Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: pompa injectie 1.9d
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Pages: 1, 2, 3
piff
am si eu o problema cu un papuc 1.9d nu am acceleratie la prima cheie si imi ramane martorul aprins de la popm de injectie dar dupa ce iii dau a 2 cheie merge ff bine care sa fie problema??
balky
teoretic pompa de injectie . noua este vreo 2300-2500 ron. de reparat de costa vreo 700-800 ron.
Incearca sa desfaci mufa cea mare si sa dai inauntru ei cu ceva degresant ,Vezi ca se gaseste la benzinarie .
ady 22
am avut si eu o problema asemanatoare cu masina de servici. nu este vinovata pompa, are un senzor in interior care trebuie schimbat si care este destul de scump din pacate, in jur de 16 mil cu tot cu manopera
djasu82
Mai bine spus se sufla cu un sprei acel senzor si gata biggrin.gif pe cine da bani afara din casa poate da si 16 milioane.
ady 22
da, se mai poate si curata citeodata dar acum a trebuit schimbat. problema a fost alta : la prima constatare au spus ca trebuie schimbata pompa de injectie cu totul si costa numai 65 mil
argon
Asta e smecheria cu papucurile diesel by renault, tocmai pe asta mizau, au pus niste rebuturi de motoare Renault perimate de 15 ani in tarile cu apa calda, masina e destinata in special firmelor, care sunt dispuse sa plateasca sumele astea exorbitante mai repede decat o persoana fizica, banii se scot ulterior din piese ff scumpe, asta e strategia Dacia.
piff
si in ce parte a pompei se afla senzoru ala?? care trebuie suflat cu sprei
iuly82
Pentru Piff,
Este senzorul de la rotorul pompei de injectie, asa iti va arata daca bagi testarul pe masina. Cei de la service nu au separat acel senzor, ei iti vor spune ca e pompa de vina si te costa 60 de mil una noua.
Acel senzor are o deriva in timp, acel mic cip pe care il are incorporat "uita" informatiile ce le detine, nu este de vina nici motorina, nici stilul de mers al soferului; de vina este timpul.....
Am si eu un papuc la firma care a avut aceeasi simptoma, reparatia am facut-o la Pitesti, acu 1 an, la un inginer care lucreaza la uzina - mi-a schimbat acel senzor.
Treaba complicata: testar, penseta pt acei pini de la cablurile senzorului, se pun la loc cablurile pe culori, trebuie pus senzorul intr-o anumita pozitie......
E super meserias omu', are cu ce, cu asta se ocupa la uzina....eu ma duc cu masini de la Craiova la Pitesti sa mi-le rezolve cand astia de la concesiune nu-i dau de cap.......
Iti da si garantie la lucrare, si face 10 mil.......
Lucrarea dureaza aprox o ora, si poti sa stai sa vezi ce face, singura chestie este ca omu lucreaza dupa 5 seara cand vine de la uzina, si trebuie sa-ti faci programare inainte cu o sapt. ca este foarte ocupat....
ATENTIE:
Daca mai mergi mult asa, o sa vezi ca nu se mai remediaza acesta mica "pana" nici la a 10 cheie si ramai cu ea in drum....

P.S.: Cu spray de curatat contactele electrice se "sufla" pe la mufe cand nu-ti mai merge motorul normal; in cazul tau piff, cu aprinderea becului de la bujiile incandescente, este clar vb de acest senzor nenorocit .......
piff
dami si mei te rog nr de tel k sa sun si eu
iuly82
Trimite-mi numele si telefonul tau pe florescu_emil@yahoo.com si o sa te contactez eu in decursul zile de luni.....
excl.gif Ai mare atentie in trafic, ca mie mi-a facut figura intr-o depasire, cand ma duceam cu masina la Pitesti, in momentul cand am schimbat treapta de viteza...... si nu e prea placuta senzatia in timp ce executi o manevra de depasire sa nu se mai tureze motorul si sa ramana la ralenty.
bella
Ma intereseaza si pe mine subiectul. Cum ati reusit sa rezolvati?

