Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault nu se vinde in USA...
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Cafenea
litza
Din umilele mele cunostinte Rino nu este prezent pe piata americana. Gresesc? icon_mrgreen.gif
RCS
QUOTE(litza @ 22 Nov 2004, 13:59)
Din umilele mele cunostinte Rino nu este prezent pe piata americana. Gresesc? icon_mrgreen.gif
*


Ia uite aici http://www.renaultusa.com/
GolfIII
QUOTE(RCS @ 22 Nov 2004, 20:48)

Ce vrei sa spui cu acest link? Ca americanii pot inchiria un Reno in Europa?
litza
QUOTE(RCS @ 22 Nov 2004, 22:48)


Ala, din cate imi dau eu seama, e un site (al Reno) pt americani ca sa inchiriezi o masina Renault cand vi in Europa.

Oferte la vanzare nu am vazut acolo. unsure.gif
RCS
QUOTE(litza @ 23 Nov 2004, 05:03)
Ala, din cate imi dau eu seama, e un site (al Reno) pt americani ca sa inchiriezi o masina Renault cand vi in Europa.

Oferte la vanzare nu am vazut acolo.  unsure.gif
*


Scuze !!!! Mai greseste omul !!! wink.gif
rdon6
Renault nu vinde masini in SUA.
tache
Mercury, Geo, GMC, Buick, Saturn nu vand masini in Europa, iar modelele vandute in Europa sub numele Chevrolet sunt de fapt altceva


OARE DE CE ?


unsure.gif
RIon
Probabil e legat si la ei de accize, taxe, nu in ultimul rand - politica firmelor.
Posibil sa se fi facut sondaje, iar americanii sa aiba masini autohtone mai lesne, poate Ford, cu aceleasi dotari etc.
Au un sistem de trade (US) cu JPN cred, de aia sunt multe masini JPN in US.
mil
rino a incercat sa vanda masini de mic litraj in USA, un model modif. de 5, acum 15 ani...au cumparat o fabrica in state...au dat drumul la focuri, au scos masina la un pret bun...insa 'mericanul cu benzina lui ieftina a ras, prefera sa cumpere masini MAAARI locale, japoneze sau chiar europene cu sute de cai sub capota...proiectul a fost deci un fiasco pentru ca in 'merica spatiul de parcare nu e o problema in majoritatea oraselor, si mai ales pentru ca japonezii le dadeau mai multa masina si nu cu multa diferenta in bani, fata de Rino 5 made in USA...

Rino a avut asa de mari pierderi si asa de tare considera incompatibil americanul cu conceptul lui de masina populara, incat nici nu mai vrea sa auda de desfacere in USA...pentru mult, f. mult timp.
kaspersky
las' ca le vinde camioane!
tache
am inteles ca au renuntat la divizia de camioane inclusiv Mack
sau poate nu mai aud eu bine ...


ps: renault se va intoarce pe piata americana prin 2010 vanzand prin reteaua nissan

unsure.gif
Marty
Au vindut in US cind erau mai mici, Medallion (R 21).
tache
americanul vrea masini mari, de preferinta off-road, cu motoare mari, de preferinta v6, v8, cu clima, cutie automatica, cruise control, adica cu tot ce le poate face drumul cat mai confortabil, iar consumul de benzina nu a ajuns inca pe primul plan
ashu
V-am mai zis p-aici ce am constat io cand am fost acolo. Masini europene care NU se vand in State: Reno, Pejo, Citroen, Opel, Seat, Fiat, Dacia si Oltict smile.gif Explicatia lor a fost ca ei nu importa masini ieftine din Europa, doar din cele scumpe, mari si cu motoare cu capacitate cilindrica foooooorte mare. D-aia si sunt considerate de lux masinile europene in state, fiindca singurele masini europene de pe piata lor sunt cele scumpe, nu fiindca ar avea ei accize prea mari. Si acum cu noul raport euro-parai, va dati si voi seama ca le-a crescut pretul si mai mult.
asarban
Zau matale?
Da se vand alde Audi, VW, Mercedes, Rover.
Problema e ca americanu vrea niste masini atat de si de si de si de...pe care daca ar fi sa le fabrice europenii ar costa de x ori mai mult decat cele japoneze si americane.
Dar se vand in schimb Kia si Hyundai!
ashu
Da alea se vand. Plus Volvo si BMW. Iar de la marcile astea se aduc doar modelele de varf, de multe ori cu motorizari speciale pt. piata americana (mult mai mari adica). Unde n-am dreptate ca nu ma prind?!
mil
sa nu uitam ca transportul din europa se adauga la pretul masinii+vama..asa ca o masina japoneza/coreeana care se vinde in europa (cu toate taxele si transportul incluse in pret) umar la umar cu renault va fi avantajata pe o terta piata...care in plus e si mai apropiata.
tache
foarte multe masini japoneze se fabrica direct in state, asa ca nu se pune problema diferentelor de taxe vamale si costuri transport

