Salut!
Na,belea ca a venit iarna in Bucuresti si o chestie ignorata asta vara a reaparut.Cand am primit masina(august),pe ea fusese pusa baterie noua. Si totusi bateria se descarca dupa 2-3 zile de nemiscat masina. Cand am luat-o de la propietar,mi-a incarcat un pic bateria din cea de la masina lui. Dupa o saptamana,problema a disparut complet.
Pana acum.La inceputul saptamanii,mi-am montat un casetofon pe masina.Omul care a umblat ,daca tot a umblat,a facut si proiectoarele de ceata sa mearga. Cand mi-a inapoiat masina,mi-a spus ca sa o pornesc cu faruri,casetofon,aeroterma oprite.Ca ar fi prea multi consumatori si ca ,daca bateria e noua,alternatorul ar avea probleme,nu ar incarca bine bateria .
In seara asta,masina refuza sa porneasca.Curent e in baterie ,la modul se aprinde bordul,farurile,etc.Dar masina refuza sa porneasca.Dau de cheie sa porneasca,face un zgomot ca de pornire cam 2 secunde si apoi face ca si cum ar fi "stransa de gat".Nu am incercat sa o imping sa vad daca porneste impinsa.
Eu sunt novice in domeniu,nu stiu mai nimic.Ceva sfaturi ?Multumesc!
$$ilvviu
13 Dec 2007, 21:22
Sfaturi.....
In primul rand trebuie sa pornesti masina, eventual sa te ajute un prieten cu bateria lui.
Apoi masori sa vezi daca iti incarca alternatorul.
Daca da fa niste ture cu masina sau las-o sa mearga juma' de ora macar sa se incarce, asta daca nu ai un redresor.
Dupa ce ai incarcat bateria vezi daca nu cumva ai consum prea mare cu motorul oprit (posibil casetofonul).
daca zici ca ai curent este ff posibil sa fie de la electromotor deoarece se deformeaza capacul si nu mai invarte cum trebuie.
nikssark
13 Dec 2007, 23:48
Ce vrei sa spui cu "se deformeaza capacul"
variable_dynamics
14 Dec 2007, 00:24
Din cauza frigului se contracta materialul din care este confectionat capacul(capacele) demarorului. Contractandu-se,preseaza pe bucsele de bronz(lagarele) in care se invarte axul rotorului.
Numai bine.
nikssark
14 Dec 2007, 01:30
Totusi eu nu cred ca se contracta atat de mult incat sa preseze bucsele si sa nu permita rotorului sa se invarta. Nu suntem in siberia sa fie -40 grade noaptea.
variable_dynamics
14 Dec 2007, 01:37
De acord cu tine. Nu suntem in Siberia
Dar e posibil sa se deformeze si de la caldura,in timpul functionarii motorului, datorita amplasarii demarorului.
Nu supraestima calitatea produselor romanesti! Nu trebuie sa fie nici -40 grade(Siberia) si nici 40 grade la umbra(Ecuator,mai nou si Romania in ultimele veri
)ca sa se deformeze capacul in cauza.
Problema ta mai poate avea drept cauza si "descentrarea" demarorului.
Parca mai era un topic unde ai postat.
Numai bine.
nikssark
14 Dec 2007, 01:42
In ceea ce ma priveste pe mine pot sa iti spun ca centrarea elm am rezolvat-o (vezi postarile mele mai vechi) iar in momentul de fata singura problema pe care o mai am este aeroterma care sucureaza foarte putin dar nu alarmant iar mos craciun a zis ca nu mai are bani anul acesta.
apollo
14 Dec 2007, 08:42
vorbind de frig, eu am patit ceva asemanator.
am plecat anul trecut din focsani la brasov, am lasat acolo masina si cand m-am intors la ea nu mai pornea.
cand am ridicat capota, totul parea in regula, dar cand am pus mana pe capacul la delco, l-am luat de acolo in 2 bucati.se crapase pe jumatate.
el era cald si la rece a crapat.presupun ca de bun ce era.
volint
14 Dec 2007, 13:13
QUOTE(apollo @ 14 Dec 2007, 09:42)
vorbind de frig, eu am patit ceva asemanator.
am plecat anul trecut din focsani la brasov, am lasat acolo masina si cand m-am intors la ea nu mai pornea.
cand am ridicat capota, totul parea in regula, dar cand am pus mana pe capacul la delco, l-am luat de acolo in 2 bucati.se crapase pe jumatate.
el era cald si la rece a crapat.presupun ca de bun ce era.
Irelevant... E vb de GTI; iar nu citesti in josul paginii (ma gandesc la contractele care le-ai semnat).
Poate fi de la electromotor (descentrat, bucse/carbuni uzate) sau de la instalatia electrica (cablul "de +" care merge la starter). Trebuie un "ochi avizat" sa-ti descopere cauza.
Spor!!..
apollo
14 Dec 2007, 13:22
QUOTE(volint @ 14 Dec 2007, 13:13)
Irelevant... E vb de GTI; iar nu citesti in josul paginii (ma gandesc la contractele care le-ai semnat).
am si specificat ca "vorbind de frig".
eu am zis ce am patit de la dilatare si apoi cand s-a contractat.
in general si treaba asta se aplica si pentru electromotor si orice obiect la asupra caruia are efect frigul si caldura.
Salut!
Am pornit-o aseara ,dar a fost nevoie sa o impingem. A luat-o pe la a 3a cheie si la ora asta e intr-un service.Am inteles ca un alternator costa binisor,asa ca sper sa fie ceva mai "simplu".
djasu82
15 Dec 2007, 13:39
Mai bine va faceti personal mecanici pe bune tot timpu lasati eletromotoarele pe mainile altor
si drept dovata iar va duceti la service mor pe mecanici de 3 beri si 3 chiftele.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.