Multumesc.
iuly82
cu 1000 de lei si nu cu 6000 cum zic unii (cei de la concesiune)......
didosdoru
Varianta mai ieftina e cea de schimbare a pompei cu una clasica. La dezmemebrari sunt in jur de 150 de euro si sunt mult mai fiabile. Se potrivesc de renault pt motoarele de 1,6 sau 1,9 si de vw de pe motorul de 1,9 (pompa trebuie sa fie neaparat bosch). Eu inca stau pe ganduri daca sa repar pompa (cu care merg asa de aprox 2 ani) sau sa o scimb cu una mecanica cand o cadea cea de pe masina de tot.
bella
QUOTE(iuly82 @ 21 Jan 2008, 21:50)
cu 1000 de lei si nu cu 6000 cum zic unii (cei de la concesiune)......
*




Poti sa detaliezi te rog varianta cu 1000RON?

Merci.
iuly82
atat face toata lucarea: schimbat senzorul de la rotorul pompei de injectie + manopera + carburantul pentru un drum la Pitesti......sau daca nu, dai 6000 de lei si-ti pui o pompa noua.......

didosdoru, ai vazut la cineva adaptarea aceasta, sau vrei sa faci tu incerc area..... blush.gif
ceaki
treaba cu pompa de injectie clasica pe dacie am vazut eu la un papuc. nu stiu exact ce marca era pompa , da mergea masina f bine smile.gif
b_gabi
Și eu mă confrunt cu o astfel de problemă. Am un papuc al unui amic de care mă mai folosesc când am nevoie....însă, cum scade temperatura cu câteva grade sub 0 pace să mai pornească sad.gif . I-am schimbat bujiile incandescente, filtrul de motorină, motorină de la Petrom, aditivi pt curățat injectoarele, am folosit spray cu aerosol...nimic. Și dacă prin minune reușește să pornească....face foarte urât: am impresia că merge în 3 pistoane, vibrează motorul atât de urât încât mai mai că va sări din tampoane. Vreau, nu vreau trebuie să țin piciorul ușor pe accelerație până se încălzește cât de cât. Uff....ce să fie..ce să fie sad.gif
Bulldog
Am aceeasi problema cu Dacia papuc a tatalui meu. Initial am crezut ca e din cauza bujiilor incandescente ( cad si alea in prostie) deoarece s-a intamplat iarna prima data, dar acum face aproape tot timpul si va atrage alte neplaceri.
Acum... As vrea sa stiu daca ma pot baga eu singur la curatarea acelui senzor, daca a mai facut cineva operatiunea, cat de greu este, la ce sa ma astept, eventual de unde sa ma informez cu privire la asta. Manualul de service la papuc diesel il detine cineva?

iuly82, reparatia presupune si schimbarea senzorului de catre acel nene care lucreaza la uzina (adica face el rost sau trebuie sa il cumpar?)

Si inca ceva, ce cod are pompa de injectie folosita pe motor?
giullia24
Bulldog, nu cred ca se poate repara acel senzor...
sobolan
QUOTE(piff @ 24 Nov 2007, 18:18)
am si eu o problema cu un papuc 1.9d nu am acceleratie la prima cheie
*


nu te arunca la neaparat la pompa.....vezi ca asa facea si masina unui coleg de-al meu....la prima cheie nu avea acceleratie dar nu se aprindea nimic in bord....a dus-o la service ca era in garantie si au rezolvat-o aia.....
cam scump senzorul ala.... mad.gif
slava domnului,la a mea nu am avut pb. pana acum de genul asta.....
crow
imi spune si mie cineva cat mai merge masina cu pompa defecta sau ce o fi......
ArtVandelay
teoretic, pana se strica
loganfan2008
QUOTE(crow @ 18 Oct 2008, 00:52)
imi spune si mie cineva cat mai merge masina cu pompa defecta sau ce o fi......
*



