Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: s-a oprit motorul in mers
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Probleme tehnice - Dacia Solenza
b34uen
salut
vineri dupaamiaza in timp ce mergeam ma trezesc ca se oreste motorul in mers normal (masina nu era nici turata, nici subturata), si a pornit abia dupa 1-2 min
sambata plec la munte si ma opresc pt cateva minute sa cumpar ceva si ma trezesc ca nu porneste motorul, electromotorul invarte ok, astept tot asa vreo 2-3 min timp in care mai incerc fara succes, si apoi porneste normal
duminica se repeta povestea (adica nu porneste) dupa vreo 150 km de mers (am oprit la o pensiune 1 h)
nu stiu daca au vreo legatura intre ele aceste lucruri dar sigur nu mi-au placut
inca ceva senzorul de turatie e curatat acum 2 sapt la revizie
YR-ZBG
salut,
pt. faptul ca nu porneste incearca sa cureti si motorasul pas cu pas...dar faptul ca se opreste asa....din senin blink.gif ...e cam ciudat.

pare a lipsa de ceva: benzina sau scanteie...un contact imperfect ceva...care sa iti opreasca pompa de benzina. nu stiu exact ce sa zic...sa vedem ce pareri au si ceilalti..
Zippy
Daca se opreste in mers inseamna ca nu-i vine benzina => pompa de benzina.
Atunci cand nu porneste si pui contactul se aude pompa cum armeaza?
klaus
De oprit in mers se opreste si daca are erori pe senzorul de turatie.
b34uen
pompa de benzina se aude.
dimineata porneste fara probleme, insa nu mai porneste daca ma opresc pentru 5-10 minute, si doar o data pe zi.
mentionez ca porneste dupa ce o las un minut doua
iar cu opritul in mers nu am patit-o decat odata (exact ca si cand i-as fi luat contactul, chiar ma miram de ce apas acceleratia si nu se intampla nimic, si nu mai aud motorul), dar de atunci a aparut problema cu pornitul
Batrānul
QUOTE
inca ceva senzorul de turatie e curatat acum 2 sapt la revizie

Eu am patit ceva similar la SuperNova si s-a remediat cand am curatat senzorul de turatie. Zici ca ti l-au curatat la revizie; verifica totusi si mufa respectiva, daca au fixat-o bine la loc.
argon
Ai stat langa ei la revizie? vezi scandalurile astea cu luatul de piese de pe masini in service, e posibil orice.
Plictisitul
am avut demult pb cu un opel tigra...nu conteaza ca e masina straina... pompa de benzina, e cam acelasi principiu...

nu vroia sa porneasca, si pornea cand vroia ea...am trimis chientul si si-a cumparat alta pompa (neoriginala)...am pus-o a pornit la prima, si dus a fost...a doua zi, imi zice ca tot nu merge....dupa ce merge cu ea, se opreste in mers... am pus manometru pe ea, e oki, presiune, debit, de toate, bine... dar ma totr sacaia ca moare dupa ce merge...asa ca am lasat manometru montat si am plecat sa fac cu el o tura...si surpriza.... in timp de vreo 10-15 min de mers, dupa ce motorul era incalzit, constat pe ceas, cum presiunea scade de la 3, usor catre sub 1, cand incepe sa se balbaie si moare.... l-am trimis sa isi ia o pompa ORIGINALA si de atunci nu a mai zis nika...

intrebare: cand ai mai schimbat filtrul de benzina??? daca ai vreo 10k km pe putin, iti recomand sa il schimbi, dar in ce mod: decuplezi conductele, fara sa pierzi pe cat posibil, prea multa benzina.... apoi o agigi cat de tare poti, vreo 20-30 sec.... daca va curge o benzina murdara rau, inseamna ca ai miserie in rezervor, si asta duce la uzura prematura a pompei......stiu ca rezervorul e de plastic, dar nu stii ce benzina iti intra in rezervor...

inainte sa te sperii de posibilitatea pompei, fa un test cu un manometru intercalat pe conducta de alimentare a rampei...las-o sa mearga vreo 15 min si citeste presiunea....

ps:iti murea masina in mers...ce vedeai in bord??? aveai luminile aprinse?? sau e ca si cum nu aveai baterie???
Iuliutz
Si eu am un coleg caruia ii moare motorul la intersectie. Ii scade brusc turatia si apoi moare. Uneori nu mai vrea sa porneasca.
Eu cred ca e de la senzorul de turatie. Cum se curata acel senzor? Pe mufa i-am dat eu cu spray de contacte
klaus
La colegul tau ii moare motorul la relanti, nu in mers. Acolo pot fi alte cauze. Sa incerce sa vada daca ii mai moare daca tine pedala de acceleratie usor apasata. Si sa incerce sa o porneasca cu pedala usor apasata
kodrix
@Klaus care ar putea fi cauzele atunci cand moare motorul la relanti(am un prieten cu o Solenza si ma tot roaga sa intreb pe forum)?

A fost la un "mecanic" si i-a zis ca e motorasul pas cu pas si ca ar costa 700RON unul nou insa ii poate da si unul sh la 500RON ph34r.gif
klaus
Pai mecanicul i-a zis bine, dar poate face un drum prin targ in vitan, unde un motoras din ala e sub 50 RON. Chiar daca nu e din cel original (vdo) si nu o tine cat ala, la preturile alea isi ia vreo 4-5 si le schimba ca pe ciorapi.
Cu tot cu deplasarea in Bucuresti il costa mai ieftin.
b34uen
am reparat mashina...problema un contact la injectoare defect... 5 minute la meridian-80 lei,multumesc pentru pareri
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.