Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: problema
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Dacia Nova
vioara
am o nova gt din 99 benzina + gpl si una dintre problemele ei ar fi ca daca o las pe benzina seara a 2 azi nu mai are nimic an filtru, o pornesc pe gpl, o dau pe nul din comutator si ancepe sa intre usor benzina,dar nu destula ancat sa se umple filtrul si sa treaca mai departe, cea ce face ca motorul sa se opreasca. dupa 1-2 chei porneste si merge normal. daca dau iar pe nul, asteptand sa o dau pe gpl , merge pana se duce toata benzina din filtru, filtrul ramanad iarasi gol.
care ar fi problema ?
D-FENS
Este filtru de unica folosinta sau paharul decantor?Daca este paharul decantor incearca sa-l slabesti putin si apoi strange-l din nou,probabil nu ai strans bine paharelul si trage aer.Asta daca ai umblat de curand la el
vioara
eu ma referam la filtrul care este anaintea pompei de benzina, pentru ca este transparent si vedeam cum se umple sau scade benzina din el. am anteles ca ar trebui sa aibe benzina an el tot timpul
apollo
asta doar daca iti sunt bune pastilele din pompa de benzina.daca alea nu sunt bune, filtrul ramane gol.
vioara
capacul +garniturile au fost schimbate acum 1 luna (de la pompa de benzina)
apollo
pastilele acelea se afla in corpul din mijloc.sub capacul acela care-l despfaci cu cheia de 10.

acel corp il desfacin din acele o suruburi cu o surubelnita.

chiar daca e nou, am intalnit si proaste.
vioara
si cum a-mi dau seama daca sant duse? nu prea ma pricep
apollo
are un arc cu ceva rotund din textolit.

ori e arculetul acela detensionat, ori e crapat acel "capac" din textolit.

oricum si arcul e reglat intr-un fel.

cumpara alt corp.cauta la un magazin si ai sa-ti dai seama despre ce vorbesc.e 10 ron unul.
mmi&g
Clar pompa de benzina.35 ron una noua
djasu82
Mai bine ai cauta unu turnata din plstic cum am si eu si nu mai ai probleme. Cauta la dezmembrari sigur gasesti la daciile din 98-99 wink.gif.
vioara
de ce ar fi mai buna cea din plastic?
djasu82
Debitul mare si nu se mai strica. Eu o am de 8 ani de zile pe masina si tot baga sportiv benzina biggrin.gif.
diaconuliviu
Mai greu la ele e amorsarea (nu au "coada"), se face numai din demaror.
djasu82
Da asa e bine punctat Liviu (nu au coada) de incarcat cnc carburatorului .
apollo
QUOTE(djasu82 @ 18 Dec 2007, 14:38)
Da asa e bine punctat Liviu (nu au coada) de incarcat cnc carburatorului .
*





ok.nu au coada.

dar caburatoarele monocorp, degeaba au acele gaurele in capul lui?

eu stiam ca pe acolo se toarna benzina care se duce direct in cnc.presupun ca aceste carburatoare au fost incercate prima si prima data pe tipul de pompa din plastic.
diaconuliviu
radmasa.gif
Nu, primele pompe au fost cu "codita" tocmai din cauza necesitatii amorsarilor dese (materiale slabe). Ori, sa scoti o "codita" pe criteriul "lasa ca toarna aia benzina prin gauri" e cam ca si cum ai spune "scoatem injectia de pe masini, revenim la carburatoare".

Probabil au mers pe ideea "sa nu ramii in pana prostului".

Exista o metoda mai "ortodoxa" de amorsare: intercalarea pe circuit a unei pompe de amorsare "balon".
djasu82
Eu raman la ideea cu o pompa eletrica comandata de turatie cum sunt cele de la motociclete , am incercat o pompa de genul acesta.
vioara
s-a rezolvat.era de la surubul de pe capac care trebuia strans putin
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.