depinde cum ai norocu'.....o sa vina vremea cand n-o sa mai urce-n ture nici la a - X - a cheie si o sa stai sa te uiti la ea sau o sa-ti faci treaba mergand cu ea asa , la ralenti rulant....
Corneliu Panait
Si eu aceeasi problema cu pornirea de dimineata la Fiar Doblo 1.9D / 2002. POmpa de injectie si calculatorul sunt identice cu cele de Renault. Chiar nu stiu ce sa fac. Voi ati reusit sa gasiti o rezolvare mai usoara?
laurentiuvincze
Si eu am un papuc pe care lucrez impreuna cu un coleg si am avut aceleasi probleme. Acum are 110.000 km. Pe la 70.000 km aveam acceleratie la a doua cheie iar in timpul mersului se aprindea becul de bujii incandescente si nu mai aveam acceleratie la motor.
Am demontat pompa, schimbat senzorul de pozitie din pompa -----> merge brici ! (manop. 1.200 ron.)
La service au schimbat calculatorul de injectie, verif. alim. cu motorina, schimbat filtre si degeaba ! In final au zis ca trebuie schimbata pompa de injectie (4.000 ron.)
Cand a pornit greu si apoi deloc ------> demontat demaror, schimbat bucse ax demaror si pornire la sfert de cheie (fura curent mare la pornire).
Daca scoate fum negru ---------> scos mufa EGR, taiat catalizator infundat-------> trage de rupe ! cool.gif
Asta e ...... traim in Romania si pe langa piese scumpe, taxe cat carul ...., drumuri de toata jena si o gramada de incompetenti trebuie sa ne facem si treaba (fiindca suntem oameni cinstiti).
Sper sa fie de folos tuturor care au aceste probleme. Tipul care a reparat pompa de injectie lucreaza in Timisoara.
bigidimi
Salut ! Sint din Timisoara si am aceeasi problema pe care a descris-o si" b-gabi".A inceput sa-mi faca figuri anul trecut de Craciun .Am verificat tot ,bujii,motorina( alim dintr-un singur loc) filtre,etc.

" laurentiuvincze" ai zis ca este in oras o persoana care repara pompele.Mentionez ca pe masina am Lucas.Da-mi , te rog pe pm / mail - timi28sol@yahoo.com-cum pot sa dau de el .
Si as incerca si varianta cu alta pompa .
dacialoganmcv
QUOTE(laurentiuvincze @ 16 Jan 2009, 08:51)
Am demontat pompa, schimbat senzorul de pozitie din pompa -----> merge brici ! (manop. 1.200 ron.)
*



ohmy.gif 1200RON? cica e unu pe la Pitesti de o face cu 6 mil.....(ma refer la schimbarea acelui senzor de pozitie rotor pompa de injectie) wink.gif

