Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: BECURI DE ULEI APRINSE!
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Dacia Nova
orwo
am schimbat sondele asta vara si pana acum nu am mai avut aprinderi de becuri de ulei,cand de odata mi s-au aprins iara?o fi pompa?ps.motorul nu bate sad.gif
C a t a l i n
Uleiul e la nivel?

Becurile stau aprinse mereu?

Poate fi și o problemă la circuitul de răcire, becurile sunt înseriate....
codrin_ando
am patit si eu sa se aprinda, pentru ca am luat o sonda extrem de ieftina cred ca turceasca nu aia originala. Dupa ce am pus-o pe aia originala la loc(noua) a mers fara probleme.
Georginho
Ziceti-mi si mie de la ce poate scadea presiunea uleiului dupa 5-10km? Uleiul e schimbat acum 1000km, Aral. Ajunge la ultima linie, inainte de zona rosie si implicit bec.
apollo
nu conteaza cand l-ai schimbat.

utia-te la el, vezi cat de vascos e...ca stiu eu Mobile 1 care a picat la 500km
Georginho
Depinde si de motor si de cum mergi. Probleme cu motorul n'am avut si nici nu am. Are 51.100 km. Merg destul de sportiv pe unde am loc, dar mi se pare prea de tot... E ceva necurat...
apollo
din cate stiu, dar e posibil sa ma insel, melcul de sub delcou poate sa afecteze presiunea.

intereseaza-te ca eu nu bag mana in foc.
Georginho
Merci Apollo. Altcineva, alte pareri?
MIHAI8888
scaderea presiunii poate fi cauzata de orce uzura excesiva pla nivelul partilor mobile ale motorului ( in special a cuzinetilor de pe paliere si biele) sau fisuri pe interior blocului motor in rampa de ulei
o alta cauza uzura pompei de ulei , lipsa etanseitatii imbinarii ei cu blocul motor ,sau uzarea canelurilor de la pinionul ce antreneaza pompa(chestia de care spunea apollo,de sub delcou)
astea ar fi cele mai grave defectiuni
alte cauze;
-defect in circuitul electric al indicatorului din bord(sonda sau ceasul)
-uleiul e prost
apollo
QUOTE(MIHAI8888 @ 23 Nov 2007, 19:09)
scaderea presiunii poate fi cauzata de orce uzura excesiva pla nivelul partilor mobile ale motorului ( in special a cuzinetilor de pe paliere si biele) sau fisuri pe interior blocului motor in rampa de ulei
o alta cauza uzura  pompei  de ulei , lipsa etanseitatii imbinarii ei cu blocul motor ,sau uzarea canelurilor de la pinionul ce antreneaza pompa(chestia de care spunea apollo,de sub delcou)
astea ar fi cele mai grave defectiuni
alte cauze;
-defect in circuitul electric al indicatorului din bord(sonda sau ceasul)
-uleiul e prost
*





banuiam eu ceva smile.gif biggrin.gif
iulian.bisty
[quote=MIHAI8888,23 Nov 2007, 20:09]
scaderea presiunii poate fi cauzata de orce uzura excesiva pla nivelul partilor mobile ale motorului ( in special a cuzinetilor de pe paliere si biele) sau fisuri pe interior blocului motor in rampa de ulei
o alta cauza uzura pompei de ulei , lipsa etanseitatii imbinarii ei cu blocul motor ,sau uzarea canelurilor de la pinionul ce antreneaza pompa(chestia de care spunea apollo,de sub delcou)
astea ar fi cele mai grave defectiuni
alte cauze;
-defect in circuitul electric al indicatorului din bord(sonda sau ceasul)
-uleiul e prost

mai adaug uzura partii dintate de pe pompa sau al pinionului care o antreneaza

/
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.