Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Curge ulei in prostie
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Piese auto - Dacia Clasic
mad toz
Dupa cum spune si titlul imi curge ulei pe langa siliconul de la baie in prostie.Am intrebat la mecanic si mia zis ca ori trebuie schimbata baia (daca e deformata) ,ori trebuie pus alt silicon ,dar mia spus ca mai mult de 5000 de km nu tine ca sunt proaste astea pe silicon mad.gif
Mecanicul a spus ca baia asta nu are nicio garnitura si nu stiu ce sa cred ,am vazut la topicul de schimbat pompa de ulei ca trebuie niste garnituri.Va rog cei care stiu sa ma lamureasca.
Vreau sa imi recomandati un silicon bun de baie (firma si pretul daca se poate biggrin.gif ).
Eu am motor 1,6 daca baia are garnituri ,trebuie sa cer garnituri pentru 1,6?E vreo diferenta fata de celelalte?
ydaniel
deci,probabil ai baie model nou,fara garnituri:) toate dupa '97 sunt asa.in fabrica se aplica un mastic siliconic de calitate.se poate gasi si pe piata dar costa si trebuie sa cauti.o firma cam greu de recomandat,incerca la sika,3m,den braven, si altele in genu asta.cat ulei pierzi?
unikat45
merg puse si garnituri...dar nu are rost sa le mai cumperi ca s-ar putea sa nu tina... singure... eu am pus garniturile pe bloc si siliconul doar pe baie... la mine erau incluse in setul motor de asta am zis sa incerc..
la tipurile de silicon de mai sus mai adaug victor reinz..ai sa plangi pana il dai jos de pe baie daca repari motorul
mad toz
Pierd ulei mult de tot .Completez cam 1 litru la 1000 de kilometrii.
Pe locul meu de parcare e o mare pata bineinteles,si mam saturat sa dau aproape 200 RON la fiecare 1000 de kilometrii.
valibb
Si la mine tot asa e prinsa baia de ulei si capacul de la distributie cu silicon fara garnituri dar nu am avut probleme inca poate is mai norocos ? smile.gif
Da baia de ulei jos vezi daca e deformata , iar daca este alta noua nu ai ce face Daca nu pune silicon de acela de temp rosu sau cum ii zice ?


Muttley
La silicon apeleaza cu incredere la Victor Reinz. Na-i sa mai vezi picatura de ulei sub masina. Siliconul e negru, ambalajul e alb cu albastru.
Pret - in jur de 30 RON tubul. Gasesti la piese de import. Eu nu stiu cat m-a costat exact, l-am luat la gramada cu alte piese.

La garnituri iti trebuie semiinelele de la capetele arborelui cotit. Sunt garnituri de cauciuc. Unul intre capacul de la palierul 1 si baie, celalalt intre capacul de distributie si baie. Daca ai 1.6 iti trebuie garnituri pt palier marit. Zi-i vanzatorului ce motor ai si va sti ce sa-ti dea.
Ceea ce nu-ti mai trebuie sunt garniturile de pluta.
$$ilvviu
Eu am pus silicon rosu, e 5 lei tubul. E in tub ca de pasta de dinti.
Etanseaza foarte bine.
mirceas
carterele inferioare mai noi nu folosesc acele garnituri de pluta, dar cele de palier care sunt de cauciuc sunt necesare (astea sunt de doua tipuri, palier normal sau marit). in lipsa garniturilor de pluta conteaza foarte mult planeitatea baii.

nu prea sunt de acord folosirea doar a siliconului, mai ales cel calitativ inferior (5 ron...). ganditi-va ce se poate intampla in cazul unei presiuni mai mari, garnitura mai sta, siliconul cedeaza mai usor...

siliconul negru e printre cele mai bune pentru baia de ulei, distributie si capac culbutori.
yo9hrb
QUOTE(mirceas @ 6 Sep 2007, 10:35)
...ganditi-va ce se poate intampla in cazul unei presiuni mai mari, garnitura mai sta, siliconul cedeaza mai usor...
*


Presiune mai mare unde? In baie?
ageana
QUOTE(mad toz @ 5 Sep 2007, 16:12)
Pierd ulei mult de tot .Completez cam 1 litru la 1000 de kilometrii.
Pe locul meu de parcare e o mare pata bineinteles,si mam saturat sa dau aproape 200 RON la fiecare 1000 de kilometrii.
*



Da` ce ulei bagi bre?! blink.gif Cumparat de la NASA?
200 lei 1 litru de ulei? Da` ce stie sa faca?
mad toz
Scz era vb de 20 ROn litru radmasa.gif .Folosesc Halvoline 20W50 ,dar dupa ce repar baia o sa trec pe Elf 10W40
mirceas
QUOTE(yo9hrb @ 6 Sep 2007, 14:09)
Presiune mai mare unde? In baie?
*



