Luni a plouat f. mult aici in Bucuresti si am fost cu Nova pana la piata presei libere si inapoi. Drumul de intoarce a durat 1,5 ore ( ) fiind plin de evenimente placute cum ar fi un domn care a intrat in bara mea spate (stateam pe loc si vroia sa schimba banda si credea ca are loc...), intersectii blocate de blonde etc
Scuzati aceasta mica introducere dar am observat ca dupa 1 ora si mult dupa ce motor s-a incalzit tot mai scoteam abur pe evacuare (sporadic, dar tot se vedea). Chiar si relanti mai pufaia uneori mult, alteori putin.
Nu inteleg de ce. Nu ar trebuie sa scoata aburul (apa condensata pe evacuare) in max 10 min si apoi nimic. Oare avea importanta ca ploua?
Mentionez ca antigelul nu a scazut decat 1 sfert din distanta min-maxim dar consider normal ca am mai scos furtune acolo si se observa ca mai curge pe la imbinari. (masina asta intotdeaua a "mancat" lichidul de racire). Nu imi scoate bule sau ceva si nu fierbe niciodata. Vara trecuta cand se stricase termocupla a vazut cateva "fierberi". Sa se fi stricat ceva?
De unde tot iese aburul ala... Si e abur c-am mirosit si nu e ulei sau ceva.