ciprianeduard
5 Dec 2007, 21:02
Va rog spuneti-mi merita o Dacia 1300 din 72 cu piese originale mai putin chederele de la parbriz si luneta si oglinzile retrovizoare, dar toate ornamentele sunt la locul lor si arata bine mai putin barile care sunt cam ruginite, si masina nu are frane de loc ca nu a mai fost miscata din '99 , fara itp si asigurare, dar cu unic proprietar si 38000 de km la bord ( care sigur sunt reali ), dar porneste si merge ceas motorul.
Intre scaune are o cotiera , bordul arata impecabil, la portbagaj scrie dacia 1300 mare si are tampoane mari la bari, dar are faruri de elba si carburator de carlfi (romanesc) iar la podeaua din dreapta fata am vazut ceva rugina . Nu credeam ca la o dacia din 72 se pot alinia si inchide asa bine usile ( nici la o dacia nou nu se intimpla asa) si tapiteriile de la usi sunt super drepte si impecabile.
Raspundeti-mi si mie va rog ca nu stiu ce sa fac....
Studiaz-o atent de tot, si baga-ne niste poze. E destul de posibil sa merite, daca sta bine la capitolul tabla. Vezi ca e topic dedicat cu "frantuzoaica", pune poze si p-acolo ca sa-si dea si pasionatii cu parerea.
Adrian_Boy
5 Dec 2007, 22:11
Veche rau, si o masina care a stat pe loc mult timp, ai mai mult de schimbat decat la una care a mai mers.
Si cum mai zicea cineva de pe aici, motorul il mai faci, dar tabla ?
Pana nu vedem poze nu ne putem pana la urma arunca cu sfaturi. Ce conteaza vechimea pana la urma, poate fi mult mai buna decat una din 1998 de exemplu, chiar si la tabla. Daca va arata masina care nici 10 ani n-are si are pragurile de-ti intra mainile prin ele, ce sa mai zic.
Si ce daca a stat? Schimba consumabile si cauciucaraie si poate sa-si vada de treaba.
Si rabla de la mine din semnatura a stat vreo 2 ani degeaba, am mers foarte putin cu ea, apoi iar a stat un an si de asta vara am mers cu ea vreo 8000km fara probleme majore. Si eu nici n-am schimbat o garnitura la ea.
Motreanu Sorin
6 Dec 2007, 01:36
La cate masini am cautat si vazut imi pot da seama despre ce e vorba doar in masura de a afirma (in lipsa pozelor) ca masina dupa cum se prezinta merita cu putina negocie si mai putin dar nu cu mult!
Daciile din perioada respectiva pastrate cu vopsea originala,carb. Solex,nemodificate si fara gauri prin caroserie -ulei si vaselina bagate in tablarie se vand la sume de peste 1000 de euro (cel putin atat vor proprietarii sa scoata pe ele).
Cam atat pot sa-mi dau eu cu parerea pana vei posta niste poze.As zice ca merita in masura in care ai timp sa te si ocupi de ea putin,altfel rugina isi face treaba si am vazut destule masini care au motorul neumblat dar tabla "ciuruita".Mecanica o mai faci,piese se gasesc ca doar e dacie dar tabla si structura de rezistenta vezi sa fie ok.
PS:poze
ciprianeduard
6 Dec 2007, 22:31
Nu am cablu de date la telefon dar cred ca o sa fac tot posibilul dar va garantez 100% ca in poze va arata foarte bine ca arata bine , are linie , lufturile sunt egale , dar masina a fost vopsita si destul de urat adica nu s-a intins bine vopseaua pe anumite portiuni in sensul ca este un pic brobonata si nu cred ca este omorata cu chitul si vopseaua este vechie .
Pot sa va spun ca m-am uitat in portbagaj la oale acolo si arata foarte bine , contraaripile fata sunt super pragurile si usile par foarte sanatoase , si cel mai tare ma termina interiorul ca este IMPECABIL si original , tot ca m-a trage pe mine inapoi este faptul ca nu are itp si nici frane si numai frinele cred ca ma duc la 3-4 mil plus 1,5 inspectia ( in cel mai fericit caz ) ca aici se mai adauga si costurile de imatriculare (pe numele meu) si toate astea sa o fac sa pot circula cu ea ...
Sa va mai zic ca am gasit un break din 99( dar necesita set motorul ) cu 30 mil sau o berlina din 89 cu carb orinzotale , si motorul preparat ( pt curse) cu 17 mil discutabil plus un portbagaj de piese.
sorin1983
6 Dec 2007, 22:39
uita-te atent! ca in cam 20 de ani o sa ti se para rabla si nu o sa iti mai placa.
De ce sa te coste atatea milioane cu franele?
Ce intelegi tu prin "nu are frane"? Adica n-are pompa, etrieri, saboti, placute?