PS: bine ca la o adica de la Timisoara la Pitesti si retur tot face vreo 600 RON combustibilu' asa ca e tot una' tongue.gif
xenopol
cine ma poate ajuta cu repararea unei pompe injectie dacia papuc 1.9?
multumesc.
bigidimi
xenopol de unde esti ? Eu sunt din Timisoara , am avut probleme cu pompa si dupa multe cautari ( net , mecanici , prieteni ) am gasit o firma din Arad , care are si in tm filiala, care repara orice pompa diesel.
M-a costa 1200 ron si ofera si garantie de 6-12 luni.Acum depinde ce probleme ai cu pompa , reparatia te poate costa intr-e 600-...... .
Imi cer scuze anticipat moderatorilor, asta e firma www.erlendieselservice.ro. Reparatia s-a facut in aprox 1 saptamana.
laurentiuvincze
Scuze bigidimi ca nu am mai intrat sa te pot ajuta. Vad ca te-ai descurcat. Pe tipul din Arad il cheama Gheza. La el am reparat papucul cu motorul de 1,9 Diesel.
Ca si un sfat, un plin de motorina sa-l faci cu motorina mai unsa (gen euro 3) iar urmatorul cu motorina mai uscata (gen euro 4) iar filtrele sa le schimbi cat mai des ca la drumurile si motorina noastra .....
crioman
dacia pickup 1.9
salut, fratilor ajutati-ma va rog cu pompa asta de injectie
prin Constanta sau imprejurimi nu stiti pe unde pot schimba senzorul de turatie din pompa sau cum se numeste caci sunt disperat !!
Un nr. de tel. sau ceva????
daca nu din Constanta si de mai departe din Bucuresti numai s-o repar sad.gif
am vazut ca se vorbeste de un nene cu 1000 lei, dar nici un nr. de tel. nu am gasit
Multumesc!!
liviu_2door
Salut
Am si eu o problema cu un diesel 1.9 pe dacia papuc.
Am fost la Pitesti si l-am pus pe tester si mi-au zis k e pompa de vina si ca nu mai poate fi reparata,trebuie schimbata.Dar pretul e cam mare vreo 4800 de lei costa o pompa.
Cine poate sa imi dea si mie o informatie cum as putea sa rezolv problema.
alex_paval
am avut 2 papuci care deasemenea aceasi problema cu acceleratia,am schimbat la ambele pompa de injectie(m-a costat in jur de 6-7 milioana o pompa),marca Bosch(parmise ca era pompa de renault laguna),si alte probleme o sa mai apara,spre exemplu problema cu deschidera ventilatorului pentru racire,si culmea,ca nici un bec din bord nu s-a aprins cand fierbea lichidul si a trebuit sa pun pe direct(cu intrerupator in masina,cu o termocupla si martorul din bord ! (Semnul exclamarii) care vine de la frana) wink.gif
c m i
salut pompa de injectie de renault clio 1.9d ii buna pe motor de papuc tot 1.9D
va rog daca se poate sa imi raspundeti in seara asta pt ca acuma am primit oferta
Corneliu Panait
Inca nu am rezolvat problema cu pompa de injectie. Am dus-o la un turc priceput in pompe din Constanta, mi-a luat 400 lei, a curatat-o, a deblocat nu stiu ce valve, parca merge putin mai bine, consuma mai putin, dar parca nu are avans, zguduie si tremura la acceleratie in turatii mici. Problema initiala cu pornirea la a n-a cheie si martor motor aprins e inca nerezolvata. De fapt acum am doua probleme si nu stiu daca sunt legate sau diferite. Astept sfaturi. Multumesc anticipat!
luckyonro
Si eu am aceasi problema, trebuie schimbat senzorul de la pompa si resetat calculatorul.Maine incerc sa vad daca dau de cineva din Brasov. Am sa va tin la curent .
didosdoru
In Brasov nu stiu dar incearca la Sinaia, e aproape de tine. Sper sa nu se considere reclama : www.electromecanicaop.ro .
Daca repari la ei te rog spunene rezultatul si cat a costat. Eu merg cu pompa ce are defectul la pornire de 4 ani. Mai nou a inceput cateodata sa nu mai am acceleratie si cand fac frana de motor. Asta o fi tot din pompa de injectie sau din calculator?
SirNenea
din pacate am si eu aceasi problema
ma poate ajuta cineva cu un magazin sau persoana de unde as putea cumpara aceasta piesa preferabil din Constanta dar nu e nici o problema daca e din tara
va multumesc
HUMMER H1
este cineva in IASI acolo am reparat eu pompa cu 500 roni si merge super bine pornire la prima cheie tongue.gif am sa caut nr si am sal postez poate mai are nevoie si altii in 30 min se rezolva
lizard
si eu am o problema de genul asta cu un papuc.am doua masini de genul asta.unul merge bine desi are 103 mii facuti,iar altul are 155 mii dar face probleme de pe la 80 mii .am gasit pe cineva care se lauda ca modifica masinile astea cu pompa clasica la numai 1000 roni.nu stiu ce sa fac.
HUMMER H1
0755017935
0753814453 persoana de contact JON
niste nr de tel numai stiu exact care era numarul dar e sigur unul din cele doua
este din iasi si face treaba buna eu nu mai am probleme cu pompa de injectie smile.gif
sper ca ajuta si pe alter persoane nr de tel
Claudiu0909
fratilor nu schimbati pompe aiurea daca ele inca merg. tata are un pickup 1.9D si de 3 ani are exact problema asta cu prima cheie. sta aprins martorul ala si nu se accelereaza. solutia e foarte simpla: a 2-a cheie. si nu pornit motorul si apoi oprit, ca in timp se uzeaza mai mult electromotorul. pus contactul prima data, asteptat sa se stinga martorul de la bujiile incandescente, apoi luat contactul si dat la cheie din prima, fara sa asteptati sa se mai stinga martorul portocaliu. merge asa de vreo 3 ani fara absolut nicio problema.
sorin3
Salut baieti,
"Claudiu 0909", la mine senzorul ala nu se stinge deloc, eu o pornesc scurt apoi o opresc si o pornesc a doua oara.
Mai nou am o alta problema:
Cand am cumparat uleiul pentru motar Havoline, avea la el si un flacon de aditiv "Diesel fuel system cleaner"de 350 ml. Deci un aditv pentru motorina, dupa ce l-am pus in rezervorul full, masina a inceput sa "scuture" la relanti, acceleratia are un punct unde gijiie si dupa vre-o 150 de km (facuti in 3 zile) s-a oprit motorul in mers. abia am ajuns acasa (se oprea la fiecare 150 de m) .
Nu-mi dau seama ce s-a intimplat, ... prin curatare s-a infundat vreun injector ceva? s-au pompa??????
Spuneti-mi va rog parerea voastra !
para06
QUOTE(Claudiu0909 @ 21 Aug 2010, 20:27)
fratilor nu schimbati pompe aiurea daca ele inca merg. tata are un pickup 1.9D si de 3 ani are exact problema asta cu prima cheie. sta aprins martorul ala si nu se accelereaza. solutia e foarte simpla: a 2-a cheie. si nu pornit motorul si apoi oprit, ca in timp se uzeaza mai mult electromotorul. pus contactul prima data, asteptat sa se stinga martorul de la bujiile incandescente, apoi luat contactul si dat la cheie din prima, fara sa asteptati sa se mai stinga martorul portocaliu. merge asa de vreo 3 ani fara absolut nicio problema.
*





