Fratilor acum o saptamana am trecut si eu pe carburatorul de 1400 si intradevar ce se zice de bine e adevarat :motorul este mai silentios,merge mai rotund,relantiul este stabil in maxim un minut,consuma mai putin.Am fost super incantat pana am facut primul drum mai lung unde nu e cu nimic mai presus decat dacia de pe care provine carburatorul.Acum eu nu sunt maniacul vitezei(de exemplu nu am depasit 110 cu masina asta)dar cu ala dublu cand apasam acceleratia macar accelera.Cred ca e bine reglat carb pt ca masina merge bine.Mi-a adus aminte de vremea cand aveam olcit sau dacie tlx cand ma multumeam cu banda de pe dreapta.
Acum problema mea e ca atunci cand am vrut sa pun inapoi carb dublu am observat ca am pierdut jiglerul care regleaza aerul
Va rog daca stie careva de unde pot sa-l cumpar prin Bucuresti(am cautat in vitan fara succes,ba chiar mi s-a spus ca nu se mai gaseste) sau daca are cineva unul in plus.M-ar ajuta si o poza cu el ca nu stiu cum arata ca cica nu are filet si poate il fac eu din ceva daca nu se gaseste
Mai bine faci tu o poza,cu ce crezi ca lipseste
.Jicloarele din carburator sau alte chestii de pe el nu cad asa pur si simplu.
$$ilvviu
16 Dec 2007, 20:33
Mai bine vezi ce problema are carb asta.
Eu am montat un monocorp pe un papuc cu motor 1.6 care fuge de rupe.
Posibil sa ai jiclerul principal de 1300.
In primul rand scuze ca am facut 2 topicuri (asa e la inceput)
Se pare ca nu lipseste nimic ,carb asta dublu are la baza gurii asteia ovale o gaura si un sant ca si cum ar venii un surub acolo,numai ca nu vine nimic.
Cat despre asta monocorp nici nu mai stiu ce sa zic (oricum eu merg pe gaz se pare ca nu am specificat) pur si simplu mi s-a parut prea mare diferenta,iar din reglaje nu cred sa fie pt ca merge ff bine doar ca nu se mai infige asa.
O sa vad ce mai pot sa fac ca parca nici pe mine nu ma lasa inima la cat de rotund merge motorul acum si cat de repede tine relantiul
apollo
16 Dec 2007, 23:16
salut.el vorbea de jiglorul care se afla pe capacul carburatorului de olcit.nova are pe carburator acel loc, dar e infundat din cate stiu.
am incercat si eu 2 variante.corpul carburatorului de nova cu capac de olcit si nu a vrut sa mearga decat 1 minut si cu un carburator de olcit full si la fel.
cel de olcit mai are ceva de aer in plus din cate stiu.
Din cate stiu, cei de la Dacia au pus si un capac cu jiclerul de relanti deasupra,...mereu cand se infunda jiclerul de relanti, trebuia scos capacul ca sa ai acces la el.Acum nu stiu daca si corpul e identic.
Carburator din asta am eu pe masina.Din ce am mai discutat pe forum se pare ca nu merg inversate corpul cu capacul.Anumite orificii sunt obturate.[attachmentid=1627424176]
In foto se vede un jiclor perfect identic cu cel de carburator monocorp.
apollo
19 Dec 2007, 08:35
sa inteleg ca nova a fost echipata cu diferite modele de dublucorp?
Din cate stiu ar fi cele doua, despre care s-a discutat si binenteles modificarile cu cele simple.Ca sa nu mai deschid alt topic, nu vi s-a intamplat ca sa vi se strice filetul din carburator al suruburilor care fixeaza filtrul de aer?Cum ati rezolvat fara a da alt filet?
apollo
20 Dec 2007, 00:08
eu pe partea cealalta a prezonului(sub capac) , i-am pus piulita mica, luata putin la polizor(nu avea loc).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.