Gheorghedracu
21 Dec 2007, 18:36
Am gasit in sfirsit o sursa de bucse de R12. Este o firma australiana care vinde in lumea intreaga. Tara cea mai apropiata de Ro, unde ar merita incercat mai intii ar fi Anglia, caci intre Australia si Anglia sunt destul de strinse legaturile de afaceri. Firma este Fulcrum Suspension din Queensland. Azi mi-au venit bucsele pentru suspensia pe fata. Bascula inferioara, bratul superior si bucsa amortizorului. Bucsele de la bara antiruliu se potrivesc de la Toyota Tercel. Pentru bieleta e mai simplu, bucsele care prind bara sunt destul de universale la toate masinile, bucsa din ochiul bieletei e turnata acolo. O sa pun si numerele cu pricina. Pentru cei care nu au rabdare, puteti sa cautati pe site-ul firmei.
Iata linkul:
http://www.fulcrumsuspensions.com.au/Probabil ca daca se face o comanda mai mare, iese si transportul mai ieftin, asa ca poate se gasesc mai multi sa dea o comanda la un magazin mai serios prin tara. Succes!
O intrebare ar fi daca se potrivesc bucse din fata pe spate pe undeva?
CriSTI68
21 Dec 2007, 18:49
eu la antiruliu am poliuretan
cosmin_bojin
21 Dec 2007, 20:30
O intrebare ar fi daca se potrivesc bucse din fata pe spate pe undeva?
[/quote]
Ar trebui sa mearga bucsile de la bascula inferioara fata pe spate la bascula
ydaniel
21 Dec 2007, 22:57
:)ar fi super sa fie macar un magazin cu piese de calitate;) si sa nu dai comezi prin tari straine:)
Gheorghedracu
22 Dec 2007, 05:02
Am vazut aici pe forum un baiata care si-a comandat discuri Brembo din anglia, si spunea ca lucreaza la un magazin si le-a comandat prin magazin. Poate poate el sa va ajute?
Buna sugestia cu bascula de spate, nu ma gindisem, o sa ma duc sa probez.
ROBY 06-TFA
22 Dec 2007, 08:23
Vin perfect la bratul central.
Ma voi interesa si eu de discuri pt tine.
Gheorghedracu
22 Dec 2007, 15:06
Nu-mi trbeuie discuri, sugestia mea e sa luati legatura cu persoana poate gasesc ei de la distribuitorii lor pe careva care aduce marfa de la Fulcrum si o distribuie in Europa. In felul asta puteti importa bucsaraia in tara.
Am bagat bucsele la bratul din spate, vin perfect.
Deci trebuie sa mai comand un pachet. Despre bara antiruliu voiam sa spun ca se potrivesc bucsele de la fixarea pe sasiu cu cele de Toyota Tercel, nu cele de la bieleta. Alea de bieleta sunt banale, aproape la toate masinile sunt la fel.
Muttley
22 Dec 2007, 16:25
In momentu-n care reusiti sa aduceti si pe la noi bucsele sunt client sigur
Gheorghedracu
22 Dec 2007, 20:23
Acuma sa stii ca pe mine m-au costat 90AU$ cele trei seturi care intra in fata (brate superioare, inferioare si bucsa de jos a amortizorului). Mai pune vreo 10-20 pentru bridele barii antirului la sasiu si inca vreo 10 pentru alea mici de la capatul barei la bieleta si aia e tot. Sa zicem inca un set pentru bratul pe spate, cam sa zicem 150$ in total, ceea ce nu e mare lucru zic eu. Mai pune posta vreo 20$ (de aici pina in Ro), si cam atita. Cred ca merita.
Dar beleaua e sa scoti bucsele vechi, ca sunt al dracului de greu de scos. Eu abia am reusit azi sa scot ultimele bucse dintre cele pe care trebuie sa le inlocuiesc. Bratele superioare mi-au dat de furca cel mai mult, mi-au ras filetul pe doua din piulitele cu care trageam de ele (am folosit un ax filetat si bucse de metal de dimensiuni potrivite precum si chei tubulare din cele cu gaura patrata pentru pirghie/miner). in sfirsit, au iesit frumos, dar trebuie sa fiti atenti, cheile si tuburile pe care le folositi trebuie sa se propteasca in cilindrul (segmentul de teava) in care sta bucsa, nu in tabla bratelor pentru ca aia e moale si se deformeaza si se desfac lipiturile intre cilindrul/teava in care sta bucsa si restul bratului (tabla nu e sudata, ci bronzita, sau ceva de genul asta, o lipitura fragila), si nu stiu cine le poate reface.
