am schimbat sondele asta vara si pana acum nu am mai avut aprinderi de becuri de ulei,cand de odata mi s-au aprins iara?o fi pompa?ps.motorul nu bate
C a t a l i n
22 Nov 2007, 08:50
Uleiul e la nivel?
Becurile stau aprinse mereu?
Poate fi și o problemă la circuitul de răcire, becurile sunt înseriate....
codrin_ando
23 Nov 2007, 09:59
am patit si eu sa se aprinda, pentru ca am luat o sonda extrem de ieftina cred ca turceasca nu aia originala. Dupa ce am pus-o pe aia originala la loc(noua) a mers fara probleme.
Georginho
23 Nov 2007, 13:23
Ziceti-mi si mie de la ce poate scadea presiunea uleiului dupa 5-10km? Uleiul e schimbat acum 1000km, Aral. Ajunge la ultima linie, inainte de zona rosie si implicit bec.
apollo
23 Nov 2007, 13:27
nu conteaza cand l-ai schimbat.
utia-te la el, vezi cat de vascos e...ca stiu eu Mobile 1 care a picat la 500km
Georginho
23 Nov 2007, 14:27
Depinde si de motor si de cum mergi. Probleme cu motorul n'am avut si nici nu am. Are 51.100 km. Merg destul de sportiv pe unde am loc, dar mi se pare prea de tot... E ceva necurat...
apollo
23 Nov 2007, 16:14
din cate stiu, dar e posibil sa ma insel, melcul de sub delcou poate sa afecteze presiunea.
intereseaza-te ca eu nu bag mana in foc.
Georginho
23 Nov 2007, 18:16
Merci Apollo. Altcineva, alte pareri?
MIHAI8888
23 Nov 2007, 19:09
scaderea presiunii poate fi cauzata de orce uzura excesiva pla nivelul partilor mobile ale motorului ( in special a cuzinetilor de pe paliere si biele) sau fisuri pe interior blocului motor in rampa de ulei
o alta cauza uzura pompei de ulei , lipsa etanseitatii imbinarii ei cu blocul motor ,sau uzarea canelurilor de la pinionul ce antreneaza pompa(chestia de care spunea apollo,de sub delcou)
astea ar fi cele mai grave defectiuni
alte cauze;
-defect in circuitul electric al indicatorului din bord(sonda sau ceasul)
-uleiul e prost
apollo
24 Nov 2007, 10:05
QUOTE(MIHAI8888 @ 23 Nov 2007, 19:09)
scaderea presiunii poate fi cauzata de orce uzura excesiva pla nivelul partilor mobile ale motorului ( in special a cuzinetilor de pe paliere si biele) sau fisuri pe interior blocului motor in rampa de ulei
o alta cauza uzura pompei de ulei , lipsa etanseitatii imbinarii ei cu blocul motor ,sau uzarea canelurilor de la pinionul ce antreneaza pompa(chestia de care spunea apollo,de sub delcou)
astea ar fi cele mai grave defectiuni
alte cauze;
-defect in circuitul electric al indicatorului din bord(sonda sau ceasul)
-uleiul e prost
banuiam eu ceva
iulian.bisty
26 Nov 2007, 17:27
[quote=MIHAI8888,23 Nov 2007, 20:09]
scaderea presiunii poate fi cauzata de orce uzura excesiva pla nivelul partilor mobile ale motorului ( in special a cuzinetilor de pe paliere si biele) sau fisuri pe interior blocului motor in rampa de ulei
o alta cauza uzura pompei de ulei , lipsa etanseitatii imbinarii ei cu blocul motor ,sau uzarea canelurilor de la pinionul ce antreneaza pompa(chestia de care spunea apollo,de sub delcou)
astea ar fi cele mai grave defectiuni
alte cauze;
-defect in circuitul electric al indicatorului din bord(sonda sau ceasul)
-uleiul e prost
mai adaug uzura partii dintate de pe pompa sau al pinionului care o antreneaza
/
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.