Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Bara fata solenza clima - cat mai costa?
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Piese auto - Dacia Solenza
MihaiRTC
Am parcat masina cu fata spre o bordura si din pacate, la plecare, bara s-a agatat de bordura astfel ca s-a produs inevitabilul: s-a rupt plasticul lateral cu care se tine bara de aripa dreapta. Problema e ca bara nu are nimic pe exterior si arata normal, dar atarna in partea dreapta intrucat nu se mai tine de caroserie prea bine. Stie cineva ce se poate face?

Daca trebuie shimbata bara stie care cat costa si daca da unde o gasesc mai ieftina?
Manuel
Am patit-o si eu. O poti lipi sau o poti schimba. Vezi ca mai are parca 2 puncte de prindere dedesubt (2 limbi de plastic) care cu siguranta sunt rupte. Eu iti recomand totusi sa incerci s-o lipesti pentru ca daca o schimbi, risti sa nu se mai prinda vopseaua cum trebuie si dupa un timp sa se exfolieze.
MihaiRTC
Intr-adevar m-am uitat si eu aseara mai bine pe sub ea si limbile alea sunt rupte amandoua. O sa fac niste Z-uri din tabla si le prind in locul alora rupte. Bara am reusit sa o prind punand o saiba mai mare asa ca am scapat ieftinache. Mai trebuie sa cumpar plasticele alea din interiorul aripii (si stanga si dreapta) ca am vazut ca amandoua sunt sparte. Uff, bine ca scap usor.

Merci de informatii.
Manuel
Sa-mi spui si mie te rog daca gasesti contraaripi din alea de plastic. Eu am rupt-o numai pe aia de pe dreapta.
Funny
Solutia este cu acele L-uri de plastic sau metal pe care le poti fixa foarte bine in pozitia convenabila cu rasina epoxidica.Daca ai vreun cunoscut pe la firmele care produc copertine din fibra de sticla pentru camionete este si mai bine.Oricum ,daca pe exterior bara nu este afectata,nu are nici-un rost sa arunci o groaza de bani pe una noua.Bafta!
Marty
MihaiRTC, fa pe dracu-n patru si repara bara aia pentru ca e o penurie de bari de zici ca nu e adevarat. Eu astept de 5 saptamini dupa o bara fata.
costi
Mai pina si la agatat spoilerul fata "toate face la fel"

Si la mine atirna un colt de la un parcat la bordura si acum tre' sa-mi gasesc timp sa-i fac ceva !

Regula de baza ar fi sa parcam naibii cu spatele.
Manuel
Eu acu' parchez de parca abia mi-am luat carnetul, la 20 cm de bordura. Noroc am avut ca am gasit 2 trecatori cae mi-au ridicat-o de bot ca altfel o faceam franjuri toata.
Marty
QUOTE(Manuel @ 23 Nov 2004, 13:04)
Eu acu' parchez de parca abia mi-am luat carnetul, la 20 cm de bordura. Noroc am avut ca am gasit 2 trecatori cae mi-au ridicat-o de bot ca altfel o faceam franjuri toata.
*


Vezi ca ti-am dat mesaj pe YM. Am un carenaj d-ala.
coca
si eu am patit-o .Practic am intors-o pe dos dar in mod miraculos , in afara de faptul ca a iesit din sistemele de prindere, nu a avut nimic.
PS:
Acum doua saptamini am vazut in Galati bara fata solenza-sh-nevopsita=500k
SwatKat
Si eu am patit-o cand am fost la o nunta in Targoviste... S-a rupt urechea din dreapta... A! si cele 2 limbi de plastic de sub!!!
Insa am rezolvat-o, ca am dat o mica gaura in spoiler cu 1 cm inainte de urechea rupta si am prins pe acolo o sarma otelita legata de surubul care prindea in mod normal spoilerul. Prin insurubare, s-a prins perfect!! Am deja 2 luni si ceva..
bomicabomic
Mai da fac si astia bordurile astea de neam-prost. Inalte rau. Am patit-o si eu odata si de atunci, numai cu spatele o bag.
SwatKat
Faza e ca inainte s-o patesc si eu cu 3 zile l-am vazut pe unu cu un C-Klasse pe la Unirii. Parca si cand si-a dat seama ca atinge, a vrut sa dea inapoi. Si i-a cazut literlarmente juma de spoiler. Tipu s-a dat jos, a injurat si poi a prins-o inapoi in cleme. I-a luat cam un sfert de ceas (eu asteptam pe cineva in masina asta parcase langa mine..) dar la sfarsit nu se cunostea....