Nu mai are mult si o sa ii e aprinda martoru de la bujii in timpul mersului , sa vezi atunci chin , cand sa intri in depasire ramai fara pedala
gogs
Am si eu aceiasi problema la un 1.9D double cab si vad ca solutia data anterior functioneaza. Chiar ma saturasem sa pornesc motorul de doua ori. Cand fac rost de lovele ma duc la nea John sa rezolv problema cu 5 mil deoarece ma lasa fara acceleratie daca ridic mai repede ambreiajul in treptele 4 si 5,dupa care trebuie sa trag pe dreapta si sa pornesc din nou motorul .

Multumesc pt sfat excl.gif
ollyvers
Salut! Papucul meu tot asa a patit, l-a vazut un pitestean, l-a facut si a garantat pentru 50.000km(la varsta de 70.000) Acum are 135.000 si face din nou asa, mai rau e k nu mai vrea sa porneasca si ultimele clipe de functionare sunau ca o cobra veche sau tractor. Ceva idei noi in afara de ce-a fost pe forum aveti?
O pompa noua BOSCH ati montat careva? Vreun pret? smile.gif
Merci
serban_b
Pentru HUMMER H1: Dupa reparatia pompei de injectie la tipul de la Iasi, a trebuit resetat calculatorul masinii? As vrea sa o demontez, o trimit prin Curier rapid sa mi-o repare si sa o montez la loc.
serban_b
Am rezolvat cu pompa de injectie la un baiat in Bucuresti, era un senzor nenorocit. M-a costat 350 lei si a durat 25 minute. Sa vedem cat merge acum...

