Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: ceva modificari la solenza mea
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Imbunatatiri - Dacia Solenza
Pages: 1, 2, 3
ghermann
vreau sa stiu si eu ce va place si ce nu
doar asa aflu si eu mai multe[attachmentid=1627425677][attachmentid=1627425676][attachmentid=1627425678]
[attachmentid=1627425679][attachmentid=1627425680][attachmentid=1627425681]
C a t a l i n
Cele 2 ceasuri și butonul din centrul consolei, țigănismele de la colțurile barelor, și inscripțiile de pe hayon sunt nasoale. smile.gif
ghermann
mersi ceasurile de sus sunt de forma provizoriu pentru ca am coborit mp3 playerul jos urmeaza o modificare acolo
dar trebuie sa iti placa si ceva cataline
sau e asa nasoala
C a t a l i n
Da, îmi place rimmelul de pe faruri...

Nu-mi place că ai deschis 3 topicuri...
ghermann
sunt incepator
i.mi pere rau dar nu am stiut sa deschid doar unul m.am tot chinuit
dar cred ca se rezolva cu un moderator cand o sa obsarve sa stearga doua din ele
Mihaitzu
Masina arata frumos e facuta cu gust,mie imi place.bordu e super.

Vreau sa stiu si eu cat te-a costat sa pui cotiera si ce interventii au fost.Se monteaza greu ?Cum se procedeaza?Vreau si eu sa mi pun .Gasesc special pt solenza?
bolidu
Arata bine masinuta dar la interior ai facut-o sorcova ... prea mult rosu... la bord mai merge dar la aeratoare trebuia un argintiu sau mai bine le lasai asa. Daca nu ma insel este europa asa ? Pune-i niste bandouri laterale (parca asa se numeau) adica dungile alea negre pe usi, da bine la ochi si le si protejezi cand dai cu usa de perete biggrin.gif. Stikerele alea de pe hayon sunt naspa rau... ai renuntat la cele cu "dacia" si "solenza" ?! RDC trebuia lasat la locul lui si ceasurile alea din ani `80 inlocuite cu ceva digital de ex. Consola de la levierul de viteze nu da deloc bine sa nu mai spun ca si RCD este pus stramb tongue.gif.