la baie doar daca ajunge benzina in ulei si se mai aprinde, arunca joja etc. s-au mai plans unii de asta si nu stiu de ce le curge dupa aia ulei peste tot. oricum raman la parerea ca nu e ok sa inlocuiasca siliconul in totalitate garniturile.
ydaniel
si eu vroiam sa intreb ce ulei bagi>pai cumpara repede silicon,da jos baia,degreseaza zona ....
CriSTI68
mad suna`l pe neculae si intreaba`l pe el
mad toz
Ai facut tu baia la el?
CriSTI68
inca nu ca nu a fost cazul si nici nu vreau sa fie smile.gif dar a facut cineva trimis de mine, eu zic sa il suni si sa vb cu el
mad toz
Am etansat pana la urma baia singur.Nu am probleme numai curge pe nicaieri ulei wub.gif .Insa am constatat ca am luat degeaba semicercurile din cauciuc pentru ca nu am asa ceva ,garnitura de pluta nu am cumparat pentru ca oricum nu aveam.
Am mai intalnit cineva baie fara semicercurile de cauciuc? blink.gif
Am motorul de la profil .
unikat45
mda... cred ca trebuiau semicercuri pentru palier marit........nici la mine nu s-au potrivit perfect.......mai bine fara..
ionutctn
@mad toz
Detaliaza si tu un pic te rog cum ai procedat ca si la mine pierde ulei in cantitati mai mici e adevarat (eu completez cam 1 litru la 5000 km rulati). Cum ai procedat? Ai dat jos scutul de la motor sau carterul dupa caz. Ai scurs uleiul din baia de ulei. Ai demontat baia cu o tubulara de care??? Ca acolo nu incape una de 10 normala, trebuie una polizata. Cum ai curatat pe urma ce era deja pe post de garnitura la baia de ulei? Ce ai folosit pentru a curata ce era deja acolo? Baia si locul respectiv patat de ulei l-ai curatat cu benzina sau ai folosit altceva? Ai folosit la remontare solutia Victor Reinz? Ajunge un tub sau trebuie mai multe si cat costa tubul? Cum ai aplicat solutia? Numai pe buza de la baia de ulei sau si pe buza de la blocul motor? Cam cate ore a durat toata treaba? Detaliaza mai mult te rog.
mad toz
Pai am dat jos scutul ,traversa dintre lonjeroane si "bucsele" alea care tin bara antiruliu de lonjeroane.
Dupa am golit baia de ulei.CU o tubulara de 10 (care era destul de mica) am desfacut cele 11 suruburi blink.gif (nu 14 cum am citit in alt topic si cum am la o masina mai veche).
Garnitura de pluta nu aveam ,deci nu am cumparat,in schimb am luat semicercuri pentru palier marit si leam luat degeaba ca nu am asa ceva.
Siliconul de pe baie si bloc,l-am dezlipit cu o surubelnita si cu mana.Inainte sa aplic siliconul am spalat bine cu benzina marginea baii si blocul.
Ca silicon am folosit Den Braven rosu un singur tub,iti mai si ramane.Pretul cred ca in jur de 30 RON.
Am aplicat silicon numai pe buza baii de ulei.

PS : Cam 2 ore a durat toata treaba,asta fara graba biggrin.gif
diaconuliviu
Iarta-ma, dar cum nu ai acele semiinele?
Ce era in locul lor? Mastic? Daca da, in mod aproape sigur de acolo ti se tragea. In locul lor ti-a pus cineva mastic in nestire care etanseaza dar nu in strat gros - devine prea moale si scapa uleiul pe linga.
mirceas
hai sa o luam asa... la capetele de palier, nu ati constatat ca aveti niste "santuri"? care e logica lor sa fie acolo wink.gif asa cum zicea si Liviu, ma indoiesc ca doar siliconul ajuta...
mad toz
Pai la capacul de distributie dupa ce am curatat masticul era o suprafata in forma de "U" dar fara nici o adancitura in care sa intre acel inel de cauciuc.La fel si in spate la palier.
Deci nu aveam cum sa pun acele inele de cauciuc.
Pacat ca nu am facut poze.

<span class='edit'>8 Oct 2007, 16:40:</span>
Mirceas folosesc poza ta scz.
Deci vedeti la el se observa clar ca are o adancitura in forma de "V" ,la mine era neted.
Nu stiu cum sa ma mai exprim sper ca ati inteles ce vreau sa zic wacko.gif
Fizz
QUOTE(mad toz @ 8 Oct 2007, 10:39)
Garnitura de pluta nu aveam ,deci nu am cumparat,in schimb am luat semicercuri pentru palier marit si leam luat degeaba ca nu am asa ceva.
*



Adevar graiesti! Si eu am dat baia jos cand am facut schimbul(acum 2 saptamani)
si nici la mine nu avea garnituri semiluna.Aplicat silicon rosu2+2 si nu mai curge pe nicaieri. Si la mine se ducea cam 1 litru la 1000km.
Acum no problem!! smile.gif
mirceas
eu inca nu am vazut carter fara semi-inele. poate ca exista, astia de la Dacia au avut grija ca multe serii de 1310 sa nu semene cu ceva intre ele.
madalinu
deci domnii de la Dacia s'au hotarat sa mai faca un pic de economie,prin urmare au micsorat numarul suruburilor cu 3.Garniturile si semilunile au fost de asemenea eliminate,deci nu e motiv de speriat,ajunge sau nu,trebuie pus silicon in prostie si sperat ca o sa tine....


Numai Bine!!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.