Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Interfata Dacia
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Dacia Nova
Executron
Am dat search dar n-am gasit nimic asa ca intreb si eu...

Te tip de interfata are Dacia Nova? OBD II cumva? Si unde e localizat portul?

Nu se alta dar sigur s-au strans in ani de zile erori si as vrea sa le curat (mai ma pricep la diagnoza la Passat... cat poate fi de diferit? Mai un tutorial de pe net ceva laugh.gif). Mai verificam niste parametrii la injectie... smile.gif
vis-a-vis
Daca reusesti sa cureti ceva pe acolo, sa ne zici si noua. 04.gif
Sincer, daca te pricepeai... nu puneai intrebarea asta.
Vezi topicul cu "Dacia pe injectie" wink.gif
Executron
Unde prietene ca am dat din nou search si tot nu gasesc.

Cand am spus ca ma pricep nu am spus ca sunt expert. Stiu sa verific erori, injectoare, vazut log la turbina si chestii d-astea de rutina. Nu am spus ca sunt expert smile.gif... D-aia si am zis de tutorialele alea... laugh.gif

I-am intrebat pe prieteni (care da, sunt destul de tari la diagnoze si nu stie nimeni unde e portul la Nova+ce cablu trebuie bagat) smile.gif.

LE : Sorry am gasit, nu vedeam de nas... icon_mrgreen.gif
vis-a-vis
Dignoza se poate face, dar sa cureti ceva pe acolo, n-ai cum. wink.gif

http://www.daciaclub.ro/dacia-injectie-t9010.html
Executron
Sa inteleg ca nu exista un soft-interfata care sa faciliteze procesul?

P.S. Nu de alta, dar la astea mai noi cu interfata OBD II (in speta la VW -> VAG-COM e un buton mare dupa ce pornesti soft cu Stergere Erori. icon_mrgreen.gif )
gti98
Din cate stiu eu (nu prea multe, dar oricum...) nu trebuie sa-ti faci astfel de probleme. La "centrala" de Motronic memoria de erori e bazata pe alimentarea permanenta, adica deconectezi bateria si le-ai curatat.
Ceea ce ai vrea tu sa faci e valabil la automobile mai moderne, unde computerul de bord are o memorie flash care nu se sterge la intreruperea alimentarii.
Spor la Passaturi!!
variable_dynamics
Salutari tuturor smile.gif

Ma intrebam daca a incercat vreun posesor(grup de posesori) de Nova GTi sau Berlina injectie sa studieze mai in profunzime sistemul de injectie Mono-Motronic. Cand zic "in profunzime" ma intreb daca s-a documentat cineva vizavi de protocolul folosit la diagnosticare(OBD presupun, de asemenea presupun ca mufa din compartimentul motor are liniile K si L si masa se ia de pe caroserie) si de posibilitatile de a construi un tester pt. sistemul asta de injectie.

Sau eu stiu...poate vreun coleg de forum sa aiba un KTS300...desi ma indoiesc,mai ales la ce pret are un aparat de genul ala. Astept sugestii si comentarii...si doritori de research in problema sus-amintita biggrin.gif

Numai bine!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.