Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: rateuri in carburator
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Dacia Nova
PINGUINUL
am si eu nevoie de ajutor plizzzz.Nu merge sub niki o forma imi da rateuri groaznice in carburator am filtru de aer nou bobina noua, buji noi , si aprindere electronica una buna as spune eu, nu merge niki cu sokul tras niki accelerata, pompa de benzina merge are filtru de benzina , pur si simblu imi da rateuri foarte puternike in carburator am incercat fara capacul de la filtru si imi scotea chiar si o flacara si mult fum din carburator wacko.gif
djasu82
243.gif
gabi1
Ai incurcat fisele de la distribuitor s-au a sarit lantul de la distributie.

Ordine fise:1-3-4-2
-numerotarea bujiilor incepe de la ambreiaj iar la delco nr 1 este in dreptul capsulei de avans vaacumatic si se merge in sensul acelor de ceasornic.
PINGUINUL
mersi mult o sa incerc maine si o sa revin cu situatia, cu toate ca lantul nu cred ca e sarit poate sa fi incurcat eu fisele dar leam inlokuit pe rand am scos una si am pus alta noua nu leam scos pe toate deodata , sa le fi incurcat dar o sa verific sa fiu sigur problema e ca a mers si dupa ce a stat 2 zile nu a mai vrut sa mearga si mam ales cu asa ceva
djasu82
Poate ai doar 2 fise incurcate daca erau toate vraieste fi sigur ca nici nu iti pleca motorul. A si respecta numarul la fise 1 3 4 2 >>>user posted image
PINGUINUL
pai nu pleaca tocmai asta e si da rateuri urate in carburator
o sa verific maine fisele dupa cum a zis GABI1

2 Jan 2008, 17:21:
multam mult , am rezolvat cu pornirea , ati avut dreptate erau fisele dar rateuri tot imi da .
De pornit porneste asa cum trebuie dar nu dezvolta puterea pe care o are cu pedala de acceleratie la podea are 5000 de turati si da si rateuri slabe da le da , va multumesc dinou si sper sa ma ajutati si cu asta in continuare pana o aduc la parametri normali.
djasu82
Vrei putere reglezi avansul turand motorul la 3500 de ture meti turatia si modifici pozitia delco spre dreapta in asa fel la acesta turatie sa nu apara rateuri gen tremurari ale motorului sau ale turometrului. Vezi cum ati sta la relantii si revi asupra reglajelor . Daca ai probleme asupra carburatorului ar fi bine sa-l dai jos de pe motor si sa-l speli sa-l curati cu decarburor.
mmi&g
Daca ai porcarie daia electronica pe bobina incearca sa o dai jos si vezi dupa aia.La fel am patit si eu cu rateurile avea crize de 5 min bubuia de fugea lumea ca-n razboi si am schimbat tot ce tine de scanteie degeaba.Apoi mi-a dat Apollo ideea sa dau aia jos si gata
Acum am doar cate o intrerupere scurta la cateva zile probabil de la bobina ca o fi afectato cutiuta aia
djasu82
Parerea ta despre cum spui tu " parcarie daia eletronica" poate ca nu ai reglat cum trebuie eu te pot contrazice la toate capitolele. Depinde si ce porcarie eletronica folosesti APOLLO stie foarte bine despre ce vorbesc. Daca ai face rost de senzorul gotronic si aprinderea respectiva altfel ai da replica. De bubuit bubuie daca ai avansul rpsot si amestecul iarasi prost benzina in exces , buji proaste fisel cu rezistenta mare capasula vacumatica defecta. Eu azi am reglat la un amic motorul fiindca functiona in aiurea . Benzina ne arsa fum negru rateuri in carburator si in toba. Am desfacut bujiile stupoare o bujie nu avea eletrod , celelate negre de fum (amestec prost exces de benzina) . Am pus altele noi sinterom reglate la 0.8mm specific aprindere eletronica gotronica at011+senzor gotronic fise tesla rotor (lulea) normal bobina normala de dacie. Pornit motorul la sfert de cheie chiar pe timpul acesta rece motorul sta stabil la 500 de ture dar cand acceleram in scurt ( reprize) rateuri in carburator (amestec in exces benzina) motorul se chinuia sa accelereze . Am reglat avansul fiindca totusi era dereglat fiindca atunci cand acceleram apareau timpi morti , am dus turatia la 3000 de ture si am umblat la delco in asa fel acelerand pina la 3000-4000 de ture au disparut timpi morti. Dupa aceea am observat ca galopa (turometru instabil intre 750-850 de ture) usor la relantii din cauza amestecului bogat in benzina . Am strans surubul de amestec (aer benzina) pana cand motorul da sa moara , iar dupa aceea am desfacut usor pina cand s-a stabilizat la o turatie normala torcea frumos. Vizualizand turometrul sta la 800 de ture , accelerand scurt ( reprize) accelera peste 4500 fara rateuri fara timpi morti fumul nu mai era negru era normal . Am plecat cu amicul spre casa se simte cum accelera in forta cum se spune trage motorul . E bine si pe platina dar trebuie sa gasesti o anumita platina care e fazata cu capacul de delco cu bobina de inductie in asa fel sa nu ati apara timpi morti . La platina e prost ca apare fenomenul de a rata scanteea din cauza jitieri formate la contactul platini ( scantei puternice intre cele doua contacte ale platini). Condesnatorul daca e prost adica de capacitate mica scanteea e extrem de mica se afuma repede bujiile iar pe vreme rece acolo ramai cu motorul daca nu ai un cartof sa-l folosesti in loc de condensator biggrin.gif.
PINGUINUL
MERCI DJASU82 EXACT LA FEL FACE SI LA MINE


