Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Ce ati aprecia mai mult la o viitoarea masina ?
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Statistici
Braveheart
Din start subliniez ca nu am deschis acest topic pt a afla daca sunteti interesati de o masina noua sau un sh..e vb despre alegerea unei masini in general..
Bineinteles ca toti am prefera sa avem la masina bifate toate optiunile de mai sus..dar va propun sa aveti in minte atunci cand raspundeti o masina de 15000 - 20000 euro, indiferent daca va ganditi la una noua sau sh !

Personal as aprecia la viitoarea masina sistemele de siguranta si apoi celelalte minuni. Am avut ocazia sa experimentez, de exemplu, lipsa abs-ului si m-am jurat ca data viitoare cand voi alege o masina nu voi mai face astfel de greseli. Ar fi interesant sa vedem ideile d-voastra referitoare la tema topicului, cu argumente pro si contra, preferabil de evitat caterinca si raspunsuri gen logan vs.. orice altceva de pe lumea asta sau masina noua vs sh biggrin.gif

Sper sa rezulte un schimb interesant de idei, poate astfel vom afla lucruri noi unii de la altii. Multumesc smile.gif
brigada_diverse
la o masina noua as urmari in primul rand consumul, apoi confortul(scaunele, ac, ergonomia, sa am un acces usor la radio si la toate butoanele de control)

de airbaguri nu prea imi pasa....eu am ideea preconceputa ca daca accidentu s-a petrcut la viteza mare...degeaba ai airbaguri
C a t a l i n
SISTEMELE DE SIGURANȚĂ
LuluMOB
(Puțin off topic)
Cum aș vrea eu:
-să fie mare la interior: 5 locuri bine conturate, portbagaj mare, banchete rabatabile, să se transforme în pat;
-să fie mică la exterior, să o poți parca și manevra ușor în oraș;
-să fie foarte ieftină la achiziție și întreținere;
-să fie foarte fiabilă;
-să consume foarte puțin;
-să aibă motor extrem de puternic, demaraj bun, reprize bune;
-să fie confortabilă; poziție bună la volan, încălzire/răcire eficientă, reglabilă automat, individual pentru fiecare pasager, să nu se audă nimic înăuntru, să am acces perfect la comenzi, suspensia să absoarbă orice șoc de la gropi, să ofere vizibilitate perfectă în orice direcție, să aibă un sistem audio/video/internet/navigație/gps/telefonie performant;
-să fie stabilă, să nu se încline în curbe și la accelerare/frânare;
-să aibă frâne puternice, echilibrate, asistate cu toate electronicele posibile, rezistente la oboseală;
-să pot merge cu ea off-road; să aibă tracțiune integrală, reductor, controlul tracțiunii;
-să aibă un design frumos;

Am Dacie. Sunt mulțumit.

Acuma, serios vorbind, m-a interesat câte puțin din toate. Nici nu știu ce să votez...
Hai să spun "confortul interior". Dar asta în ideea în care motorizarea, consumul și siguranța iau și ele note bunișoare, pentru că altfel n-am făcut nimic.
vis-a-vis
La confortul interior sunt zero voturi 04.gif

Eu am pus pe urmatorul dar ar fi pe acelasi picior de egalitate cu al doilea.
YO4RLP
Greu de ales. In primul rand m-as gandi ca masina aia trebuie sa ma duca dintr-un loc in altul. Apoi mi-as imagina diverse situatii extreme:
-mers ore in sir (cu pauzele de rigoare);
-drumuri de tara;
-masina incarcata cu oameni si bagaje;
-in caz de necesitate, masina sa fie un bun adapost, etc.

