Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Clio3 Dynamique vs Megane Bicorp Prima
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Statistici
stef12
Strict intre aceste 2 modele. Ce ati alege?
Amandoua se invart in jurul aceleiasi sume.
Motorul va fi acelasi ( 1.5 dCI 85 CP ) deci cel putin in privinta asta m'am decis.

Clio 3 este mai accesoriat si e un model mai nou dar nu prea imi place designul exterior. In special partea din spate.
Megane-ul bicorp are deja cativa ani de la aparitie dar ( cu toate ca in noul clio interiorul pare mai interesant ) ma atrage mai mult.
Este clar ca Megane'ul fie el si varianta cea mai ieftina ( cu cele mai putine dotari ), dar as vrea sa stiu, voi ce ati alege intre masina cu dotari mai multe si de concept mai nou si cea care va place mai mult ca design?
Avantajele semnificative pe care le'ar avea Clio la nivelul dotari ar fi: Proiectoare ceata, Mai multe airbag'uri, Oglinzi electrice incalzite, Bare de protectie fata si spate in ton cu caroseria.
Ar mai fi de specificat ca oferta lunii decembrie vine cu o reducere de 931 euro pentru Clio 3 si 2380 pentru Megane Bicorp.

Dotari Clio Dynamiqu:

Airbag-uri frontale adaptabile pentru sofer si pasager (cu posibilitate de dezactivare manuala a airbag-ului pentru pasager)
Bancheta spate rabatabila 1/1
Bare de protectie fata si spate in ton cu caroseria + bandouri laterale carbon mediu
Blocarea automata a usilor la demaraj
Centuri fata in 3 puncte, pretensionate si limitator de efort integrat
Centuri spate in 3 puncte, cu limitator de efort integrat (pentru cele laterale)
Computer de bord multifunctional
Directie asistata electric
Geamuri si parbriz cu tenta
Imobilizator electronic codat
Inchidere centralizata a usilor cu telecomanda
Pachet "Drumuri Dificile"
Proiectoare fata dublu optice
Scrumiera mobila si bricheta
Stergatoare parbriz cu cadenta variabila
Stergator luneta
Tetiere fata reglabile pe inaltime
Turometru
Volan reglabil pe inaltime

Echipamente suplimentare fata de versiunea Authentique
ABS + EBV + AFU + aprinderea automata a luminilor de avarie in cazul unei franari de urgentae
Airbag-uri laterale torace pentru locurile din fata
Airbag-uri pentru cap fata-spate
Airbag-uri anti-alunecare pentru locurile din fata (pt versiunile 3 usi)
Aer conditionat cu reglare manuala
Bancheta spate fractionabila 1/3-2/3
Buzunar de depozitare pe spatarul scaunului fata dreapta
Centuri fata reglabile in inaltime, dublu pretensionate (pt versiunile 5 usi)
Centuri fata reglabile in inaltime, simplu pretensionate (pt versiunile 3 usi)
Centuri laterale spate cu pretensionare
Geamuri electrice fata, cu impuls pe partea soferului
Manere de usi exterioare cromate
Oglinzi retrovizoare electrice si degivrante, cu oglinda asferica pe partea soferului
Oglinzi retrovizoare in ton cu caroseria
Proiectoare de ceata
Radio mono CD 4X15W RDS codat, cu afisaj separat si satelit de comanda
Sistem Isofix de prindere a scaunului copil pentru locurile laterale spate
Scaun sofer cu reglare pe inaltime
Tempomat-limitator de viteza (pt 1,6 BVA)
Tetiere pentru toate locurile spate, tip virgula, reglabile in inaltime
Volan imbracat in piele


Dotari Megane Bicorp Prima:

Pachet "Drumuri dificile
A.B.S. cu repartitor electronic de franare E.B.V.+ A.F.U. (Asistenta la Franarea de Urgenta)
Aprinderea automata a luminilor de avarie in cazul unei franari de urgenta
Airbag-uri frontale adaptabile pentru sofer si pasager
Centuri fata in 3 puncte, cu reglare pe inaltime si limitator de efort
Centuri spate in 3 puncte si limitator de efort
Tetiere fata reglabile pe inaltime
Imobilizator electronic codat
C.A.R. (Inchiderea automata a usilor, portbagajului si a trapei pentru carburant la demaraj)
Directie asistata electric variabila
Volan reglabil pe inaltime si in profunzime
Computer de bord cu 6 functii: distanta parcursa, viteza medie, autonomia de carburant, consum total/mediu/instantaneu
Semnal sonor pentru uitarea stingerii farurilor, centurii de siguranta, nivelul minim de carburant, alerte rosii
Faruri dublu optice reglabile pe inaltime cu ajutorul comenzii plasate pe tabloul de bord
Stergatoare parbriz cu 2 viteze si cadenta variabila
Stergator luneta cu activare automata la mersul cu spatele
Functia "Follow me home
Inchidere centralizata si demaraj cu card
Radio 2X15 W cu afisaj separat si satelit de comanda pe volan
Geamuri electrice fata
Geamuri si parbriz cu tenta
Parasolar pentru sofer si pasager cu oglinda pentru machiaj
Accesorii fumatori
Trapa pentru carburant cu deschidere integrata
Bancheta spate rabatabila 1/1
Bare de protectie, bandouri, manere si oglinzi exterioare de culoare neagra
Trape sub locurile din fata
Spatiu de depozitare deschis in partea centrala din fata
Tabliera spate mobila
Aer conditionat manual

Pret DDP (+metalizata si extindere garantie 24 luni) -> 13186 Euro


Multumesc.
2dor
Mie personal imi place mai mult Clio decat Megane, este mai nou si pare mai finisat, mai calitativ. Insa nu as lua cu AC manual, macar climatronic sa aiba. Clio este incapator la interior chiar si pentru persoane inalte sau late.
bobo77
Eu clio as lua.
adister
Intre Clio Dynamique si Megane Prima as alege cu ochii inchisi Clio smile.gif ...si vorbesc in cunostinta de cauza - masina mea de zi cu zi e un Megane wub.gif dar din cand in cand mai conduc si masina fratelui meu, un Clio Dynamique. In Clio ma simt "ca acasa", totul e identic cu Megane-ul, as zice ca doar spatiul dintre scaunele din fata e o idee mai mic. In rest masina este spatioasa, imi place cum arata (cam inalta pozitia de condus totusi).
Si inca ceva - eu as alege aer conditionat automat ca optiune suplimentara wink.gif
sorin_f39
-------------------
stef12:

Raman totusi la diesel pentru ca.. Bucurestiul e Bucuresti . Iar un 1.6 16V benzina sigur nu scoate sub 12-13 in minunata noastra capitala. Deci, m-ar interesa sa si merg cu masina nu doar s-o am .
-------------------


Alege Megane, in detrimentul lui Clio, fara sa te gandesti. Argumentele scrise de colegii de pe forum sunt foarte bine intemeiate.
Acum, insa, din ceea ce vad eu, la Bucuresti nu se circula! LA Bucuresti se sta, se pierde timp in trafic. Unde vrei tu sa mergi cu ea in oras?
Chiar si asa, parerea mea este, tinand cont de faptul ca partea financiara este foarte stricta, sa te mai gandesti la partea cu achizitionarea unui Diesel. Din start ai scadea vreo 1500 euro daca ai cumpara un Otto. Fa-ti un calcul si vezi in cat timp ti-ai amortiza banii astia. Daca intr-adevar un benzinar in Bucuresti ar scoate 12 litri / 100 km, crezi ca un dizelache ar scadea sub 8.5 - 9 litri / 100 km?
99AIM
QUOTE(bobo77 @ 11 Dec 2007, 15:13)
Eu clio as lua.
*


In sfarsit sunt de acord cu tine,am luat deja dar Privilege,masina cu design nou.... superba,piele....
gabylzr
Pe tine pielea te incinta? vorbim la vara.Din cite lucruri bune are masina asta tu pentru asta ai gasit sa il lauzi, nu mai zic nimic, dar da si tu argumente pro.
99AIM
Chiar crezi ca trebuie sa te conving pe tine de ceva?
Cu siguranta ca nu.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.