4 Jan 2008, 15:13:
CRED CA E CAPSULA VACUMATICA IN REST TOATES NOI BUJI FISE BOBINA APRINDEREA ELECTONICA ( O CUTIE NEAGRA MAI MARICICA CU 4 FIRE NU E CEA ROSIE CU LED )DACA SCOT FURTUNUL DE LA CAPSULA MERGE MAI BINE DAR NU MAI PLEACA FARA FURTUN IAR DACA IL ARE PUS PLEACA LA SFERT DAR NU MERGE BINE LA FEL CUM AI SPUS SI TU MAI SUS FURTUNUL RESPECTIV NU E INFUNDAT SI AM OBSERVAT CA ARE UN MIK JOS CAPSULA RESPECTIVA UNUL FOARTE MIK.
AM UN DELCO DE DACIE 1310 E NOU MERGE LA NOVA?
CINEVA MIA SPUS CA ASLA DE NOVA INVARTE PE DREAPTA IAR CEL DE 1310 PE STANGA SAU INVERS PARCA DAR NU AU ACELASI SENS E ADEVARAT?
apollo
ti-am gresit noi cu ceva de folosesti caps lock-ul?

daca excludem semnul "?" , cam pe unde se termina la tine propozitia/fraza?depinde ceea ce ai vrut sa scrii.


E motor de Dacie si pe Nova, doar ca e ceva mai mare, dar delcoul la fel se invarte.


QUOTE
AM OBSERVAT CA ARE UN MIK JOS CAPSULA RESPECTIVA...



are ceva mic jos sau un mic joc?

ajuta-ne ca sa te putem ajuta.intelegi tu wink.gif
variable_dynamics
OffTopic:Nu e nevoie sa tipi la noi. wink.gif (scrisul cu CAPS = tipi la noi)
zazou
vezi nu cumva sa fii pus niste motorina prin rezervor.
djasu82
Delcoul se potriveste perfect doar reglajele difera de la 1.4 la 1.6 ma refer la avans dar regula ramane aceeasi ca sa traga bine motorul. Sa explic mai pe intelesul tuturor capsula vacumatica regleaza si caleaza scanteea pe ploturile de la capacul de delco in functie de amestec si in functie de debitul absorbit de motor intrvine si capacitatea motorului. Ea mai are un rol mareste avansul la pornire de aceea porneste usor motorul avansul la pornire e de vreo 6 grade si se mentine la relantii iar pe masura ce depresiunea scade in capsula vacumatica avansul vacumatic atinge 0 grade la 2000 de ture. Inca o chestie daca nu se corizeaza scanteea cum trebuie se vede cand se scoate furtunul de la capsula vacumatica motorul nu simte nimic turatia e la fel avans vacumatic 0 porniri grele. Cand motorul e reglat perfect daca se scoate furtunul de la capsula vacumatica motorul da sa moara scade turatia fiindca avansul centrifugal e aproape nul si nu ajuta doar daca ar fi modificat delcoul sau marit relantiul . Parca am pus o mica diagrama cu avansul centrifugal si vacumatic sa-l ai postez inca o data.
user posted image
sobolan
rateuri in carburator=aprindere dereglata/defectuoasa...umbla la delcou un pic.....
PINGUINUL
scuze pentru tipat ,nu o stiam pasta cu tipatul(CAPS LOCK).Merci DJASU82
merci
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.