Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Alternator bun, nu-i stiu amperajul
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Piese auto - Dacia Clasic
Bullix
Am un alternator nou-nout (mai exact, nefolosit), primit ca piesa de schimb odata cu masina, si nu reusesc sa citesc pe el curentul maxim debitat. Atasez cateva poze, poate il recunoaste cineva sau reuseste sa descifreze ce scrie sub acel "TIP 1111". E lovit, sters, zgariat, nu stiu, dar se vede ca scria ceva acolo. Se poate observa o "ramasita" de "V" de la volti.

Ce credeti, e de 36A sau de 50A. Daca e de 50, nici nu mai stau pe ganduri, il montez.

Pozele atasate le accesati aici:

Poza_1
Poza_2
Poza_3
Poza_4 (asta s-ar putea sa va ajute cel mai mult)

PS: pozele sunt la 6 megapixeli, ca sa puteti da mult zoom, sa va puneti ochii la incercare. icon_mrgreen.gif
Numai bine!
bygy007
eu parca vad un 35 si dupa sirma care o are pe bobinaj cam 70% cred ca este de 35 la 55 sirma este mai groasa

o intrebare cite fire vin din bobinaj pe fiecare grup de diode
diaconuliviu
Ai punte cu diode "cu fir", asta ar da o speranta unuia de 50 A. Ramine de vazut: pune o poza si din partea cu puntea si firele sau priveste singur; daca la fiecare surub de fixare al firelor de la diode ai cite un papuc in care sint fixate DOUA fire de sirma emailata, statorul e de 50A, daca e doar cite un fir, e de 36A.
Bullix
Ma duc, verific, si va zic si voua. Ideea e ca nici bateria nu e tocmai excelenta si bani s-o schimb exclus acum, cand (ma ingrozesc) urmeaza perioada de facut cadouri, so... poate un alternator de 50A m-ar incuraja sa-mi pun inapoi pe masina bijuteria de cass pe care am scos-o tocmai din motive energetice.

<span class='edit'>7 Dec 2007, 10:02:</span>
QUOTE(bygy007 @ 7 Dec 2007, 00:48)
eu parca vad un 35
*



Tocmai ca eu vad, dupa acel "V" o "urma" de 5. Mai exact, jumatatea in forma de semicerc a lui 5.

M-am uitat: din stator pleaca 3 fire, fiecare la cate un surub. Apoi, din fiecare surub, mai pleaca inca alte doua fire, undeva catre interior. Banuiesc ca acelea sunt firele diodelor grupate, nu? Asta inseamna ca e de 35? sad.gif sad.gif sad.gif
diaconuliviu
Da, firele litate sint la diode, firele "brute", monofilare, groase de 1,5-2 mm emailate, sint la stator. Daca cele 3 fire din stator de care spui sint TREI si nu SASE, pe fiecare ramura cite doua, e de 36A (montaj stea). Ca o ultima verificare, daca desfaci statorul si vezi undeva un varnis in care se reunesc trei fire, e 36.
gabi1
1111 e de 36A

1114 e de 50A
djasu82
Mai bine cautati alternatoare de super nova sunt foarte bune cotate la un curent de 80A.
diaconuliviu
QUOTE(gabi1 @ 9 Dec 2007, 12:17)
1111 e de 36A

1114 e de 50A


Corect ce spui dar nu ma iau dupa inscriptionare; in timp s-au tot demontat alternatoare si facut transplanturi de diversi meseriasi. Am pe acasa un 1111 cu diode si stator de 50 A, ce spui de asta? De asemenea am doua 1114 cu stator de 36. De fapt ele sint de 50 si de 36, doar capacele sint permutate.

In ideea asta m-am legat de tipul de punte si de stator, acolo se vede diferenta sigura.
ciprianeduard
<<<Mai bine cautati alternatoare de super nova sunt foarte bune cotate la un curent de 80A.>>>
Asta o sa va multumeasca numai ca trebuie sa puneti fulia de la alternatorul de pe masina sau una mai mica...
gabi1
Adica rotorul este identic la ambele?
parpanel
Alternatorul de SN se monteaza fara modificari la sistemul de prindere pe dacie? Are cumva releu incorporat?
Ma bate gandul sa trec de la 36A la 80A la dacia lui "batranu".
djasu82
Da are incorporat releul in alternator .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.