Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Am si io cateva intreabari despre imbunatatiri
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Dacia Nova
SilaS_MaX
SALL ALL .. Am si io o Dacie Nova GT din '98 si as vrea sa mai imbunatatesc si io ceva la ea .. sunt incepator ... oricum imi puteti da cateva idei ?
Am montat pe ea : Alarma cu inchidere centralizata , Bip si avari in R
Becuri "Xenon" da corectez becuri alb-albastre corectez ... cam atat deoccamdata



ms ..
driverx
Neaparat filtru aer sport. Nu conteaza de care o sa iei, tot 0 cai (nu mart(z)oage) o sa castigi.

Dupa ce faci asta, nu ar strica o priza de aer pe capota. Da' vezi sa fie pe partea cealalta fata de unde e amplasat filtrul .... "sport"

Dupa ce faci si asta, neaparat sa pui spoilere, praguri si ceva eleron care sa faca un downforce cat mai mare (in visele proprietarului).


Ok. Acuma o sa fi cel mai mare scula din cartier. O sa te respecte lumea, si toti mucosii o sa iti respire praful lasat de tine in urma....you know....eat my dust....
Executron
@Driverx LOOL 168.gif

@SilaS_MaX Filtrul sport cred ca-l vrei pentru aspect nu? Ca performante imbunatatite nu o sa ai (decat poate un efect placebo).

Becuri xenon? Adica bixenon... daca zici c-ai xenon pentru ca nova are faza+lunga pe acelasi bec, asta presupune costuri relativ mari pentru o Nova. (200 euro sa zicem)

..... sau vrei sa zici c-ai luat becuri cu tenta alba/albastra? dry.gif

Ai grija la cele cu tenta albastra ca pe ploaie nu prea o sa mai vezi nimic. Nu le-au pus aia de la Dacia de fraieri mai galbene.
Georginho
radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

Ce caterinca....

radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
SilaS_MaX
ma rog .. pe cutiuta aia asa scrie ceva cu xenon si pana cum nu am avut probleme cu ele pe ploaie .. acum nush .. ti-am zis sunt mai incepator tongue.gif .. si deaia va intreb pe voi ce imbunatatiri as mai putea sa-i fac smile.gif