Problema este urmatoarea: Nu am avut ce face ieri si am zis sa curat motorasu pas cu pas si implicit tot corpul clapetei(este pt. prima data cand fac treaba asta si nici nu am mai vazut pana acum asa ceva)...bun.Dau jos motorasu ,dau pe el cu spray de contacte si ma mananca undeva sa invart de motul acela de metal nestiind ca fac ceva rau.Termin treaba pun prostiile alea la loc dau cheie si...SURPRIZA,masina sta turata la 4000 ture iar daca acopeream cu degetul fanta pe unde isi trage motorasul pas cu pas aer puteam sa ii reglez turatia si implicit sa o fac sa stea la 900 rpm. Dupa lungi incercari si teste am constatat ca tamburusul acela de la motoras nu mai iese total in afara sa acopere fanta de aer si am desurubat eu cu mana pana cand a iesit un pic capul acela de metal si masina acuma merge cu toate ca mi se pare ca ar avea o fff insesizabila aproape fluctuatie de turatie care se manifesta in felul urmator:turez masina iar cand turatia scade spre normal parca nu se duce imediat pe la 900 rpm ci stationeaza cateva fractiuni de secunda in jurul valorii de 1000 rpm dupa care revine!
Intrebare..ce am facut si ce e de facut avand in vedere ca am desfacut destul de mult capul acela al motorasului,precizez ca acesta lucreaza-pun contactul si iese inafara......
Scuze daca am fost incoerent sau daca cele spuse de mine par a nu avea logica