unsure.gif
pedrovl
Renault - "Createur d`automobile". Unei natii da tarani (americanii) formata din amestecuri de populatii tribale nu ar avea cum sa le placa un autoturism rafinat, elegant si cenzuratrist ca cele produse de Renault. Rafinamentul frantuzec nu poate fi apreciat chiar de oricine. In plus americanii nu mai sunt demult un model de calitate. Pacat ca nu exista afisul ala..."Cetateni ganditi!" . Cele mai bune si mai frumoase automobile de unde vin totusi? designul italian - o adevarata cultura, rafinamentul frantuzesc, exactitatea germana....sunt europene. Ce au americanii bun? Sa fie Mare, Sa fie Mult si Consumabil! Rafinament? Cultura?Traditie? de unde? din padure?
I-am uitat pe japonezi la calitate ,dar din pacate datorita taxelor ne sunt noua greu acesibile produsele lor.

IN TOATE TOPURILE MODIALE, automobilele asiatice sunt pe primele locuri la apropae toate clasele.....asta spune totusi ceva
paul_s
stie cineva daca renault a vindut divizia de camioane unsure.gif
FLEX
Eu sint foarte curios CIND IN ISTORIE produsele americane au fost de calitate; cunosc indeaproape istoria sistemelor de asigurare a calitatii si americanii au fost ultimii (dupa asiatici -JPN in special si europeni care au pus problema la modul stiintific).
Mare, Mult si Consumabil ... cam asta e America automobilistica si nu numai.
ashu
Da domnu pedrovl, total de acord, adevarati salbatici sa nu aprecieze frumusetea, rafinamentu, fiabilitatea si cenzuratrismul unui Renault Clio Simbol sau al unui Velsatis. Niste tarani, corect, importa ca boii BMW, Audi, Mercedes, Rover si Volvo, in loc sa ia de la adevaratii creatori de automobile, Reno.

PS. Apropos de cultura si traditie de unde din padure, pe vremea cand Ford producea masini in serie noi faceam manual carute. Sau tu te refereai la vremile de supt Burebista?
Kramer
QUOTE(ashu @ 24 Nov 2004, 14:17)
PS. Apropos de cultura si traditie de unde din padure, pe vremea cand Ford producea masini in serie noi faceam manual carute. Sau tu te refereai la vremile de supt Burebista?
*



Da, dar ce carute frumoase! Eheee, nu se mai fac asa carute in ziua de azi...

Cele facute de fratii Renault aveau si motor.
Bihomoldoveanul
Nu e nici un motiv de mirare aici. In istoria automobilului exista doua branch-uri clar definite. Modelul american este definitoriu pentru locatia lor geografica si pentru stilul de viata. Acolo unde calci strimb si te murdaresti cu petrol pe snickers nu ai nevoie de motoare economice, iar cind trebuie sa mergi 3000 km sa-ti vizitezi parintii nu folosesti un 106, sa iesi paralizat din masina. In contrast automobilul european a trebuit sa se supuna mai repede si in ceea ce priveste dimensiunile masinii (strazi mici, inguste, locuri de parcare) cit si normelor ecologice.
Faptul ca mai nou americanii au inceput sa bata pasul maruntel la pompa de benzina, injurind cu foc faptul ca statul nu mai subventioneaza carburantul ca in vremurile bune, e cu totul alta poveste, care are legatura mai mult cu viitorul decit cu prezentul.
mil
BH07ATX, ai spus mai plastic ceea ce am zis si eu...

pana la urma e o chestie naturala...omul bogat nu se uita cat ii consuma masina...mare si frumoasa sa fie...si cum americanii nu trag mata de coada majoritatea, nu isi cumpara masini de mic litraj.