ROBY 06-TFA
22 Dec 2007, 22:56
Daca ai fi dispus sa imi trimiti un set mai putin pt bara stabilizatoare as fi doritor de un set.Ca pe baza furnizorilor e cam greu.As fi recunoscator!
ydaniel
22 Dec 2007, 23:52
QUOTE(Gheorghedracu @ 22 Dec 2007, 05:02)
Am vazut aici pe forum un baiata care si-a comandat discuri Brembo din anglia, si spunea ca lucreaza la un magazin si le-a comandat prin magazin. Poate poate el sa va ajute?
il stiu si eu
Gheorghedracu
23 Dec 2007, 11:57
Sigur ca trimit. Dati-mi mesaj pe pm si organizez eu restul. Va trebui sa-mi trimiteti banii in avans insa, asa ca trebuie sa ne gindim cum facem asta intr-un mod eficient fara sa platim comisioane aiurea sau taxe bancare. O solutie ar fi paypal, sau transfer direct pe internet in contul bancar. O sa ma interesez la banca mea daca se poate.
ROBY 06-TFA
23 Dec 2007, 20:38
Ok Gheorghe.
poate sa imi zica si mie cineva mai multe detali despre discurile de frana?multumesc
SGM.MYKE
15 Jan 2008, 06:58
Raspuns de la singurul reprezentant european al Fulcrum. Avea dreptate
Gheorghedracu sunt din UK.
Good Afternoon,
Thank you for your enquiry.
The prices you require are as follows:
SPF1054K – £23.55 plus VAT - brat superior
SPF1055K - £45.14 plus VAT - brat inferior
SPF1056K - £23.83 plus VAT - T amortizor
These are our recommended list prices for single ‘Kits’ – one of each is required for each car.
VAT in the UK is 17.5% If you are purchasing on behalf of a company and can provide us with a VAT number, we would not need to charge you VAT.
Shipping to Romania will cost £24.95.
The total cost will be - £138.03 including VAT & Shipping.
We currently have all of the kits in stock.
Shipping will take approximately 5 days from receipt of your payment.
I notice that you are from Dacia. If you are looking for larger quantities of these items, we would be happy to quote for bulk orders.
I hope this is OK? Please let me know if you have any questions.
Thank you & Best Wishes
Richard
Richard Fearn
General Manager
Superpro Europe Ltd
Telephone: +44 (0)1823 690281/698437
Fax: +44 (0)1823 698109
e-mail: richard@superpro.eu.com
Muttley
15 Jan 2008, 11:38
Am calculat eu bine sau ar costa cam 7 mil bucsaraia fata (8 piese)?
dublezi valoarea beteleului...
Muttley
15 Jan 2008, 11:41
N-ar fi prima oara...
SGM.MYKE
15 Jan 2008, 12:48
QUOTE(Muttley @ 15 Jan 2008, 11:38)
Am calculat eu bine sau ar costa cam 7 mil bucsaraia fata (8 piese)?
Cam scumpe poate gasim si prin alte parti, pana acum nimic.
Aici poti sa le vezi fizic, daca nu le cumparam, macar sa ne clatim ochii.
Gheorghedracu
15 Jan 2008, 14:52
Poate merita comandate mai multe seturi daca e sa scutiti ceva la transport. Vad ca sunt interesati sa vinda si cantitati mai mari la pret de oferta speciala, asa ca daca va ajuta cineva de la Dacia (mai ales daca are un numar de afacere inregistrata pentru TVA), puteti sa le scoateti serios mai ieftin.
si eu m-as baga la treaba asta dar sunt destul de scumpe la momentul de fata. nu de alta dar eu am schimbat bucsaraia acum cateva luni.
Cam asta e pretul lor ... adica si pentru alte masini e la fel. Intr-adevar sunt scumpe, dar ganditi-va ca sunt "fara moarte" si in plus comportamentul suspensiei va fi radical schimbat.
Muttley
16 Jan 2008, 14:39
Stiu.
In cazul asta ma vad nevoit sa ma repet...
QUOTE(Muttley @ 22 Dec 2007, 16:25)
In momentu-n care reusiti sa aduceti si pe la noi bucsele sunt client sigur
Iar daca nu iese nimic, cand nu se va putea fara ele am sa dau cat costa si gata
vis-a-vis
16 Jan 2008, 14:53
Sa stie lumea cum arata si despre ce e vorba.
