salut fratilor! mi'am luat si io de curand o solenza..rapsodie din 2004.o facut si ea niste taximetrie..si fostul proprietar, cunostintza de altfel, mi'a recomandat sa ii schimb ambreiaju ca e cam uzat. in regula..am schimbat placa de presiune si discul. totul in regula..am facut niste kilometri cu ea..si acuma in ultima vreme..e un bai. bai mare
deci daca apas dintr'una pedala de acceleratie, mi se tureaza inuman de tare..deci ca si cum nu ar fi in viteza.trebe sa accelerez constant..si atunci nu e nici o probelma.daca insa apas o idee mai tare pedala..la o depasire de exemplu..se tureaza in gol ..si nu se intampla nimic. maine sper sa reusesc sa ajung pe la un preten mecanic cu ea sa vad care e treaba.ati mai patit careva asa ceva? vreo idee ce ar putea fi?
V'am salutat !
deconectat
30 Sep 2007, 21:41
Iti patineaza ambreiajul. Daca zici ca l-ai schimbat, ar trebui sa mai ai garantie, deci ai sanse sa nu te coste nimic.
problema e ca...nu l'am schimbat la service autorizat. maine sper mult sa ajung la mecanic sa vad. un amanunt..ambreiajul imi prindea ffff sus .. deci efectiv vreo 3-4-5 cm de sfarsitul cursei pedalei imi prindea..da nu avea problemele astea cu turatia. se poate sa se fi dus deja ambreiaju ? in o luna ?
CIPTUNING
30 Sep 2007, 22:38
Vezi aici cum se face reglajul cursei de ambreiaj la 29 mm
http://www.daciaclub.ro/reglaj-cursa-ambreiaj-t28571.htmlNu are cum sa se strice asa repede decat daca ai fi mers mereu cu piciorul pe pedala, demaraj cu scart, dar oricum ar fi prea devreme si asa
deconectat
30 Sep 2007, 23:19
Daca nu ai simtit nici un miros deosebit in masina in ultima vreme, probabil e doar o problema de reglaj.
Sa nu fie ulei pe la ambreiaj, cumva.
deci 1 la mana..mersi de raspunsuri. acuma vin de afara, am reglat ambreiajul.era fooarte mare cursa, peste 40 mm.acuma e ok, undeva pe la 29. de turat ..se tureaza mult mai putin, dar inca se tureaza...mi'a mai zis un prieten de posibilitatea sa curga ulei pe ambreiaj.fostul proprietar, pe langa problema cu ambreiajul, mi'a mai zis ca trebuie schimbat si un simering la pompa servodirectiei.ar fi vreo posibilitate sa curga de acolo? servodirectia , in unele momente, cam dese, face niste zgomote ciudate, in timpul bracarii volanului in orice directie si la bracaj maxim. deci .. intrebarea ar fi : e posibil ca uleiul hidraulic din servo sa ajunga la ambreiaj ?
V'am salutat!
danutonea
1 Oct 2007, 08:05
Salut!
Pompa pentru directie asistata e in undeva in partea stanga, iar simeringul despre care spui tu e in corpul pompei. Teoretic nu ar avea cum sa ajunga ulei la discul de ambreiaj, cel putin de la pompa de directie asistata. Daca te uiti in cartea masinii spune ca nu trebuie sa turezi motorul peste 2500 rot/min la bracarea maxima a rotilor. Asta e si cauza pt. care pierde ulei. Problema e ca simering nu cred sa se gaseasca si daca asta e cauza va trebui sa schimbi pompa. Cat despre ulei pe disc nu vad de unde ar putea fi. Incearca sa mai reglezi o data cablul de ambreiaj si vezi ce se intampla.
Succes!
nasol..cica caseta de directie e defecta. pe vineri dimineata imi e gata..3,5 mil reparatu :-< sper sa iasa bine
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.