Renault are 1-2 masini compatibile cu statele: Velsatis poate si Laguna, insa ce nu are: retea, renume, si design compatibil cu 'mericanul. acum ca au intrat cu nissan in alianta ii lasa pe ei sa vanda acolo, desi ar putea utiliza aceeasi retea, insa pana lansezi o marca in SUA pierzi bani si te zabti mult. Pana la urma ori ca vand Nissan sau Rnault, banii tot in pusculita lor intra.
ashu
Pretul benzinei in State e stabilit de piata mondiala a petrolului, in Europa de accize si taxe. Stiti prea bine ca si la noi un litru de benzina costa ridicol de putin la poarta rafinariei, insa mi ti-l accizeaza guvernu de-l umple de sange. Politica asta a tarilor europene imi provoaca fiori de placere pe sira spinarii... Iar populatia europeana, in loc sa-si stranga guvernul de coae ca s-o lase dracu mai moale cu taxele si accizele, injura america ca ia petrolul cu japca si d-aia-i ieftin la ei. mad.gif
mil
ashu, politica accizelor are in principiu un rol educativ...mai ales cand un produs e in abundenta pe piata, are un pret mic, insa consumul lui este nociv.

pana la urma petrolu' asta se termina in 50 de ani, deci tre sa il chibzuiesti si sa schimbi tehnologiile, sa le imbunatatesti, sa promovezi combustibili alternativi etc. nu face nimanui de placere, da' trebuie...si timpul curge...asa ca acciza asta e buna, sa mai faca omul sa se gandeasca de doua ori cand isi cumpara o masina...si sa ajute producatorii care promoveaza imbunatatiri sa nu fie penalizati fata de cei clasici (ca orice inovatie costa)

Poate ca e abstracta chestia asta cu consumul resurselor la nivel palnetar. Iti mai dau un exemplu: aici un pachet de tigari e cam 5 euro, in romania e 0.5...pretul de cost o fi 0.2 la noi 0.4 aici...diferenta de bani sunt accize.

Rezultatul unor accize oneroase in Fr la tigari: bani mai multi la buget, fumatori mai putini, noile generatii sunt educate sa vada un fumator ca pe un om care se plaseaza la limita sociabilitatii. Pana la urma sa iti aprinzi o tigara va deveni o dovada a prostului gust...un act de nepolitete...un fel de scuipat pe jos, de ragait dupa masa. Sigur ca mi-am pus fumatorii in cap!!!
pedrovl
Daca marea cultura a lumii si-ar avea originile in America, ar merita sa ne inchinam lor ca de asteptat ii asteapta romanii de zeci de ani si tot nu mai vin si pe la noi sa ne scoata din kko. Nu cumva cele mai vandute masini in Europa sunt cele frantuzesti? asa de fraieri sunt cei care le cumpara? E adevarat ca nemtii au o mare traditie in industria de automobile dar din pacate nu mai sunt cei mai tari ! Dar se pare ca oamenii sunt de doua feluri : cei care se desteapta odata cu trecerea timpului si cei care se tampesc in timp. Americanii importa intradevar ca boii Mercedes Mare, BMW mare, Audi s.a . pentru ca sunt ca ca ei de fapt sunt niste plavani . De ce oare ne cumpara pe nimic si cand se duce un romanas acolo nu stiu cum sa ii mai aprecieze valoarea? Bunastarea nu inseamna sa nu te uiti cat consuma o masina sau sa te bucuri ca e 2 parai un kil de vita. Toate produsele americane sunt umflate si de aia sunt ieftine. Pentru cine nu stie cea mai cea mai veche tehnica de rafinare a petrolului ii apartine unui roman(Lazar). Iar americanii s-au imbogatit speculand.
SwatKat
QUOTE(pedrovl @ 24 Nov 2004, 19:36)
Iar americanii s-au imbogatit speculand.
*


