Braveheart
12 Aug 2007, 19:17
Din start subliniez ca nu am deschis acest topic pt a afla daca sunteti interesati de o masina noua sau un sh..e vb despre alegerea unei masini in general..
Bineinteles ca toti am prefera sa avem la masina bifate toate optiunile de mai sus..dar va propun sa aveti in minte atunci cand raspundeti o masina de 15000 - 20000 euro, indiferent daca va ganditi la una noua sau sh !
Personal as aprecia la viitoarea masina sistemele de siguranta si apoi celelalte minuni. Am avut ocazia sa experimentez, de exemplu, lipsa abs-ului si m-am jurat ca data viitoare cand voi alege o masina nu voi mai face astfel de greseli. Ar fi interesant sa vedem ideile d-voastra referitoare la tema topicului, cu argumente pro si contra, preferabil de evitat caterinca si raspunsuri gen logan vs.. orice altceva de pe lumea asta sau masina noua vs sh
Sper sa rezulte un schimb interesant de idei, poate astfel vom afla lucruri noi unii de la altii. Multumesc
brigada_diverse
12 Aug 2007, 20:59
la o masina noua as urmari in primul rand consumul, apoi confortul(scaunele, ac, ergonomia, sa am un acces usor la radio si la toate butoanele de control)
de airbaguri nu prea imi pasa....eu am ideea preconceputa ca daca accidentu s-a petrcut la viteza mare...degeaba ai airbaguri
C a t a l i n
12 Aug 2007, 21:07
SISTEMELE DE SIGURANȚĂ
LuluMOB
13 Aug 2007, 07:35
(Puțin off topic)
Cum aș vrea eu:
-să fie mare la interior: 5 locuri bine conturate, portbagaj mare, banchete rabatabile, să se transforme în pat;
-să fie mică la exterior, să o poți parca și manevra ușor în oraș;
-să fie foarte ieftină la achiziție și întreținere;
-să fie foarte fiabilă;
-să consume foarte puțin;
-să aibă motor extrem de puternic, demaraj bun, reprize bune;
-să fie confortabilă; poziție bună la volan, încălzire/răcire eficientă, reglabilă automat, individual pentru fiecare pasager, să nu se audă nimic înăuntru, să am acces perfect la comenzi, suspensia să absoarbă orice șoc de la gropi, să ofere vizibilitate perfectă în orice direcție, să aibă un sistem audio/video/internet/navigație/gps/telefonie performant;
-să fie stabilă, să nu se încline în curbe și la accelerare/frânare;
-să aibă frâne puternice, echilibrate, asistate cu toate electronicele posibile, rezistente la oboseală;
-să pot merge cu ea off-road; să aibă tracțiune integrală, reductor, controlul tracțiunii;
-să aibă un design frumos;
Am Dacie. Sunt mulțumit.
Acuma, serios vorbind, m-a interesat câte puțin din toate. Nici nu știu ce să votez...
Hai să spun "confortul interior". Dar asta în ideea în care motorizarea, consumul și siguranța iau și ele note bunișoare, pentru că altfel n-am făcut nimic.
vis-a-vis
13 Aug 2007, 07:45
La confortul interior sunt zero voturi
Eu am pus pe urmatorul dar ar fi pe acelasi picior de egalitate cu al doilea.
YO4RLP
13 Aug 2007, 08:16
Greu de ales. In primul rand m-as gandi ca masina aia trebuie sa ma duca dintr-un loc in altul. Apoi mi-as imagina diverse situatii extreme:
-mers ore in sir (cu pauzele de rigoare);
-drumuri de tara;
-masina incarcata cu oameni si bagaje;
-in caz de necesitate, masina sa fie un bun adapost, etc.