PS. La Logan au tot suruburi, sau cleme?
MihaiRTC
Am gasit contraripile alea de plastic si de pe stanga si de pe dreapta la magazinul de piese Dacia de pe Mihai Bravu 35 (cum vii dinspre Stefan cel Mare spre Obor treci prin pasajul de la Obor si cum iesi, la vreo 150 m pe stanga, e magazinul pe partea stanga - scrie mare si n-ai cum sa-l ratezi). O contra aripa costa 58.000 lei. Pot spune ca am scapat chiar ieftin. Trebuie sa ai grija cand le schimbi sa scoti cu grija dopurile alea de plastic cu care se tine de capota ca eu n-am gasit sa le mai cumpar. Mai trebuie sa scoti si niste chestii din metal (am uitat cum se cheama) in care intra niste suruburi (tot de pe contra aripa aia se afla dar cand le cumperi nu iti dau nimic). Cam atat. Daca mai e ceva spune
Marty
QUOTE(MihaiRTC @ 25 Nov 2004, 08:41)
Am gasit contraripile alea de plastic si de pe stanga si de pe dreapta la magazinul de piese Dacia de pe Mihai Bravu 35 (cum vii dinspre Stefan cel Mare spre Obor treci prin pasajul de la Obor si cum iesi, la vreo 150 m pe stanga, e magazinul pe partea stanga - scrie mare si n-ai cum sa-l ratezi). O contra aripa costa 58.000 lei.


Ciudat.. bucatoaiele alea mari de plastic, doar 58 de mii ??? OK!

QUOTE
Pot spune ca am scapat chiar ieftin. Trebuie sa ai grija cand le schimbi sa scoti cu grija dopurile alea de plastic cu care se tine de capota ca eu n-am gasit sa le mai cumpar.


De ce am impresia ca vorbim de lucruri diferite ?

QUOTE
Mai trebuie sa scoti si niste chestii din metal (am uitat cum se cheama) in care intra niste suruburi (tot de pe contra aripa aia se afla dar cand le cumperi nu iti dau nimic).
*


kiplinguri
MihaiRTC
Exact, kiplinguri se cheama si sunt trei.

Si eu am ramas surprins ca plasticele alea sunt asa de ieftine. Sa-ti zic ce am cumparat: plasticele de pe interiorul fata al aripii (se prind de curbura aripii cu 3 suruburi in cele 3 kiplinguri si sunt putin curbate - dupa forma gaurii de la aripa) si mai sunt niste chestii din plastic ca niste bumbi in numar de 3 si aia care se prind mai spre interior un pic. Mai sunt inca 3 chestii din plastic care trebuie trase cu grija - trebuie sa te bagi pe sub masina si sunt cam pe directia proiectoarelor.

Oricum pentru a lucra mai usor trebuie sa scoti roata ca ai acces mult mai usor. Ai grija la bumbii aia de plastic.
TUBI
Bara fata costa 3.800.000lei usori, pret la un magazin in targ la Vitan. ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
Ducu1
Eu am vz tot in targ in Vitan cu 3.000.000 lei. (Duminica)
ionut_dima
QUOTE(TUBI @ 7 Dec 2004, 01:41)
Bara fata costa 3.800.000lei usori, pret  la un magazin in targ la Vitan. ohmy.gif  ohmy.gif  ohmy.gif
*




3.800.000 mult tare... eu am luat de la Sima Bayer Focsani de la reprentanta dacia bara fata solenza 1.9 mil acum 2 zile si mi se pare foarte buna in sensul ca nu este asa rigida, parca e ceva mai maleabila

off topic: am luat si un radiator pt solenza cu AC dar nu din Focsani; l-am gasit la Iasi tot la un service dacia dar am dat pe el 2.5 mil desi costa doar 2.1 mil; mi-au zis ca daca il pun la ei costa 2,1 mil , daca il iau "pentru acasa" costa 2,5 mil ; n-am avut ce sa fac si l-am luat