Bravo lor. Daca-mi aduc bine aminte, Buc a fost primul oras iluminat cu gaz lampant, iar Ploiestiul a doua zona de extractie petrol....
Insa intre timp peste noi a venit un regim (....), apoi "nu ne vindem tara" si acum ne scaldam in r***t si scuipam pe altii ca ei au si noi nu.
PS. Da, poate americanii sunt tarani, dar au cultul micii lor istorii, si sunt invatati de mici cu o atitudine optimista. Da, nu stiu capitale europene, dar le stiu pe ale lor. (hai sa vedsem cati romani stiu ceva geografie despre Romania) Da, nu stiu istoria Frantei dar o stiu pe a lor si importanta fiecarui presedinte. Ca nu stiu pana intr-a patra tabla inmultirii, dar stiu sa foloseasca calculatorul. Si eu m-am saturat de sefi de departamente romani din administratia noastra publica (sefi de-ai mei) care nu stiu sa trimita un e-mail sau care daca tasteaza F11 in explorer (pentru Full-screen) din greseala suna la departamentul IT din institutie speriati.
Si n-am auzit de romani care sa plece "pe bune", datorita intelectului si sa fie acolo tratati incorect. Ba stiu multe cazuri in care sunt tratati foarte bine.

PPS. Era un banc. Cica in vizita in iad Sf. Petru se plimba cu Dracu' printre cazanele cu oameni care fierbeau. Langa fiecare cate un drac care cum vedea ca vrea cineva sa se catere afara pac! il intepa si-l baga la loc. Un singur cazan fara drac. De ce? intreaba Sf. Petru. Pai acolo sunt romani, zice Dracu' si nu e nevoie. Cum vrea unu sa iasa, il trag ceilalti inapoi...

