tibirk
12 Oct 2007, 19:16
nu se mai invarte ventiltorul si se incinge motorul in draci .... asta de cand i-am schimbat blocul de lumini..ce legatura are?
sukarmafia
12 Oct 2007, 19:52
am avut si eu aceias problema ...
vrerifica termocupla, sigurantele si releul d la ventilator :mrgre0.en:
Georginho
12 Oct 2007, 22:38
Daca zici ca e de atunci s-ar putea sa fie vreun scurt! Ai grija cu electrica!
Daca e doar coincidenta... e termocupla.
apollo
12 Oct 2007, 23:50
hhmmm..ar mai fi o varianta care sa o incerci.
in loc de electroventilator , pune un bec.legi becu la firele de la electroventilator.la mufa acolo.
scoti papucii din termocupla si ii atingi intre ei.daca se aprinde becul, e termocupla.daca becul nu se aprinde inseamna ca e electroventilatorul mort(asta doar daca te-ai asigurat ca siguranta si releul is bune.)
codrin_ando
13 Oct 2007, 12:36
..sau au oxidat papucii care intra in releu...sau poate a iesit un papuc din mufa releului
tibirk
16 Oct 2007, 16:09
acum, ca a venit frigul nu imi mai trece acul care indica temperatura de jumatate....e drept ca nici n-am mai mers mai mult de 10-15 km pe zi ....ventilatorul tot nu se invarte, apa din vasul de expansiune ramane rece...
Cristi25
16 Oct 2007, 16:31
Ca sa verifici termocupla...scoate cele doua fire care intra in ea...si uneste le, daca iti pleaca ventilatorul atunci e din termocupla, daca nu atunci ai ceva la instalatia electrica.
tibirk
16 Oct 2007, 16:55
nu-i suspect ca apa ramane rece in vas? din cate stiu eu este circuit inchis si ar trebui sa se incalzeasca
Cristi25
16 Oct 2007, 17:13
Pune mana pe furtune si verifica pana unde sunt calde....poate nu a ajuns la temperatura optima si nu a deschis termostatul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.