Sa incep eu, pentru cine nu cunoaste istoricul interventiilor in service al loganului meu:
...5 la numar, intr-un interval de 10-12000Km.
an fabricatie iulie 2006, motor 1.4mpi, prima interventie la aprox. 10000Km
cauza: 2 suruburi din zona distributiei care intra in blocul motor si au legatura directa cu circuitul de ungere al motorului
Nicio problema de genul asta dupa 2 ani si 8 luni si 32.000 km.
C@talin
6 Sep 2007, 18:12
Same shit here cu 43000
marksman
6 Sep 2007, 18:24
Da, am avut problema, de vina a fost una bucata surub care s-a inlocuit la 34.000 km. Acum am 36.000 km si problema nu s-a mai manifestat. Sper ca nici nu se va mai manifesta.
C@talin
6 Sep 2007, 18:30
QUOTE(Sony @ 6 Sep 2007, 19:11)
Nicio problema de genul asta dupa 2 ani si 8 luni si 32.000 km.
Bre Sony,masinile noastre sunt gemene
?
Giurisici Fabian
6 Sep 2007, 18:48
eu am avut 3 interventii in service
verdict final ;pinion antrenare pompa de ulei nasol
oricum Kojak e campion pana acum si nu cred ca il egaleaza careva ever(cu aceeasi problema nu altceva)
si poza
http://www.daciaclub.ro/galerie/displayimage-556-26.html
QUOTE(C@talin @ 6 Sep 2007, 19:30)
Bre Sony,masinile noastre sunt gemene
?
Ai grija! Ca gemenii au cam aceeasi soarta.
o interventie
saptamana viitoare sunt programat la a 2-a si nu cred ca va fi ultima
router
15 Sep 2007, 11:50
a treia interventie
urmeaza a patra
Bai, voi doi (Kojak si Router) nu v-ati lasat pana n-ati facut sondaj la distributia Logan-ului. Daca tot l-ati facut, sa ma treceti si pe mine cu MCV-u 1.6 16V cu doua interventii pana acu'.
...din pacate, nu am facut sondajul din placere
...router, ce faci, vrei sa ma intreci?
router
17 Sep 2007, 18:20
Frate eu cred ca o sa ajung la minim 7 interventii.
Oricum macar sa se rezolve dupa a 7-a interventie desi nu cred.
Maine vrea sa fac cerere scrisa la Dacia sa-mi dea si ulei moca timp de 3 ani cat am garantia ca poate incepe sa se vada pierderea de ulei si pe la joja si eu nu vreau sa completez de la mine
Sunt curios care e raportul pe motorizari si daca pot fi si dci-urile afectate. Si de ce nu apar asa multe raportari de la posesori de Clio Symbol 1.4 8v.
router
18 Sep 2007, 08:22
Tocmai am facut a 4-a programare pentru saptamana viitoare.
Sunt curios la cate interventii ajung pana se rezolva problema.
router
28 Sep 2007, 15:15
Tocmai am venit de la a 4-a interventie pentru a remedia pierderile de ulei pe la distributie.
Mi s-au inlocuit:
-Pinion distributie facut de Sinterom (acum am de Renault)
-Simering distributie
-Curele + intinzatori
Ajung acasa dupa ce am stat 6 ore la service si surpiza: CURGE DIN NOU ULEI PE LA DISTRIBUTIE
Deja incep sa cred ca voi avea mai mult de 6 interventii cat a avut Kojac.
Dacia=ii bagi benzina dar si ulei ca sigur vei avea curgeri.
han_1.6 mpi
28 Sep 2007, 15:19
64 de mii de km si 2 ani jumate fara probleme.
router
28 Sep 2007, 15:21
Asta nu inseamna ca toate Loganurile au aceiasi problema ca a mea insa nu este normal ca o masina de 6 luni si 6900 de km sa piarda ulei si dupa 4 interventii sa nu se rezolve problema.
@router
Da frate scandal tu nu stii sa faci ? Eu stiam ca daca ai acelasi defect de mai mult de trei ori poti face scandal si sa ceri inlocuirea produsului ( bineinteles aici nu poate fi vorba de o masina noua, dar de un motor nou se poate vorbi.Sa stii ca exista si protectia consumatorului unde te poti adresa iar daca mai faci ceva scandal la sercice si ii ameninti cu PC s-ar putea chiar sa incerce o " colaborare2 cu tine; pentru ca daca se constata ca ai dreptate trebuie sa te rezolve pe tine si sa plateasca si o amenda care de multe ori nu prea este de neglijat.
