Deci treaba sta in felul urmator: Ma pote lamuri cineva pe scurt si rapid cum sa fac, mai bine ce fire sa leg ca in momentul in care imi inchid masina de la cheie sau o deschid sa imi palpaie semnalizarile de cateva ori. Stiu ca o sa ziceti ca sa-mi pun alarma dar am vazut o groaza de masini fara alarma care au chiar din fabrica treaba asta.
Pai si Solenza are din fabrica.Cel putin a mea are.
free_fiber
7 May 2007, 18:56
Si a mea are asa ceva.
ct06ura
7 May 2007, 19:00
De la cheie = din butonu ala de pe cheie sau "manual" (bagi cheia in butuc si invarti) ??... io nu am incercat nici odata sa deschid masina "manual"... da' cand apas pe butonu' de pe cheie clipeste avaria.. de 2 ori cand inchid masina si o data cand deschid...parca
Ei bine macar stiu ca face. Buun, am lamurit lucru asta. Ei la mine nu face. Am Solenza Confort din 2004 cumparata de la altcineva si nu stiu daca facea inainte, dar mie nu-mi face cand inchid masina sau o deschid. De la cheie de la buton bineinteles. Stie cineva ce tre sa-i fac sa mearga iar?
Cel care ti-a vandut masina ti-a dat manualele de Solenza (alea care le primesti de la dealer)? In ele scrie clar ca inchiderea centralizata are semnale, respectiv clipeste de 2 ori cand inchizi si o data cand deschizi.
Cauze la tine ar putea fi urmatoarele:
1.Masina n-a avut din fabrica, iar fostul proprietar i-a montat el ulterior inchiderea centralizata (fara semnalizare)
2.Poate fi din UCE/UCH (nu stiu sigur)
3.Ai alarma? Daca da, trebuie sa ai un buton VALET pe sub bord, cu care poti sa resetezi alarma (la mine asa e), odata cu resetarea alarmei, aceasta va avea configuratia default si poate vei avea din nou semnalizari la inchidere/deschidere usi din butonul de pe cheie.
1. Cred ca a avut inchiderea din fabrica pt ca toate la modelul asta au.
2. Asta se poate dar habar n-am.
3. Nu am alarma.
Eu ma gandeam ca treaba asta tine de montat ceva fire sau ceva...
Haideti spuneti-mi ca se poate face ceva ca vreau sa-mi faca si mie pic pic...
Cate butoane ai pe cheie?
marius80_eugen
7 May 2007, 21:45
La mine am schimbat UCE/UCH si tot face si daca folosesc sistemul stock de inchidere centralizata ! Deci la el nu cred ca poate fi vorba de programare alarma din UCE/UCH ...
Si totusi : PUNE-TI ALARMA !
klaus am 1 buton pe cheie
mariuse nu vreau sa-mi pun alarma pt ca nu-i vad utilitatea si n-am chef sa arunc cu niste bani aiurea, am casco.
Atunci verifica releul de flash, ca ala se ocupa cu aprinderea becurilor de semnalizare la inchiderea centralizata (nu releul de semnalizare).
Daca aveai UCH (cu 2 butoane pe cheie) treaba era din UCH, asa, in cazul tau, ar trebui sa fie si mai simpla si mai ieftina cu un releu inlocuit.
Adica releul care comanda faza lunga cand fac cuiva cu farurile? M-ar ajuta daca mi-ai da in diagrama electrica numarul sau denumirea releului ca sa il pot localiza. Mersi!
Mersi klaus se pare ca din nou esti pe pozitie. Numai o intrebare as mai avea. Am inteles ca se poate ori fi problema cu releul de flash ori siguranta de la lumina plafoniera. Se elimina oare ultima ipoteza daca mie becul de la plafoniera imi merge? Sau becul acela arde si cu siguranta arsa?
Am si eu o intrebare ca sa nu mai deschid alt topic... display-ul care arata ceasul si km parcursi vreau sa stea aprins la intesitate maxima si cand aprind farurile, sau sa stea aprins, tot la intensitate maxima, cand introduc cheia de la pozitia accesorii si in sus la toate pozitiile. Stie cineva vre-o susta la faza asta fara sa ajung prin service ?
P.S. Masina este in garantie. O pierd la treaba asta ?
Nu cred ca se poate schimba treaba asta pt ca e o protectie (cred) pt. a nu consuma execsiv din baterie!
