Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Motoras pas cu pas
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia SuperNova > Probleme tehnice - Dacia SuperNova
lights
Problema este urmatoarea: Nu am avut ce face ieri si am zis sa curat motorasu pas cu pas si implicit tot corpul clapetei(este pt. prima data cand fac treaba asta si nici nu am mai vazut pana acum asa ceva)...bun.Dau jos motorasu ,dau pe el cu spray de contacte si ma mananca undeva sa invart de motul acela de metal nestiind ca fac ceva rau.Termin treaba pun prostiile alea la loc dau cheie si...SURPRIZA,masina sta turata la 4000 ture iar daca acopeream cu degetul fanta pe unde isi trage motorasul pas cu pas aer puteam sa ii reglez turatia si implicit sa o fac sa stea la 900 rpm. Dupa lungi incercari si teste am constatat ca tamburusul acela de la motoras nu mai iese total in afara sa acopere fanta de aer si am desurubat eu cu mana pana cand a iesit un pic capul acela de metal si masina acuma merge cu toate ca mi se pare ca ar avea o fff insesizabila aproape fluctuatie de turatie care se manifesta in felul urmator:turez masina iar cand turatia scade spre normal parca nu se duce imediat pe la 900 rpm ci stationeaza cateva fractiuni de secunda in jurul valorii de 1000 rpm dupa care revine!

Intrebare..ce am facut si ce e de facut avand in vedere ca am desfacut destul de mult capul acela al motorasului,precizez ca acesta lucreaza-pun contactul si iese inafara......

Scuze daca am fost incoerent sau daca cele spuse de mine par a nu avea logica
Plictisitul
nu ai fost deloc incoerent, ai povestit chiar foarte inteligibil...insa ai fost ceva....

FOARTE SI PREA curios smile.gif nu are nimic daca nu coboara imediat la 900, pt ca in momentul in care accelerezi, motorasul deschide fanta de aer, iar cand lasi pedala libera, abia atunci, incepe sa lucreze motorasul, fiinnd comandat de calculator, care va regla la turatie "setata de tine" nu de constructor biggrin.gif

deci nu are nimic...data viitopare, doar spala-l si atat smile.gif
DomnulK
eu unul am invartit de el cand l-am spalat in toate directiile. l-am pus la loc si turatie era ok. eu l-am scos epntru c anu mai statea la relanti. daca lasam masina neaccelerata cand ajungea la 700 rpm murea motorul.
Plictisitul
nu incerca sa ii limitezi tu aerul ca vrei tu turacie mica...motorul scade turatia pana pe la 800 dupa ce este bine incalzit...deci nu incerca reglaje din astea cu motorul rece

incearca cu el la 90grade...adica incalzit
bolovan_ro
Ala din cite stiu eu se regleaza automat. Probabil tu ai desurubat motorasul...si nu mai reusea sa invirta invirta timburusul ala....pentru a scadea turatia (sa obtureze aerul).
Fluctuatia ii normala...
Plictisitul
bolovan_ro ... motorasul pas cu pas, nu invarte acel cap reglabil...ci doar il impinge sau retrage...el nu isi da deama cat impinge...adica nu stie ca acel cap e mai mult sau mai putin desfacut...

daca motorul incalzit, este aproape stabil pe la 800tURE, LASA-L ASA
petronelluigi
de cateva ori am verificat pe propria piele proverbul "cand un lucru merge bine, nu-l schimba"....Doamne ce adevar graieste proverbu asta sau zicatoare,ce-o fi........
Plictisitul
te-ai ars o data, ti-ai dat seama de greseala...sa vedem daca stii ce trebuie sa faci data viitoare;) tongue.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.