PPPS. Ca sa nu ma mai lungesc, concluzia ca bravo americanilor pentru ce-au ajuns. De ce sa fiu "european"? Ca sa fac ca francezii si sa vandalizez mormintele ostasilor americani cazuti pe teritoriul Frantei in WWII? (cum au facut-o acu 1-2 ani, cand cu razboiul in Irak) Pai idioti de francezi, daca nu erau americanii, nu mai ieseau ei de sub Hitler... etc...
ashu
Ce pielea mea de treaba are discutia noasta cu marea cultura a lumii ?!?! blink.gif blink.gif Da ce kilu meu de treaba ai tu cu marea cultura a lumii? Ai facut-o tu, ai contribuit la ea? Ai la fel de multa treaba ca un american care pana la urma are niste stra-stra-bunici tot dintr-o tara sau continent cu mii de ani de istorie in spate (mai putin negrii tongue.gif ).
Ba frate, unii au luat-o razna de tot, nu mai poti sa vorbesti de un chibrit facut de americani ca sa nu reaminteasca ca pe vremea cand la noi se incurlea Glad cu Menumorut, acolo erau doar niste indieni. Aici vorbim de masini, iar americanii au o traditie in domeniul asta la fel de mare ca alte tari pioniere in domeniu. Clar?
Ca dupa parerea ta sunt boi cei care apreciaza masinile nemtesti si nu pe alea frantuzesti, asta e de-a dreptul hilar si nici nu vreau sa comentez. Afla insa ca Reno nu e celebra pentru fiabilitatea masinilor sale, si nici pentru design. E celebra pentru ca face masini ieftine, si d-aia o cumpara europenii. Iar firmele importatoare de masini din State nu vor sa importe masini ieftine din Europa. Probabil ca e o strategie de marketing, din moment ce masinile europene oricum sunt mai scumpe ca cele japoneze, hai macar sa castigam la imagine, creind mentalitatea pe piata cum ca cei care conduc o masina europeana sunt din upper class, stilati, bla, bla, bla. Ca e bine, ca nu e, treaba lor, nu vad de ce te f*te pe tine atat de tare chestia asta. Poate ca daca n-ar fi creat imaginea asta si-ar fi importat toate junghiurile, nu mai vindeau nimic ca ii spargeau japonezii la orice clasa la pret. Treburile sunt mai complexe in lumea asta decat ai tu impresia.
SwatKat
De cine vb. De mine sau pedrovl? blink.gif
pedrovl
Ashule, esti tare inversunat. Asta e doar o discutie si pana la urma fiecare e liber sa aleaga. Eu nu am spus ca nemtii fac masini mai bune sau mai proste ca francezii ci doar ca e vizibil ca nu mai fac ce faceau. (ai vazut ce reclamatii sunt la Mecedes clasa E? Ai vazut cumva ce reclamatii sunt la Audi A6? sau VW ) Noi suntem amarati cu Dacii si Reanaulturi ieftine pentru care zic eu ca e normal sa mai aiba si defecte. Dar cand dai jdemii de euro pe un Mercedes nu mi se pare normal sa-ti ploua in ea, sa-ti ia foc, sau sa te cheme cu ea inapoi nu stiu de (de ex. pt. ca se rastoarna aiurea in curbe la nu stiu ce viteza.) Astea nu sunt de la mine ci de la profesionistii de la Auto Bild, Auto motor und sport, Auto plus, Al volante, Gente Motori etc. Iar americanii fac masinile pe care le fac nu pentru ca ar fi cele mai bune ci pentru ca tre` sa arda si ei petrolul ala pe care il iau de pe urma amaratilor alora care le mai fac din cand in cand cate un cadou gen"11 septembrie."
Si daca crezi ca pe mine nu ma priveste una sau alta inseamna ca nici pe tine nu ar trebui sa te priveasca si ar trebui sa nu mai vorbim deloc. Asa macar ne mai amagim si noi cu o discutie, doua pentru ca oricum ce ne depaseste pe fiecare oricum ne depaseste.
ashu
SwatKat, vorbeam cu pedrovl, cred ca e evident. Mai pedrovl, sunt inversunat pentru ca mi-e deja greata ca in orice discutie, indiferent de subiectul acesteia si de calitatea interlocutorului, sa mi se spuna ca americanii sunt de vina, ca ei iau cu japca petrol de la amarati, ca n-au cultura, ca sunt idioti cu totii, etc, etc, asta desi vorbim despre tevile de apa calda sau despre productia de maceshe pe 2002.
Da-mi argumente, nu sloganuri. Benzina e ieftina la americani nu pentru ca fura sau o iau cu japca, ci pentru ca nu o accizeaza. Europenii cumpara petrolul de pe piata mondiala la acelasi pret, insa dupa ce iese de pe poarta rafinariei il accizeaza guvernele respective intr-o masura revoltatoare. Pana aici e clar?
Legat de preferintele lor pentru masinile germane, io ti-am dat o explicatie pentru asta. E o politica de marketing, e vorba de imagine mai mult, nu neaparat de ceea ce vinzi. Iar asta s-a petrecut in zeci de ani, nu in 3-5 ani de cand ti se pare tie ca si Reno scoate masini misto. Sunt totusi sanse ca in timp masinile frantuzesti sa isi construiasca o imagine ca cele germane? Io zic ca despre asta si la modul asta ar trebui sa vorbim, nu sa punem placa cu "taranii de americani", "idiotii de americani care habar n-au de nimic" si alte asemenea afirmatii bazate pe o infatuare romaneasca absolut nefondata si ridicola, avand in vedere cat de inteligenti si civilizati suntem noi a popor, si in plus cu cat am contribuit NOI romanii la cultura universala. dry.gif
handrei
Lume,

Sunt si eu de curand in SUA si am observat ca masini ca Renault si Fiat
nu gasesti nici sa dai cu tunul. Explicatia cred ca e simpla, nu
prea face banii sa le importeze. Am vazut masini europene
dar chestii sanatoase gen BMW, Audi si Porsche...

E acelasi motiv pt. care in Europa nu se vand toate
bombele de masini americane (Dodge de exemplu).
Nu le-ar cumpara nimeni pt. ca pretul + transport + taxe
ar depasi pretul unor bombe la fel de mari dar
fabricate local.

Modelele europene care se vand aici sunt diferite
de cele care se vand in Europa pt. ca altfel
nu ar trece crash-test-urile. Daca dai cu un Hummer
intr-un VW Golf european il face tandari si
cam asa se pare ca testeaza astia pe aici masinile...

