Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme la plecari in "forta"
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
fatone
Am un break din 2003 pe injectie si are 2 probleme
1- - este ca in momentul in care vreau sa plec mai brusc de pe loc motorul tinde sa se opreasca se produce acel fenomen numit " da in nas" si habar nu am ce sa fac..am schimbat bujiile BOSH, am luat flitru de aer nou,filtrul de benzina schimbat si nimic nu sa simtit ,.,. nu a remediat problema

2- - in treapta 1 si 2 intra mai greu fata de celelalte trepte .... am obsevat ca dupa ce rulez 15 min cu masina incepe sa intre mai binisor dar tot nu este bine... ce ma sfatuiti sa fac la aceste probleme????

excl.gif excl.gif blink.gif excl.gif ohmy.gif
RIon
1. Poate ai o turatie mare si iti taie calculatorul din viteza/forta
2. ce fel de ulei ai in CV? poate e prea vascos, incearca sa stai un pic mai mult la punctul mort, e normal sa intre mai greu in viteza datorita uleiului vascos, pana se incalzeste nitel.
fatone
in cutie habar nu am ce ulei am... dar cred ca ai dreptate poate am ulei vascos...dar si dupe ce se incalzeste intra tot as greu????


iar cu motorul ... am turatie buna zic eu pt ca nu are zgomotul de motor turat la relanti si nu am consum mare de benzina .... sigurul lucru inmomentul in care vreau sa pllec mai repede de la semafor de ex. imi da in nas... tre sa accelerez putin odata si apoi pleca cum vreau... dar nu stiu dece face asa la masina pe care am avut-o pe carburator mergea super bine la faza asta... eu sunt dezamagit la faza asta despre dacia asta noua pe injectie....
dragos.a
E de vina pompa de benzina din rezervor mai ales daca ai putini litri 5-6 si popma nu atinge cu filtru fundul rezervorului normal ca la debraieri bruste benzina se duce in spatele rezervorului si in momentul ala intervine un gol de aer care practic intrerupe mersul motorului pana cand apuca sa traga benzina din nou.Poti ajusta distanta prin intermediul furtunelor de partand corpul pompei de capacul de sus slabind colierele dand furtunele mai jos si apoi strangi colierele.P.S:VEZI SA NU AI PROBLEME SI CU PRESIUNEA IN REZERVOR SI SE UMFLA CAPACUL REZERVORULUI RIDICAND ASTFEL SI POMPA.
fatone
QUOTE(dragos.a @ 22 Nov 2004, 11:22)
E de vina pompa de benzina din rezervor mai ales daca ai putini litri 5-6 si popma nu atinge cu filtru fundul rezervorului normal ca la debraieri bruste benzina se duce in spatele rezervorului si in momentul ala intervine un gol de aer care practic intrerupe mersul motorului pana cand apuca sa traga benzina din nou.Poti ajusta distanta prin intermediul furtunelor de partand corpul pompei de capacul de sus slabind colierele dand furtunele mai jos si apoi strangi colierele.P.S:VEZI SA NU AI PROBLEME SI CU PRESIUNEA IN REZERVOR SI SE UMFLA CAPACUL REZERVORULUI RIDICAND ASTFEL SI POMPA.
*


man si cu rezervorul plin imi face chestia asta... intreruperi .... dar ai dreptate cu presiune in rezervor... se umfla din cauza gazelor din benzina
dar problema e ca nu stiu cum sa scap de ele..... daca ai vreo idee sa imi spui si mie... biggrin.gif
dragos.a
Lucrul pe care l-am facut si eu si anume:iei busonul de la rezervor desfaci cuiul de siguranta care tine arcul acela mare presat,dupa ce l-ai scos fara sa iti sara din mana,incearca sa scoti si butucul cheii de pe acel 'cilindru'.....o sa vezi pe el nu mai tin minte daca este in capat sau la mijloc o garnitura de diametrul butucului care este desigur pe el si este gros cam cat un elastic din acela subtire...in fine tu trebuie sa scoti garnitura aia montezi totul la loc si nu mai ai treaba pt ca acumularile eventuala de gaze o sa iasa pe la buson.
Ov
sau decupezi un sant de 2 mm pe raza garniturii
fatone
QUOTE(dragos.a @ 24 Nov 2004, 14:04)
Lucrul pe care l-am facut si eu si anume:iei busonul de la rezervor desfaci cuiul de siguranta care tine arcul acela mare presat,dupa ce l-ai scos fara sa iti sara din mana,incearca sa scoti si butucul cheii de pe acel 'cilindru'.....o sa vezi pe el nu mai tin minte daca este in capat sau la mijloc o garnitura de diametrul butucului care este desigur pe el si este gros cam cat un elastic din acela subtire...in fine tu trebuie sa scoti garnitura aia montezi totul la loc si nu mai ai treaba pt ca acumularile eventuala de gaze o sa iasa pe la buson.
*




man mersi pt sfat ... o sa incerc sa fac chestia asta cu garnitura la buson... dar cu plecatul in "forta" si cu efectu ala de ''dat in nas " cum ramane???
vreo idee??? blink.gif
tmkrf
aproximativ aceasi problema .... daca ma puteti ajuta si pe mine click aici excl.gif http://www.daciaclub.ro/Problema-la-plecar...oc-t131228.html excl.gif

22 Nov 2008, 21:24:
faza cu busonu in nici un caz nu prea e indicata ... cand o speli sau cand ploua poti colecta si apa in rezervor
tmkrf
ai rezolvat problema pana la urma ?
mitu2002
CRED CA DIN 2004 A REZOLVAT EL PROBLEMA radmasa.gif
tmkrf
akuma am vazut si eu posturile de cand is ... scuze se mai intampla si la clase mai mari radmasa.gif
mitu2002
drunksinging.gif NUI NIMIC SE MAI INTIMPLA
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.