De fapt e vorba de inelul acela de plastic de sub burduf si care tine arcul de pe schimbator.
De cand am luat masina, in marsarier intra greu. In celelalte viteze intra fara nici un fel de probleme. Am citit si pe alte topice si probabil ca se poate repara relativ usor faza cu intratul, era vorba parca de ceva bucsi de schimbat, pentru ca in rest cutia merge frumos. Iar cu marsarierul deja m-am obisnuit, il bag frumos dupa ce am invatat ce "efect in miscare" sa-i dau.
Dar ce nu am inteles eu ce cu inelul acela. Are vreun rol practic, afecteaza ceva mai profund, sau e doar sa tina inelul de la maciulia schimbatorului in tensiune ?
Intreb asta pentru ca normal, creatia geniului autobilistic roman, inelusul de plastic firav care tine 2 parti metalice culisante + un arc greu, incredibil dar a cedat.
Iar acum nu stiu ce sa cred. De intrat in marsarier intra ca inainte chiar daca nu mai am de ce sa trag in sus.
Intrebarea e, daca bag in marsarier fara inelul ala pot sa stric ceva in cutie, sau se poate schimba marsarierul si fara el si fara sa apara vreo problema pe termen lung.