Am incercat un Nissan (Sentra) aici si mi s-a
parut jalnic. Galagios si fara putere.
Nu stiu inca daca are motor Renault dar
daca are e durere mare biggrin.gif

Andrei
Lucian123
Nord Americanii nu cumpara decat MASINI.
Lucian123
QUOTE(pedrovl @ 24 Nov 2004, 10:44)
Renault - "Createur d`automobile". Unei natii da tarani (americanii) formata din amestecuri de populatii tribale nu ar avea cum sa le placa un autoturism rafinat, elegant si cenzuratrist ca cele produse de Renault. Rafinamentul frantuzec nu poate fi apreciat chiar de oricine. In plus americanii nu mai sunt demult un model de calitate.  Pacat ca nu exista afisul  ala..."Cetateni ganditi!" . Cele mai bune si mai frumoase automobile de unde vin totusi? designul italian - o adevarata cultura, rafinamentul frantuzesc, exactitatea germana....sunt europene. Ce au americanii bun? Sa fie Mare,  Sa fie Mult si Consumabil! Rafinament? Cultura?Traditie? de unde? din padure?
I-am uitat pe japonezi la calitate ,dar din pacate datorita taxelor ne sunt noua greu acesibile produsele lor.

IN TOATE TOPURILE MODIALE, automobilele asiatice sunt pe primele locuri la apropae toate clasele.....asta spune totusi ceva
*




Ai uitat sa spui ca amricanii cumpara tocmai acele masini japoneze. Si asta pentru ca au standarde mult mai ridicate decat europenii.
jeffe
Va certati aiurea, este evidenta miscarea lui reno: a dat chix cu reno 5 pe plaiurile americane si nu mai are curaj sa isi arate romburile pe acolo. In schimb planuieste in mare secret sa lanseze loganu' si in state, sa le arate lor de capitalisti cum sta treaba cu masinile ieftine, si bune biggrin.gif
Cred ca manevra subtila asta ii va determina pe americani sa lase SUV-urile alea nesmtite catre care se orienteaza in masa de vreo trei-patru ani catre o masina mult mai potrivita pentru bugetu' lor. Sau nu biggrin.gif
pedrovl
1. Nu intentioneaza nimeni sa se certe. Inclusiv discutia mai directa cu Ashu a fost constructiva si nu o consider o cearta.
2. NICIODATA francezii nu a dat chix cu ceva pe piata americana
3. E CLAR ca americanii o duc mult mai bine , isi permit masini mari si cat mai tzapene, avand alt mod de viata si alt criteriu de valori
4. Fiecare companie mare (gen GM, BMW, Mercedes, Renault, Grup PSA etc) are un segment pe care pune aceent . Francezii se orienteaza in ultimi ani spre masini de mic litraj pentru ca le fac bine si le vand bine. Americanii nu prea au ce face cu masini mici
5. Renault este foarte prezent pe piata americana cu MOTOARE extrem de competitive
(Jaguar are motoare frantuzesti, si exemplele pot continua)
6. Cum bine a remarcat cineva pe topic, in America TOATE modelele europene arata si sunt concepute altfel. Adica pe stilul americanilor. Orice model Mercedes, BMW etc facut pentru ei este diferit si adaptat lor.
7. Ce draq am putea face noi cu modele de 3 metri latime care consuma 30l/100 km? Ca totusi, puterea si petrolul sunt la ei.
tache
jaguar este membra a concernului ford, asa ca nu are cum sa aiba motoare renault !
mars
Am observat si eu in Dubai ca nu au nici un Renault. 99% sunt Toyota. Mai au Nissan si Honda, plus masinile sheik-ilor, adik d'alea foarte scumpe.
Rar am vazut europene, Audi si VW ce mai erau...
In schimb, taxiurile erau cam 50% Toyota Camry, 25& Ford Mondeo si. surpriza, restul erau Peugeot 406, adik masini frantuzesti.
Ceea ce ma face sa cred ca Renault nu prea vrea sa se bage pe anumite piete, nu ca nu sunt bune, ca mie Renault sau Peugeot mi se par la fel...
pedrovl
QUOTE(tache @ 1 Dec 2004, 10:57)
jaguar este membra a concernului ford, asa ca nu are cum sa aiba motoare renault !
*