Nu-s ca bucsele normale, metalice si intre, cauciuc.
Se baga stanga-dreapta si apoi miezu'.
Gheorghedracu
16 Jan 2008, 15:06
Pentru mine cel mai important avantaj este ca directia devine foarte precisa, nu mai iti da sentimentul ala de ezitare cind dai de volan si masina te asculta cam neconvinsa. Si asta numai pentru ca nu mai exista niic un fel de preluare de fort in toate imbinarile suspensiei. In momentul in care am facut toata fata BMW-ului s-a simtit imediat fermitatea controlului directiei (desi bucsele mele de cauciuc nu erau uzate de loc). In conducerea normala de zi de zi, principalul lor avantaj e uzura inexistenta. In conducere mai exuberanta, incepe sa se simta ceea ce spuneam mai sus, masina e ferma pe directie, nu mai se balangane cind o fortezi intr-un viraj. Aicea si amortizoarele au un cuvint greu de spus, dar cu cit sunt mai tepene cu atit confortul sufera. Pe mine nu ma deranjeaza, dar s-ar putea ca unii sa prefere un pic de elasticitate.
Muttley
16 Jan 2008, 15:08
Ma uit de 5 min ca bou' la poza aia si nu-mi dau seama ce m-ar opri sa mi le fac la strung
Plasticul ala o fi avand proprietati antifrictiune? Asta m-ar impiedica?
vis-a-vis
16 Jan 2008, 15:13
Din cate stiu eu, se da cu vaselina inainte de a le introduce la gaura
Si eu ma gandeam ca-s mult mai usor de facut decat cele clasice
ydaniel
16 Jan 2008, 15:14
merita;) dar sunt curios cine le cumpara:)
vis-a-vis
16 Jan 2008, 15:18
Sincer, chiar daca nu se compara, de banii aia schimbi bucsaraia la masina, pana o duci la remat si o ai mereu noua...
vali vtk
16 Jan 2008, 15:22
daca esti mai "scotian" poti folosi miezul de la cele normale si confectionezi doar partea de poliuretan (cred ca poate fi inlocuita cu succes cu poliamida )
ce poate fi gasita
AICI
vis-a-vis
16 Jan 2008, 15:24
Bine gandit... nu atat d.p.d.v. financiar, ci mai ales ca ai deja miezul la cote, mai ales pe lungime si diametru interior.
Muttley
16 Jan 2008, 15:40
Miezul la cele normale e incastrat in cauciuc. Ca urmare, e de preferat o rugozitate mare. Am observat asta si atunci cand am pus poliamida la cuplajul volan. In plus, finisarea-i proasta si exista abateri de cilindricitate.
Ideal (zic eu) ar fi ca miezul sa se faca si el. Eventual sa fie inoxidabil. Bucsele exterioare se pot face cu un mic canal interior in care sa se puna o mica rezerva de vaselina. Oricum, daca suprafata bucsei interioare-i suficient de bine finisata, nu cred sa fie vitala ungerea.
Apoi... fiind vorba de poliuretan (care-mi amintesc eu ca e deformabil), exista anumite cote ce trebuie respectate cu strictete pentru a se asigura imbinarile cu strangere corecte. La o strangere mica pot s-apara jocuri, la una prea mare, poa' sa crape ceva.
Aici l-as ruga pe Gheorghedracu sa ne ajute cu masuratori exacte ale bucselor comandate de el.
Gheorghedracu
17 Jan 2008, 07:38
Un desen la repezeala cu bucsele de brat inferior
[attachmentid=1627428301]
Astea merg si la bratul (bascula) din spate
"santul" din explicatie este partea aceea alba din poza laterala de sus. Acest sant e replicat de patru ori de jur imprejur si este superficial (vedeti doar 1mm adincime si 5mm latime), dar are sectiune rotunjita (nu circulara, dar nici patrata). Cred ca rostul santurilor este sa se poata comprima/deforma bucsa cind e introdusa si cinnd e introdus miezul (teava) inauntrul ei, precum si mai apoi cind se string suruburile.
Succes celor care vor sa o copieze.
Cine vrea sa purceada cu comanda de aicea, azi mi-au sosit al doilea set pentru bratul inferior, a fost 40$, deci mai ieftin decit in lire sterline chiar daca comparam doar cifrele. Daca mai faceti si conversia, e de trei ori mai ieftin.