Cat sa consume frate display-ul ala ... Ziua cel putin e naspa rau cand aprinzi farurile mai ales daca iti si bate soarele in bord sa terminat... Mi-e mi-ar palcea si mai mult sa stea aprins tot timpul (am vazut la un Fiat Punto parca, bineinteles ca display-ul era mult mai mare si mai aratos). Si cu bateriile la daciile astea a le noastre iti vine sa ... Am un prieten care are un MAN TGH 125L (pt. cunoscatori) ,asta e TIR cine nu sa aprins, si are un dispozitiv ceva de genu care oricat ai forta bateria cand motorul este oprit, masina isi mai pastreaza curent pt. 2 porniri. De ce romanasu` nostru na facut o treaba dasta ?? In fine pana la urma cum fac si io ala ????
pastrama
9 May 2007, 23:12
QUOTE(mark`` @ 9 May 2007, 21:55)
Nu cred ca se poate schimba treaba asta pt ca e o protectie (cred) pt. a nu consuma execsiv din baterie!
Cand aprinzi farurile, se presupune ca afara e noapte...si ca sa nu-ti bata lumina de la display in freza, intensitatea luminoasa a acestuia se reduce.
Omu` se refera ca nu merge pe permanent la intensitate maxima ! Nu mai fiti ma rai ! Zice-ti cum facem ??? Nu mai faceti caterinca
b64chr
10 May 2007, 12:38
La tabloul de bord vine un fir + lampi de pozitie, care este responsabil de diminuarea intensitatii luminoase cand ai pozitiile aprinse. Nu retin ce culoare are firul, dar il poti identifica usor cu un aparat de masura pornind/oprind pozitiile. Vezi si poza atasata.
Cel mai simplu ar fi sa-l tai si gata. O sa fie deranjant insa noaptea. Mai bine montezi un intrerupator pe el, astfel incat pe o pozitie intensitatea displayului sa fie mereu mare, pe cealalta pozitie intensitatea displayului sa fie functie de aprinderea sau nu a pozitiilor (stock).
Eu totusi as astepta iesirea din garantie, e posibil sa pierzi garantia la partea electrica.
bolidu
11 May 2007, 10:05
Multam mult maine ma apuc sa desfac alea. Nu cred ca o sa fie asa de suparator noaptea ca nu este asa de puternica lumina aia cum e la logan sau altele ... Garantie oricum nu cred ca mai am
ca am pus lumina in portbagaj, RCD pe direct si mi-am mai bagat nasu` prin bord pe acolo dar oricum nu s-au prins astia, ca am schimbat levierul franei de mana pe garantie
. Ce garantie e pe diferite parti ale masinii ?
QUOTE
Am inteles ca se poate ori fi problema cu releul de flash ori siguranta de la lumina plafoniera. Se elimina oare ultima ipoteza daca mie becul de la plafoniera imi merge? Sau becul acela arde si cu siguranta arsa?
La tine e clar, releul de flash!
YR-ZBG
14 May 2007, 08:18
Si eu votez tot pt. releu.
E undeva sub bord langa stalpul din stanga. La unele SLz. pe acolo mai intra apa...si releul e pus in asa fel incat apa se aduna in capacul de protectie.
Eu am vazut la cineva care a avut exact problema ta si cand l-a schimbat am desfacut vechiul releu si inuntru era o masa de rugina cu o urma de bobina.
Apropos dupa ce inlocuiesti releul sa il pui cu capacul in sus si cu contactele in jos sa nu mai intre apa la el.
ps. in genere cand zic apa ma refer la condensul care se face uneori pe interior pe parbriz si care o ia la vale exact pe langa stalpi (ca doar la slz nu ploua innauntru).
mark``
14 May 2007, 19:25
Mersi de sfaturi ma apuc maine de treaba!
Sa-mi zici si mie cum l-ai desfacut de acolo ca eu n-am reusit.Am tras de el dar nimic..Si am mai observat ceva, solnita mea are doar 3 relee, ultimul cel de avertizare limita de viteza nu exista (locasul exista). Sa inteleg ca solenzele cu UCE vechi n-a avut asa ceva?
mark``
15 May 2007, 18:03
Pai daca n-ai reusit sa-l desfaci de unde sti cate relee ai?
pai se vad, sunt in spatele panoului de sigurante, langa UCE. E vizibil, se ajunge usor la ele dar nu stiu cum se scot, nu vreau sa rup vreunu tragand prea tare de el.
mark``
19 May 2007, 16:43
La mine sunt tot in spatele sigurantelor dar se ajunge la ele foarte lejer cu mana, se si vad pe dedesupt, insa sunt pozitionate releele in linie unul dupa altul si nu in dreptunghi sau patrat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.