bogdy5
29 Nov 2007, 21:11
cam cati km tine un logan in special motorul in conditii mai grele de functionare turatii de 5500 dar si mers lin combinate cele 2 stiluri de mers
Crezi ca a ajuns cineva la capatul vietii unui Logan pana acum? Sau exact ce vrei sa afli, ca esti cam neclar... Extrapolari statistice sau exercitii in datul cu opinia?
Alexu7
29 Nov 2007, 21:12
O Doamne....
da tu cati ai vrea sa tina ?
bogdy5
29 Nov 2007, 21:17
poi nu stiu ce sa fac daca merg mai sportiv sa duc motorul pana in 5500 unde e puterea maxima imi e frica daca pica motorul la 100 000 km daca merg ca tata nu trec de 2700 de rot mai bine ....si vroaim sa stiu daca rezista ceva motorul ala
29 Nov 2007, 21:18:
aaaaa eu am de gand sa o tin cam 5-6 ani si in jur de 150 000 km cam atat sa fac cu ea
Daca bagi numai benzina Logan dai talpa fara frica , pana se taie alimentarea dar vezi ca trebuie si ulei de ala special de Logan 0w80 ca sa stai fara griji.
bogdy5
29 Nov 2007, 21:26
momentan are dacia oil 5w30 da ma gandeam la un elf 5w40 nu merg cu viteza mare in schimb imi place sa ii dau in a 1a si a 2a turatii mari iar in a 3a chiar 120 km ca mai mult nu duce in a a3a si mie cam frica sa nu ma lase pe la 100 000 km voi ce ziceti sa ma risc sa mai merg asa sau....
Cauta benzina si ulei de care ti-am spus si dupa aia mai vorbim.Sa vezi ce fel se tureaza atunci si mai ales ce fel fuge..................cu totul alta masina.
bogdy5
29 Nov 2007, 21:34
daca ar exista asa ceva cred ca ai baga si u nu? mai ales benzina logan
lucian_v
29 Nov 2007, 21:38
Eu cred ca tine exact 342345,9723 km.
Deci cat mai ai pana la numarul asta?
Off topic - Cred ca inainte a vinde un logan dealerul ar trebui sa dea anumite teste viitorilor posesori .... (no offence pentru cei normali care detin un logan
. va respect pe toti )
bogdy5
29 Nov 2007, 21:42
poi daca ar tine atat mi-as cumpara 2 ca poate ar oprii astia fabricarea si raman decat cu una
Alexu7
29 Nov 2007, 22:50
sa vezi cand o sa ramana tactu cu volanu in mana, sa vezi ce probleme ai sa-ti mai pui atunci
Intrebarea era de fapt: Cine o sa-mi strice Loganul, turatia sau copacul? sau mintea bolnava
tribunul
30 Nov 2007, 10:38
QUOTE(l@u @ 29 Nov 2007, 21:22)
Daca bagi numai benzina Logan dai talpa fara frica , pana se taie alimentarea dar vezi ca trebuie si ulei de ala special de Logan 0w80 ca sa stai fara griji.
Eu am bagat numai benzina Logan, iar la revizie mi-au zis ca motorul e ca si inainte.
Ulei nu am mai gasit 0W80 Logan, dar am bagat 0W75 Logan, cica este mai bun, mi-a zis mie cineva care lucreaza la Dacia. Cica este testat in Siberia.
Acum folosesc si braduti Logan, se asorteaza perfect cu interiorul masinii.
QUOTE(tribunul @ 30 Nov 2007, 11:38)
Cica este testat in Siberia.
De fapt este testat in Sahara
tribunul
30 Nov 2007, 10:48
Hai sa nu vorbim prostii si sa cream confuzie, cel cu ulei 0w75 in Siberia, iar Loganul cu ulei 0w80 in Sahara.
ady85btz
30 Nov 2007, 11:03
la bloc am un taximetrist care are un logan 1,4 din 2004...primele aparute...si a facut multe curse externe si pana acum are 520.000 km facand DOAR reviziile! Probabil vreti sa stiti secretul...ei bine...mi-a zis ca la fiecare plin pe langa 35 litri de benzina,mai pune 5 litri de motorina si 1 litru de ulei 0W50...si rezultatul sunt cei 520.000 km doar cu reviziile!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alexu7
30 Nov 2007, 11:23
ai uitat sa zici ca marmota se usura in rezervor la fiecare 10ooo km facuti..
QUOTE(tribunul @ 30 Nov 2007, 10:38)
Eu am bagat numai benzina Logan, iar la revizie mi-au zis ca motorul e ca si inainte.
Ulei nu am mai gasit 0W80 Logan, dar am bagat 0W75 Logan, cica este mai bun, mi-a zis mie cineva care lucreaza la Dacia. Cica este testat in Siberia.
Acum folosesc si braduti Logan, se asorteaza perfect cu interiorul masinii.
Al dreaq mecanic doar i-am spus sa puna ce e mai bun si el cica 80 e mai bun.........si eu stiam ca tot 75 e baza.