0766242385 este numarul mecanicului. Bucuresti, sect 2 strada Vasile Lascar nr 180A (pe langa spitalul Colentina) aici are atelierul, lucreaza doar dupa 6 seara. Apelati cu incredere
gogs
Problema asta cu pompa la 1.9 d eu cred ca e o mare magarie..; si exista un secret bine pastrat de mecanicii minune. Am fost si eu sa imi repar problema cu ledul aprins la prima cheie si in afara sa imi desfaca conductele intre pompa si injectoare si sa bage degetu in pompa , nu a schimbat nik, dar de la mine din portofel au sarit 4 mil in 10 min. Eu cred ca e o eroare pe care o are pompa daca prinde aer sau ceva de genu. Nu se reseteaza nici un calc nimic. Daca omu ala mi-a bagat dejetu in pompa si a facut o treaba de 4 mil ma gandesc cat de putin munceste el la nevasta smile.gif. . .
Bafta in rezolvarea problemei .. eu unu is multumit ca nu mai am de dat 2 chei (lucru care mi-a distrus si electromotorul) , dar sunt dezamagit de genul asta de magarii.. reparatul problemei nu e o treaba de 3,5 , 4 sau 5 mil , dar la roman merge. . . ca doar are nevoie de masina. . . Succes si negociati drastic. . .
gabaza
Problema asta cu pompa la 1.9 d eu cred ca e o mare magarie..; si exista un secret bine pastrat de mecanicii minune. Am fost si eu sa imi repar problema cu ledul aprins la prima cheie si in afara sa imi desfaca conductele intre pompa si injectoare si sa bage degetu in pompa , nu a schimbat nik, dar de la mine din portofel au sarit 4 mil in 10 min. Eu cred ca e o eroare pe care o are pompa daca prinde aer sau ceva de genu. Nu se reseteaza nici un calc nimic. Daca omu ala mi-a bagat dejetu in pompa si a facut o treaba de 4 mil ma gandesc cat de putin munceste el la nevasta . . .
Bafta in rezolvarea problemei .. eu unu is multumit ca nu mai am de dat 2 chei (lucru care mi-a distrus si electromotorul) , dar sunt dezamagit de genul asta de magarii.. reparatul problemei nu e o treaba de 3,5 , 4 sau 5 mil , dar la roman merge. . . ca doar are nevoie de masina. . . Succes si negociati drastic. . .


Nu stiu in ce consta magaria,daca tot nu stii ceea ce i-a facut;normal ca e un secret bine pastrat, ce ai fi vrut ?-sa-ti spuna cum se face si tie?
Daca ai fi stiut si tu te asigur ca mai departe nu ai fi spus!
Nu cumva avea si un laptop sa vada si niste valori?
Ai fi vrut sa-ti dea si laptopul si interfata?
Si eventual sa-ti si explice ce este timpul de decodaj al pozitiei rotorului?
Daca e asa de mare magaria crezi ca reprezentanta Delphi ar mai fi trebuit sa puna senzori noi~ 2000 ron?
Sincer ,cred ca lucreaza destul de incet- 10 min.?! pentru o pompa
Si-a notat cumva si valorile gasite si cele finale?

20 Nov 2010, 20:15:
QUOTE(Corneliu Panait @ 13 Dec 2008, 21:06)
Si eu aceeasi problema cu pornirea de dimineata la Fiar Doblo 1.9D / 2002. POmpa de injectie si calculatorul sunt identice cu cele de Renault. Chiar nu stiu ce sa fac. Voi ati reusit sa gasiti o rezolvare mai usoara?
*



0755116119-in caz ca nu ai rezolvat-o
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.