ieri un prieten m-a rugat sa-i reglez carbul.toate bune si frumoase pana cand am inceput sa accelerez si am vazut ca intre corpul carbului si capac se vedea o pelicula de benzina.Motorul mergea ok dar cred ca pe acolo trage si putin aer fals.am schimbat garnitura dintre capac si corp si tot asa.corpul il pot lua fata dreapta dar ce fac cu capacul, ca ma impiedica locasul filtrului si suportul de care se prinde plutitorul.pentru axul clapetei de acceleratie se gasesc in comert bucsi sau garnituri ce-or fi ele sa nu mai scape benzina pe acolo si implicit aer fals?? astept niste pareri.
Verifica pulverizatorul cu supapa (ciocul de papagal), sunt acolo si vreo doua saibe din cupru, probabil nu etanseaza perfect.
Si da, se gasesc in magazine bucsi de teflon, e bine sa schimbi mai ales daca axul are joc. Verifici si axul+clapeta sa nu fie uzate, schimbi si alea dupa caz.
se planeaza capacul carburatorului. sau se schimba. Pe acolo nu trage aer fals.
diaconuliviu
17 Jul 2007, 11:44
daca acolo ai benzina, intre capac si corp, nu cumva poantoul e neetans? Altfel, sa ajunga benzina pina acolo... (sau plutitor prost reglat, sau spart)..
PH-06-BOA
17 Jul 2007, 11:50
In general , corpul se onduleaza. Da-l jos , si pe o piatra de polizor cu o fata dreapta, sau smirghel intins pe o suprafata plana, prin miscari rotative, l-aduci la drept. Ca tot e dat jos rectifica-i si flansa de prindere pe galerie. Cu putina imaginatie,convingere si curaj,poti face si capacul in acelasi mod, dar verifica-l inainte cu un liniar ,la fanta de lumina.Curaj!
mircea.a
17 Jul 2007, 16:13
Aerul fals influenteaza mersul deabia dupa ce se realizeaza amestecul, adica incepand dupa difuzor sau sub clapeta de acceleratie. Asta inseamna: garnituri flansa, pata calda si galeria de admisie, ce intra pe langa capacul carburatorului nu influenteaza mersul. Daca vrei sa planezi suprafetele carburatorului foloseste un smirghel foarte fin intins pe o bucata de geam si pe care torni cateva picaturi de ulei sau motorina din cand in cand. Ai grija cand planezi flansa sa nu o inclini inainte si inapoi cand o dai pe smirghel. Capacul nu este nevoie sa-l planezi. Cel putin la mine nu a fost nevoie niciodata. Schimba doar garnitura cu una noua. Succes!
mircea.a
mersi pt sfaturi o sa incerc chestia asta cand ajung acasa si o sa schimb si garnitura cu toate ca e noua (are vreo 3 sapt).cineva mi-a zis sa-i pun o pelicula f subtire de silicon, ce zici crezi ar putea infunda orificiile din carb??
mircea.a
18 Jul 2007, 12:58
@MECCA
Nu am folosit niciodata silicon acolo. Siliconul (rosu) de etansare bai se dizolva sigur in decarburol, in benzina n-am incercat, dar nu l-as folosi acolo.
Dar curge asa multa benzina pe acolo? Daca totusi vrei sa obti o etansare mai buna incearca sa planezi si capacul folosind niste smirghel fin infasurat pe o pila lata, si frecand de-a lungul marginii. Dar sa nu exagerezi cu frecatul pentru ca nu poti slefui toate laturile odata ca la corp.
Mult succes!
nu curge asa multa benzina dar totusi se prelinge cate putin.am cam o saptamana de cand am spalat carb-ul si deja e murdar si se cunoaste ca e dintre corp si capac.cu toate ca unii carcotasi imi zic ca sunt nebun ca imi bat capul cu o simpla dacie dar pt mine totul trebuie sa fie JUST PERFECT !! mersi de sfaturi !!
borkanel
20 Jul 2007, 19:15
Exact aceeasi probema o am si eu dar asta pentru ca, capacul este de la alt carubrator. E enervat ca at cand o lasi cateva zile in parcare si ii dai cheie nu o ia din prima (se evapora benz din CNC) sau cand pui frana mai scapa benzina pe acolo.
De obicei capacul si corpul ar trebui sa se deformeze cam la fel.
Pasta rosie nu cred sa se dizolve de la benzina dar nu garantez.....o sa incerc maine sa-i fac ceva sa vad ce iese.
mitu2002
30 Jul 2007, 11:37
eu pentru etansarea de la pata calda am folosit un fel de carton pinzat folosit pe post de garnitura in petrochimie si care cica nu se dizolva in produsi derivati din petrol
am decupat forma flansei"talpa carburatorului "am trasat conturul interior al flansei si cele doua gauri mai mici de pe laturi am decupat cercul interior si in dreptul gaurelelor am gaurit cu un cui inrosit la aragaz si gata; la montare am folosit silicon rosu ;pe tubul de silicon scrie clar ca nu se dizolva in benzina sau motorina si ?sau in derivati ai acestora
trebuiea avtu grija la aplicarea siliconului sa se lase un spatiu de 2-3mm in jurul gaurilor de pe garnitura pt ca in momentul stringerii siliconul sa nu ajunga in galerie sau sa infunde cele 2 gaurele (eu nu stiu ce rol au cele 2 gaurele din talpa carburatorului )am avut grija sa nu le infund
diaconuliviu
30 Jul 2007, 13:41
Acele doua gaurele din talpa sint filetate. Prin ele trec doua suruburi M4 care fixeaza flansa calda de talpa carburatorului. La majoritatea cine le scoate nu le mai pune inapoi.
sobolan
30 Jul 2007, 14:21
QUOTE(diaconuliviu @ 30 Jul 2007, 14:41)
La majoritatea cine le scoate nu le mai pune inapoi.
corect
Si la minte tot la fel curgea. Daca dadeam la coada pompei de benzina tasnea benzina din el peste tot. Culmea e ca era strans si a inceput sa-mi faca asa de cand l-am curatat ultima oara si i-am schimbat garnitura.
Pana la urma am cumparat doua garnituri si le-am montat pe amandoua. M-am uitat la garniturile noi si am observat ca intr-o parte ba sunt mai subtiri, ba mai groase, aleator. Am dedus ca sunt proaste si din cauza grosimii se etanseaza prost.
Probabil s-a modificat nivelul cnc din cauza ca am pus doua dar daca motorul merge si stiu ca nivelul cnc-ului nu imi influenteaza consumul nu ma deranjeaza.
M-am gandit si eu ca nu are fata dreapta dar nu aveam chef sa-l mai slefuiesc.
PS: nu am folosit nici un fel de silicon, cu timpul benzina il cam dizolva.
mitu2002
3 Aug 2007, 10:32
merci diaconu liviu chiar nu stiam asta eu am crezut ca sint pentru altceva
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.