Andy_ACS
30 Nov 2007, 18:45
@bogdy5 - probabil esti tanar, e prima masina, nu ai experienta, din cate vad o imparti su cu tatal tau.
Am un sfat pentru tine - lasa-o mai moale pentru binele tau.
Cat despre motor - Daca in mod normal nu te porti ca un animal cu el o sa te tina mult si bine (peste 150.000). Poti sa o calci cand ai nevoie si la 5000 ture, dar cred ca aceste practici nu ar trebui sa devina obisnuinta. Benzina de calitate si uleiul bun (si schimbat la timp!!!) or sa prelungeasca viata motorului.
Bafta!
TheFastOne
1 Dec 2007, 09:00
520.000 / 3 = 173333.(3)
173333/365 = 474.88 km/zi asta presupunand ca omul n-a avut sambete si duminici, nici vorba de Craciun sau Paste, n-a fost bolnav niciodata si nu si-a permis vreun concediu.
Eu zic sa mai tai un 0 din cifra aia ca altfel o dam in diverse
QUOTE(TheFastOne @ 1 Dec 2007, 10:00)
Eu zic sa mai tai un 0 din cifra aia ca altfel o dam in diverse
Corect, si se alege prafu` de bunatate de caterinca..
welcome back TFO
TheFastOne
1 Dec 2007, 10:28
Thanks
Mi-ati simtit lipsa ?
Benzina de calitate-inexistenta pe la noi si uleiul schimbat la timp-teoretic ar trebui schimbat pe la 5000km la conditiile de la noi, nu prea au valoare fara un filtru de aer schimbat la 10000km.De ce?Pt ca noi avem praf comparativ cu alte tari vestice!Sa nu mai spun de bujiile pe care unii le schimba la 90000km ca ...merge!Adica scanteieste!Important e sa benzineste!
Eu zic ca motorul Loganului in sine va tine mai mult decat structura de rezistenta cand te vei face praf in ceva.
Nici macar n-ai carnet si visezi sa schimbi constant la 5500rpm. Nu te vad bine...
QUOTE(bogdy5 @ 29 Nov 2007, 22:11)
turatii de 5500 dar si mers lin combinate cele 2 stiluri de mers
poate omu` vrea sa mearga lin la 5500 rot
Da, in oras merge numai cu a intaia.
in orash cu a1a la 5500 rot/min si in afara orasului cu a2a la 5500 iar pe autostrada cu a 3a la 5500 ma gandesc oare cat ar tine motorul? nu cred ca ar ajunge la a 2a revizie ar fi ceva daca ar incercat cineva testul asta
C@talin
28 Dec 2007, 15:40
avem deja un candidat
IRONICK
28 Dec 2007, 15:41
Poate face caterinca de voi ... mie mi se pare anormal sa pui o asemenea intrebare.
radian
28 Dec 2007, 21:28
Daca ar fi singura intrebare de genul asta pe forum...
asa faceti misto......merci
Andy_ACS
28 Dec 2007, 22:26
@boboc - nu te supara, dar la intrebarea ta nu are nimeni raspuns, pentru ca nimeni nu a fost nebun sa foloseasca masina in dusmanie cum descrii tu.
Bafta!
boboc, io zic sa revii dupa ce mai cresti.
poi stiu ca aberez dar ziceam si eu eram curios ,stiu ca nimeni nu ar fii in stare sa isi bata joc asa de masina imi pare rau daca am deranjat cu ceva:D
Nu deranjezi, bre. Doar ne amuzi.
oricum ar fi un test bun sa faca astia de la dacia sa vedem de ce sunt bune motoarele astea oricum eu sunt multumit
radian
29 Dec 2007, 00:11
QUOTE(boboc @ 28 Dec 2007, 23:56)
poi stiu ca aberez ...
Totul este sa fii perseverent...
Fane2008
29 Dec 2007, 02:59
Omu' cu loganu' ... treaba sta simplu - la daciile vechi prinzi 100.000 km intre doua segmentari daca schimbi la 2000 maxim 2500rpm. Am un pui de pilot in cartier care si-a facut el nu-s ce drq la masina, de o calca pana in 7000rpm. Si la atat si schimba cand iese la "curse". Treaba naspa e ca schimba setul pe la vre-o 10, maxim 15 mii - depinde de cate curse a avut in ultimul "sezon". Doamne ce rad de el la faza asta. Cred ca si de tine as rade la fel... cum drq sa schimbi setul la fiecare 3 luni frate
? eu il am de 8 ani si inca merge..
A... mai e ceva. mai am un amic.. doar ca asta nu e "pilot" ... asta doar se crede. I-a dat 70 la ora cu a II - zicea ceva de 6000rpm si a trebuit sa-i schimbe setul in doua saptamani, ca ii scotea masina fum de ziceai ca in uleiul ei nu e strop de benzina. A lui nu era modificata ca a primului "pilot" (ha ha ha.. pilot), era stock.