Daca vrei sa spui ca nu tin franele, asta se poate rezolva relativ usor schimband cam tot ce e de cauciuc din sistemul de franare, daca celelalte componente sunt in regula.
sorin1983
6 Dec 2007, 23:43
merced nu rade
)) am un vecin care si-a luat teapa asa
a cumparat un cazan care nici macar nu avea urme de sistem de franare pe spate
doar tamburul la pielea goala
))) si zicea: ba mie mi-a spus ala ca n-are frane dar da-o dreacu nici chiar asa !
)))
Nu zic ca nu sunt si cazuri d-astea, dar ma indoiesc ca avea ce face posesorul unei masini de peste 30 de ani cu componente din sistemul de franare. Chiar ma indoiesc.
vi_escu
7 Dec 2007, 00:38
Costurile de inmatriculare (mai putin IP-ul) le ai si la una noua, basca taxa de prima inmatriculare. Astea nu se pun!
Cum adica nu are frana? In 8 ani e posibil sa se fi scurs tot lichidul, ai verificat? Risca 7 lei, pune lichid, aeriseste si vezi ce se intampla. Daca o cumperi schimba urgent uleiul (daca si ala e vechi tot de 8 ani), toate lichidele si garniturile la pistonasele de frana.
ciprianeduard
8 Dec 2007, 18:06
In primul rind cred ca trebuie racordurile de frana si mai e o problema cu aerisitul ca aerisitoarele nu se desfac ( cel putin pe masina).
Eu oricum m-am gandit si am analizat si cred ca-si merita bani ( cel putin e originala la unele aspecte) si oricum nu mi-a dat nimeni un raspuns concret dar comparand-o cu una de la bursa cam cu vreo 10 ani mai tanta cu 25 mil ultimul pret , la tabla nu e mare diferenta dar aia este in circulatie dar mai este si 100% romaneasca .
DECI saptamana viitoare o cumpar
oricum o sa vin cu poze in cit mai scurt timp....
Pai sa aerisesti poti si fara sa folosesti dracoveniile alea de aerisitoare.
Asteptam pozele.
vi_escu
9 Dec 2007, 01:03
Ba la tabla e mare diferenta! Alea din 72 aveau tabla muuuult mai buna.
Bafta.
ciprianeduard
9 Dec 2007, 21:47
Uitati si niste poze dar era cam intunecat afara si nu au iesit prea tare...
9 Dec 2007, 21:49:
Uitati si niste poze dar era cam intunecat afara si nu au iesit prea tare...
Mie mi se pare ca arata extrem de ok, asa la prima vedere. Daca pui mana pe o digitala trage unele mai elocvente. Oricum are toate ornamentele, dar a mai fost vopsita cel putin o data, ca nu e negru in spatele grilei. Asteptam niste "rezultate".
Si sa nu uit, poza cu motorul.
tzepesch
12 Dec 2007, 11:02
bai arata bine, bine,,,,, mai cerceteaza, poze motor, interior.... dar te sfatuiesc sa o iei, daca as putea eu mi-ash lua o frantuzoaica, si maine...
mi-ar da taicamiu cu ea in cap, dar deh, pasiunea pt old school....
adi_adyta
12 Dec 2007, 16:34
pe a mea am dat 15 mil. tot din 72. la mecanica beton, la tabla a stat cam prost dar cu 2 cutii de chit si 10 metri de autocolant arata mult mai bine decat una mult mai tanara
Merced
12 Dec 2007, 18:52
Aia din poza ta e din '72?
Daca da, pacat de ea...
Motreanu Sorin
12 Dec 2007, 19:10
Mmm..masina arata chiar bine!Mie-mi place.
apline5
12 Dec 2007, 22:53
masina arata SUPER la 20 mil ...mama ...uite ce linie are caroseria aripi tot aoleu
io unu as cumpara-o
mecanica la o masina reprezinta 5% din ea ....
tabla e 95% ...io as cumparao si acum
mai nene, esti nebun la cap?!?!?! mama ce bine arata!
IA-O!!!
ia-o tu si eu iti dau 1000 euro pe ea! tinem legatura
din cate am inteles de pe alt topic, a cam "expirat" faza... pacat de masina, linia e buna, tabla arata bine...
ciprianeduard
19 Dec 2007, 19:39
Fratilor, masina am cercetat-o atent si am gasit rugina la pedalier in dreapta si am mai gasit la stalpul din stanga fata jos si s-ar putea ca atunci cand o sa o desfac o sa mai gasesc pe ea... masina a stat nemiscata ceva ani si apa si-a facut treaba... avantajul ca este originala ( mai putin vopseaua, parbrizul cu chederele parbriz si luneta). iar pretul ei era de 1000 euro dar eu sunt perieten cu omul si mi-o lasa la 20mil asa pt mine ( ca ma stie tipicar si stie pe ce mana ajunge ) dar fara baterie...