Aveti timp de gindire, ca miine plec in concediu si ma intorc in Februarie, deci atuncea e cel mai curind posibil pentru plasarea unei comenzi.
Partea cea mai proasta cu strunjirea poliuretanului e ca e moale si musca falcile universalului in el, si e o drama intreaga sa-l centrezi. Cel mai bine e sa-l bagi pe un miez metalic un pic supradimensionat dupa ce s-a dat gaura centrala si sa-i strunjesti celelalte suprafete. Desigur, trebuie luat in calcul cit e miezul mai mare decit trebuie ca asta o sa afecteze dimensiunile bucsei cind e in repaus (scoasa de pe miez).
vali vtk
17 Jan 2008, 11:16
Acesta este raspunsul celor de la CEPROINV :Stimate Domn,
Referitor la solicitarea dv. va putem oferi:
Bara ERTALON LFX, d = 50 x 700 mm, la pretul de 17 EURO / buc + TVA.
ERTALON LFX este o poliamida cu autolubrifiere, de culoare verde, care corespunde cerintelor dv.
Livrarea se poate face imediat, din stoc; va putem expedia marfa prin curierat rapid.
Plata cu OP vizat de banca dupa primirea facturii proforma.
Asteptam cu interes raspunsul dv. si ramanem la dispozitia dv. pentru alte informatii suplimentare ( tel. 0237 258 890; 892; 0720 330 836 )
Cu stima,
Director General,
ing. Georgica IACOB
Sef Serv. Marketing - Calitate,
ing. Dorina RADULESCU
Deci cine e cu adevarat interesat poate achizitiona material si zic eu nu e foarte scump.O bara de 700 mm ar fi suficienta pentru a confectiona bucsaraia pentru toata masina
Gheorghedracu
17 Jan 2008, 14:44
Nu-ti ajunge pentru toata masina. Ai nevoie de mai mult decit lungimile efective si daca vrei sa faci si bratele pe spate atuncea nici gind.
vali vtk
18 Jan 2008, 09:19
De la CEPROINV:
Stimate Domn,
Deoarece semifabricate cu diametrul mai mic de 50 mm din ERTALON LFX se produc numai la comenzi speciale si in cantitati mari, va propunem sa optati pentru una din variantele:
1. Bara ERTALON LFX, d = 50 x 700 mm, la pretul de 17 EURO + TVA, sau
2. Bara ERTALON LFX, d = 50 x 1000 mm, la pretul de 21.20 EURO + TVA .
Va rugam sa ne comunicati raspunsul dv.
Ramanem la dispozitia dv. pentru alte informatii suplimentare ( tel. 0237 258 890; 892; 0720 330 836 )
Cu stima,
Director General,
ing. Georgica IACOB
Sef Serv. Marketing - Calitate,
ing. Dorina RADULESCU
cea de 1000mm ar fi suficienta.
alinushy
25 Jan 2008, 09:06
@vali vtk ai facut bucsile,
daca da, le bagi in productie de serie? interesat
SGM.MYKE
25 Jan 2008, 11:58
QUOTE(89 WRC @ 16 Jan 2008, 16:39)
...........................
O indrumare ar fi catre racing nick
Am vorbit cu el (Racing Nick) si nu are nimic pentru R12 si zicea ca nici nu a avut.
Pentru acel ERTALON LFX, eu am vorbit la CEPROINV si astept sa primesc o oferta pentru bucsile facute direct de ei si pentru acest ERTALON dar si pentru un cauciuc poliuretanic.
Pentru poliamida(ERTALON) am facut niste simulari pe calculator si nu rezista prea bine la oboseala. O sa fac si cu cauciucul poliuretanic sa vad ce iese.
vali vtk
25 Jan 2008, 14:47
QUOTE(alinushy @ 25 Jan 2008, 10:06)
@vali vtk ai facut bucsile,
daca da, le bagi in productie de serie? interesat
Eu incerc sa le fac pentru mine, e destula bataie de cap sa faci productie de serie.Poate si pentru cativa cunoscuti dar mai dureaza.
ampopa
30 Jan 2008, 10:09
QUOTE(vis-a-vis @ 16 Jan 2008, 15:13)
Din cate stiu eu, se da cu vaselina inainte de a le introduce la gaura
Atentie!!
Bucsele de poiluretan (si presupun ca si cele din poliamida) se ung cu vaselina siliconica!