Tocmai a fost o emisiune la Protv (promotor) in legatura
cu motoarele frantuzesti pe ford si pe Jaguar.(Xtype) Daca mint ei.........
paul_s
si volvo are 1.9d ( dci) tot de la reno ,acum nu stiu in ce masura vind astia diesel in state
LeMartin
QUOTE(pedrovl @ 1 Dec 2004, 13:14)
Tocmai a fost o emisiune la Protv (promotor) in legatura
cu motoarele frantuzesti pe ford si pe Jaguar.(Xtype) Daca mint ei.........
*



Mdeah, jurnalismul auto romanesc are MARI lacune. In primul rand exista de nu stiu cata vreme o cooperare intre PSA (Peugeot si Citroen) si Grupul Ford in ceea ce priveste motoarele Diesel. Fiesta si C3 au motoare Diesel in comun, iar acum s-a lansat si noul V6 Diesel, foarte rafinat si puternic asa ca l-au pus cei de la Ford pe Jaguar S-Type si poate si pe alte modele ale marcilor lor. Dar nu e vorba de un motor frantuzesc cumparat de Ford ci de un motor Diesel dezvoltat in cooperare de Ford si PSA.

Masinile frantuzesti nu au ce cauta pe piata nord americana si cu asta basta. La ce sa dea banii pe un Megane cand au Chysler Neon al lor si de ceva vreme se baga si Kalos la ei, da cu alt nume, ca deh, tot apartine de GM. Si poveste continua. Masinile europene de lux se vand ca painea calda la ei pentru ca aduc cu ele si plusul de imagine.

Plus ca americanii nu stiu sa faca masini la fel de rafinat ca europenii si asta e clar. La ei, Corvette are plastic pe bord care mai e si prost finisat, la ei Mustang 2005 are suspensie spate cu foi, la ei Cadillac CTS are plastic pe bord si controale cam aiurea, la ei un motor de 2.4 L scoate 140 de cai, etc. La noi, Porsche 911 are piele pe bord, Ford Focus 2005 are suspensie de conceptie mai noua ca Mustangul lor cu pret mult mai mare, Jaguar S-type are un interior de mori si e si ergonomic iar un Diesel de 1.9 L a ajuns la 150 de cai daca nu mai mult.

Rafinamentul, atentia la detaliu si plusul de imagine favorizeaza masinile europene. Renault nu aer decar Vel Satis care are aceste caracteristici.

Masinile japoneze se vand pentru calitatea lor si pentru faptul ca ofera dotari similare cu cele europene sau americane la preturi mai mici, air uneori, vezi Lexus sau Infinity, pica cu tronc americanilor. De ce credeti ca Lexus vinde 260.000 masini in SUA si prin Europa se lupta sa ajunga la suta de mii de care sunt inca FFF departe...? EDIT: Lexus vinde 21.600 masini pe an un Europa...trageti voi concluzia...

De ce cumpara americanii masini mari? Pentru ca au unde sa mearga cu ele, pentru ca asa sunt invatati si pentru plusul de imagine. De ce iau motoare mari? Pai la ei benzina e mai ieftina ca laptele si pentru ca suna mai bine "Are un V8 de 300 de cai si sotia merge cu ea la shopping" decat "Mi-am luat un Logan de 1.6 L cu 90 de cai si traversez tara cu ea..." .

In curand Alfa Romeo va reveni la americani, dar numai dupa ce scot noua GTV pentru a avea un as in maneca... Renault nu are de ce sa se duca acolo, cu ce sa ii convinga pe americani???
ashu
QUOTE(mars @ 1 Dec 2004, 11:19)
Ceea ce ma face sa cred ca Renault nu prea vrea sa se bage pe anumite piete, nu ca nu sunt bune, ca mie  Renault sau Peugeot mi se par la fel...
*


He he he, pai daca ti se par tie la fel, asta nu inseamna ca si sunt.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.