Caroseria este originala ( cel putin asta am dedus dupa ce am facut cercetari pe net) ea are o placuta ovala care scrie R 1170 si este caroserie de renault (gordini avea caroserie R1173 spre exemplu), dar bomba la interior se gaseste ( o sa va mai trimit poze si cu interiorul...)arata impecabil, nici nu-mi vine sa cred ce bine poate sa arata mai putin plafonul care la sailpi din spate s-au cam ingalbenit si la stilpi din mijloc fata si parbriz nu are tapiterie deloc ( asa a fost din fabrica? )
citroends21
20 Dec 2007, 18:24
atunci ce mai stai? ia-o omule. e ieftina !
Psyche
22 Dec 2007, 01:39
ma baiatule...asta se face...masina e boboc. iti ia 2 saptamani de munca si o scoti mai bine ca din fabrica. pe langa ce cadavre si cancere sunt pe drumuri, asta e aur curat.
nu sta ca iti sta norocu...pune mana si da banu...n-o sa iti para rau.
Tiberiu-Andrei
22 Dec 2007, 19:24
Frumos exemplar,cum a zis si Psiche e aur pe langa jafurile ce ruleaza pe drumurile patriei.Bafta!
sobolan
28 Dec 2007, 16:49
arata aproape ok masina,mai putin oglinzile de plastic
...are linia buna....nu prea ar face 20 dar daca esti tu sigur ca e kilometrajul original de 38000 si daca esti impatimit dupa o frantuzoaica
cumpar-o....oricum ai sa mai ai treaba la ea si ai sa mai scoti ceva bani din buzunar dar o sa iasa o masina frumoasa din ea...
dr_mKe
28 Dec 2007, 19:17
nu face 20 mil, yeah right ! In Romania isi face banii cu varf si indesat ! Mai ales ca are ornamentele originale in stare buna, si apoi la vechimea ei se prezinta mai mult decat super avand in vedere ca a stat afara !
Si daca kilometrajul este dat inapoi, nu vad care ar fi problema.
sobolan
28 Dec 2007, 19:39
pai daca km e dat inapoi tre sa umbli ,poate, si prin motor....ce zici ?ajunge 40 de mil cu tot cu reparatii sau poate mai bine?
CriSTI68
28 Dec 2007, 20:18
daca as prindeo....
sobolan
28 Dec 2007, 21:27
hihi
...m-as baga si eu la una bucata frantuzoaica...
la bani astia e tare de tot masina sa fim seriosi altii dau bani astia pe un telefon aia e o masina si spre deosebire de dacia lui bunicamio din 99 care e plina de rugina asta e tare si am vazut dacii de atunci cu motorul neumblat si multi km ia-o ca daca nu o sa iti para rau
dr_mKe
29 Dec 2007, 00:18
Ce-mi place cum isi schimba unii parerile, asa rapid si la 180 de grade
hi hi
sobolan
29 Dec 2007, 00:25
daca te referi la JE
as lua-o nu e pb. dar nu la banii astia
...
dr_mKe
29 Dec 2007, 00:34
hi hi
evident
La banii astia este o afacere corecta. Masina nu pare sa fi fost lovita, cel putin nu rau, este bine intretinuta. Tot ce tine de sistemul de franare se poate rezolva in parcare la scara blocului. Schimburile de ulei la cutie si motor nu necesita mecanic. Eu as acorda atentie sporita simeringurilor de la motr in special, o scapare de ulei nu i-ar prinde bine discului de ambreiaj. De asemenea burdufuri noi la planetare, schimbata unsoarea la rulmenti & articulatiile de la roata ale planetarelor, gresat caseta de directie, schimbat toate bucsele, verificat amortizoare care nu-i exclus sa inceapa sa curga dupa cateva sute de kilometri.
Pentru cine cauta o Dacie 1300 in stare originala, masina asta-i o
bijuterie !Plus ca targuiala la pretul asta raportat la conditia masinii = nesimtire. Trebuie pretuita grija proprietarului fata de masina. Nu crezi ?
Sunt de acord ca masina asta, chiar daca a stat pe loc, merita 20 de milioane. La naiba, unii dau banii astia si mai mult pentru o minivacanta de Revelion sau pe shopping si nu se aleg mai cu nimic dupa aia. Eu unul sustin ca merita pentru ca e deja o raritate pe strada la anii si aspectul ei, si va deveni in curand masina de colectie. Si, chiar presupunand ca o repari si apoi nu-ti mai place de ea, se va gasi (cred eu) unul sa-ti dea banii pe care i-ai bagat.
Din cate stiu eu, intr-adevar primele modele nu aveau imbracate stalpul 1 (parbriz ) si 2 (central), era tabla goala.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.