Chederul are un cordon subtire de mastic negru pe buza interioara din fabrica (cel putin la mine a avut).
De asemenea, are si doua gauri intre interior-exterior, care trebuie sa ajunga la montaj cam in dreptul santurilor de pe hayon (daca intra apa intre luneta si cheder, sa curga pe acolo).
Intentiile constructorului sunt laudabile, dar punerea in practica lasa mult de dorit, pentru ca:
- cordonul are maxim 1 mm grosime si se desprinde cu buza chederului cu tot de pe tabla;
- apa nu se scurge prin celebrele santuri, din cauza tinutei masinii (hayonul cu panta spre fata, nu spre spate, cu exceptia cazurilor de amortizoare distruse), in schimb se acumuleaza intre cheder si tabla;
- am observat la masina mea ( la montare am pus cheder nou): chiar cu adaos de mastic intre cheder (buza exterioara) si tabla + astuparea celor doua santuri in zona de sub cheder, tot mai apar infiltrari de apa din cauza celor doua gauri, si tabla este umeda in partea de jos. Am rezolvat cu mastic intre cheder si luneta (cu demontat-remontat luneta
, noroc ca manopera am facut-o eu de fiecare data).