Nu le ungeti cu vaselina pe baza de petrol (vaselina clasica, grafitat, cu litiu etc) pentru ca in timp ataca materialul din care sunt facute bucsele.
alinushy
30 Jan 2008, 10:12
si daca se da cu sapun lichid?
ampopa
30 Jan 2008, 10:29
Se spala si incep sa scartaie.
Vaselina siliconica adera foarte bine pe bucse si se "spala" mult mai greu.
Sapunul, dupa primele balti, se duce si nu mai ungere. Vaselina nu serveste numai la montaj ci si pe timpul utilizarii.
Gheorghedracu
30 Jan 2008, 14:42
De fapt se da cu o unsoare banala pe baza de distilate de petrol ca toate celelalte. Diferenta e ca are un pic de molibden in ea. Vasilina siliconica e foarte buna si ea, dar nu sunt sigur ca rezista la temperaturi prea mari. Marele ei avantaj e ca se spala foarte greu.
Pentur cei care vor sa dea comanda de bucse, contactati-ma sa punem la punct detaliile. E bine sa luati si intre voi legatura, poate organizam ceva mai eficient decit nspe comenzi paralele.
ampopa
30 Jan 2008, 16:30
Din cate zic unii si altii (pe mai toate siteurile de specialitate), unsoarea pe baza de petrol ataca poliuretanul in timp.
Vaselina siliconica nu are in componenta distilati de petrol. Si, in plus, rezista si la temperaturi destul de ridicate.
Bucsele mele, de exemplu, au venit cu doua pliculete de vaselina, insa cum eu am vrut sa-i pun mai multa, sa fiu sigur ca ajunge prin toate colturile, mi-am cumparat un tub de vaselina de la Vitacom. Are cam aceleasi caracteristici ca si cele pentru masini. Pe tub scrie, printre altele, la avantaje, faptul ca rezista la temperaturi inalte.
E un sfat si atata. Fiecare face ce si cum vrea.
Gheorghedracu
31 Jan 2008, 07:51
Vasilina aia cu care vin ele nu e siliconica. Unsoarea siliconica, intr-adevar n-are distilate de petrol in compozitie (nu e solubila in ele sau mai bine zis componenta siliconica nu e solubila in produse petroliere).
alinushy
4 Feb 2008, 08:17
QUOTE(SGM.MYKE @ 25 Jan 2008, 11:58)
Am vorbit cu el (Racing Nick) si nu are nimic pentru R12 si zicea ca nici nu a avut.
Pentru acel ERTALON LFX, eu am vorbit la CEPROINV si astept sa primesc o oferta pentru bucsile facute direct de ei si pentru acest ERTALON dar si pentru un cauciuc poliuretanic.
Pentru poliamida(ERTALON) am facut niste simulari pe calculator si nu rezista prea bine la oboseala. O sa fac si cu cauciucul poliuretanic sa vad ce iese.
ai mai vorbit cu CEPROINV, oferte ceva?
SGM.MYKE
4 Feb 2008, 10:33
Nimic
Ii mai sun.
alinushy
4 Feb 2008, 11:56
pai mai ia legatura cu ei, poate ne combinam mai multi si facem o comanda mai serioasa
SGM.MYKE
4 Feb 2008, 14:44
Am primit raspunsul urmator:
Buna ziua,
Va putem executa conform desen atasat:
1.Bucsa 1 Poliuretan, D 37x18x22.5 , 8 buc, la pretul de 5.75 Eur/buc
2.Bucsa 2 Poliuretan, D 32x18x25 , 4 buc , la pretul de 6.50 Eur/buc
3.Bucsa 3 Poliuretan, D 33x18x27 , 4 buc, la pretul de 7.22Eur/buc
4.Bucsa 1 ERTALON LFX, D37x18x22.5 , 8 buc la pretul de 3.52 Eur/buc
Termen de livrare: 14 zile da la primirea acceptului de pret si a comenzii
ferme.
Plata se face cu CEC scadent la zi sau la factura proforma.
Cu stima,
Director,
Ing. Iacob Georgica
Tot atunci le-am dat si desenul atasat.
Preturile sunt fara TVA si pentru restul de repere din ERTALON LFX se pastreaza proportia la diferenta de pret.
Astept sa primesc ceva despre material sa fac o simulare pentru poliuretan sa vad ce comportament are.
alinushy
4 Feb 2008, 15:54
parca e mai acceptabil decat firmele de pe net
, dar pt bascula centrala, si antiruliu nu ai vorbit cu ei? in principiu m-as baga pt bascula inf, centrala si antiruliu daca se face.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.