Eu zic sa faci scandal frate.Bafta
router
28 Sep 2007, 21:19
sincer nu stiu ce sa mai zic
as vrea mai degraba banii inapoi dar stiu ca sunt sanse mici sa ii obtin
schimbarea motorului nu este cel putin penrtu mine o alternativa deoarece o nu cred ca la Logan daca ii schimbi motorul o sa fie ca noua
avem mecanici foarte slabi pregatiti si daca masina nu i se pune motorul ansamblat pe banda nu iese bine
Din pacate ma alatur si eu grupului celor care "beau apa minerala cu lamaie" si le curge uleiul pe la distributie....
Motor 1.4, productie noiembrie 2007, 5500 km facuti in mod absolut linistit.
Deocamdata am prima vizita in service in urma careia mi s-a recomandat "imobilizarea" masinii si reprogramare pt. 12.10.
Va voi tine la curent cu mersul interventilor (sper sa nu-i depasesc in numar pe record-man-ii acestei sectiuni
)
Am votat deocamdata pt. o singura interventie, dar cine stie....
Adrian78
1 Oct 2007, 20:53
Router ... până la urmă la ce serviceuri ai fost?
Problema este prezentă numai la 1.4 MPI ... și destul de frecvent.
Primul service a fost Dacoserv iar al doilea IPSO
@Router: De ce nu-ti faci o programare la AMAT Pitesti ?, mecanici destul de buni si foarte de treaba, te lasa langa masina si poti discuta cu ei.
Eu am facut programarea, am ajuns pe la 11,00 la ei si undeva la 18,00 am fost scapat ( deci cam 7 ore incluzand si ora de pauza).Schimbat de la pinion si apoi toate cele de la distributie. Slava domnului de atunci nu mai am probleme ) si am facut cam 6.000 km.)
MERSI FRUMOS DE SFAT
VOI VEDEA IN ZILELE CE URMEAZA
einstein1984
2 Oct 2007, 19:13
Putea fi mai rau, ca la unele Renaulturi curge pe la simeringul arborelui cotit dinspre volant. Si sunt vreo 5 ore de manopera sa dea cutia jos!
Pai la mine cand mi-au inlocuit pinionul din baia de ulei am stat 7 ore. Iar cei de acolo chiar nu au stat deloc.
La mine asta e am avut ghinion la piese insa este un membru pe forum care avea pierderi de ulei din cauza ca acel capac de la chiuloasa nu era strans cum trebuie la 7 si cele 8 suruburi.
UP-DATE: La a 4-a interventie s-a remediat problema cu scurgerile de ulei.
bobo77
13 Jul 2008, 14:22
Nu am avut aceasta problema si sper sa nu apara nici in viitor.
yo9hrb
23 Jul 2008, 07:22
Tocmai am fost la prima revizie. MCV 1,6MPI, benzina. Am descoperit aceleasi pierderi. Au zis ca ma cheama ei in service cand au piesele. 7000 km parcursi. Nu lipseste mult ulei (adica nu curge in valuri), dar n-ar trebui sa curga de loc.
AR-18-MOS
24 Jul 2008, 17:37
NU am probleme de genul asta ... deocamdata.
aceasta probleme cu
Pinion distributie facut de Sinterom am si eu pe KissFm din martie 2008 , 1.6 MPi , si ar mai fi si problema nr.2
masina a fost achizitionata de la recuperari
leasing auto in data 06.05.2009 are 4754 km, dar firma de leasing nu a mai facut revizia de 1 an / sau 15000 km la
timp.
Revizia trebuia facuta in martie 2009, iar azi cand am fost cu ea la revizie nu vrut sa imi inlocuieasca pe
garantie -Pinion distributie
-Simering distributie
-Curele + intinzatori, motiv nu a fost facuta revizia la timp
membru_DC
24 May 2009, 12:50
hai sa fim seriosi, la ce morti ii dam la masina este si normal sa apara diferite scurgeri de ulei pe la motor , indiferent ce marca de masina este
Patrick68
7 Jun 2010, 13:19
Schimbat semering distributie in garantie , 15000 km , la Meridian Vest .
Mecanicul spunea ca este un lot de Loganuri la care s-a montat semering romanesc (din fabrica) in loc de semering turcesc asa cum am eu acum .
brigada_diverse
10 Jun 2010, 14:01
logan abs plus,1.4mpi, 2007, la 7500km actuali(2010, iunie), nu are scurgeri de ulei pe nicaieri
ar fi culmea sa aiba daca sta, poate-ar trebui sa-l si foloseasca cine a dat banii de pomana pe el, ca la 2500 km/an mergea lejer cu taxi.
brigada_diverse
13 Jun 2010, 18:47
prin bucuresti de abia se fac km...considera ca folosirea consta in regimul de ralanti
)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.