Fireste nici una din situatiile de mai sus nu exclude sistemele de siguranta, confortul, consumul ...
daciafan
consumul...in acest moment al existentei mele smile.gif
2dor
Tinand cont ca tocmai am luat o masina cu motor de 2.0 si 136 CP si cu suspensie sport, e clar ce am vrut.
cmandrei
Aaaaa ... din fiecare cate ceva rolleyes.gif
Sony
Dupa accidentul de acum 2 zile cel mai mult apreciez siguranta.
dantes
De acord cu Catalin Marinaru si Sony.... SIGURANTA!
ady85btz
mai bine urata,dar mai sigura tongue.gif
votat:siguranta
han_1.6 mpi
1 motor. 2 siguranta.

Sony
Cred ca as aprecia daca ar avea trei romburi pe grila radiatorului. biggrin.gif
tarzy
pilot automat

o data cu "explozia" drumurilor modernizate devine din ce in mai complicat si obositor sa mergi cu viteze constante pe distante mari. e drept ca deocamdata acest lucru se palica doar pe aia 200 Km de autostrada si DN1 dar .... poate in viitor se va extinde sistemul de pe DN 1 si pe altele si s-o mai construi cativa Km-tri de sosea
Psyche
tie ti se pare complicat, eu nu stiu cum sa fac sa ii dau mai tare in goarna.
pt mine cel mai important e sa aiba putere si tinuta de drum.
siguranta activa e cea mai sigura, ca nu am de gand sa ajung la aia pasiva..doamne fereste.
bobo77
Siguranta si motorizare apoi,dar la viitoarea masina cum zice intrebarea, mai conteaza si de citi bani dispui...
sorin1983
am ales confortul(aer conditionat,scaune incalzite-ventilate,pilot automat,servodirectie,geamuri electrice, onglinzi electrice si incalzite)! cand o fi sa te ia flama te ia si din bratele popii...
Duyu
Am votat "Motorizarea (KW/HP) si tinuta de drum" tongue.gif
daniM
pai ,la drum,parca motorul e mai important,nu?
radioman
@ daniM wacko.gif Daaa, sigur, ABS-ul, ESP-ul,air bag-urile,da-le dracu, putem sa le uitam acasa...
BZN
Confortul interior... La o masina de 20.000 E sistemele de siguranta oricum sunt prezente.
daniM
radioman,nu le-am dat dracu, le-am pus pe locul 2.care e problema ta?
raqzvan
Cum ar arata masina ideala? Sa fie estetic placuta (prefer sedan, dar accept si un hatchback, daca arata bine), motor pe benzina 1.6L - 2L (16V. VVT, poate distributie pe lant), fiabila in limitele bunului simt, caroseria din tabla galvanizata, Cx<30, ABS, masina de macar 4 stele EuroNCAP..

La interior: insonorizare f. buna, 6 airbag-uri, radio-CD cu MP3 2DIN (integrat in bord), volan in piele cu comenzi audio, cruise control, AC manual, geamuri elecrice fata, oglinzi incalzite si rabatabile electric, si, cel mai important, pret pana-n 15-16.000 euro.

Xenon-ul, pielea peste tot, trapa, clima, navigatie = mofturi.
radioman
@ daniM : problema mea este ca nu inteleg de ce unii pun siguranta pe locul 2, in rest citeste in PM ca sa nu iasa flame-uri pe aici.. mad.gif
daniM
Fiecare are parerea lui.Daca nu coincide cu a ta,nu trebuie neaparat sa dai vreo replica.De asta se VOTEAZA,pentru ca fiecare are cite o parere.Acum intelegi?Unuia ii place motorul,altuia confortul,s.a.m.d.E doar chestie de principiu wink.gif salut
radioman
Vad ca replici dai tu ...Sigur ca de dotari, de siguranta, pardon de gusturi nu se discuta, mai rau de unii care nu au nici cum nici cu ce sa intelega.. ph34r.gif
DMP
Daca ar fi sa imi cumpar masina noua, mi-as dori cat mai mult din fiecare (toti vrem sa cumparam "cat mai multa masina" la un anumit pret dat). smile.gif
Mi-as alege vreo 4 - 5 masini in segmentul de pret in care m-as incadra cu banii si m-as duce la test drive cu fiecare.
As calcula o nota finala pe baza notelor pentru fiecare caracteristica folosind urmatoarelor ponderi:
- Sistemele de siguranta - 35%
- Motor si tinuta de drum - 30%
- Confort interior - 20%
- Consum - 10%
- Aspect exterior - 5%

Cea care va avea cea mai mare nota va fi cumparata.

