@volint, nu am la decelerare rateuri, insa cel care mi-a rectificat-o mi-a spus in momentul cand reglez culbutorii sa-i las mai lejer putin cateva mii de km(asa am retinut, nu-mi mai aduc aminte acum), mentionez ca rateurile le am numai la ralanti, avansul a fost reglat acum 3 zile de mecanic si se comporta mai bine acum, la turatie se comporta impecabil pana la 4500-5000 de acolo incep trepidatii mai pronuntate, cred ca e si normal, de cand am facut motorul cred ca am vreo 5000 de km sau mai mult nu am calculat, dar inca nu si-a facut rodajul si in privinta raportului de compresie este posibil sa fie putin mai mare dar in limitele admise, totusi trebuie sa-mi fac timp sa ma duc la service sa masor compresia, suspectez ceva in neregula la cilidrul 2, pentru ca am gasit ulei pe bujie si bujia afumata, suspectez totusi segmenti aliniati sau ceva pe la supape, posibil in stationare cu una din supape deschisa sa se prelinga ulei intre coada si ghid, cu toate ca ghidurile sunt noi, de r12 autentic gasite in magazin.
@mircea.a, camera de ardere am masurat-o ochiometric ce-i drept cu o chiulasa mai veche de 1300 care o am pe balcon si cea de 1400 are camera mai adanca, pentru 1400 sunt doua feluri de chiuloase 102-13, care are rap de compresie mai mare si asta care o are matusa mea 102-14 care are rap de compresie mai mic.
QUOTE
1.3 Inaltime-normala = 73,4mm
-reparatie= min. 72,9mm
Volum camera de ardere = 37,81cmc
1.4 Inaltime-normala = 73,9mm
-reparatie= min. 72,4mm
Volum camera de ardere = 36,57cmc
in mondiru se pare ca este ceva incomplet
un llink care l-am gasit ulterior
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...568&hl=chiulasa Post #20 sau 37
Oricum ar fi, voi intreba meseriasul daca merge prelucrata, daca nu, voi face ce am spus mai sus, multumesc pentru raspunsuri si va voi da de veste ce am rezolvat.