Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nu porneste. O alarma defecta poate bloca pornirea?
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > In Car Entertainment > Car Security - Alarme Auto
pandispan
Va rog mult dati-mi un sfat.

Masina nu mai porneste.

Am citit topicurile cu probleme la pornire si nu pot sa lcalizez o solutie. O sa incerc sa descriu problema, poate cineva mai luminat ma poate lamuri.

In primul rand, alarma face probleme. Am lasat masina 1 sapt undeva, si alarma nu mai lucreaza cum trebuie.

Intru in masina cu centralizata, ma asez si pun contactul.

Se aude zgomotul de amorsare pompa benzina, ledul se aprinde 3 sec si se stinge, deci partea de detectie cheie merge bine zic eu. Cand sa dau contact..... nimic, nici un zgomot. NIMIC. si la scurt timp porneste alarma.

Acelasi comportament si cu cealata cheie. (cea fara buton de inchidere pe ea).

Baterie cred ca este, ptr ca claxonul se aude si farurile se aprind, faza scurta & lunga.

Am verificat siguranta S15 - (din manual) si nu este intrerupta. Nici o siguranta de altfel nu pare intrerupta.

Am incercat cu nicte prieteni sa o pornesc impinsa cu contactul pus si bagata in a doua, si nimic. Nu se poate. Pur si simplu ceva o impiedica.

Credeti ca poate fi de la alarma? sa reuseasca alarma sa blocheze pornirea? sau va zuna a o piesa defecta? Si ca sa elemin varaianta alarmei, imi puteti zice cum o pot deconecta? stiu ca pare o intrebare stupida, dar alarma era deja monata pe masina cand am luat-o si nu stiu mai nimic despre ea, proprietarul nu mai are instructiunile.

Are un calup cu un led rosu si un buton sub el, de resetare cred, dar apasat ala tot nu reusesc sa o pornesc. Sa scot niste fire? daca da de unde?

Imi cer iertare daca sunt eu prost, dar miercuri am licenta si tare as fi vrut sa ma duc cu masina. Deci sunt cam speriat si sper sa ma puteti ajuta cu o parere.
$$ilvviu
Poate fi de la alarma. Verifica releele alarmei care taie alimentarea.
pandispan
Care ar fi aceste relee daca nu te superi?
$$ilvviu
De la alarma pleaca un fir care comanda releul ce taie alimentarea electromotorului. Il gasesti teoretic sub volan. Firul care comanda electromotorul este taiat, iar pe circuitul sau este inserat un releu.
Scoate releul si leaga pe direct.
pandispan
Ok multumesc mult. O sa caut releul asta, desi deocamdata nu imi e prea clar unde e plasata alarma. O sa incerc maine, ptr ca azi deja i-am inebunit pe astia din bloc cu alarmele din 10 in 10 min.
nicu022003
Pune contactul apoi tine apasat pe acel buton rosu cam 10 secunde. Dupa care incearca sa o pornesti acel buton face ca alarma sa se dezactiveze.
pandispan
Multumesc de sfat dar nu stiu la ce buton rosu te referi. Eu nu vad nici un buton rosu.

Are cineva idee cum pot sa intrerup fizic alarma (sa scot niste fire)?
nicu022003
QUOTE(pandispan @ 23 Jun 2007, 21:54)
Multumesc de sfat dar nu stiu la ce buton rosu te referi. Eu nu vad nici un buton rosu.

Are cineva idee cum pot sa intrerup fizic alarma (sa scot niste fire)?
*



Cauta unitatea centrala de la alarma si scoate-i mufa din ea.
DragosP
Poate n-ar fi lipsit de interes să spui și ce alarmă ai montată pe mașină.
În rest, ne mutăm la secțiunea dedicată.
pandispan
Tocmai asta e , ca NU STIU ce tip de alarma e.

Are o capsula cu un led rosu si un buton mic sub in parte stanga lipita pe bord langa volan. Dar capsula mare, in acre e alarma efectiv, nu o gasesc.