PS. Si cu o culoare care sa aiba si votul nevestei. E important sa aiba si ceva care sa ii placa si ei cand iti iei masina. Si, cred, culoarea e prima. smile.gif
Victoras2001
1. siguranta
2. confort interir/consum
3. motorizare
4. aspect exterior.
gabylzr
Motorizarea in primul rind si zic asta pentru ca sistemele de siguranta au inceput sa vina in standard , bine nu vorbim de logan.
Fantomas
Motorizarea in primul rand si pe urma elementele de siguranta:) ... care la mai multe modele sunt standard ... bineinteles cu un mic efort financiar tongue.gif ... ca una zic la tv si ala e in showroom ... dar totusi e bine si asa ... ca orice e dispus sa mai dea 300-500 euro pe airbag si alte sisteme de siguranta care au 3 litere ( abs , srs , sms , sft tongue.gif radmasa.gif ) sau alte dracii din astea smile.gif
mauru007
Siguranta in primul rand. O alta masina cu girofare in fata, una in spate, girofare si pe masina mea si as sta linistit.
AR-18-MOS
Momentan ... motorizarea si tinuta de drum si sistemele de siguranta.
sweetboy89
motorizarea. dc?
rasp: astia tinerei ca mine pe la 19-20 ani vor viteza tata nu gluma.
ionutctn
Confort interior. O masina care ofera intr-o maniera serioasa asa ceva (cu tot ce implica asta) le cam are pe toate. Poate nu are motorizari la inaltimea celorlalte elemente ale masinii dar in rest nu se pune problema.
driverx
QUOTE(sweetboy89 @ 25 Nov 2008, 13:47)
motorizarea. dc?
rasp: astia tinerei ca mine pe la 19-20 ani vor viteza tata nu gluma.
*



Ce is alea gandiri precaute si sisteme de siguranta? Ca doar tu te bazezi pe dumniezo sa te salveze...nu?
Ov
pacat ca n-am unde sa votez sad.gif

1. fiabilitatea
2. la ce macelarie se face service-ul
3. siguranta
4. confortul interior
5. aspectul exterior
restu'

namidee
1. Siguranta
2. Confortul interior
3. Motorizarea
4. Consumul
5. Aspectul exterior
B 31 BRE
Aspectul exterior si motorizarea,confortul fiind automat mai bun fata de masina actuala wink.gif
the_tavi
Nu poti disocia elementele de siguranta de motorizare, comfort si aspect. Dupa siguranta, toate in egala masura.
Vlad Georgescu
1. Scaune mari si comfortabile, inalte, cu reglaje, pozitie buna la volan. E unul din motivele pentru care am ales Logan - din intimplare, partea asta mi se pare ca le-a iesit foarte bine.

2. Masina mare cu portbagaj mare. Daca stau in spate, sa nu ma lovesc cu genunchii de scaunul din fata. Etc.

3. Diesel de cel putin 85 CP. Am trecut de la benzina la diesel si este mult mai bun ca cuplu, comoditatea condusului, Diesel are cost de exploatare mai mic (pret combustibil + revizii), depasiri in afara orasului sau in rampa, fiabilitatea motorului, etc. Singurul lucru care ma deranjeaza este acel "turbo lag", latenta pe care o are cind apesi pe acceleratie, insa NU mai concep sa iau masina pe benzina.

4. Cutie automata de viteze. Visez la asa ceva, pentru comoditate. Am condus si e bestial.
membru_DC
ESP-ul e sfant wub.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.