gangara
30 Oct 2007, 12:41
rog mult pt cei cunoscatori sa ma lamureasca in privinta unui troncanit dubios care se aude mai pregnant in masina decat pe sub ea sau in exterior. troncanitul apare mereu cand dau cu spatele, cand pornesc masina si cand intra in frana de motor. este mai pronuntat cand motorul e rece. banuiesc ca ar fi de la vreun tampon sau suport de la cutie...dar nu ma pronunt....
sunt disperat ca sunt din provincie si mi-e frica sa nu ma lase pe drum
va multumesc
cam in ce zona se aude troncanitul? simti ceva in schimbatorul de viteze?!
gangara
30 Oct 2007, 13:22
tocmai...ca nu simt nimic in maneta de viteze...deci nu cred ca e din cutie...in fine caraie in a doua da asta e de cand am luat-o din fabrica...se aude un troncanit ca de bile sparte ...nu stiu sa ma exprim...cum am spus..cand pornesc motorul, la frana de motor implicit la schimbarea treptelor de viteze...am cam chinuit masina, gen scartz in a doua de aceea ma gandesc ca ar fi de la vre-un suport...
mersi
alta varianta ar fi de la un tampon de motor. nu e greu de schimbat, e mai greu pana ajungi la el.
apropo, ai verificat sa nu ai in prtbagaj ceva care se plimba pe acolo si da in tabla?!
gangara
30 Oct 2007, 13:25
aaa...sorry ca am fost un pic departe de intrebarea ta...troncanitul nu pare sa se localizeze intr-o zona anume..se aude in masina...sub mine...l-am pus pe un prieten sa asculte cu atentie in timp ce dadeam usor in marsarier cu frana de mana, troncanitul auzindu-se, insa in afara masinii se auzea mai putin pronuntat decat inauntru
mersi
30 Oct 2007, 13:28:
da ..am verificat ...si pe la motor cam peste tot sa nu loveasca Fe/Fe...dar nu am ajuns sa ma bag sub ea sa vad ce e cu suportii aia de la cutie...mai ales ca nu am vazut niciodata o masina de desubt.in plus am spus...cand ascult la motor nu pare a fi nimic (gen de la suportii motorului)
mersi
Cred ca e un tampon de la cutie.
daca nu ai vazut o masina pe dedesubt... presupun ca habar nu ai pe unde pot fi suportii de motor si cei de la cutie.
daca vrei sa iti cunosti masina, te bagi sub ea si identifici mai intai care sunt piesele. si apoi pui mana pe chei si desfaci piulite. in alta ordine de idei, cred ca mai bine mergi la un mecanic care sa te ajute ca altfel nu vei reusi.
gangara
31 Oct 2007, 12:25
cred ca asta e cea mai buna ideea ..insa eu speram sa ies mai ieftin implicit speram sa fie vreu-un suport ceva care mi- l-ar putea schimba usor un prieten . de asta am apelat la forum sperand ca i s-a intamplat cuiva ceva asemanator rezolvand usor problema...dar cred ca tot la mecanic o sa ajung
31 Oct 2007, 12:29:
daca acest topic il consider il consider inchis sau cel putin fara rezolvare as fi foarte incantat daca mi-ati putea da cateva sfaturi in legatura cu un releu de protectie far si niste martori...raspunsuri pe care le-ati putea da pe un topic care l-am pus mai devreme
mersi mult
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.