Loganu' o fi mai rezistent ca o dacie veche nemodificata dar si daca iesi cum iese primul amic de care am zis, nu cred ca iesi bine...
Merced
29 Dec 2007, 09:27
Hai ca tu o dai in extrema cealalta. Se intampla sa ti se faca zob motorul asa repede daca e facut cu picioarele.
De exemplu la rabla de la mine din semnatura e facut de vreo 10 ani, are vreo 30-40.000km, mananca destul de putin ulei, si cand se mai intampla s-o mai calc pe coada(da, 70km/h intr-a doua, aproape 110km/h intr-a treia) nu se face motorul zob asa, una doua. Se face daca o turezi rece, daca sunt alte probleme, etc.
Cat despre
QUOTE("Fane2008")
I-a dat 70 la ora cu a II - zicea ceva de 6000rpm si a trebuit sa-i schimbe setul in doua saptamani, ca ii scotea masina fum de ziceai ca in uleiul ei nu e strop de benzina.
aste e pentru alt topic...
se amuzau unii domni mai sus pe ce am zis eu da pana la urma o sa cumpar o spn la 100 de milioane am vazut prin targ si o sa merg numai la 5000-5500 de ture pana se caleaza motorul (momentan nu dispun de bani ) ar fi interesant sa face cheta si sa luam una
Si sa nu ii schimbi uleiul. Doar sa-l completezi cu ulei uzat de la alte masini.
radian
29 Dec 2007, 14:27
@Boboc: tu sugerezi sa punem mana de la mana sa-ti cumparam o masina pe care s-o faci praf? Interesanta propunere...
Fane2008
29 Dec 2007, 14:40
QUOTE(radian @ 29 Dec 2007, 14:27)
@Boboc: tu sugerezi sa punem mana de la mana sa-ti cumparam o masina pe care s-o faci praf? Interesanta propunere...
se numeste investitie in tinerii piloti
Merced .. n-am fost cu ala in masina si nici nu i-am condus masina. Am spus ce se aude si ce a recunoscut si el cam cu jumatate de gura. Adevarul o fi pe undeva pe la mijloc sau poate nu - habar n-am cat de uzata era masina cand a facut asta -poate ca era deja terminata. Nu stiu. Oricum (a vandut-o) avea o rabla de masina, judecand dupa zgomotele de la pornirile de dimineata.
Vis a vis de durata de folosire uite alta chestie - se pare ca fara filtru de aer montat, un set se face praf in vre-o 3.000 de km, pe drumuri de tara. Mi se pare cam putin dar stiu ca nisipul e f. abraziv. Doar 3.000 sa tina?
Uneori tine doar 2999 km.
Valentin Grama
29 Dec 2007, 14:47
QUOTE(boboc @ 29 Dec 2007, 10:52)
da pana la urma o sa cumpar o spn la 100 de milioane am vazut prin targ si o sa merg numai la 5000-5500 de ture pana se caleaza motorul
La ce iti trebuie o masina care schimba la 5500 de rpm? Alergi la contratimp? Multi dau blana la masina si in 30 de metrii o pun in genunchi ca e stop... asta vrei si tu?
Legat de "problema ta", exista o solutie mai simpla. Ia-ti o calibra. Aia are rpm-urile mai ridicate decat ale unei dacii si suporta ceva mai usor ...
Lord Hades
29 Dec 2007, 22:24
Stimate forumist ... o tampenie asemanatoare am vazut acum cativa ani la un prieten de al meu, care in timpul unui drive test cu un logan (abia aparuse atunci) s-a gandit sa vada cat duce la maxim in fiecare treata de viteze. Cte pe aci sa il linseze responsabilul cu masina de drive test
Serios vorbind, la ce iti trebuie sa mergi cu pedala la fund in oras? Ce faci raliu? 20.000 o sa te tina sigur motorul caci am un alt prieten fost prorietar de clio care facea ceva asemanator tie. Asa ii placea lui sa conduca). Cred ca cel mai bine ar fi sa ii intrebi pe poriectantii de la Dacia, deci da un telefon la Vocea clientului si daca nu vor fi socati de intrebarea ta ar trebui sa iti raspunda.
PS daca aflii anunta-ne si pe noi
PS2: ai cumva o conducta de benzina pe sub casa? Restul lumii nu stie cum sa faca sa schimbe cat mai repede ca sa scoata consum mic si tu ii dai talpa pana iti taie injectia
))
liviu2004
30 Dec 2007, 12:29
QUOTE(bogdy5 @ 29 Nov 2007, 21:11)
cam cati km tine un logan in special motorul in conditii mai grele de functionare turatii de 5500 dar si mers lin combinate cele 2 stiluri de mers
Ține până se strică.
sa nu imi ziceti ca voi nu conduceti si mai sportiv asa din cand in cand ,parca iti vine sa sa te mai duci si un ture
Invata intai sa conduci si afla apoi cum urca masina
un ture!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.