Fireste nici una din situatiile de mai sus nu exclude sistemele de siguranta, confortul, consumul ...
daciafan
13 Aug 2007, 08:35
consumul...in acest moment al existentei mele
Tinand cont ca tocmai am luat o masina cu motor de 2.0 si 136 CP si cu suspensie sport, e clar ce am vrut.
cmandrei
23 Aug 2007, 15:15
Aaaaa ... din fiecare cate ceva
Dupa accidentul de acum 2 zile cel mai mult apreciez siguranta.
dantes
24 Aug 2007, 09:14
De acord cu Catalin Marinaru si Sony.... SIGURANTA!
ady85btz
26 Aug 2007, 23:34
mai bine urata,dar mai sigura
votat:siguranta
han_1.6 mpi
26 Aug 2007, 23:55
1 motor. 2 siguranta.
Cred ca as aprecia daca ar avea trei romburi pe grila radiatorului.
pilot automat
o data cu "explozia" drumurilor modernizate devine din ce in mai complicat si obositor sa mergi cu viteze constante pe distante mari. e drept ca deocamdata acest lucru se palica doar pe aia 200 Km de autostrada si DN1 dar .... poate in viitor se va extinde sistemul de pe DN 1 si pe altele si s-o mai construi cativa Km-tri de sosea
Psyche
19 Nov 2007, 23:47
tie ti se pare complicat, eu nu stiu cum sa fac sa ii dau mai tare in goarna.
pt mine cel mai important e sa aiba putere si tinuta de drum.
siguranta activa e cea mai sigura, ca nu am de gand sa ajung la aia pasiva..doamne fereste.
bobo77
23 Nov 2007, 22:22
Siguranta si motorizare apoi,dar la viitoarea masina cum zice intrebarea, mai conteaza si de citi bani dispui...
sorin1983
23 Nov 2007, 22:36
am ales confortul(aer conditionat,scaune incalzite-ventilate,pilot automat,servodirectie,geamuri electrice, onglinzi electrice si incalzite)! cand o fi sa te ia flama te ia si din bratele popii...
Am votat "Motorizarea (KW/HP) si tinuta de drum"
pai ,la drum,parca motorul e mai important,nu?
radioman
12 Mar 2008, 08:20
@ daniM
Daaa, sigur, ABS-ul, ESP-ul,air bag-urile,da-le dracu, putem sa le uitam acasa...
Confortul interior... La o masina de 20.000 E sistemele de siguranta oricum sunt prezente.
radioman,nu le-am dat dracu, le-am pus pe locul 2.care e problema ta?
raqzvan
12 Mar 2008, 17:05
Cum ar arata masina ideala? Sa fie estetic placuta (prefer sedan, dar accept si un hatchback, daca arata bine), motor pe benzina 1.6L - 2L (16V. VVT, poate distributie pe lant), fiabila in limitele bunului simt, caroseria din tabla galvanizata, Cx<30, ABS, masina de macar 4 stele EuroNCAP..
La interior: insonorizare f. buna, 6 airbag-uri, radio-CD cu MP3 2DIN (integrat in bord), volan in piele cu comenzi audio, cruise control, AC manual, geamuri elecrice fata, oglinzi incalzite si rabatabile electric, si, cel mai important, pret pana-n 15-16.000 euro.
Xenon-ul, pielea peste tot, trapa, clima, navigatie = mofturi.
radioman
12 Mar 2008, 19:53
@ daniM : problema mea este ca nu inteleg de ce unii pun siguranta pe locul 2, in rest citeste in PM ca sa nu iasa flame-uri pe aici..
Fiecare are parerea lui.Daca nu coincide cu a ta,nu trebuie neaparat sa dai vreo replica.De asta se VOTEAZA,pentru ca fiecare are cite o parere.Acum intelegi?Unuia ii place motorul,altuia confortul,s.a.m.d.E doar chestie de principiu
salut
radioman
12 Mar 2008, 21:13
Vad ca replici dai tu ...Sigur ca de dotari, de siguranta, pardon de gusturi nu se discuta, mai rau de unii care nu au nici cum nici cu ce sa intelega..
Daca ar fi sa imi cumpar masina noua, mi-as dori cat mai mult din fiecare (toti vrem sa cumparam "cat mai multa masina" la un anumit pret dat).
Mi-as alege vreo 4 - 5 masini in segmentul de pret in care m-as incadra cu banii si m-as duce la test drive cu fiecare.