voi ce stiti e normal asa ceva?
bogdan_o
Nu, nu e normal. Legea interzice conditionare vanzarii unui produs sau vanzare lui la alt pret de cumpararea altui produs. Asta e furt pe fata.
lolman
Bara la SLZ este compusa din 2 bucati sau nu ?? Dupa cum se poate observa si din poza eu am nevoie doar de partea nevopsita a barei (asta daca este facuta din 2 parti).Unde pot gasi asa ceva in Iasi. Masina am gasit-o lovita in parcare chiar in seara de ajun, partea si mai buna ...nu am Casco.
Tudor B
Bara e facuta dintr-o singura bucata, bara vine neagra peste tot, daca vrei sa o vopsesti mai intai trebuie slefuita partea care vine vopsita pentru a avea o suprafata neteda. Un CASCO nu strica la o masina ca slz, nu e o caruta de bani si te scuteste de batai de cap ca cea care o ai acum, bara trebuie sa o schimbi, nu cred ca se repara, chiar daca ai repara-o ar arata nasol.
costi
Oameni buni Solenza are spoilerul fata prosteste de jos iar bordurile sint prosteste de inalte.
Si eu am patit exact ce a patit Mihai RTC. Nu este o tragedie si nu trebuie schimbata bara, ce naiba.
Sistemul de prindere se poate reface prin darea unor gauri si montarea unor noi suruburi/kiplinguri /whatever. Nu dati banii pe prostii, luati....
Si mai ales parcati cu spatele sau departe de bordura.
Sarbatori fericite !
bogdan_o
Asa cum a spus si Tudor, bara e dintr-o singura bucata. Ce ai tu acolo nu se poate repara. Ai putea sa-i pui o dublura metalica pe care sa o prinzi cu niste nituri dar ar arata urat. Cand vopsesti bara, pe langa slefuirea partii ce urmeaza a fi vopsite sa dai si cu primer altfel vopseaua nu o sa faca priza buna si o sa ai surpriza sa ti se cojeasca dupa un timp.
danygaro
QUOTE(bogdan_o @ 26 Dec 2004, 02:49)
Asa cum a spus si Tudor, bara e dintr-o singura bucata. Ce ai tu acolo nu se poate repara. Ai putea sa-i pui o dublura metalica pe care sa o prinzi cu niste nituri dar ar arata urat. Cand vopsesti bara, pe langa slefuirea partii ce urmeaza a fi vopsite sa dai si cu primer altfel vopseaua nu o sa faca priza buna si o sa ai surpriza sa ti se cojeasca dupa un timp.
*




Bogdane, cum este primer-ul asta ?
Cam cat m-ar costa sa vopsesc barile de la masina. Am SLZ Confort din primele loturi, fara bari vopsite. Merita sau se va scoroji in timp, vopseaua data din fabrica si de fabrica este data in camp electrostatic, nu se compara ca tehnologie cu cea pe care o dau astia prin vopsitorii, chiar daca o baga in cuptor. Un vecin si-a vopsit masina si s-a uscat "natural". Dupa 1 an a inceput sa se exfolieze ( era berlina ), altul si-a vopsit barile, si cand au venit nataraii de la spalatorie cu jetul de apa, s-a desprins. Si astia de la spalatorii cu jetul ala de apa, parca le sableaza, evitati astfel de spalatorii sau mai dati-le ceva la cei care va spala masina, unii o fac intentionat si baga presiune, doar, doar le pica si lor ceva ca asa este in Romania, sau cu carpa cu care sterge pragurile, sterge apoi vreun geam sau caroseria. Ganditi-va ce se intampla daca de pe praguri acea carpa mizerabile, ia o pietricica mica, mica. Va spun eu, va zgarie masina intr-un loc foarte vizibil, si sa vedeti apoi circ. Pret bara spate 2,1 milioane.
bogdan_o
Primer-ul este o solutie care se da pe plastice inainte de a fi vopsite. Se da peste tot cu pistolul, exact ca si vopseaua. Daca sablezi putin bara (sau dai cu smirghel) si dai si cu primer nu mai are cum sa se exfolieze. Mie mi-au lovit masina si a trebuit sa revopsesc bara spate si sa schimb bara fata. Daca la bara spate a fost cum a mai fost, la cea fata m-iau pus o bara neagra, normala, pe care au vopsit-o in culoarea masinii. Treaba se intampla in octombrie anul trecut si pana acum nu s-a intamplat nimic cu vopseaua desi a vazut si sare si spalat cu jetul etc. Operatia am facut-o la Meridan dar nu stiu exact cat a fost vopsitul (am reparat-o pe Casco deci nu m-a interesat), ca pe langa astea (bara spate revopsit, bara fata schimbat+vopsit) au mai avut de reparat si armatura barei spate. Per total operatia s-a ridicat la vreo 12 milioane daca imi mai aduc bine minte.

Totusi, stiu ca Manuel si-a vopsit spoilerele. Intreaba-l pe el cat a costat, ca iti poate da o cifra actuala.
Manuel
Am discutat pe mail cu danygaro. Intr-adevar, eu le-am vopsit de vreo 7 luni si inca arata impecabil. Conditia e sa fie slefuite cum trebuie si fie date cu primer Am dat 1.500.000 spoilere+oglinzi insa am inteles ca se poate si mai ieftin. Tudor B a dat vreo 900.000.
GClau
Am bulit si eu bara azi, am apasat ambreiajul si pana sa pornesc masina s-a dus in bordura, cand am dat in mansalier, s-a auzit un scartait. Cand am ajuns acasa, am vazut ca-i rupta pe partea dreapta, scapata din clema. Bara arata ca noua, doar ca ureche aia s-a rupt.

Ce sa-i fac? Pot sa-i cumpar ceva?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.