Imi suna toba de ceva vreme si am dus-o la service s-o repare/schimbe, ce o fi, dar meseriasul mi-a zis ca sistemul e in regula, nu de aia imi face asa galagie ca un tractor. Mi-a zis ca poate veni si de la aprindere dereglata.. Stie cineva ce mai poate fi daca toba nu e sparta? Ca suna 100% identic de parca ar fi gaurita.
Poate fi si de la aprindere, verifica platina, bujiile, regleaza avansul. Vezi si racordul de la filtru de aer la carburator sa nu fi sarit...
codrin_ando
18 Jun 2007, 14:24
Cel mai bine ar fi sa o ridici putin pe cric si sa observi intreg traseul evacuarii.In caz ca se vad pete negre de afumatura pe acolo e clar ca are fisura in locul respectiv.
Se poate sa se fi dus sistemul de site din tobe...dar nu ar trebui sa se auda chiar asa tare.
Chiar daca ai aprinderea dereglata eu nu prea cred ca se aude ca o toba sparta.
Poti sa te mai uiti si la locul unde iese evacuarea din galerie.Exista acolo 2 arcuri care cu timpul de la caldura se decalesc si se mai desfac piulitele de prindere a saxofonului de galerie.Oricum PE UNDE SCAPA GAZE E NEGRU IN JURUL ACELOR LOCURI DE LA FUM.
mihai0070
18 Jun 2007, 15:37
Este imposibil sa scoata un asemenea zgomot doar pentru singurul fapt ca aprinderea este dereglata ... incearca sa verifici daca tampoanele esapamentului mai sunt ok ... poate ai zgomot de metal de la vibratii ... care combinat si cu o aprindere proasta creaza ceva mai mult zgomot
Am fost cu ea la "service" specializat pentru tobe, deci numai cu asta se ocupa. Acolo mi-au zis ca sistemul de evacuare este OK. Saxofonul si toba spate au fost schimbate in iarna, deci sunt aproape noi. E posibil sa fie de la vibratii.. Suna numai cand apas acceleratia, la relanti nu se aude absolut nimic..
mihai0070
19 Jun 2007, 09:59
Stiam ca am dreptate
Am zis numai ca e posibil sa fie de la vibratii, nu am zis ca aia e 100%.
Dar nu vad ce altceva ar putea fi. Aprinderea e ok, nu de mult a fost reglat la stroboscop, racordul de la filtru de aer la carburator nu e sarit. Sistemul de site e in toba spate? Ca aia e aproape noua. Ar mai fi sa ma uit la locul unde iese evacuarea din galerie, in rest..
einstein1984
19 Jun 2007, 10:53
Suportii espaamentului sunt ok?
Vezi sa nu fie fisurata galeria de evacuare sau garnitura de la galerie suflata sau inelul de pe conul de la galerie, unde se imbina cu tzava de esapament. Spor la treaba.
codrin_ando
19 Jun 2007, 21:12
Sa iti spun eu unde atingea la mine traseul tobei:
1. saxofonul in tija de la schimbator (numai la anumite trepte pe care le cuplam)
2. in puntea spate (asta de cand am luat-o de noua din fabrica) si trebuia doar taiat din teava de pe mijlocul masinii unde se imbina cu saxofonu toba mediana si tras putin ansamblu mai spre fata.Cei de la service ziceau ca e o problema ff des intalnita la nove si ca as vin toate...cine stie acu cu cate probleme mai vin si care se pot remedia ff usor-da asta e alta poveste.
3. toba finala sa atinga in presul de noroi de pe spate(daca ai asa ceva din dotare pe maisna)
4.mi-am mai pus si un orament final si atingea in spoiler (da asta era greseala mea)
Si a mea cam baraie, dar are scapari pe la unele imbinari ale tevilor sub masina. cel mai probabil la primavara va trebui sa-i schimb iar toba intermediara, cu care ocazie ii voi modifica prinderile elastice de caroserie, in sensul consolidarii, ca cele de fabrica imi crapa mereu. Daca reusesc, poate-i plantez tevi mai groase in perete, ca astea de conex sunt de tot rahatul, se gauresc inaintea tobelor - care au ruginit si ele, vai de mama lor!
Am ridicat la Autocenter problema unui esapament inox, dar cetateanu' ala mi-a spus ca nu comanda, ca-i scump si nu are vanzare (ar fi pe la vreo 900RON sau chiar mai sus) Ceea ce m-a cam pus pe ganduri a fost insa ca nici asta nu-i "nemuritor" ca ar tine doar vreo 5-6 poate 7 ani. Voi ce mai stiti pe subiectul asta? (Oricum, si ideea ca nu se stie daca voi mai tine masina atatia ani...)
Sa auzim de bine (si linistea unui esapament bun)!
Georginho
12 Aug 2007, 21:19
Si eu am schimbat vreo 3-4 tobe din '98 pana acum 2 ani, cand am rezolvat definitiv problema.
Am lipit toate fisurile, inclusiv cele de la imbinari cu poxipol, si de atunci nu mai rusafla deloc. Asta e cea mai buna metoda. Probabil ca daca nu decurgeam la metoda asta, pana acum mai schimbam alte 3-4 tobe.
paulica
13 Aug 2007, 10:32
Cautati reprezentantele teritoriale ale lui Stelco Romania pt evacuare inox. Si sfat: faceti finala din Al 3mm cu pereti de 4mm. Bine si cu stuturile aferente din teava de Al.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.