As calcula o nota finala pe baza notelor pentru fiecare caracteristica folosind urmatoarelor ponderi:
- Sistemele de siguranta - 35%
- Motor si tinuta de drum - 30%
- Confort interior - 20%
- Consum - 10%
- Aspect exterior - 5%
Cea care va avea cea mai mare nota va fi cumparata.
PS. Si cu o culoare care sa aiba si votul nevestei. E important sa aiba si ceva care sa ii placa si ei cand iti iei masina. Si, cred, culoarea e prima.
Victoras2001
14 Mar 2008, 11:55
1. siguranta
2. confort interir/consum
3. motorizare
4. aspect exterior.
gabylzr
9 May 2008, 06:28
Motorizarea in primul rind si zic asta pentru ca sistemele de siguranta au inceput sa vina in standard , bine nu vorbim de logan.
Fantomas
9 May 2008, 11:01
Motorizarea in primul rand si pe urma elementele de siguranta:) ... care la mai multe modele sunt standard ... bineinteles cu un mic efort financiar
... ca una zic la tv si ala e in showroom ... dar totusi e bine si asa ... ca orice e dispus sa mai dea 300-500 euro pe airbag si alte sisteme de siguranta care au 3 litere ( abs , srs , sms , sft
) sau alte dracii din astea
mauru007
9 May 2008, 12:27
Siguranta in primul rand. O alta masina cu girofare in fata, una in spate, girofare si pe masina mea si as sta linistit.
AR-18-MOS
10 May 2008, 20:52
Momentan ... motorizarea si tinuta de drum si sistemele de siguranta.
sweetboy89
25 Nov 2008, 13:47
motorizarea. dc?
rasp: astia tinerei ca mine pe la 19-20 ani vor viteza tata nu gluma.
ionutctn
25 Nov 2008, 13:51
Confort interior. O masina care ofera intr-o maniera serioasa asa ceva (cu tot ce implica asta) le cam are pe toate. Poate nu are motorizari la inaltimea celorlalte elemente ale masinii dar in rest nu se pune problema.
driverx
25 Nov 2008, 13:52
QUOTE(sweetboy89 @ 25 Nov 2008, 13:47)
motorizarea. dc?
rasp: astia tinerei ca mine pe la 19-20 ani vor viteza tata nu gluma.
Ce is alea gandiri precaute si sisteme de siguranta? Ca doar tu te bazezi pe dumniezo sa te salveze...nu?
pacat ca n-am unde sa votez
1. fiabilitatea
2. la ce macelarie se face service-ul
3. siguranta
4. confortul interior
5. aspectul exterior
restu'
namidee
26 Nov 2008, 09:43
1. Siguranta
2. Confortul interior
3. Motorizarea
4. Consumul
5. Aspectul exterior
B 31 BRE
11 Jan 2009, 10:42
Aspectul exterior si motorizarea,confortul fiind automat mai bun fata de masina actuala
the_tavi
4 May 2009, 09:26
Nu poti disocia elementele de siguranta de motorizare, comfort si aspect. Dupa siguranta, toate in egala masura.
Vlad Georgescu
17 May 2009, 10:38
1. Scaune mari si comfortabile, inalte, cu reglaje, pozitie buna la volan. E unul din motivele pentru care am ales Logan - din intimplare, partea asta mi se pare ca le-a iesit foarte bine.
2. Masina mare cu portbagaj mare. Daca stau in spate, sa nu ma lovesc cu genunchii de scaunul din fata. Etc.
3. Diesel de cel putin 85 CP. Am trecut de la benzina la diesel si este mult mai bun ca cuplu, comoditatea condusului, Diesel are cost de exploatare mai mic (pret combustibil + revizii), depasiri in afara orasului sau in rampa, fiabilitatea motorului, etc. Singurul lucru care ma deranjeaza este acel "turbo lag", latenta pe care o are cind apesi pe acceleratie, insa NU mai concep sa iau masina pe benzina.
4. Cutie automata de viteze. Visez la asa ceva, pentru comoditate. Am condus si e bestial.
membru_DC
24 May 2009, 12:42
ESP-ul e sfant
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.