un izolator prost, astfel incat firul care iese de la platina sa nu aiba contact electric (chiar cu rezistenta mare) cu carcasa delcoului.
Din raspunsurile tale, ma tem problema te depaseste putin. No offence. Cred ca e mai bine sa mergi la un electrician. Roaga-l din start sa verifice tot delco-ul. Nu conteaza ca are doar un an, ca tot gunoi ii la ce calitate se fac.
diaconuliviu
7 May 2007, 14:47
E posibil ca si condensatorul sa fie defect, chiar si pierderi partiale.
ionut.tanase
7 May 2007, 14:54
QUOTE(diaconuliviu @ 7 May 2007, 15:47)
E posibil ca si condensatorul sa fie defect, chiar si pierderi partiale.
vedeti? v-am spus eu
dkrysty
7 May 2007, 14:57
Nu e de la condensator... cand instalez Aprinderea electronica trebuie sa scot condensatorul... si tot asa facea...
Cred ca e ... ca faza ma cam depaseste ... !
Da, dar spunea ca si cu aprindere electronica ii la fel...la aprindere se scoate condensatorul, dkrysty tu nu l-ai scos?
L.E.: se pare ca am scris in acelasi timp cu dkrysty
diaconuliviu
8 May 2007, 06:42
In cazul asta, ori ai avut "bafta" de a avea condensator defect si aprindere electronica defecta, ori ai scurt in zona primar bobina (primar, delco, etc) asa incit bobina sta alimentata prea mult, cum ti s-a mai spus.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.