Si dup[a ce o gasesc, nush daca pot sa fac firele sa "sara" peste ea, adica mai pot fi legate fara acea capsula. (firul care vine cu comanda de la demaror si cel care pleaca spre calculator banuiesc, ca sa dea aprinderea).
R19/16v
Fa-mi mie placerea si masoara bateria cand vrei sa pornesti masina rolleyes.gif

Sau gasesti unitatea centrala, scoti mufa din ea, si poate merge biggrin.gif
pandispan
Am gasit capsula alarmei, a trebuit sa desfac bordul sub volan, era bagata acolo.

Am scos alimentarea din capsula alarmei.

Cand pun contactul merge normal, cand incerc sa demarez se aude un click - clack si gata.

Bateria are ochiul verde, electrolitul ok, dar masurata arata 10V si nu 14V.

Am incercat cu bateria de la alta masina care imi furniza curent, am tinut nivelul constant la 14V. In mom in care incercam sa demarez, curentul scadea la 3V, si asta doar cu click - clack-ul ala, fara sa invarta ceva. Poate fi un scurt in electromotor?

Mi-a cam scos peri albi.

Pot sa zic acuma ca am eliminat cauza ca alarma e de vina daca am scoso de sub tensiune (nu mai merge nici inchiderea nici alarma) si tot nu porneste? deci sa ma reorientez spre electromotor sau altceva?
R19/16v
Deci ai pus o alta baterie pe masina ta, in locul bateriei tale?

Daca da, uite-te dupa cablajul electromotorului. Undeva, ceva, nu face suficient contact ca sa permita trecerea unei cantitati sufieciente de curent. Click-clack-ul ala este pinionul care se infige in volanta. Mai trebuie sa se si invarta. Pentru asta e nevoie de curent mult.

Incearca sa o pornesti impinsa, cu bateria "noua".
preghicialex
Tin sa atrag atentia ca la masinile echipate cu curea de distributie, nu este recomandata pornirea prin impingere!!!! Spre deosebire de cele cu lant la care nu prea conteaza.

Later edit: Verifica firele care intra la electromotor. Sa nu fie oxidate, desprinse etc. Pozitia electromotorului e criminala oricum. Incearca sa le misti putin pe pipaite...poate,...poate.
C@talin
poate sunt offtopic da ce-i chestia asta biggrin.gif
http://alarmeeficiente.xhost.ro/
pandispan
Revin cu amanunte, nu am avut timp sa scriu ptr ca am dat licenta.

Problema era de la baterie si nu de la alarma, nici de la electromotor se pare. Desi bateria mi-a fost incarcata de un prieten, desi am incercat pornirea motorului cat timp bateria mea era conectata la a lui , masina tot nu pornea si am presupus ca nu poate fi de la baterie.

Se pare insa ca bateria mea avea un defect intern. Masurata da 12.5V, ledul de incarcare al ei verde, apa distilata este. Totusi, nu poate furniza curent destul, apare o cadere de tensiune mare in momentul pornirii si nu e de la electromotor.

Cum am rezolvat? intr-un final, dupa ce am incercat tot si ma preagateam sa aflu cine ma poate tracta pana intr-un service, mi-a dat cineva o baterie. Am inlocuit-o pe a mea cu a lui. Masina a pornit la prima cheie.

Deci, orice ar fi, ca prim test cand nu porneste nu va bazati pe incarcarea bateriei cu clesti de la alta masina. Incercati sa cereti de la un prieten o baterie sigur buna si vedeti cum face masina cu ea. La mine apornit din prima.

Multumesc tuturor celor care au dat sfaturi pe aici, si bine ca de data asta nu a fost vorba de ceva mai grav.

Se poate inchide.
impactx
aceeasi problema am avut-o si eu. am dat vina pe sistemul de alarma Avital/Hornet 740r, dar problema a fost de la baterie care se descarcase...avea sub 11volti.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.